bah bah!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:38 schreef Sumera het volgende:
Server staat nu op Mashtuur IO
Zijn mooie mannen hoor op het slagveld, kijk maar naar JP!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee gek he! TIs zo ook niet verleidelijk om te gaan spelen!!!
hihi ja maar alle mooie mannen blijven weg als mashtuur draait! jij ook al!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zijn mooie mannen hoor op het slagveld, kijk maar naar JP!!
Weet nog wel dat hij een paar dagen ziek was en ik met hem overdag zat te knallen via teamspeak. En al die tijd maar achter jou aanhobbelen op Karkand![]()
ik ben niet mooiquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hihi ja maar alle mooie mannen blijven weg als mashtuur draait! jij ook al!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
@ boefje, als je weer van die lekkere dames ziet, wil je ze dan ff mn nummer geven en zeggen dat als ze zich vervelen, ze mij ff moeten bellen om leuke dingen te gaan doen![]()
In het voorstel staat ook dat kampioen worden van de Jupiler League niet geld als kampioen wordenquote:
Zelfs dat word lastig want Ado doet mee en ze hebben het de laatste jaren behoorlijk lastig tegen Adoquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In het voorstel staat ook dat kampioen worden van de Jupiler League niet geld als kampioen worden![]()
Dat had ik ook wel door lamlulquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef staticdata het volgende:
tis een touchscreen afstandsbediening. en je hebt ze ook in een normaal formaat maar geen touchscreen.
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door lamlulIk twijfel alleen aan de grote toegevoegde waarde. Tis leuk voor de heb maar totaal niet functioneel maar wie weet verrast t me wel
Op Karkand lopen mooiere mannen en hij komt nu niet vol, ook niet met 2 of 8 spelers, bij Karkand wel als er maar minimaal 1 'vuller' is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Mashtuur een eerlijke kans geven, daarbij moet ook gezegd worden dat de server gisteren ook leeg stond op Karkand. Indien de server morgen leeg is wordt hij weer terug gezet.
En Mashtuur is best een leuke map, zeer onderschat. Ik heb nooit begrepen waarom Karkand nou zoveel beter is?
als wij ze op tafel leggen, pfffquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....
Zit ook wel wat in maar waar ik zelf altijd zo'n hekel aan heb is dat je zo'n afstandsbediening niet lekker kan laten slingeren of er per ongeluk op gaan zitten ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef staticdata het volgende:
uhm nou straks met dvd-speler + receiver + beamer + projectiescherm + TV + alle andere zooi is het wel erg handig om 1 afstandsbediening te hebben ipv voor elke eentje. je hebt ook wel andere maar deze is wel erg leuk. dus.....
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als wij ze op tafel leggen, pfff
beamer---reciever---dvd speler---sexpop---divx speler---hdd recorder---tv---( ps3)
daar heb ik straks een heel mooi middenconsole voor in die stoelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in maar waar ik zelf altijd zo'n hekel aan heb is dat je zo'n afstandsbediening niet lekker kan laten slingeren of er per ongeluk op gaan zitten ofzo
Ik heb er ook 1 voor mijn butt-plug met tril-eiquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef escape_nl het volgende:
[..]
als wij ze op tafel leggen, pfff
beamer---reciever---dvd speler---sexpop---divx speler---hdd recorder---tv---( ps3)
Hier heb ik geen rede voor om aan te twijfelen dus het zal wel kloppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:30 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 voor mijn butt-plug met tril-ei![]()
Daar heb je dan natuurlijk wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:29 schreef staticdata het volgende:
daar heb ik straks een heel mooi middenconsole voor in die stoelen
het middenconsole heeft een cup-houlder daar kunnen i.i.g twee biertjes inquote:
quote:
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2quote:
Aan de andere kant, heb ik wel elke keer toch mooi twee killsquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2ik zie niet dubbel zoals de rest van bof
shitquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb ik wel elke keer toch mooi twee kills
Als ik goed heb gekeken dan heb ik ook een K/D van 11:2quote:
ken je nagaan als je een hertog jan triple op hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik goed heb gekeken dan heb ik ook een K/D van 11:2![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:46 schreef staticdata het volgende:
ken je nagaan als je een hertog jan triple op heb
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een goede k/d ratio heb in bf2ik zie niet dubbel zoals de rest van bof
Ik heb de afgelopen ook regelmatig moeten vullen op karkand..quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Mashtuur een eerlijke kans geven, daarbij moet ook gezegd worden dat de server gisteren ook leeg stond op Karkand. Indien de server morgen leeg is wordt hij weer terug gezet.
En Mashtuur is best een leuke map, zeer onderschat. Ik heb nooit begrepen waarom Karkand nou zoveel beter is?
huidige naam is : 24/7 warlord infantry only [ff=off]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |