Te laat..quote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef BugWorks het volgende:
![]()
Het Grote BoF! BF2 Topic:Waar het er heet aan toe gaat!
Ja die kwamen nietquote:
Dat heb ik al zo vaak voor andere gedaan, en zag dat laatste topic netjes in mijn post en dus de wiki staat..quote:
Ach ja.. Anders had ik ook nooit zo'n grote progressie kunnen maken..quote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja die kwamen nietMaar er is toen wel een nieuwsbrief uitgegaan met de opmerkingen dat nieuwen mee konden doen
Mooie foto'squote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef BattleLies het volgende:
Jahaaaa! Er is een foto! Al is hij door de donkere ruimte niet heel erg mooi qua licht .. hij is er wel!
[afbeelding]
We hebben nu dus ook het album, die enorm gaaf is geworden! Dus degene die het leuk vinden om hem te zien: kom maar langs!!!! Hier alvast een voorproefje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mooie foto's.
Is de eerste foto (groepsfoto) laat op de avond gemaakt of vroeg op de dag. De 2de van linksonder ziet er namelijk bezopen uit (alsof hij met moeite zijn ogen open kan houden en zijn hoofd omhoog)
![]()
Mijn inziens dan
quote:
Dat is Frankie!! (morpheus)quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mooie foto's.
Is de eerste foto (groepsfoto) laat op de avond gemaakt of vroeg op de dag. De 2de van linksonder ziet er namelijk bezopen uit (alsof hij met moeite zijn ogen open kan houden en zijn hoofd omhoog)
![]()
Mijn inziens dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Deze is later (alhoewel ik dez TT liever zie)
quote:Op maandag 30 april 2007 01:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG ik zie er niet uitEn ik had 0/0 alcohol op!
Hoiquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 01:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga nu maar eens slapen...zaterdagochtend was ik 05:00 uur thuis en zondagochtend om 06:00 uur
Jou gun ik de eerste plaats wel, Ajax daarentegen weer niet..quote:Op maandag 30 april 2007 01:40 schreef -Raffie- het volgende:
Kut boerenal had ajax gewoon 1 keer meer gescoord had ik eerste geworden
Dankjequote:Op maandag 30 april 2007 01:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Jou gun ik de eerste plaats wel, Ajax daarentegen weer niet..![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 01:26 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het Viro virus ook te pakken..![]()
Gaat over een uurtje wel weer ff proberen..
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 02:15 schreef ursel het volgende:
Ik ga ff kijken of viro op wil rotten en mij kan laten slapen..
Beide waren gelijktijdig geopend dus waar hij dat op baseerde dat die van mij later was weet ik niet. Weer eentje van mij die niet open mocht blijvenquote:
Jij gaat helemaal nergens heen! Spam till you drop!quote:Op maandag 30 april 2007 06:34 schreef BugWorks het volgende:
Ben er weer vandoor, je staat er dus weer alleen voor![]()
Werk werk werk, was ook liever blijven slapen. Eindelijk weer eens een koele kamerquote:Op maandag 30 april 2007 06:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens heen! Spam till you drop!
Werk is overratedquote:Op maandag 30 april 2007 06:40 schreef BugWorks het volgende:
Werk werk werk, was ook liever blijven slapen.
Hij is nog aan t uploadenquote:
Jij bent goed bezig!quote:Op maandag 30 april 2007 10:19 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag en vanavond naar Eindhoven, neem mijn Vitesse sjaal mee
quote:Op maandag 30 april 2007 10:46 schreef escape_nl het volgende:
Linda wil graag naar Eindhoven voor de verschillende DJ's, ik ga moet wel mee
Nee omdat je zelf met andere ideeen kwam!quote:Op maandag 30 april 2007 10:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig!
Helaas kan ik niet![]()
Beeld is nu nog schever...quote:Op maandag 30 april 2007 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx.. heb heerlijk verder kunnen slapen..quote:
Ja, maar deze was in goed overleg geplaatst. Dus ik moest nog haast om hem voor je te openen..quote:Op maandag 30 april 2007 06:33 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Beide waren gelijktijdig geopend dus waar hij dat op baseerde dat die van mij later was weet ik niet. Weer eentje van mij die niet open mocht blijven![]()
Sorry..quote:Op maandag 30 april 2007 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben beetje brak. Gisteren toch zeker 12 uur netto drink tijd. Nu even bijkomen en straks weer terug om een paar kilo erbij te zuipen. Het leven is kut
Oh Leuke foto's
Jammer dat die van ons wat donker is, maar toch.
Nu ga ik maar ff douchen. Oh en ik vind het geen stijl van je Ursel om een topic voor de voetjes van Bugworks weg te kapenFoei
Als je nou geen SF server neemt, dan wil ik best mee doen. Nu op zich ook wel, alleen gaat dat lastig zonder SF geinstalleerd..quote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef Mr_Baus het volgende:
niemand zin om even lekker op warlord te knallen op de noob server?
FF= off, infantry only.. lekker punten hoeren?
Ik ben bezig met vullen
LOL OF die srawquote:Op maandag 30 april 2007 15:44 schreef Stefan740 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=VBtQziHYEF0&mode=related&search=
die is wel lachen met zijn mesje
quote:Op maandag 30 april 2007 20:02 schreef -chiel- het volgende:
Tering he, vandaag windkracht 6 tegen gehad, ben helemaal door elkaar geschud![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef ursel het volgende:
Zo, net ff wat data-traffic jatter terug gepakt..
Iedereen die dezelfde avatar als mij had linkte ook naar mijn webspace..
Nu hebben ze dezelfde als mij..![]()
Rectificatie & excuus topic danny
quote:Op maandag 30 april 2007 20:47 schreef BugWorks het volgende:
[..]
, ik zie alleen maar die ene (reso....). Hoe zit het met de rest?
Kijk eens naar dit topic, vooral de OP
dezelfde avatar door steeds meer users
![]()
Hey skattie..quote:Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dat heb je zelf al bewezen![]()
![]()
Aan Ursel's avater!
Dat had ik vandaag ook voor mijn 20 kills Support..quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik had maar 1 fokking kill nodig voor me sf expert assault bagde![]()
![]()
![]()
Eindigt net de ronde waneer ik slachtoffer 45 in me crosshairs heb![]()
![]()
![]()
Jawelquote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
lekker heh?, voor de rest wel leuk gehad?
Pfff 20 kills maar, dat is zo gedaan johquote:Op maandag 30 april 2007 21:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook voor mijn 20 kills Support..![]()
Niet piepen gewoon beter je best doen..![]()
Net zoals 45 toch..quote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Pfff 20 kills maar, dat is zo gedaan joh![]()
Op naar de 6 cijferige getallenquote:Op maandag 30 april 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
NET paar lekker rondjes gespeeld. de laatste drie allemaal 200+
stefan ik zit nu op 32890 dus ben zo bij je hoor
Beetje het triestequote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef Viro het volgende:
Ik had maar 1 fokking kill nodig voor me sf expert assault bagde![]()
![]()
![]()
Rot op met je ajaxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:47 schreef sanni het volgende:
[..]
Beetje het trieste [afbeelding] gevoel van " net niet " maar we blijven wel de besten [afbeelding]
Wie zegt dat ik vijandig ben, ik zei : "ik hab je niks gevraagd dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:56 schreef sanni het volgende:
knulletje kap nou met die vijandigheid want mij krijg je er echt niet mee weg hoor. Enige wat je doet is je eigen topic verneuken. Ik reageer gewoon op een post ongeacht of je het nu wel of niet fijn vind.[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vijandig ben, ik zei : "ik hab je niks gevraagd dus"
Als je bf2142 speelt moet je niet hier zijn dus alweer![]()
-=[J@CK@SS]=- Sergeant Majorquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:33 schreef Straatneger het volgende:
[..]
-=[J@CK@SS]=- Sergeant Major
ik krijg nu terplekke een harde piemel
omdat je een sergeant major bentquote:
nee, dat duurt me te lang om een rang te krijgen.quote:
Neuh hoor, jij nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:37 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee, dat duurt me te lang om een rang te krijgen.
Moet ik nu optyfen uit het topic?
ik weet niet meer hoe ik heettequote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh hoor, jij niet![]()
Wat was/is je ingame nickname ?
Volgens mij kan je je nickname terug vinden door ingame, je emailadres in te vullen, ipv van je nicknamequote:
quote:ik heb bf2 en bf2142 maar ik speel het nooit
Wel als je niet heel gauw een andere avater neemt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:37 schreef Straatneger het volgende:
[..]
nee, dat duurt me te lang om een rang te krijgen.
Moet ik nu optyfen uit het topic?
Daar zijn er meer van hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:41 schreef Straatneger het volgende:
ik heb bf2 en bf2142 maar ik speel het nooit
Ik denk dat je geld bij moet leggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:27 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat ik misschien mijn bf2142 toch maar eens moet gaan verkopen anders..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:32 schreef IJsmuts het volgende:
jessus wzt ben ik nog steeds dronken man, kan toch niet, schaam me dood joh![]()
schwatzenegert ruled!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jazeker, cableguy was ook langs geweest dit weekend, gelijk eraser + raw deal gekeken![]()
Tis fucking 9 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef Mr_Baus het volgende:
schwatzenegert ruled!Ik ga bier halen! I'll be back!!
![]()
Bij ons gaan de supermarkten open om 0800 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis fucking 9 uurIk denk niet eens dat er wat open is omdat het "maandag" is
maar serieus baus, je zit nu gwoon aan het bier?? had je gister niet meer kunnen drinkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Bij ons gaan de supermarkten open om 0800 uurJe weet toch!
Slapen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Je moet beginnen waar je gisterenavond mee gestopt bent toch
Hier waren de supermarkten gisteren anders gewoon open hoor..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis fucking 9 uurIk denk niet eens dat er wat open is omdat het "maandag" is
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:19 schreef ursel het volgende:
Slapen..![]()
Stil hoekje op zijn werk gaat zoeken..
das waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
tja, het leven is geen bitterbal
Da's waar...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wist je dat je geen 2x das waar achter elkaar kan posten in 1 topic?
Da's niet waar..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das wel waar![]()
en de stats, ik voorzie een slechte notering voor mijzelf
Nu nog niet, ik moet eerst patat etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar serieus baus, je zit nu gwoon aan het bier?? had je gister niet meer kunnen drinken![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef BattleLies het volgende:
Jahaaaa! Er is een foto! Al is hij door de donkere ruimte niet heel erg mooi qua licht .. hij is er wel!
[afbeelding]
We hebben nu dus ook het album, die enorm gaaf is geworden! Dus degene die het leuk vinden om hem te zien: kom maar langs!!!! Hier alvast een voorproefje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nu nog niet, ik moet eerst patat etenik denk dat rond 1045 uur het eerste biertje er wel in kan
![]()
Mooie dag vandaag! Zonnetje schijnt al goed, paar mooie mevrouwuh gezien daarnet. Bier ligt in de koeling, frituurpan staat aan
LANG LEVE DE KONINGIN!!
oh nee.. naja.. op BoF! dan maar![]()
Anders bekijk je mijn post nog eens goed..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat een leven
![]()
@ ursel, dat kan echt niet, probeer het dan joh
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef ursel het volgende:
Da's waar...
Ik zal jullie ff wakker schudden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
idd ursel
Wij zijn wel wakker, ben jij het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal jullie ff wakker schudden..
Ik heb 2x gepost, dat is waar.
Daarna 1x da's niet waar..
Doe je het weer foutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef ursel het volgende:
Zo, en nu niet lullen. Je hebt gewoon te weinig rechten op Fok!..
Klopt. Topic 1 is namelijk dicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef IJsmuts het volgende:
Zoals ik zei, door je beperkte rechten..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zal wel door mn avatar komen denk ik
morguh lies![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Pssjtttt.. proost, klok klok klok klok![]()
BURP!!!!
Ik ben echt helemaal het mannetje vandaag. Ik dacht net, ik trek ff een korte broek aan.. Is echt al 8mnd geleden ofzo dat ik een korte broek aanhad. Dus ik pak korte broek uit de kast, trek hem aan.. haal ik 120 euro uit de kontzak
![]()
![]()
![]()
Schitterend! Ik begon de dag al met een lach, maar ik lig nu werkelijk helemaal dubbel![]()
vanavond een bezopen Baus op TS!![]()
ga je nu ook lekker grillworst kopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Pssjtttt.. proost, klok klok klok klok![]()
BURP!!!!
Ik ben echt helemaal het mannetje vandaag. Ik dacht net, ik trek ff een korte broek aan.. Is echt al 8mnd geleden ofzo dat ik een korte broek aanhad. Dus ik pak korte broek uit de kast, trek hem aan.. haal ik 120 euro uit de kontzak
![]()
![]()
![]()
Schitterend! Ik begon de dag al met een lach, maar ik lig nu werkelijk helemaal dubbel![]()
vanavond een bezopen Baus op TS!![]()
das raarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals ik zei, door je beperkte rechten..
Die zal je wel verspeeld hebben hiero door al dat gespam..
Ik kwam van Lowlands, had nog 300,- (gulden) over en die had ik in m'n slaapzak gestopt. Ik vond het al zo vreemd dat het geld weg was maar goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef ursel het volgende:.. Dat zijn altijd de goede berichten.. Zo ook ooit eens 50 euro gevonden in een jas die ik net weg wou gooien..
Een hele dikke!quote:
Ik zou m voor je meenemen maar ik heb de poule alsnog gewonnenquote:
neem hem mee met airsoftenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou m voor je meenemen maar ik heb de poule alsnog gewonnen
owja feli enzo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel heeft dan weer de FOK! voetbalmanager gewonnen
voor bij het Airsoften heb ik al een andere worst voor jequote:
worstebroodjes zijn ook wel lekker jah. als ik jullie kom ophalen neem ik er wel wat mee, hebben we lekker wat voor onderwegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt smikkelen en smullen!![]()
Koud is niet lekker man.. en met een brandertje in de auto klooien is ook niet chique. Ik ga ff kijken of ik heaters kan fixenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
worstebroodjes zijn ook wel lekker jah. als ik jullie kom ophalen neem ik er wel wat mee, hebben we lekker wat voor onderweg![]()
opwarmen en dan mee in foliequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Koud is niet lekker man.. en met een brandertje in de auto klooien is ook niet chique. Ik ga ff kijken of ik heaters kan fixen![]()
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week wegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Algemeen
Aantal jaren Actieve drinker 11 --- Das niet mis
Aantal Weken Actieve drinker 572 --- Zo, zo, zeker niet mis.
Totaal Aantal Biertjes Gedronken 40040 --- Tjongejonge!!!!!
Totale aantal liter gezopen. 10010 --- Das een hoop!
Qua Geld
Totaal te veel betaald ¤ 10.010,00 --- Zo, das zonde. Je bent genaaid!
Qua Spullen
Apple Ipods Nano 4GB 57 --- Das toch lekker...
Breedbeeld LCD 7 --- So DAS lekker kijken
Qua bier en zo
Hoeveel biertjes heb jij nog te goed?? 5561 --- Je zou het op 1 avond moeten drinken.
Hoeveel meters bier is dat? 428 --- Zo, had je niet verwacht hè.
Hoeveel porties bitterballen is dat? 2002 --- Dat is even veel als 39 jaar lang elke week een portie bitterballen.Met mosterd graag!!!!
Aantal taxiritjes naar huis (in de stad) 400 --- Oef!
Aantal Kikkertjes 200200 --- Ongelooflijk lekker, maar wel misselijk
![]()
![]()
The Wiz als in de musical?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:48 schreef 3lmo het volgende:
Dronken Baus mis ik dan weer vanavond, ben vanavond in Utrecht naar The Wiz, ook wel leuk...
Gisteravond heel gaaf feest gehad, waar ik nu nog de gevolgen van onderga... (hoofdpijn)
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week weg![]()
Wat heb ik gewonnen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ursel heeft dan weer de FOK! voetbalmanager gewonnen
Weinigquote:
Ut zal me niets verbazen als die ook zoveel kikkertjes wegeet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo, jij tikt aardig wat biertjes gemiddeld per week weg![]()
Ik geloof wel goed. Kan het vanaf hier niet checken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef BattleLies het volgende:
@ fer! Feli met dat voetbalgeneuzel he
Heb je nou al wat meer info over slapen en airsoften??
Kan jij eens op je rekening kijken of mijn broertje toevallig al betaald heeft??
thx!!
@ Ursel; hoest met de vrouw??
Jottum.. wat een eer.. Ga me er nu alvast op voorbereiden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
je mag de volgende poul opzetten
doe maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Jottum.. wat een eer.. Ga me er nu alvast op voorbereiden..
ik eet geen kikkertjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ut zal me niets verbazen als die ook zoveel kikkertjes wegeet..
Flatout 2 Curlingquote:
ik ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
op de b00tLAN ga ik lekker worstebroodjes eten![]()
Met familie enzo, maargoed de nieuwe rage op BoF server: claymores op je eigen spawnpoints neerzetten, ik spawn en ik word geteamkilled door een claymore van een sniper uit mijn eigen teamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
The Wiz als in de musical?Leuk man!
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:36 schreef Mr_Baus het volgende:
En zou er dit jaar ook niet iets zijn als een BoF! WRC Duitsland meet?![]()
Het is mid augustus, die rally.. Maar dat moeten we wel doorzetten hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
We kunnen een echt BoF meet pagina op gaan zetten man
Niet te vergeten de Herman Finkers meet
Count me inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is mid augustus, die rally.. Maar dat moeten we wel doorzetten hoorDat is echt kicken!
Gezellig met een biertje en een hapje langs de kant, en dan juist op een punt waar de auto's lekker dik de ALS in gaan. Dan is het net een oorlogsgebied
![]()
Herman Finkers moet ik ook bij wezen, wanneer is dat?quote:
Kaart verkoop begint over een week ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Herman Finkers moet ik ook bij wezen, wanneer is dat?
ja ik doe niet zo hard posten vandaag. bier is verder goed en slapen ook okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Next subject dan maar; hoe zit het met bier drinken en slapen mbt de nieuwe airsofties.?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja ik doe niet zo hard posten vandaag. bier is verder goed en slapen ook ok
Nee joh plannen zin 180 graden anders. Over t precieze slapen heb ik nog geen duidelijkheid, zal m vandaag nog eens mailen en een beetje pushen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Mr_Baus het volgende:
lekkere wazige neger van me
De vraag is natuurlijk waar we dat gaan doen? Is dat nog steeds little creek of zijn er nu andere plannen?
Ligt allemaal aan de prijs, datum tijd etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Kaart verkoop begint over een week ofzo.
Ik kan de kaarten voor een bepaalde groep mensen wel voorschieten dus als je meewilt moet je even roepen dan bestel ik de kaarten direct. Denk dat Jorrit ook wel meewil. Misschien Di3ki3? Ik denk JP ook wel (maar ja die is weg) en misschien IJs ook? Ursel?
"De perspremière staat al wel vast: op donderdag 25 oktober in de Schouwburg in Nijmegen. De kaartverkoop in Nijmegen start op 8 mei aanstaande. De speellijst wordt zo spoedig mogelijk op www.finkers.nl gepubliceerd, inclusief de startdata voor de kaartverkoop per theater. Tot aan de zomer staan er geen voorstellingen gepland."
Ik stel voor om een zaal ergens om en nabij Utrecht te pikken.
Als spammer heb ik toch ook wel recht op mijn pauzes om mijn bammekkes op te eten..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu ben ik gewoon vrij heh, IJsmuts is er, Ursel is er, FJD is er.. Waarom gaat het zo langzaam? Of ligt dat aan mij![]()
Next subject dan maar; hoe zit het met bier drinken en slapen mbt de nieuwe airsofties.?
das waarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Als spammer heb ik toch ook wel recht op mijn pauzes om mijn bammekkes op te eten..
Ken wel tig keer das waar achter elkaar hier neer plompen, maar dan krijg ik onetwijfeld ijsmeis op m'n dak..
Ik denk dat je ergens rond de 30,- per kaart moet rekenen. Datum zal eind volgend jaar, begin nieuwe jaar zijn maar de speellijsten komen vanzelf binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
Ligt allemaal aan de prijs, datum tijd etc.
Wil heel graag en Sanne zal dan ongetwijfeld ook wel mee gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
jawel, want ik vond het zelf ook wel een verdomd grappige opmerking
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
In wat voor auto, patsertje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Stefan740 het volgende:
Rijd ik net vrolijk op de A12, flitsinformatie op de a12 bij 111.8
Fuck waar zit ik, 111.9 fuck REMMEN
en vrolijk rijden we weer verder op de cruise met 140![]()
140 haal ik nog wel in m'n ma d'r Corsa dus 140 is geen patsenquote:
Dus je hebt ¤60 boete??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Stefan740 het volgende:
Rijd ik net vrolijk op de A12, flitsinformatie op de a12 bij 111.8
Fuck waar zit ik, 111.9 fuck REMMEN
en vrolijk rijden we weer verder op de cruise met 140![]()
oh yeah... !!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
dI3ki3 wil vast ook wel mee naar de WRC Meet
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Donderdag, 16. Augustus
Vrijdag, 17. Augustus
Zaterdag, 18. Augustus
Zondag, 19. Augustus
Hmm WRC-rally .... super gaaf .. ben er 3x geweest ... maar eeh ... kans op mijn ex is iet wat erg grootquote:
Tis niet dat je met BoFers van het formaat Dekkered, Razorback, Morph of Sickert op stap gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef BattleLies het volgende:
Maar ja ... met jullie om me heen durf ik wel .. alleen .. wij gaan in principe 1 augustus naar India!!!
?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet dat je met BoFers van het formaat Dekkered, Razorback, Morph of Sickert op stap gaat![]()
Dat de gemiddelde lengte en bouw van de vier namen die ik noemde het niet echt redden bij de lengte en bouw van Jorrit, Di3ki3, IJs en ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:04 schreef dekkered het volgende:
?
zijn jullie dan zo klein?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde lengte en bouw van de vier namen die ik noemde het niet echt redden bij de lengte en bouw van Jorrit, Di3ki3, IJs en ik
Ik denk dat hij de andere kant op reed lieverd dus net geen boete heeftquote:
Aaahhh het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef dekkered het volgende:
slecht
Klopt, maar was ook best wel heel lang. Ben je weer helemaal genezen verklaard?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef C7PR1X_NL het volgende:
Had je toch gezegd dat ik een poosje niet kon komen omdat ik ziek was:)
en kom je dan ook nog airsoften?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben je weer helemaal genezen verklaard?
Geen problemen hier met Hi...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meer mensen met een KPN Hi Abbo die geen netwerkverbinding krijgen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vrienden van mij hebben er ook last van....zal wel Zuid-Holland-ZuidDordrecht zijn....
Nee want collega die in Puttershoek woont heeft er ook last vanquote:
Is dat niet net zo'n gehucht dan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want collega die in Puttershoek woont heeft er ook last van
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is waar
maar dan lijt hij niet genoeg
Puttershoek is vlak bij Schenkeldijk. Mijn nichtje woont daarquote:
quote:
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?quote:
In dezelfde kamer gaan staan en dat niet via een forum vertellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?![]()
oe das een goeie tipquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
[..]
In dezelfde kamer gaan staan en dat niet via een forum vertellen?
das nie naakt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hey, ik sta naakt met lingerie aan. En ben geil.....moet ik nog meer doen dan?![]()
foto'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Eerlijk oversteken; dan moeten die Friese foto's ook komenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
foto's
relais vervangenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is als je linker knipperlicht 2x zo snel knippert als de rechter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Puttershoek is vlak bij Schenkeldijk. Mijn nichtje woont daar
En als die vriend van jou in Puttershoek werkt zal hij zeker bij de Campina werken aan de lopende band![]()
Euh... minder met links rukken en meer met rechtsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is als je linker knipperlicht 2x zo snel knippert als de rechter?
Dat krijg je er dus van als je een Groen Links navigatie systeem in een Prius zet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
echt waar? geilquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef Viro het volgende:
Als ursel niet met de pics komt doe ik het wel![]()
Hij woont toch maar 803 meter verder op van mijn huis![]()
![]()
Ik heb gekeken en het lampje werkt. Al gaat ie 2x zo snel als andersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen worden![]()
Jammer met een zekering doet hij het helemaal niet meerquote:
alle 2 de knipperlichten doen het? heb je een lampje aan de zijkant op de deur/voorpaneel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en het lampje werkt. Al gaat ie 2x zo snel als anders
@ Ferdi: kop houwe.
Dus t knipperlicht gaat sneller knipperen als t niet meer werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef MLPValley het volgende:
Dit is een beveiliging betekend dat 1 van de 2 knipperlichten aan de linkerkant niet meer werkt, lampje moet dus vervangen worden![]()
Toch hielp dat wel bijn mijn vorige auto..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Jammer met een zekernig doet hij het helemaal niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |