5-2 eindstandquote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
Feyenoord weer 5ewel wederom een wanvertoning
AZ
PSV
Ajaxnog wel 3-2 tegen Sparta na 3-0 voor.
Er zijn nog steeds genoeg volle servers te vinden hoor. uiteraard minder dan 1.5 jaar geleden maar de populiare zijn nog steeds onlinequote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Vassili_Z het volgende:
Even vraagje: na een jaar geleden BF2 te hebben gespeeld snak ik er weer naar. Het is echt een goed spel.
Is de hele community nog een beetje actief? Veel volle servers?
Is het nog net zo leuk als zeg maar 1,5 jaar geleden?
Dit omdat ik BF2 weer wil ga kopen omdat ik mijn eerste exemplaar van BF2 gemold heb
Genoeg volle servers, wel veel IO en Karkand. Verder speel ik het nog steeds net als toen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Vassili_Z het volgende:
Even vraagje: na een jaar geleden BF2 te hebben gespeeld snak ik er weer naar. Het is echt een goed spel.
Is de hele community nog een beetje actief? Veel volle servers?
Is het nog net zo leuk als zeg maar 1,5 jaar geleden?
Dit omdat ik BF2 weer wil ga kopen omdat ik mijn eerste exemplaar van BF2 gemold heb
hoezo in Luxemburg? Niet bij Opus?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet een nieuwe bestelling plaatsen voor DVD`s en doe dat samen met wat anderen.
Iemand interesse om mee te doen? Ik bestel ze in Luxemburg.
Whehequote:
Ik weet t jaquote:Op zondag 22 april 2007 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mocht exelcior voor een stunt zorgen zijn we rotterdam eeuwig dankbaar![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Aan de andere kant als Ajax nu nog kampioen word krijg je al die jankerds weer met lucky ajax bla bla bla.
op updaten wil niet meerquote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef ursel het volgende:
Raffie, Zou je wel je werk volwaardig uit willen voeren..![]()
Ff de wiki updaten met de laatste topics en vooral een linkje achterlaten..
Verder, JP, wat mag het kosten allemaal?
Verbatim hebben ze ook ja maa rik neem altijd Platinum.quote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wat is de prijs en van welk merk?
hebben ze ook Taiyo-Yuden of Verbatims?
Wat Escape zegt..quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef escape_nl het volgende:
Ligt aan de prijs, Verbatims printable's kan ik hier krijgen van 25 voor 10 euro.
Als jij voor een lagere prijs kan regelen is een bezoekje aan Prinsenbeek het wel waard
ligt er maar net aan hoeveel je er wil natuurlijk. of ik er 25 of 500 in een keer haal maakt nou juist je voordeel.quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef escape_nl het volgende:
Ligt aan de prijs, Verbatims printable's kan ik hier krijgen van 25 voor 10 euro.
Als jij voor een lagere prijs kan regelen is een bezoekje aan Prinsenbeek het wel waard
Die zien we de komende 2 weken dan denk ik niet..quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef -chiel- het volgende:
Volgens mij heeft IJsmuts zijn internet nog niet aan de gang in zijn nieuwewoning![]()
No way, dat is denk ik nog minder als wat Frank brand..quote:Op maandag 23 april 2007 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat moeten jullie toch met al die lege dvd's. Ik brand denk ik gemiddeld 1 dvd per jaar
Denk dat ik je aanbod aan me voorbij laat gaan JP
Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten branden. Spelletjes hoeft niet. Die draaien of legaal of vanaf de HDD.quote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef ursel het volgende:
[..]
No way, dat is denk ik nog minder als wat Frank brand..![]()
![]()
Als ik de prijzen van JP en escape zie, ben jij toch een stukje duurder uit, maar ja het is maar een paar euro.quote:Op maandag 23 april 2007 10:08 schreef RudyCarell het volgende:
Ik bestel altijd bij Bigdennis... 50 Verbatim Printable 22.95 klik Ik zie net dat dat dus duurder is![]()
Ach ja HDs crashen nog wel eens, dan is het wel handig wat als backup te hebben...quote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten branden. Spelletjes hoeft niet. Die draaien of legaal of vanaf de HDD.
Films doe ik niet aan, al helemaal niet om te kopieren.
Muziek en andere bestanden staan ook prima op me HDD.
Vroegah brandde ik nog wel eens voor de xbox spelletjes, maar dat was dan meestal op een rewritable.
Volgens mij heb ik ook nog steeds mijn allereerste spindel dvd's (25stuks)
Hier is toch al menig spindeltje er doorheen gegaan en de DVD-kast puilt al aardig uit..quote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten branden. Spelletjes hoeft niet. Die draaien of legaal of vanaf de HDD.
Films doe ik niet aan, al helemaal niet om te kopieren.
Muziek en andere bestanden staan ook prima op me HDD.
Vroegah brandde ik nog wel eens voor de xbox spelletjes, maar dat was dan meestal op een rewritable.
Volgens mij heb ik ook nog steeds mijn allereerste spindel dvd's (25stuks)
Ligt eraan of er ook nog verzend-kosten bij komen, dan loopt het gauw weer verder op.quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik de prijzen van JP en escape zie, ben jij toch een stukje duurder uit, maar ja het is maar een paar euro.
Ik heb zoveel HDs. Belangrijke data staat op een raid systeem in mirroring.quote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ach ja HDs crashen nog wel eens, dan is het wel handig wat als backup te hebben...
quote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef ursel het volgende:
[..]
No way, dat is denk ik nog minder als wat Frank brand..![]()
![]()
Boefje!quote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Al kopieer ik de laatste tijd alleen nog maar 24 DVD's.
Xbox 360 kan dat m.b.v. Windows Media Center heel goedquote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Boefje!
Ik heb hetzelfde. Enige wat ik af en toe nog op DVD mik is een film om te kijken maar goed ik wil er toch wel naar toe dat ik dat direct vanaf de PC ga doen. Gewoon mounten en dan op de TV afspelen. Met DVI ingangen moet dat toch best makkelijk gaan denk ik zo![]()
Als de film dan goed is dan koop ik m later vaak nog welVooral cabaret maar goed het meeste wat aan films uitkomt is toch echt bagger.
Maar ze kijken wel lekker makkelijk weg tijdens het bank-hangen. Aangezien er vaak op TV toch weinig te zien is..quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Boefje!
Ik heb hetzelfde. Enige wat ik af en toe nog op DVD mik is een film om te kijken maar goed ik wil er toch wel naar toe dat ik dat direct vanaf de PC ga doen. Gewoon mounten en dan op de TV afspelen. Met DVI ingangen moet dat toch best makkelijk gaan denk ik zo![]()
Als de film dan goed is dan koop ik m later vaak nog welVooral cabaret maar goed het meeste wat aan films uitkomt is toch echt bagger.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al heel lang geen dvd meer gekocht.
Binnenkort maar weer eens een inhaalslag doen. Kan ik direct een paar nieuwe dvd kasten halen, aangezien mijn huidige wel vol zitten.
En inderdaad goeie films eerst kijken in de bioscoop, het liefst met zo min mogelijk andere mensen. Heb een hekel aan het doorsnee bioscooppubliek
![]()
Soms is het wel heel erg ja, maar gelukkig valt het meestal wel mee.quote:Op maandag 23 april 2007 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al heel lang geen dvd meer gekocht.
Binnenkort maar weer eens een inhaalslag doen. Kan ik direct een paar nieuwe dvd kasten halen, aangezien mijn huidige wel vol zitten.
En inderdaad goeie films eerst kijken in de bioscoop, het liefst met zo min mogelijk andere mensen. Heb een hekel aan het doorsnee bioscooppubliek
![]()
Ligt eraan hoe je erbij zit..quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef BattleLies het volgende:
moguh mannen!!!
Is het normaal dat je het met dit weer koud hebt???![]()
Met een dikke trui aan en een lange broek aan, extra dikke sokken aan ...quote:
Dan is het wel gek ja..quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Met een dikke trui aan en een lange broek aan, extra dikke sokken aan ...
Stellen ze dan geen tropenrooster in ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is hier op m'n werk verdomme al 25 graden op de kamerTe warm!
Je bent toch een vrouw?quote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Met een dikke trui aan en een lange broek aan, extra dikke sokken aan ...
Dat vroeg ik net al aan m'n baas. Hij vond dat ik moest blijven. Alleen als ik bier voor em ging halen mocht ik gaanquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Stellen ze dan geen tropenrooster in ofzo?![]()
Absoluut. Toen ik in Amsterdam werkte ging ik heel vaak naar pathe arena en dan zat je soms alleen in de bioscoopquote:Op maandag 23 april 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
[..], Doordeweeks gaan, dinsdag of woensdag zijn ideale avonden..
Nee in de bios is het mooi, omdat je een heel groot scherm hebt, maar thuis kijkt veel prettiger. Mijn bank zit veel beter dan de stoelen in de bios. En ik heb ook een hekel aan pauzes. Pathe doet daar gelukkig niet aan, maar andere wel. En ik woon niet echt in de buurt van een Pathe. Heel soms ga ik op zondag naar Pathe Arena om 2 of 3 films kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Soms is het wel heel erg ja, maar gelukkig valt het meestal wel mee.
Ik kijk ook echt elke film die wel een beetje interesant zou kunnen zijn in de bios. Tenminste daar streef ik wel naar.
In de bios kijkt toch zoveel fijner dan thuis.
Mijn vrouw heeft "Raynaud" die kan dus midden in de zomer van die blauw/zwarte vingers hebben van een graad of 5..quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Misschien is je doorbloeding niet helemaal op orde, is meestal een reden voor koude handen/voeten.
En bier weggeven is natuurlijk geen optiequote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net al aan m'n baas. Hij vond dat ik moest blijven. Alleen als ik bier voor em ging halen mocht ik gaan
Miscchien zijn het wel gewoon opvliegers..quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Misschien is je doorbloeding niet helemaal op orde, is meestal een reden voor koude handen/voeten.
Whehe.. ff een film-marathon doen..quote:Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee in de bios is het mooi, omdat je een heel groot scherm hebt, maar thuis kijkt veel prettiger. Mijn bank zit veel beter dan de stoelen in de bios. En ik heb ook een hekel aan pauzes. Pathe doet daar gelukkig niet aan, maar andere wel. En ik woon niet echt in de buurt van een Pathe. Heel soms ga ik op zondag naar Pathe Arena om 2 of 3 films kijken.
Meen je dat nou..quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft "Raynaud" die kan dus midden in de zomer van die blauw/zwarte vingers hebben van een graad of 5..
Als die niet over kwantiteit heeft is het snel opgelost toch..quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net al aan m'n baas. Hij vond dat ik moest blijven. Alleen als ik bier voor em ging halen mocht ik gaan
Ja het is een slechte doorbloeding van de uiteinden (tenen en vingers vooral).quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
Meen je dat nou..
Da's zwaar klote zeg. Maar heeft ook met doorbloeding te maken ofzo dan?
Tja, op een zondag ben ik vrij en is het niet druk. Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. ff een film-marathon doen..
Maar op een zondag??
Maar pauzes zijn inderdaad wel ruk, tenzij een film lang duurt en je bent vergeten te pissen. Dan kan je soms niet wachten tot de film is afgelopen..
Drinken met je baas is goed voor je carrierequote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Als die niet over kwantiteit heeft is het snel opgelost toch...
Hij een flesje Oranjeboom, jij een kratje grolsch..
Je hoeft hem niet op pauze te zetten...quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
Pauzes tijdens films zijn idd klote, daarom kijk ik juist liever in de bios. Thuis zet ik hem nog al makkelijk op pauze. Om ff naar de plee te gaan. ff wat te dinken pakken. Dan belt er weer iemand dus weer op pauze.
In de bios moet je wel door kijken...
Klopt, maar dat doe je toch als je gewoon thusi zit.quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet op pauze te zetten...
En al helemaal niet de telefoon op te nemen..
Ach, helaas is dit de minst erge afwijking die ze heeftquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Chiel: Dat lijkt me dus echt een vervelende aandoening. En er is ook gewoon niks tegen te doen, erg lastig.
Laten we het dan maar op een geluk houden..quote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ach, helaas is dit de minst erge afwijking die ze heeft![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe je toch als je gewoon thusi zit.
Ik tenminste wel.
Ik mopper ook niet, ik geef alleen aan dat ik liever films in de bios kijk.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan is het wel gek ja..
Misschien stukje hardlopen.. beetje hard werken krijg je het ook warm van..![]()
Ik denk dat ik gewoon niet helemaal fit ben.. voel me redelijk brak. Jp zei dat mijn huid juist wel erg warm is dus het zal daar wel aan liggen ... vandaag maar ff veel thee drinken en beetje rustig doen ... dan gaat het vast snel weer over ...quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Zwanger?quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef BattleLies het volgende:
Ik denk dat ik gewoon niet helemaal fit ben.. voel me redelijk brak. Jp zei dat mijn huid juist wel erg warm is dus het zal daar wel aan liggen ... vandaag maar ff veel thee drinken en beetje rustig doen ... dan gaat het vast snel weer over ...![]()
Voor mij komt het over als mopperen en dat is mijn mening..quote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik mopper ook niet, ik geef alleen aan dat ik liever films in de bios kijk.
Dat de redenen die ik geef om niet thuis te kijken zou kunnen verhelpen (wat ik dus doe door naar de bios te gaan) wil nog niet zeggen dat ik mopper.
Life is like a box of chocolates, You never know what you gonna get.quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh ... dat is NIET de planning ... dus niet dat ik weet ...
In jouw vorige post bracht je je mening nog als een feit.quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor mij komt het over als mopperen en dat is mijn mening..
Daar het een mening is valt er verder weinig tegen in te brengen..
klopt!!!quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolates, You never know what you gonna get.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |