quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
Tis de bedoeling dat je water drinkt vlak voor het slapen gaan, als je een gehele avond gezopen hebt.. Alleen onder je bed zetten helpt weinig tegen de kater..
Kut vandaar dus die hoofdpijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
Tis de bedoeling dat je water drinkt vlak voor het slapen gaan, als je een gehele avond gezopen hebt.. Alleen onder je bed zetten helpt weinig tegen de kater..
quote:
Mja, dat is klussen, klussen en nog eens klussen.. Niet veel bijzonders dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is vrijdag dus, dan is het tijd om over de weekend plannen te spammen.
Wat een kutweekendquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat is klussen, klussen en nog eens klussen.. Niet veel bijzonders dus.
Oohja, zondag uitslapen..![]()
![]()
Ik ga mijn nieuwe anker passen, waarschijnlijk een nieuw boegrollertje makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Whehe.. Sterkte broeder..quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat een kutweekend
Niet dat het mijne beter is ofzo ...
Zaterdag: Niets doen (computeren, relaxen, huisje schoonhouden) en savonds de kroeg in.
Zondag: naar Feijenoord (aka pijnlijden).
Maandag: Ja, deze week een 3 daags weekendje. Niets doen.
hmmm vanavond het hele huis netjes ordenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vergeet ook de rest van z'n kit niet:quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
Hij heeft ten slotte niet voor niets een jip en janneke broodtrommel gekocht..
En z'n trommelte..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet ook de rest van z'n kit niet:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Je kan natuurlijk ook je muts opdoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
De wind gaat wel aantrekken dus ik zou deze wel mee nemen.
Kun je hier wat mee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef ursel het volgende:
Wil men er wel even aan denken dat ik mijn post-aantal per dag wel moet gaan halen??
Aangezien quatro post niet gewaardeerd worden heb ik wat stof ter discussie nodig om lekker op te spammen..
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
Of is dat niet inhoudelijk genoeg?...
Er zitten hier talenten die er een heel topic me kunnen vullenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je hier wat mee?
Of is dat niet inhoudelijk genoeg?...
Wellicht wil je het hebben over wat boeiende filosofische vraagstukken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..![]()
Laten we het dan over triotejs gaan hebben....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, zoals IJsmeis wel eens zei, het mag best wel wat inhoudelijker..![]()
Maar zie ik nu een penisslabber en een aftapbekerquote:
Die 2 woorden gaan niet samenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wellicht wil je het hebben over wat boeiende filosofische vraagstukken?
Nee maar misschien wel van meer dan 5mtr!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Sickert het volgende:
bestaan er dvi of hdmi kabels van meer als 5 mtr?
Tuurlijk bestaan die, heb er thuis 1'tje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef Sickert het volgende:
bestaan er dvi of hdmi kabels van meer als 5 mtr?
is dat dvi of hdmi?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die, heb er thuis 1'tje.
Ze zijn wel een beetje duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |