Krakand zijn de vlagen dichter bij elkaar >> meer putnen > sneller hogere rank daardoor kkomen er meer mensen naar karkand!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Mashtuur een eerlijke kans geven, daarbij moet ook gezegd worden dat de server gisteren ook leeg stond op Karkand. Indien de server morgen leeg is wordt hij weer terug gezet.
En Mashtuur is best een leuke map, zeer onderschat. Ik heb nooit begrepen waarom Karkand nou zoveel beter is?
Ja Jorrit, daar hangt ie voor het grijpenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Karkand heeft gisteren de hele dag leeg gestaan.
Vandaag was Mashtuur zowaar vol, maar we zijn met de BoF-ers overgestapt op de n00b server, voor een paar potjes SF Warlord.
Chiel speelde met een zwevend gasmasker
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07165/screen077.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja Jorrit, daar hangt ie voor het grijpen![]()
Nog even met 7 anderen de BoF! server gestart en dat trok nog meer volk, kwam zelfs de meest verse
BoF(t)fer tegen maar die moet nog wel wat leren![]()
Nog 2 stat-padders gebannen maar de derde (zelfde tag) was er net op tijd af gevlucht, ook nog 1 gebannnen omdat ie nadat ie ervoor gewaarschuwd was nog eens "nigga" typte.
Als dit weer een of andere afkorting is ergens voor dan hoor ik het wel maar fraai vind ik het niet![]()
Moi?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nog even met 7 anderen de BoF! server gestart en dat trok nog meer volk, kwam zelfs de meest verse
BoF(t)fer tegen maar die moet nog wel wat leren![]()
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sigquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moi?![]()
Zojah, vond ik dat het nog wel redelijk ging
(Voor iemand die deze 1-2 weken speelt)
Gewoon blijven oefenenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
Moi?![]()
Zojah, vond ik dat het nog wel redelijk ging
(Voor iemand die deze 1-2 weken speelt)
Reed je te hard? volgens mij hebben ze hier en daar een 30 km zone ingesteld!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:54 schreef escape_nl het volgende:
werd gisteravond gekicked omdat ik in een apc op karkand reed, gek he, was op de 50clicks.com server
BartvanKesselquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sig![]()
Laat hem nou joh.. Hij heeft het al zo zwaar..quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam want dan ga ik me gun ff insmeren met je achterlijke sig![]()
jeejquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Trucje geleerd van Dennis3d![]()
ip-ban..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Trucje geleerd van Dennis3d![]()
Ga jij eerst nou eens geld stortenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:23 schreef Suikermais het volgende:
ip-ban..
weg uit BoF..
Gewoon opzouten met je cheats..of hoe je 't ook noemt !!
Iemand koffie ?
Heb allang betaald...quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij eerst nou eens geld storten![]()
Dat met dat kratje bier gaat goed komen
Super manquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:33 schreef Suikermais het volgende:
Heb allang betaald...
5 minuten geleden
M'n kloons, wat doe je..quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Super manAls de anderen dan ook allemaal hun belofte van 'dit weekend' na komen dan is al het geld binnen
Mag ik verder iedereen met een admin account op t BoF forum ook even wijzen op het feit dat veel spambots accounts aanmaken op fora en dat je dus nooit zomaar alle accounts moet aproven! Ik denk dat de meeste dat ook al doorhadden maar ik breng het graag nog even onder de aandacht.
Cheatsquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:23 schreef Suikermais het volgende:
[..]
ip-ban..
weg uit BoF..
Gewoon opzouten met je cheats..of hoe je 't ook noemt !!
Iemand koffie ?
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Super manAls de anderen dan ook allemaal hun belofte van 'dit weekend' na komen dan is al het geld binnen
Mag ik verder iedereen met een admin account op t BoF forum ook even wijzen op het feit dat veel spambots accounts aanmaken op fora en dat je dus nooit zomaar alle accounts moet aproven! Ik denk dat de meeste dat ook al doorhadden maar ik breng het graag nog even onder de aandacht.
Gegeven is gegevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?
Dat is gebruikt om het gat in de begroting van de vorige BoF-biermeet te dekken. Jorrit kwam toen plots wel opdagenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef 3lmo het volgende:
Wel het geld van die vriend van mij terugstorten he?
Overigens meen ik me te herinneren dat er na 19 april (maand van tevoren) geen betalingen meer teruggestort werdenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef BugWorks het volgende:
Overigens meen ik me te herinneren dat er na 19 april (maand van tevoren) geen betalingen meer teruggestort werden. Tis nu de 21ste, duss..
![]()
buiten van de zon genieten, dat doe ik wel op mijn werkquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef MLPValley het volgende:
Iedereen is buiten van de zon genieten
Heb je nu laminaat op je muur geplakt, of zijn die foto's zo scheefquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef ursel het volgende:
Zo, aardig wat gedaan vandaag.
Electra werkte niet echt mee vanochtend, maar verder alles goed gekomen.
Lampjes werken, wand-platen zitten er voor de helft al in nu.
Overige foto's zijn hier te vinden.
[afbeelding]
Whehequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nu laminaat op je muur geplakt, of zijn die foto's zo scheef
Die hebben we ergens een keer gekeken met een groepje BoFers maar waar was dat ook alweerquote:
Stelletje verslaafdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo 2 dagen naar buitenland en weer 2 topics verder..*zucht* ik ga het niet eens meer teruglezen.
Wij hebben hier ons ' hoekje' weer wat uitgebreid.![]()
[afbeelding]
Zowel t forum als de website werken hier gewoonquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef Keltie het volgende:
Band of FOK!kers Battlefield 2 Clan
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
-------------------------------------------------
Voor als niemand het wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |