quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Mr_Baus het volgende:
DAMES EN HEREN!!
De BoF logo armpatches/badges/emblemen![]()
![]()
![]()
[..]
5 euro per stuk dus![]()
![]()
Dan hebben we het over dit logo;
[afbeelding]
In een formaat van (h x b) +- 8 x 6 cm
Dit is dus niet met Velcro (klittenband) maar met een goede lijmlaag, het embleem is geborduurd dus het is niet zo'n opstrijk sticker. Het is wel aan te raden om het embleem vast te naaien, je kan natuurlijk ook zelf een stukje Velcro uitknippen en op die lijmlaag plakken.
Goed, wie wil er een geborduurd BoF! logo/schild voor 5 euro p/stuk?
Spam hier maar lekker in het topic, voor je postcount.. maar stuur mij ook een mailtje op Gansan1980@hotmail. com
met je order en onder welke naam je het geld over maakt op rekening;
628035160, S. van Damme, IJmuiden ovv je Nickname en BoFpatch.
Wees er aub een beetje snel bij, ivm levertijd wil ik zo snel mogelijk bestellen.
5 euro per stuk mensen! geen geld.. leuk dingetje![]()
1 grote dikke pret ik zweer het jequote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef Viro het volgende:
lol @ baus zijn ene laatste post in vorige topic![]()
jummie!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed nog 1tje voor de dames en BoF-ers om af te sluiten
[afbeelding]
Da's best een mooie masarati of niet danquote:
ja man! Lekker bakkie hoor!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's best een mooie masarati of niet dan![]()
Jp ziet er altijd lekker en geweldig uit! Voor mij is er geen ander dan hij .. jummie jummiequote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij tijdens het airsoften zag JP er toch ook zo uit
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ja man! Lekker bakkie hoor!!
[..]
Jp ziet er altijd lekker en geweldig uit! Voor mij is er geen ander dan hij .. jummie jummie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Mensjes! ik ga een tucje doen en morgen lekker werken
Tot over een uurtje of 22Dan gaan we lekker bier drinken en knallen op Warlord!
![]()
![]()
![]()
*gruwelijk lekker slaapt
Hoe kan je nou een plek in je auto aanbieden als je niet eens zeker weet of je een auto hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef nlboy het volgende:* nlboy , de nieuwe airsoftie meldt zich!
Ik heb misschien nog plaats in de auto over! Ik woon in Huizen ('t Gooi/NH), dus als je redelijk in de buurt woont en graag een lift wil hebben laat even weten. Dan laat ik ook z.s.m. of ik een auto heb voor 19 mei.
ja verdomme rij ik net van huis, begint de motor net te rokenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Suikermais het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?id=72738&cat=1
![]()
Tering!! Dat is zonde!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Suikermais het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?id=72738&cat=1
![]()
dat zou je WILLENquote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja verdomme rij ik net van huis, begint de motor net te roken![]()
ach ja, ik heb nog 4 andere ferrari's
Jesus wat een lekker dingquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed nog 1tje voor de dames en BoF-ers om af te sluiten
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1 grote dikke pret ik zweer het je
Het is echt zo, en het is geweldig.. niet gelogen:
Ik ben met mijn baas aan het werk in een tuin, later op de dag komt collega ons versterken. Collega komt aan,
Collega; Homo's!
Baas; hey pik omhoog!
Baus; ROFLMAO!!!!!
Het is ongelooflijk toeval maar echt waar!![]()
Dus ja, ik voel me er wel thuis![]()
voor jou misschienquote:
Betalingen zien er goed uit mannenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
De Deelnemers
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAP
2. FJD - AA + BBQ + SLAAP
3. IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
4. BugWorks - AA + BBQ
5. Roland - AA
6. Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP(betaald binnenkort)
7. Postman - AA + BBQ + SLAAP
8. Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
9. Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
10. Mr. Baus - AA + SLAAP
11. NLboy - AA + BBQ (betaald binnenkort)
12. Ruud - AA
13. Jeroen (Vriend Ruud) - AA
14. Jp Jedi - AA + BBQ + SLAAP
15. Battlelies - BBQ + SLAAP
16. Martijn
17. VonDutch(betaald binnenkort)
18. Anne AA + BBQ + SLAAP(betaald binnenkort)
nee kan niet, of je wilt je statistieken overnieuw laten beginnen. je username zit gekoppeld aan je prestaties. dus als je een nieuwe naam neemt begin je weer vanaf 0quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanavond maar eens BF opstarten
Even een n00bvraagje (en dat voor een relatief ervaren BF1942 speler); Je kan je naam niet zo 1-2-3 meer aanpassen of wel?
(tevens matige tvp)
Je kan er wel een tagje voor plakken..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanavond maar eens BF opstarten
Even een n00bvraagje (en dat voor een relatief ervaren BF1942 speler); Je kan je naam niet zo 1-2-3 meer aanpassen of wel?
(tevens matige tvp)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
Tis de bedoeling dat je water drinkt vlak voor het slapen gaan, als je een gehele avond gezopen hebt.. Alleen onder je bed zetten helpt weinig tegen de kater..
Kut vandaar dus die hoofdpijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
Tis de bedoeling dat je water drinkt vlak voor het slapen gaan, als je een gehele avond gezopen hebt.. Alleen onder je bed zetten helpt weinig tegen de kater..
quote:
Mja, dat is klussen, klussen en nog eens klussen.. Niet veel bijzonders dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is vrijdag dus, dan is het tijd om over de weekend plannen te spammen.
Wat een kutweekendquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat is klussen, klussen en nog eens klussen.. Niet veel bijzonders dus.
Oohja, zondag uitslapen..![]()
![]()
Ik ga mijn nieuwe anker passen, waarschijnlijk een nieuw boegrollertje makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Whehe.. Sterkte broeder..quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat een kutweekend
Niet dat het mijne beter is ofzo ...
Zaterdag: Niets doen (computeren, relaxen, huisje schoonhouden) en savonds de kroeg in.
Zondag: naar Feijenoord (aka pijnlijden).
Maandag: Ja, deze week een 3 daags weekendje. Niets doen.
hmmm vanavond het hele huis netjes ordenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vergeet ook de rest van z'n kit niet:quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
Hij heeft ten slotte niet voor niets een jip en janneke broodtrommel gekocht..
En z'n trommelte..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet ook de rest van z'n kit niet:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Je kan natuurlijk ook je muts opdoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
De wind gaat wel aantrekken dus ik zou deze wel mee nemen.
Kun je hier wat mee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef ursel het volgende:
Wil men er wel even aan denken dat ik mijn post-aantal per dag wel moet gaan halen??
Aangezien quatro post niet gewaardeerd worden heb ik wat stof ter discussie nodig om lekker op te spammen..
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
Of is dat niet inhoudelijk genoeg?...
Er zitten hier talenten die er een heel topic me kunnen vullenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
Of is dat niet inhoudelijk genoeg?...
Wellicht wil je het hebben over wat boeiende filosofische vraagstukken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..![]()
Laten we het dan over triotejs gaan hebben....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..![]()
Maar zie ik nu een penisslabber en een aftapbekerquote:
Die 2 woorden gaan niet samenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wellicht wil je het hebben over wat boeiende filosofische vraagstukken?
Nee maar misschien wel van meer dan 5mtr!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Sickert het volgende:
bestaan er dvi of hdmi kabels van meer als 5 mtr?
Tuurlijk bestaan die, heb er thuis 1'tje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Sickert het volgende:
bestaan er dvi of hdmi kabels van meer als 5 mtr?
is dat dvi of hdmi?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die, heb er thuis 1'tje.
