typisch gevalletje: replace user..quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:12 schreef Keltie het volgende:
Band of FOK!kers Battlefield 2 Clan
This site is temporarily unavailable.
Please notify the System Administrator
-------------------------------------------------
Voor als niemand het wist
Dat ik dat nog mee mag maken. JP die iemand een gevalletje "replace user" verwijtquote:
1x op de server doen of dennis3d en je bent gebanned dus weet wat je doetquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Trucje geleerd van Dennis3d![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mee mag maken. JP die iemand een gevalletje "replace user" verwijt![]()
Optimistischquote:
Hier nu ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
typisch gevalletje: replace user..![]()
Hier ook alles OK.
Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan de user...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef FJD het volgende:
[..]
OptimistischDoet t nog niet eens op eentje.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:02 schreef Sickert het volgende:
@ jorrit http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6215463
w00t Jedi, dat ziet er wel gaaf uit!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef jpjedi het volgende:
Zo 2 dagen naar buitenland en weer 2 topics verder..*zucht* ik ga het niet eens meer teruglezen.
Wij hebben hier ons ' hoekje' weer wat uitgebreid.![]()
[afbeelding]
We hebben m gezien in Arnhemquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:Heb net stukje gekeken onder het douchen
Blijft een leuke film.
Homo's?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
ik ga bedje toe
2 uur opstaan en dan richting schiphol!
niet teveel spammen Homo's![]()
Je hebt emoticon verandert!quote:
inderdaad, de kwaliteit van een Blu Ray film op de beamer is echt gaaf, aankomende week een BR film kopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
1x op de server doen of dennis3d en je bent gebanned dus weet wat je doet
@niels bedankt voor de uitleg en het laten zien van de beamer. kwaliteit van de beamer isspeel je er een blue ray op af dan is het helemaal
![]()
quote:Afgelopen tijd heeft Eweka achter de schermen diverse uitbreidingen gedaan aan het usenet platform. Sinds vorige week hebben wij 352000 Gigabyte aan extra opslag capaciteit opgesteld in ons datacentrum, welke goed is voor ruim 120 dagen retentie. Deze opslagcapaciteit is momenteel aan het vullen. Hiermee staat Eweka, al meerdere jaren een betrouwbare speler op de markt, wederom aan de wereld top
Doorgestreepte had een KATERquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben m gezien in ArnhemToen we overdag zijn wezen tennissen met Frank, Kev, jij en Lies
Je ging toch 2 uur weg in het vliegtuig?quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doorgestreepte had een KATER
die was er Niet
kan niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |