abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48947852
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
Als het nou één keuveltje was geweest?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 mei 2007 @ 23:31:56 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48948039
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
overleef ik wel hoor.. heb zl - nijmegen in 3xV ook overleeft :p
Toen ik dat stukje deed, had ik DD-IRM
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_48948104
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Toen ik dat stukje deed, had ik DD-IRM
de eerste keer dat ik die lijn deed reed er ook IRM.. en lekker tot roosendaal
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 mei 2007 @ 23:34:54 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48948153
ik kwam toen net vanaf de maaslijn, dus dat andere stuk zat er toen niet in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_48948175
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
ik kwam toen net vanaf de maaslijn, dus dat andere stuk zat er toen niet in
langeafstandsritten zijn tof :p
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 mei 2007 @ 23:38:02 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48948259
Even van Valkenburg naar Lw. Dat moet geen probleem zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_48948355
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Even van Valkenburg naar Lw. Dat moet geen probleem zijn
zonder overstappen maakt het nog toffer :p
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 mei 2007 @ 23:42:20 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48948412
Dan moet je een 800 hebben van Den Helder naar Maastricht. Of vroeger een 3500 van Maastricht naar Leeuwarden
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:43:07 #59
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_48948435
terug-vind-plaatjes
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:43:22 #60
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_48948445
Ik ga morgen trouwens van gvc naar ah
Met de treinnummertje:2037 , schijnt een ICRm te zijn volgens somda, nog nooit in een ICRm gezeten
  donderdag 3 mei 2007 @ 06:55:40 #61
148385 Wadloper
Noorderling
pi_48952582
ICRm zit wel relaxt
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 mei 2007 @ 09:15:24 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48953984
Ze hebben trouwens 4 jongens aangehouden voor de brand in het V'tje. Schade ¤700.000. Een bak schijnt er slecht aan toe te zijn. De andere valt wel mee.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:21:13 #63
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_48954138
Zouden ze hem dan serieus gaan repareren?
So we just called him Fred
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 mei 2007 @ 09:26:02 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_48954280
Denk het niet, maar de schade moet natuurlijk wel vergoed worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:01:29 #65
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_48955198
Eindelijk een fotootje drvan:
quote:
DELFT - Op het station van Delft-Zuid heeft woensdagavond een brand gewoed in een reizigerstrein.


De brand in de trein op station Delft-zuid. FOTO TREMCO SUIKER

Alle passagiers konden ongedeerd de trein verlaten. De machinist is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft wegens brandstichting vier aanhoudingen verricht. Dat meldde een woordvoerster van de Spoorwegpolitie.

Het vuur vernielde de twee voorste coupés. De politie hield op basis van getuigenverklaringen vier jongemannen aan op het hoofdstadion van Delft, waar de trein vandaan kwam. Het gaat om Delftenaren van 17 en 18 jaar oud.

Een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft laten weten dat het mogelijk is dat zij een schadevergoeding zullen eisen. ,,Wanneer deze mensen verantwoordelijk zijn voor de brand, dan moeten zij opdraaien voor de financiële kosten. In het verleden is dit al eens door de rechter toegewezen.'' De totale brand- en rookschade aan het treinstel bedraagt ongeveer 700.000 euro.

De brand brak kort voor 22.00 uur uit en was tegen 22.30 uur geblust door de brandweer.

De trein was op weg van Den Haag naar Dordrecht, aldus spoorbeheerder ProRail. Het treinverkeer is rond middernacht langzaam weer op gang gekomen.
pi_48955378
Echt top hoe ze die gasten aanpakken. Pak ze maar in hun portemonnee. Van mij mogen ze desnoods hun hele leven ervoor werken om dit terug te betalen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:27:56 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_48955998
Is nou al bekend welk treinstelnumme het betrof? Misschien kunnen we eens een overzich maken van hoe de hele generatie Mat64 er inmiddels voor staat? Er zijn er toch flink wat kort gereden de laatste tijd... EN uitgebrand dus..
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_48956957
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
overleef ik wel hoor.. heb zl - nijmegen in 3xV ook overleeft :p
Er rijdt ook een 2x Plan V rond en een 4x Plan V. Daarnaast nu weer een koploper (4+3). En voor de rest 3x Plan V geloof ik. Het is net sinterklaas de 3700 je weet nooit met wat ze aan komen zetten!
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:11:13 #69
142921 ArthurvanderVelden
Lankenwärter Schraumann
pi_48957424
Fles het is nummer 852 !

Ik heb het gister van redelijk dichtbij meegemaakt.

Ik zat in de tegenmoet rijdende internationale sneltrein die een snelremming uitvoerde en op ongeveer 20 meter van het brandende gevaarte stond.

Ik zat voorin en al vlug werden alle raampjes dichtgedraaid (was stuurstandrijtuig)

Eerst werd omgeroepen dat de trein voor ons een technisch probleem had :lol: . daarna dat er brand was en er werd ook nog uitdrukkelijk gemeld dat onze trein geen brand had.

Toen werden de eerste 3 bakken leeggemaakt, iedereen naar achter.

Na dik een uur gingen we evacueeren, allmaal eruit via de voorste deur, dwz de deur van de machnist, dus nog even een blik kunnen werpen op de bok .

Daarna was het nog 20 meter lopen naar het perron van delft zuid, waar het voertuig geblust was. Ook weer een dik uur gestaand er werden bussen beloofd maar die zijn nooit gekomen, ergernissen onder de mensen maar wat ook opviel was een meereizende HC buiten dienst. Het treinpersoneel vond dat ie zich best even kenbaar had kunnen maken en oz had kunnen meehelpen, en dat werd nou niet echt stilgehouden ofzo.

Affijn, legertje politie. TV-west de hele santemakraam.

Na dik een uur - ik had zelf nog even vlug een rondje rond het station gelopen om te kijken of ik de tram kon vinden- kwam de zelfde trein weer voorreiden en maakte zijn rit af met nog extra stops op delft en leiden.
Bedankt weer jongens, voor de geweldige informatievoorziening en het geweldige gekluns. Tof, wordt een mens blij van :(
~Een wijsgeer
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:52:55 #70
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_48959221
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we eens een overzich maken van hoe de hele generatie Mat64 er inmiddels voor staat?
Hier http://www.nltrein.net/site/maatschappijen/nsr/plan_v/index.htm staat al een aardig lijstje. Is helaas alleen al een half jaar niet meer bijgewerkt.
pi_48959377
Gebouwd in Meppel






Merk en type: Hemos
Eigenaar: ah vrij groenverzorging bv
Land van herkomst: Nederland
Locatie: München (Duitsland)
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; Claas cabine; weg-rail-voertuig; enorme stofzuiger
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:00:53 #72
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_48959573
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[...]
Toen werden de eerste 3 bakken leeggemaakt, iedereen naar achter.
[...]
Na dik een uur gingen we evacueeren, allmaal eruit via de voorste deur, dwz de deur van de machnist, dus nog even een blik kunnen werpen op de bok .
[...]
ok weer een dik uur gestaand er werden bussen beloofd maar die zijn nooit gekomen,
[...]
Na dik een uur - ik had zelf nog even vlug een rondje rond het station gelopen om te kijken of ik de tram kon vinden- kwam de zelfde trein weer voorreiden en maakte zijn rit af met nog extra stops op delft en leiden.
Dat blijft toch moeilijk voor NS en ProRail, de afhandeling van het treinverkeer bij calamiteiten. 2 tot 3 een trein laten stilstaan, terwijl in die zelfde tijd ook een ritje Dtz - Gd - Gv gemaakt had kunnen worden. Minder vertraging en minder chagarijnige mensen.

En die bussen... Ze hadden jullie gewoon op de stadsdienst van Cxx moeten zetten naar Delft, was je er ook sneller geweest.
So we just called him Fred
pi_48960191
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebouwd in Meppel

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Hemos
Eigenaar: ah vrij groenverzorging bv
Land van herkomst: Nederland
Locatie: München (Duitsland)
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; Claas cabine; weg-rail-voertuig; enorme stofzuiger
Waarvoor gebruiken die enorme stofzuiger dan? Want dat ding zuigt toch meteen alle stenen mee en dat lijkt me niet de bedoeling.
............................
pi_48960861
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef sander89 het volgende:

[..]

Waarvoor gebruiken die enorme stofzuiger dan? Want dat ding zuigt toch meteen alle stenen mee en dat lijkt me niet de bedoeling.
het is van een groenbedrijf, dus ik vermoed vooral langs het spoor dingen zuigen Ding is zo sterk dat ze ook gebruikt worden gatenin de grond mee te zuigen Geen drollenzuiger dus.
pi_48961600
Ik ga voor het eerst mee maken dat ik in een trein zit die vrijdag 4 mei om 20 uur stopt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')