Ze zijn wel een beetje duur
Speciaal in Jip en Janneke taal zodat ook de kleintjes van BoF het zouden snappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef 3lmo het volgende:
Lol, ik moest hier zonet alweer ROFL'n van die plaatjes![]()
ook jip en jannekequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef BattleLies het volgende:
Zo al jp's overhemden hangen weer gestreken in de kast!
En waarom zou dat niet boeiend kunnen zijn? De ontwikkeling van de koningskrab in de scandinavische wateren is niet alleen een boeiend, maar ook intrigerend vraagstuk. Hoe deze reausachtige beestjes zich daar gedijen in deze wateren is een uniek fenomeen. Buiten dat kan je natuurlijk uren filosoferen om welke reden men vroeger deze beestjes deze kant hebben meegenomen.quote:
Schijnt idd tegenwoordig nodig te zijn sinds we de BoF! kleuterklas hebben opgericht..quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Speciaal in Jip en Janneke taal zodat ook de kleintjes van BoF het zouden snappen
Mijn kabel is HDMI en ook 10mtr, maar dan wel een oehlbach van veel meer euro'squote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
is dat dvi of hdmi?
heb nu mn pc naast mn samsungnet blood diamond gekeken echt geniaal
Het was goedkoop voedsel voor de soldaten uit de 2de wereldoorlog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet boeiend kunnen zijn? De ontwikkeling van de koningskrab in de scandinavische wateren is niet alleen een boeiend, maar ook intrigerend vraagstuk. Hoe deze reausachtige beestjes zich daar gedijen in deze wateren is een uniek fenomeen. Buiten dat kan je natuurlijk uren filosoferen om welke reden men vroeger deze beestjes deze kant hebben meegenomen.![]()
![]()
Wij brengen alles schade toequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Schijnt idd tegenwoordig nodig te zijn sinds we de BoF! kleuterklas hebben opgericht..
De vraag is alleen of we auteursrechtelijk nog wel correct aan het handelen zijn en niet het merkenrecht van Jip en Janneke schade toebrengen..
Dit verhaal geeft Jorrit gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef ursel het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet boeiend kunnen zijn? De ontwikkeling van de koningskrab in de scandinavische wateren is niet alleen een boeiend, maar ook intrigerend vraagstuk. Hoe deze reausachtige beestjes zich daar gedijen in deze wateren is een uniek fenomeen. Buiten dat kan je natuurlijk uren filosoferen om welke reden men vroeger deze beestjes deze kant hebben meegenomen.![]()
![]()
Niet de 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het was goedkoop voedsel voor de soldaten uit de 2de wereldoorlog.
En natuurlijk de bronvermeldingquote:Tussen 1961 en 1969 werden, op aandringen van Sovjetgeleerden, enkele duizenden koningskrabben overgebracht van de Zee van Ochotsk (ten oosten van Rusland) naar de Barentszzee (aan de noordkant van Rusland). Ze moesten daar dienen als een gemakkelijke voedselbron voor de oorlogsvloot rond de haven Moermansk.
Wil je niet iedereen over een kam scheren.. Er zijn er toch vast nog wel een aantal die nog maagdelijk zijn hierin..quote:
Was een gokje, ik wist dat het vanwege het leger was, heb ik ooit op discoveryquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet de 2e wereldoorlog.
[..]
En natuurlijk de bronvermelding
Sorry my badquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Wil je niet iedereen over een kam scheren.. Er zijn er toch vast nog wel een aantal die nog maagdelijk zijn hierin..
Ik denk dat IJs het daar niet helemaal mee eens zal zijn.. Die zal ongetwijfeld de tieten missen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was een gokje, ik wist dat het vanwege het leger was, heb ik ooit op discoverygezien.
En de koningskrab is echt super lekker![]()
![]()
Wie is er nog maagdquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:20 schreef ursel het volgende:
Wil je niet iedereen over een kam scheren.. Er zijn er toch vast nog wel een aantal die nog maagdelijk zijn hierin..
Mariaquote:
Hoe tijdelijk is dit, aangezien de server nú alweer op 24/7 Karkand staatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanaf nu zijn we tijdelijk 24/7 Mashtuur city server. Server was toch al leeg.
Veel plezier allemaal
Max 18 uur dus...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hoe tijdelijk is dit, aangezien de server nú alweer op 24/7 Karkand staat![]()
Ow enne,![]()
Snel zijn is niet mijn sterkste eigenschapquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Max 18 uur dus...
Je moet er ook wel snel bij zijn vandaag de dag natuurlijk..![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Speciaal in Jip en Janneke taal zodat ook de kleintjes van BoF het zouden snappen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:00 schreef MLPValley het volgende:
sjonge want een gespam hierzo.
Mijn filosofische vraagstuk: hoe lang overleven mannen het zonder vrouwen
Sorry dat ik niet al te veel meespam trouwens, lekker gewerkt, maar voel me nu echt heel slecht.Hebben jullie me gemist?
Ben echt heel erg ziek aan het wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef ursel het volgende:
[..], altijd...
![]()
Kom er wel ff aan om je te troosten..![]()
Waarschijnlijk een kleine 100 jaar....quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:00 schreef MLPValley het volgende:
Mijn filosofische vraagstuk: hoe lang overleven mannen het zonder vrouwen
He bah meis! Das vervelend!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ben echt heel erg ziek aan het worden![]()
om terug te komen op je vraag van zo juistquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Onder heel erg ziek versta ik niet een griep ofzo... Is het dan zo erg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij het opslaan van de mapquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:59 schreef BugWorks het volgende:
Postman, heb je behalve de naam van de server ook de map gewijzigd. Aangezien de server de naam "Band of Fok!kers - 24/7 Mashtuur IO" heeft maar Karkand de map is die draait
![]()
Ze wil gewoon dat Ursel direct naar huis komt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef MLPValley het volgende:
[..]
*kuch* foxie - winnen - adminrechten *kuch*quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij het opslaan van de map
Als een admin hem op Mashtuur kan zetten zou dat mooi zijn. Ik kijk anders ook nog wel even als ik thuis ben.
En tijdelijk is maximaal een week, denk iets korter. Misschien gaan we naar een maproulatie met verschillende maps, maar dat zien we dan wel weer.
Je bent in de veronderstelling dat we wel degelijk serieus overwegen om Foxie een kans te geven adminrechten te verkrijgen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:24 schreef 3lmo het volgende:
Ja, ik wist niet meer of het nou PSV was of Feyenoord
Zeg nooit nooit, ze hebben beide toch nog wel een kans om te winnen of is dat uitgesloten? Ben niet zo in to voetbalquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent in de veronderstelling dat we wel degelijk serieus overwegen om Foxie een kans te geven adminrechten te verkrijgen?
Mycom heeft hem liggen! wel iets duurder maar de prijs ben je zo weer vergeten..quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:38 schreef Viro het volgende:
@ chiel : de geluidskaart die je hebt gekozen is moeilijk te krijgen via alternate. Je kan net zo goed de x-fi extreme music nemen. Geen verschil qua prestatie of wat dan ook. En je bespaart 20 euro![]()
Welke? de extreme music of de extreme gamer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:43 schreef escape_nl het volgende:
goed kaartje Chiel, heb hem ook
Ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:51 schreef BattleLies het volgende:
Vinden jullie het zelf niet onhandig dat jullie dezelfde avatar hebben???![]()
Vinden jullie het zelf niet onhandig dat jullie steeds onder dezelfde account posten???quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:51 schreef BattleLies het volgende:
Vinden jullie het zelf niet onhandig dat jullie dezelfde avatar hebben???![]()
Extreme Musicquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Welke? de extreme music of de extreme gamer?
Da's voor hun niet onhandig, echter denken ze niet na wat de rest er van vind..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vinden jullie het zelf niet onhandig dat jullie steeds onder dezelfde account posten???
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, ze hebben beide toch nog wel een kans om te winnen of is dat uitgesloten? Ben niet zo in to voetbal
bah bah!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:38 schreef Sumera het volgende:
Server staat nu op Mashtuur IO
Zijn mooie mannen hoor op het slagveld, kijk maar naar JP!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee gek he! TIs zo ook niet verleidelijk om te gaan spelen!!!
hihi ja maar alle mooie mannen blijven weg als mashtuur draait! jij ook al!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zijn mooie mannen hoor op het slagveld, kijk maar naar JP!!
Weet nog wel dat hij een paar dagen ziek was en ik met hem overdag zat te knallen via teamspeak. En al die tijd maar achter jou aanhobbelen op Karkand![]()
ik ben niet mooiquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hihi ja maar alle mooie mannen blijven weg als mashtuur draait! jij ook al!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
@ boefje, als je weer van die lekkere dames ziet, wil je ze dan ff mn nummer geven en zeggen dat als ze zich vervelen, ze mij ff moeten bellen om leuke dingen te gaan doen![]()
In het voorstel staat ook dat kampioen worden van de Jupiler League niet geld als kampioen wordenquote:
Zelfs dat word lastig want Ado doet mee en ze hebben het de laatste jaren behoorlijk lastig tegen Adoquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In het voorstel staat ook dat kampioen worden van de Jupiler League niet geld als kampioen worden![]()
Dat had ik ook wel door lamlulquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef staticdata het volgende:
tis een touchscreen afstandsbediening. en je hebt ze ook in een normaal formaat maar geen touchscreen.
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door lamlulIk twijfel alleen aan de grote toegevoegde waarde. Tis leuk voor de heb maar totaal niet functioneel maar wie weet verrast t me wel
Op Karkand lopen mooiere mannen en hij komt nu niet vol, ook niet met 2 of 8 spelers, bij Karkand wel als er maar minimaal 1 'vuller' is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Mashtuur een eerlijke kans geven, daarbij moet ook gezegd worden dat de server gisteren ook leeg stond op Karkand. Indien de server morgen leeg is wordt hij weer terug gezet.
En Mashtuur is best een leuke map, zeer onderschat. Ik heb nooit begrepen waarom Karkand nou zoveel beter is?
als wij ze op tafel leggen, pfffquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....
Zit ook wel wat in maar waar ik zelf altijd zo'n hekel aan heb is dat je zo'n afstandsbediening niet lekker kan laten slingeren of er per ongeluk op gaan zitten ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef staticdata het volgende:
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als wij ze op tafel leggen, pfff
beamer---reciever---dvd speler---sexpop---divx speler---hdd recorder---tv---( ps3)
daar heb ik straks een heel mooi middenconsole voor in die stoelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in maar waar ik zelf altijd zo'n hekel aan heb is dat je zo'n afstandsbediening niet lekker kan laten slingeren of er per ongeluk op gaan zitten ofzo
Ik heb er ook 1 voor mijn butt-plug met tril-eiquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als wij ze op tafel leggen, pfff
beamer---reciever---dvd speler---sexpop---divx speler---hdd recorder---tv---( ps3)
Hier heb ik geen rede voor om aan te twijfelen dus het zal wel kloppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 voor mijn butt-plug met tril-ei![]()
Daar heb je dan natuurlijk wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef staticdata het volgende:
daar heb ik straks een heel mooi middenconsole voor in die stoelen
het middenconsole heeft een cup-houlder daar kunnen i.i.g twee biertjes inquote:
quote:
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2quote:
Aan de andere kant, heb ik wel elke keer toch mooi twee killsquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2ik zie niet dubbel zoals de rest van bof
shitquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb ik wel elke keer toch mooi twee kills
Als ik goed heb gekeken dan heb ik ook een K/D van 11:2quote:
ken je nagaan als je een hertog jan triple op hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik goed heb gekeken dan heb ik ook een K/D van 11:2![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:46 schreef staticdata het volgende:
ken je nagaan als je een hertog jan triple op heb
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2ik zie niet dubbel zoals de rest van bof
Ik heb de afgelopen ook regelmatig moeten vullen op karkand..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Mashtuur een eerlijke kans geven, daarbij moet ook gezegd worden dat de server gisteren ook leeg stond op Karkand. Indien de server morgen leeg is wordt hij weer terug gezet.
En Mashtuur is best een leuke map, zeer onderschat. Ik heb nooit begrepen waarom Karkand nou zoveel beter is?
huidige naam is : 24/7 warlord infantry only [ff=off]quote:
Krakand zijn de vlagen dichter bij elkaar >> meer putnen > sneller hogere rank daardoor kkomen er meer mensen naar karkand!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja Jorrit, daar hangt ie voor het grijpenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Karkand heeft gisteren de hele dag leeg gestaan.
Vandaag was Mashtuur zowaar vol, maar we zijn met de BoF-ers overgestapt op de n00b server, voor een paar potjes SF Warlord.
Chiel speelde met een zwevend gasmasker
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07165/screen077.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja Jorrit, daar hangt ie voor het grijpen![]()
Nog even met 7 anderen de BoF! server gestart en dat trok nog meer volk, kwam zelfs de meest verse
BoF(t)fer tegen maar die moet nog wel wat leren![]()
Nog 2 stat-padders gebannen maar de derde (zelfde tag) was er net op tijd af gevlucht, ook nog 1 gebannnen omdat ie nadat ie ervoor gewaarschuwd was nog eens "nigga" typte.
Als dit weer een of andere afkorting is ergens voor dan hoor ik het wel maar fraai vind ik het niet![]()
Moi?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nog even met 7 anderen de BoF! server gestart en dat trok nog meer volk, kwam zelfs de meest verse
BoF(t)fer tegen maar die moet nog wel wat leren![]()
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sigquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moi?![]()
Zojah, vond ik dat het nog wel redelijk ging
(Voor iemand die deze 1-2 weken speelt)
Gewoon blijven oefenenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
Moi?![]()
Zojah, vond ik dat het nog wel redelijk ging
(Voor iemand die deze 1-2 weken speelt)
Reed je te hard? volgens mij hebben ze hier en daar een 30 km zone ingesteld!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:54 schreef escape_nl het volgende:
werd gisteravond gekicked omdat ik in een apc op karkand reed, gek he, was op de 50clicks.com server
BartvanKesselquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sig![]()
Laat hem nou joh.. Hij heeft het al zo zwaar..quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sig![]()
jeejquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Trucje geleerd van Dennis3d![]()
ip-ban..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Ga jij eerst nou eens geld stortenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:23 schreef Suikermais het volgende:
ip-ban..
weg uit BoF..
Gewoon opzouten met je cheats..of hoe je 't ook noemt !!
Iemand koffie ?
Heb allang betaald...quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij eerst nou eens geld storten![]()
Dat met dat kratje bier gaat goed komen
Super manquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:33 schreef Suikermais het volgende:
Heb allang betaald...
5 minuten geleden
M'n kloons, wat doe je..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Super manAls de anderen dan ook allemaal hun belofte van 'dit weekend' na komen dan is al het geld binnen
Mag ik verder iedereen met een admin account op t BoF forum ook even wijzen op het feit dat veel spambots accounts aanmaken op fora en dat je dus nooit zomaar alle accounts moet aproven! Ik denk dat de meeste dat ook al doorhadden maar ik breng het graag nog even onder de aandacht.
Cheatsquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:23 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ip-ban..
weg uit BoF..
Gewoon opzouten met je cheats..of hoe je 't ook noemt !!
Iemand koffie ?
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Super manAls de anderen dan ook allemaal hun belofte van 'dit weekend' na komen dan is al het geld binnen
Mag ik verder iedereen met een admin account op t BoF forum ook even wijzen op het feit dat veel spambots accounts aanmaken op fora en dat je dus nooit zomaar alle accounts moet aproven! Ik denk dat de meeste dat ook al doorhadden maar ik breng het graag nog even onder de aandacht.
Gegeven is gegevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?
Dat is gebruikt om het gat in de begroting van de vorige BoF-biermeet te dekken. Jorrit kwam toen plots wel opdagenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef 3lmo het volgende:
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?
Overigens meen ik me te herinneren dat er na 19 april (maand van tevoren) geen betalingen meer teruggestort werdenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef BugWorks het volgende:
Overigens meen ik me te herinneren dat er na 19 april (maand van tevoren) geen betalingen meer teruggestort werden. Tis nu de 21ste, duss..
![]()
buiten van de zon genieten, dat doe ik wel op mijn werkquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef MLPValley het volgende:
Iedereen is buiten van de zon genieten
Heb je nu laminaat op je muur geplakt, of zijn die foto's zo scheefquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef ursel het volgende:
Zo, aardig wat gedaan vandaag.
Electra werkte niet echt mee vanochtend, maar verder alles goed gekomen.
Lampjes werken, wand-platen zitten er voor de helft al in nu.
Overige foto's zijn hier te vinden.
[afbeelding]
Whehequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nu laminaat op je muur geplakt, of zijn die foto's zo scheef
Die hebben we ergens een keer gekeken met een groepje BoFers maar waar was dat ook alweerquote:
Stelletje verslaafdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo 2 dagen naar buitenland en weer 2 topics verder..*zucht* ik ga het niet eens meer teruglezen.
Wij hebben hier ons ' hoekje' weer wat uitgebreid.![]()
[afbeelding]
Zowel t forum als de website werken hier gewoonquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef Keltie het volgende:
Band of FOK!kers Battlefield 2 Clan
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
-------------------------------------------------
Voor als niemand het wist
typisch gevalletje: replace user..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef Keltie het volgende:
Band of FOK!kers Battlefield 2 Clan
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
-------------------------------------------------
Voor als niemand het wist
Dat ik dat nog mee mag maken. JP die iemand een gevalletje "replace user" verwijtquote:
1x op de server doen of dennis3d en je bent gebanned dus weet wat je doetquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mee mag maken. JP die iemand een gevalletje "replace user" verwijt![]()
Optimistischquote:
Hier nu ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
typisch gevalletje: replace user..![]()
Hier ook alles OK.
Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan de user...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef FJD het volgende:
[..]
OptimistischDoet t nog niet eens op eentje.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:02 schreef Sickert het volgende:
@ jorrit http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6215463
w00t Jedi, dat ziet er wel gaaf uit!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo 2 dagen naar buitenland en weer 2 topics verder..*zucht* ik ga het niet eens meer teruglezen.
Wij hebben hier ons ' hoekje' weer wat uitgebreid.![]()
[afbeelding]
We hebben m gezien in Arnhemquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:Heb net stukje gekeken onder het douchen
Blijft een leuke film.
Homo's?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
ik ga bedje toe
2 uur opstaan en dan richting schiphol!
niet teveel spammen Homo's![]()
Je hebt emoticon verandert!quote:
inderdaad, de kwaliteit van een Blu Ray film op de beamer is echt gaaf, aankomende week een BR film kopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
1x op de server doen of dennis3d en je bent gebanned dus weet wat je doet
@niels bedankt voor de uitleg en het laten zien van de beamer. kwaliteit van de beamer isspeel je er een blue ray op af dan is het helemaal
![]()
quote:Afgelopen tijd heeft Eweka achter de schermen diverse uitbreidingen gedaan aan het usenet platform. Sinds vorige week hebben wij 352000 Gigabyte aan extra opslag capaciteit opgesteld in ons datacentrum, welke goed is voor ruim 120 dagen retentie. Deze opslagcapaciteit is momenteel aan het vullen. Hiermee staat Eweka, al meerdere jaren een betrouwbare speler op de markt, wederom aan de wereld top
Doorgestreepte had een KATERquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben m gezien in ArnhemToen we overdag zijn wezen tennissen met Frank, Kev, jij en Lies
Je ging toch 2 uur weg in het vliegtuig?quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doorgestreepte had een KATER
die was er Niet
kan niet slapen
quote:Op zondag 22 april 2007 10:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jij loopt toch ook hand in hand?
Wel een mooi voetbalweekend!! Nec thuis is te doen toch, of was het niet nec?quote:Op zondag 22 april 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
Homo's!
Met 120dagen retentie moeten wij ook maar eens overstappen op Eweka![]()
Nu weer de hele dag op de bank zittenGisteren een partij door m'n rug gegaan..:(
Mja of Sparta of RKC weet ik veel welke kleine clubs punten hebben afgesnoept.quote:Op zondag 22 april 2007 10:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet je wat nu het allerleukste is? Als AZ straks kampioen wordt dan heeft Excelsior jullie het kampioenschap gekost![]()
![]()
Toch mooi 2x Rotterdamquote:Op zondag 22 april 2007 10:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mja of Sparta of RKC weet ik veel welke kleine clubs punten hebben afgesnoept.
Voor Feyenoord is geen enkele wedstrijd eenvoudig dus we zouden zomaar kunnen verliezen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wel een mooi voetbalweekend!! Nec thuis is te doen toch, of was het niet nec?![]()
Ja maar dat zegt nog niets, Sparta en Willem II.. onderschatting enzo.quote:Op zondag 22 april 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch mooi 2x RotterdamAch Ajax heeft dan precies hetzelfde als Feyenoord had vorig jaar. Wel winnen van de toppers (Feyenoord verloor geen enkele topper) maar vervolgens het kampioenschap verspelen omdat je tegen de kleinere clubs verzaakt (2-2 tegen RBC, laatste op dat moment).
[..]
Voor Feyenoord is geen enkele wedstrijd eenvoudig dus we zouden zomaar kunnen verliezen.
Ik wens je geen succes maar jullie hebben wel het makkelijkste programmaIk hoop stiekem op een kampioenschap van AZ
Jorrit de hooligan..quote:Op zondag 22 april 2007 04:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga slapen. Ik heb wel een verhaal, maar is bedenk me net dat ik ook enigszins fout zat, maar van de andere kant verdiende die gozer het gewoon _o-
Trusten lieve boffertjes.
Prettige vakantie Kevin&Vera
AGOVV je weet tochquote:
quote:Opvallend is wel wat Ehrenberg als maatstaf van het succes van een console neemt. Volgens hem is het aantal EA-games dat er op uitkomt bepalend voor het succes, iets waar X360 tot nog toe geen klagen over heeft gehad.
Waiting for ultimate shot.quote:Op zondag 22 april 2007 13:38 schreef 3lmo het volgende:
Jemig zonet op BoF server, niet normaal, was zo'n gast die liep de hele tijd rond met granaten, echt, niet eens met machinegeweer maar gewoon enkel aan het nade spammen...
Die was echt gay!En Diamond ook, is 9/10e van het potje AFK, net op het moment dat ik ergens loop is ie opeens levend en schiet ie mij neer
Dat is klote man, met bukken?quote:Op zondag 22 april 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
Homo's!
Met 120dagen retentie moeten wij ook maar eens overstappen op Eweka![]()
Nu weer de hele dag op de bank zittenGisteren een partij door m'n rug gegaan..:(
Ja ik ging zo voorover de biljart tafel liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef -chiel- het volgende:
Dat is klote man, met bukken?
Sterkte dan met je rug.quote:Op zondag 22 april 2007 14:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ging zo voorover de biljart tafel liggen.
Nee, ik zat gewoon wat te internetten. Website bouwen enzo. Ik sta op en ik verrek iets in m'n onderrugGelukkig kan ik nu wel weer redelijk functioneren maar tis nog wel voelbaar.
Eweka is een usenet providerUsenet=nieuwsgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |