Voor degene die denken dat ik maar wat roep: http://members.home.nl/bugworks/Files/Fok/fok_299post_quote.txtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:17 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je kan geen 299 quotes posten, denk dat het dan te groot is. Is mij net iig niet gelukt![]()
Ownage..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Voor degene die denken dat ik maar wat roep: http://members.home.nl/bugworks/Files/Fok/fok_299post_quote.txt
ijsmuts ook ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Silver_Shark het volgende:
BANNED! NIKKY Reason: Banned IJsmuts and Escape.NL
ouwe lul!!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht kunnen we dat gedoe niet beter achter ons laten? Nu gaat het weer heel het Topic over het bangedoe.
Spammen.. en spammen zullen we...quote:
graagquote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef dekkered het volgende:
kan ik hier een ban melden?
ik moest lachenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb net een ban
aan gegeten
Die was goed ofniet?
![]()
![]()
![]()
dat weggelaten en ik had harder gelachenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb net een ban
aan gegeten
Die was goed ofniet?
![]()
![]()
![]()
dat was mijn TVPquote:Op donderdag 5 april 2007 08:38 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat je bezielde om dezesmiley te gebruikenom half 8 s'morgens..
makkelijker om dat met een nieuw account te halen dan met een bestaandequote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef 3lmo het volgende:
Volgens BF2 tracker zit ik bij de K/D ratio boven de 2 groep
http://bf2tracker.com/bf2_usercmbstats.php?bf2id=82562646&bfmodid=0
: o =>quote:
Als ik dat red, gaat het niet goed komen met mijn werk.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen homo's
Ow ja ik ga vandaag echt minder spammen. Nu hard werken1 post per uur is het streven.
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
: o =>![]()
: O =>
Gewoon een tik fout
Mwah, nee, speel niet zo veel inf. only meer en dan kun je als medic weinig beginnen tegen een tank, en daarbij komt dat als je de demo destijds had platgespeeld je aardig kon ownen tegenover relatief gezien n00bs. Nu is grotendeel van de spelers toch wel beter, dus je zou het ook als lastiger kunnen zienquote:Op donderdag 5 april 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
makkelijker om dat met een nieuw account te halen dan met een bestaande
Ik begon al met een achterstand twee jaar geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:18 schreef 3lmo het volgende:
Mwah, nee, speel niet zo veel inf. only meer en dan kun je als medic weinig beginnen tegen een tank, en daarbij komt dat als je de demo destijds had platgespeeld je aardig kon ownen tegenover relatief gezien n00bs. Nu is grotendeel van de spelers toch wel beter, dus je zou het ook als lastiger kunnen zien![]()
Je hebt zo weinig werk dat je dan al om 13:00 klaar bent?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik dat red, gaat het niet goed komen met mijn werk.
Gewijzigdquote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef BugWorks het volgende:
Ik zie dat er bij mij nog steeds staat dat ik blijf slapen, dit is dus niet zo.
Zal vanavond/vanmiddag het geld overmaken.![]()
Sorry voor de late inschakel-tijd! moest naar de 'tandarts'quote:
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:26 schreef ursel het volgende:
[afbeelding]
Echt slim zijn de engelse niet..
Ik bespeur nog enigszins irritatie richting de UEFA voor het straffen van Feyenoordquote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.
Wat ben je toch een geweldige speurderquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bespeur nog enigszins irritatie richting de UEFA voor het straffen van Feyenoord
Je dacht dat de UEFA eerlijk en objectief is? Ben je toch heerlijk naïef hequote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
Waarom de een wel straffen en de grote jongen niet??
Ik zal ze wel ff een lief briefje sturen..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je dacht dat de UEFA eerlijk en objectief is? Ben je toch heerlijk naïef he
Ook over Valencia - Inter hebben we bv. nog niets gehoord. Toeval?
Wanneer nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef 3lmo het volgende:
100 euro, mehh, denk dat ik mijn ouders even lief moet aankijken
School was weer bagger, van 10:25 tot 11:15 les gehad, viel economie uit, zou ik 5 over 12 paasviering moeten hebben. Niet dus![]()
De UEFA gaat een onderzoek instellen naar de ongeregeldheden die gisteravond het Champions League-duel tussen AS Roma en Manchester United ontsierden. Op de tribunes van het Stadio Olimpico braken onrusten uit, nadat beide supporterskampen elkaar met projectielen gingen bekogelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.
Ik gok op een boete van 100k of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik post vandaag toch meer dan achteraf gedacht.
Ze hebben net na de lunch de server uit het rek getrokken waarop ik performance tests aan het doen was
Dan maar een beetje Fok-en.
Donequote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
Goed en nu allemaal betalen homo's! en duidelijk je naam erbij zetten
Ik heb het even gemaild naar:quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
*lang verhaal*
Dat hebben we toch maar even goed gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN DAMES!!!!
Oops, nu wel naar huisquote:
Kom maar op met ideen, dan kunnen we zien waar boffers trek in hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgen is het weer vrijdag en ik dacht, laat ik eens gaan gamen en Viro kwam met het idee om morgen een FNFN te doen. Dus bij deze morgen FNFN.
Maps verzin ik morgen wel. En ook met voertuigen
tenzij iedereen tegen is
Neukenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op met ideen, dan kunnen we zien waar boffers trek in hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
32 of 64 spelers?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neuken
No spang broquote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Volgende week donderdagavond maak ik die doekoe ff over swa![]()
Lies heeft een Vector op haar pc staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie kan mij ff helpen aan het BoF logo/schild in een toppie high res formaat? Ik wil ff kijken of ik er een armpatch van kan laten maken.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Danny het volgende:
We doen overigens ongeveer 7,5Tb traffic per maand (gemiddeld 27.32mbit).
Per maand doen we ook ongeveer 75 miljoen pageviews, wat dan tussen de 750 miljoen en 1,25 miljard databasequeries is.
Fok! Geilerdquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
FOK! staat 10e ter wereld.
Voor niet-engelstalige het grootste ter wereld..![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Hoeveel betaald Danny je?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
[..]
![]()
[afbeelding]
Heeft ze je schuur weggehaald en dan eindelijk dat voetbalveld aan laten leggenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man..is dat een verhaal..![]()
Wat een wijfie heb ik toch he!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heeft ze je schuur weggehaald en dan eindelijk dat voetbalveld aan laten leggen![]()
![]()
Gewoon altijd goed de rechterberm in de gaten houden. zeker 9 van de 10 keer zie je wel de kassies staan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
Flitspalen weet je vaak wel te staan, de mobiele flitsers is een heel ander verhaal
M'n zusje had er gister weer eentje binnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:19 schreef ursel het volgende:
Gewoon altijd goed de rechterberm in de gaten houden. zeker 9 van de 10 keer zie je wel de kassies staan..
Succes Fer.. Laat je wel even weten wat de schuld geworden is aan de staat..
7.5 TB..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
[..]
![]()
[afbeelding]
Zolang het andere betreft blijft het altijd leuk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n zusje had er gister weer eentje binnen9km/u boete, 13km/u voor correctie. 31,- oid
De pest is dat het zo lang duurt voor je de boetes binnenkrijgtmaar goed op de weg naar Venlo hangt alleen bij Dordrecht een flitspaal
![]()
Plekkie 19..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
Ik had in m'n eerste jaar al een jubileum(5 boetes)
die bij dordt doet het nog geneens hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
Ik had in m'n eerste jaar al een jubileum(5 boetes)
Staat er bij dordt een flitspaal dan??quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
die bij dordt doet het nog geneens hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
ja eigenlijk alleen als je vanuit Breda komt. dan hangen ze net na een viaduct, maar ze staan 99,9% van de tijd uit. het is dat viaduct na het trust gebouw
FF Aaron dumpen bij m'n schoonouders in schenkeldijk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
waarom kom jij via de kil-tunneldan kom je niet vanuit den-haag
moet je maar eens opletten, zijn gele camera's die er hangen.
Volgens mij als je het op de kaart gaat uitschrijven is het al gelijk 2 x zo groot geworden..quote:
Niels had toch maar 2 dagen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:37 schreef ursel het volgende:
Er rest is ons overigens nog slechts 24 uur eer we weer herenigd worden met onze crimineeltjes IJs en Escape..
Nu vast alweer een paar plaatsen gezakt sinds IJsmuts zijn banquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nu vast alweer een paar plaatsen gezakt sinds IJsmuts zijn ban![]()
Als ie daar nu zit te spammen dan staan die nu wel op nr.1quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas maar op voor bokt.nl, die halen ons zo in..
Je bent alweer te laat op je werk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
hallo mannen!!
Lekker geslapen allemaal???
je weet toch dat ik hier een parttime baan heb???quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent alweer te laat op je werk..![]()
Mag ik je eraan helpen herinneren dat wij hier om 8 uur beginnen![]()
Verder als gewoonlijk weer te weinig geslapen. Gelukkig is het hierna weekend en kan ik weer bijtanken. Alhoewel ik denk dat ik toch altijd last blijf houden van chronisch slaaptekort..
Met de huidige onderbezetting in personeel zou je natuurlijk best wel eens extra inzet mogen tonen en wat extra overuren kunnen draaien. Daar is niks mis mee..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
je weet toch dat ik hier een parttime baan heb???
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat stukkie rijdt ik elke woensdag als ik vanuit de kil-tunnel kom..
Toch maar ff opletten voor de zekerheid dan..![]()
Anders stop je halverwege de pagina met het lezen van reacties..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbij
Waar exact moeten we jou kunnen vinden dan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
FF Aaron dumpen bij m'n schoonouders in schenkeldijk..![]()
Oke oke!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Met de huidige onderbezetting in personeel zou je natuurlijk best wel eens extra inzet mogen tonen en wat extra overuren kunnen draaien. Daar is niks mis mee..![]()
Gemeente Binnenmaas. Tussen Maasdam en Puttershoek inquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders stop je halverwege de pagina met het lezen van reacties..
[..]
Waar exact moeten we jou kunnen vinden dan..
Da's toch ook die mokerhoek hoek ofzo..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gemeente Binnenmaas. Tussen Maasdam en Puttershoek in
Ai ai! das inderdaad mooi klote!! Als je gelijk voor een scan moet kan het ook wel eens zijn dat ze je gelijk gaan opereren ! Sterkte jongen!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
Vorige week een liesbreuk opgelopen..dat wordt een operatie.
En sinds 3 dagen was mijn rechterbal opgezwollen. Ik dus in paniek naar de huisarts. Beetje voelen en dat soort zooi. Nu moet ik naar 't ziekenhuis voor een scan van mijn zaakje !!
Hoogstwaarschijnlijk is 't geen teelbalkanker. En bedankt. Dat wordt een klote weekeinde...
Sterke man!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
En sinds 3 dagen was mijn rechterbal opgezwollen. Ik dus in paniek naar de huisarts. Beetje voelen en dat soort zooi. Nu moet ik naar 't ziekenhuis voor een scan van mijn zaakje !!
Hoogstwaarschijnlijk is 't geen teelbalkanker. En bedankt. Dat wordt een klote weekeinde...
Logisch! Een liesbreuk op zich schijnt al erg pijnlijk te zijn en vervelend .. maar als het ook nog eens op andere plekken op gaat zwellen ben je logischer wijs bang voor erge dingen! Hopelijk is het inderdaad geen kanker en herstel je weer volledig na een operatie! Sterkte hoor!!! Hou ons op de hoogte!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef Suikermais het volgende:
Voel me op dit moment idd zwaar klote ( wat een woordspeling !! )
Krijg je die scan vandaag? of pas na het weekend?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef Suikermais het volgende:
Het rare is gewoon dat ik me lichamelijk wel kiplekker voel. Van de liesbreuk voel ik nagenoeg niks en van mijn zware klotenook niks. Mij gaat 't erom dat op dit moment niet weet waar ik aan toe ben...
Als ik éénmaal die scan heb gehad dan weet ik gelukkig meer
Hmmm ik kan me voorstellen dat je 100% zekerheid wil hebben en dat je eerst 'bewijzen' wil hebben dat het er inderdaad echt niet zit!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef Suikermais het volgende:
Das dus 't probleem. Liefst heb ik 'm vandaag nog,maar de huisarts wist niet of er nog plaats was. Ze zou proberen om mij tegen 13.00 uur te bellen...
Ik heb de huisarts ook gewoon gevraagd of ze dacht dat 't kanker was. Ze achtte het zeer onwaarschijnlijk gezien mijn leeftijd en mijn klachten. Maar toch...dat gevoel.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's toch ook die mokerhoek hoek ofzo..![]()
![]()
![]()
ik las spermakotelet...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Suikermais het volgende:
Nieuws :
Huisarts heeft contact gehad met de uroloog. Volgens hem is 't een zaadcyste :
Een spermatokèle of zaadcyste is een naast de bijbal gelegen ophoping van vocht met daarin zaadcellen. Een spermatokèle die groot wordt of ongemak veroorzaakt, wordt chirurgisch verwijderd.
Maar aangezien ik nergens last van heb acht de chirurg het niet noodzakelijk om dat geval operatief te verwijderen.
Er wordt alsnog een echo gemaakt op 12 April. Dinsdag moet ik er toch al heen voor die liesbreuk en dan checked de chirurg ook de rest effe.
Iig een beetje beter zo voor 't weekend.![]()
Niks waard om daar iets te mankerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Suikermais het volgende:
Nieuws :
Een spermatokèle of zaadcyste is een naast de bijbal gelegen ophoping van vocht met daarin zaadcellen. Een spermatokèle die groot wordt of ongemak veroorzaakt, wordt chirurgisch verwijderd.
Maar aangezien ik nergens last van heb acht de chirurg het niet noodzakelijk om dat geval operatief te verwijderen.
Er wordt alsnog een echo gemaakt op 12 April. Dinsdag moet ik er toch al heen voor die liesbreuk en dan checked de chirurg ook de rest effe.
Nou! inderdaad! Dat klinkt een stuk 'gezelliger' dan die andere termen!! Sjonge jonge!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Suikermais het volgende:
Nieuws :
Ik doe daar niet zo moeilijk om.... + 't feit dat ik lekker mijn verhaal kwijt kan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef staticdata het volgende:
Deze reeks mag dan ook wel bij de klassiekers hoor. een heel verhaal waar suikermais over zijn bal praat
Tis denk ik maar goed dat IJs dan een ban heeft momenteel..quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef staticdata het volgende:
Deze reeks mag dan ook wel bij de klassiekers hoor. een heel verhaal waar suikermais over zijn bal praat
been there, done thatquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
Klinkt in ieder geval niet lekker en al helemaal niet als je weet dat ze er in gaan snijden..![]()
ik bedoel het ook niet negatief hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik doe daar niet zo moeilijk om.... + 't feit dat ik lekker mijn verhaal kwijt kan.
Ik denk dat hij het zelf moet weg trekkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:11 schreef BattleLies het volgende:
Misschien trekt het vanzelf wel weer weg!
Copyright van Radio Veronica:quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen
Twee keer fout parkeren *zucht* Wat wil je in een woonwijk met 1,2 parkeerplaatsen per huisquote:
Twee keer te hard (53 waar ik 50 mocht en 67 waar ik 50 mocht, was na een stoplicht een bejaarde aan het inhalen)
Doorgetrokken streepIk reed rustig 50 en van rechts gooide iemand z'n auto ervoor. Ik kon wel rustig remmen maar daar had ik geen zin dus ik rijd er om heen en vanachter de rotonde die 400m verder op ligt komt een politieauto
Ach ja het hoort erbijLiesbreuk zelf voel je niets van. Ik schrok me ook kapot. Opeens zie je in je lies een bobbel komen...dat is wel even schrikken en je gaat toch wel opeens hele erg dingen denken. Dus meteen naar de huisarts en ze zei dat het een liesbreuk was en dat dat opzich niet schadelijk was maar dat het wel gerepareerd moest wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Logisch! Een liesbreuk op zich schijnt al erg pijnlijk te zijn en vervelend .. maar als het ook nog eens op andere plekken op gaat zwellen ben je logischer wijs bang voor erge dingen! Hopelijk is het inderdaad geen kanker en herstel je weer volledig na een operatie! Sterkte hoor!!! Hou ons op de hoogte!!Mij werd verteld dat ik nog rustig een tijd kon wachten met de operatie tot na m'n tentamens maar op het moment dat het echt pijn zou gaan doen dan knelt er iets af (zit iets dubbel door de opening heen oid) en dan moest ik direct naar het ziekenhuis en om geopereerd te worden. Dat gebeurde gelukkig niet dus ik ben volgens afspraak een week of 6 later geopereerd.
Ik was er 's ochtends om een uurtje of 8, vervolgens onder narcose wat echt cool isJe krijgt een spuitje en dan voel je een koude vloeistof door je aderen lopen. Je voelt dus niet je armen koud worden maar echt de aderen. Vervolgens probeerde ik nog te tellen maar dat ging maar tot 14 goed ofzo
Vervolgens werd ik wakker en werd ik naar m'n kamer gereden. Volgens mij mocht ik dezelfde dag nog naar huis maar het kan ook de volgende dag zijn geweest.
Na een tijdje gaan ze dan kijken of je kunt lopenDat lukte me 20cm en toen werd ik duizelig
Dat ging wel steeds beter maar uiteindelijk lukte het me niet om naar de auto te lopen, daarvoor deed het teveel pijn. Het is ook een vreemde soort pijn, geen stekende of kloppende pijn zoals je die kent. Daarna terug naar huis en lekker in bed liggen en veel TV kijken enzo. Om het uur moet je een rondje gaan lopen wat op zich best vermoeiend is. Na een paar dagen gaat het steeds beter en kun je steeds verder lopen en uiteindelijk kun je alles weer. De pijn voel je overigens alleen als je loopt, dan komt er druk op te staan. Als je ligt voel je er weinig tot niets van.
Wel is het streng verboden om zware spullen te tillen of op andere manieren zware druk uit te oefenen op je bekken in de zes weken na de operatie. De eerste weken doe je dat sowieso niet omdat je direct de pijn voelt en daarna moet je er even goed op letten.
Overigens ben ik wat dat betreft een echt watje. De man tegen over me was later geopereerd maar die trok gewoon z'n kleding aan en vertrok zelfstandigDat kreeg ik dus echt niet voor elkaar. Al met al zijn er denk ik wel ergere operaties en zo'n drama is het niet. Tenzij je werk natuurlijk vooral bestaat uit veel tillen e.d., dan ben je gewoon zes/zeven weken uit de roulatie.
Over de cyste weet ik verder niets maar de liesbreuk hoef je je denk ik weinig zorgen te maken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Oeh, da's niet best, maar als ze gaan scannen is dat toch ook niet echt goed voor de kwaliteit van je goedje dat daar geproduceerd wordt? IIG sterkte!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
Dan komen er allemaal gefrituurde beessies uit..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Oeh, da's niet best, maar als ze gaan scannen is dat toch ook niet echt goed voor de kwaliteit van je goedje dat daar geproduceerd wordt? IIG sterkte!
Je zal wel een dag later naar huis zijn gegaan, als je volledig onder narcose bent geweest houden ze je nog een nachtje in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
Ik was er 's ochtends om een uurtje of 8, vervolgens onder narcose wat echt cool isJe krijgt een spuitje en dan voel je een koude vloeistof door je aderen lopen. Je voelt dus niet je armen koud worden maar echt de aderen. Vervolgens probeerde ik nog te tellen maar dat ging maar tot 14 goed ofzo
Vervolgens werd ik wakker en werd ik naar m'n kamer gereden. Volgens mij mocht ik dezelfde dag nog naar huis maar het kan ook de volgende dag zijn geweest.
Na een tijdje gaan ze dan kijken of je kunt lopenDat lukte me 20cm en toen werd ik duizelig
Dat ging wel steeds beter maar uiteindelijk lukte het me niet om naar de auto te lopen, daarvoor deed het teveel pijn. Het is ook een vreemde soort pijn, geen stekende of kloppende pijn zoals je die kent. Daarna terug naar huis en lekker in bed liggen en veel TV kijken enzo. Om het uur moet je een rondje gaan lopen wat op zich best vermoeiend is. Na een paar dagen gaat het steeds beter en kun je steeds verder lopen en uiteindelijk kun je alles weer. De pijn voel je overigens alleen als je loopt, dan komt er druk op te staan. Als je ligt voel je er weinig tot niets van.
Ik geloof direct dat je een mietje bentquote:Overigens ben ik wat dat betreft een echt watje. De man tegen over me was later geopereerd maar die trok gewoon z'n kleding aan en vertrok zelfstandigDat kreeg ik dus echt niet voor elkaar. Al met al zijn er denk ik wel ergere operaties en zo'n drama is het niet. Tenzij je werk natuurlijk vooral bestaat uit veel tillen e.d., dan ben je gewoon zes/zeven weken uit de roulatie.
Zou wel willen, maar daar heb ik de mogelijkheden niet voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou iemand trouwens even de server in kunnen stellen voor de FNFN, ik zit nog op kantoor
Ik kom vanavond wel schieten, heb er best wel zin in
Wake 24/3quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef FJD het volgende:
Ik heb de mogelijkheden er wel voor maar heb geen idee wat voor instellingen je wilt
24 uur 3 dagen in deze week Wake, alhoewel het al wat laat is om vandaag nog 24 uur te halen. Maargoed ik zal ook wel even gaan schiet'n.quote:
em FNFN is alleen de VRIJDAG avond dus niet heel het weekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef 3lmo het volgende:
[..]
24 uur 3 dagen in deze week Wake, alhoewel het al wat laat is om vandaag nog 24 uur te halen. Maargoed ik zal ook wel even gaan schiet'n.
Ik ben er ook zometeenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond dan maar geen FNFN? Aangezien het nu al wat laat is...
Ik ga nu gewoon even rennen en schieten.
Vorige keer liep het wel langer door hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
em FNFN is alleen de VRIJDAG avond dus niet heel het weekend
ja maar het heet niet voor niets FNFNquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Vorige keer liep het wel langer door hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
128
EA EA EAquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]Dat wordt een heleboel gezelligheid
M'n CnC hangt, van wie zou het spel toch komen?
Bij jou ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]Dat wordt een heleboel gezelligheid
M'n CnC hangt, van wie zou het spel toch komen?
eieren zoekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
@ all: wat zijn jullie plannen voor deze paasdagen??????
Het enge bos inquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
. @ all: wat zijn jullie plannen voor deze paasdagen??????
hopen dat iedereen dood valtquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
Jij + ownen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Bij jou ook?
Bij mijn 2de pc ( beter dan deze ) crashde hij steeds... ben ik keer aan het ownen met mijn swarm of buzzers ofzo crash die![]()
Ik had al zo'n vermoeden, mij houden ze altijd minstens 4 dagen, maar bij mij snijden ze ook in mijn hoofd, dus zal wel zwaardere narcose zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
@ Postman; na een volledige narcose houden ze je niet altijd een nacht in het zh hoor. Dat ligt meer aan de ingreep die ze hebben gedaan. Ik ben heel wat keertjes onder narcose geweest en dezelfde dag weer weggegaan.
Beetje bijkomen van een zaterdag vol sporten en bier (dodelijke combi) en beetje wassen, schoonmaken, opruimen, niksen, BF2 SF IO spelen, nieuwe bond eindelijk eens kijken.quote:@ all: wat zijn jullie plannen voor deze paasdagen??????
Je vergeet 'BF2 Karkand IO medic hoerrrrrrrren'quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, mij houden ze altijd minstens 4 dagen, maar bij mij snijden ze ook in mijn hoofd, dus zal wel zwaardere narcose zijn.
[..]
Beetje bijkomen van een zaterdag vol sporten en bier (dodelijke combi) en beetje wassen, schoonmaken, opruimen, niksen, BF2 SF IO spelen, nieuwe bond eindelijk eens kijken.
Niks bijzonders![]()
Dat staat er toch precies lieve schat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
@ Ferdi: dat JIJ nou niks aan pijn had bij een liesbreuk wil niet zeggen dat het niet pijnlijk isSommige mensen hebben er wel pijn van! Soms door de knelling en soms doordat er al een stuk darm door het gat heen hangt ofzo! Jij hebt dus lekker mazzel gehad! Ik hoop voor Suikermais ook dat tie geen/weinig pijn heeft nu!!
Join Steam for free now and you will get a free 3 day trial of Counter-Strike: Source.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef jpjedi het volgende:
Als iemand nog interesse heeft.. Ik heb een aantal gratis trials voor CSS van een maand.
SF op IO en dan GT en WL is OKquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond dan maar geen FNFN? Aangezien het nu al wat laat is...
Ik ga nu gewoon even rennen en schieten.
Ik wil overigens voorstellen om deze pasen een SF pasen van te maken.
IO op ghosttown en warlord. Ghosttown op 32 en warlord op 64, beide 4x.
Geef je mening.
Lieve schat, dat gaat wat lastig he, aangezien we zondag en maandag SF IO zullen draaien, kunnen we het niet meer de hele week in de server message zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef 3lmo het volgende:
![]()
edit: moet je het wel hele week in servermessage zetten oid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:
quote:
ik wil da spel wel eens proberen als je nog over hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef jpjedi het volgende:
Als iemand nog interesse heeft.. Ik heb een aantal gratis trials voor CSS van een maand.
Vanwege je gezellige postquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:05 schreef dekkered het volgende:
hoezo zucht?
Dat leer je nog wel, jongeman.quote:
Niets hoor. Kusjequote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef dekkered het volgende:
ja en
vette bak!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef IJsmuts het volgende:
en direct maar ff een triple post![]()
[afbeelding]
hahaha, ben nu weggg tot maandagavond dan ben ik weer terug!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
oh mijn god. gaat ie toch zijn stalker ketsen :p
succes met het bevruchten van dr paaseitjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
hahaha, ben nu weggg tot maandagavond dan ben ik weer terug!!
quote:
Moeten ze nog wel winnen..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Zoals ik al zei:
![]()
![]()
AJAX AMSTERDAM
![]()
![]()
![]()
JODENNNN JODENNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JODEN AAN DE TOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je, ik laat geheel fok even merken hoe het is om een ban te hebben?quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik en niet eens dronken nu![]()
en fok is weer upik kan weer verder met leven
![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik laat geheel fok even merken hoe het is om een ban te hebben?
ga je je pik spalkenquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe...
Ik ga trouwens ff wat houten balkies vinden..![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je je pik spalken![]()
ik ga pitten![]()
oja, wat een kutrace was het weer zeggelijk die poolse homo uit mn team gegooid
![]()
![]()
gewoon Frank de schuld gevenquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
vroegah, toen ik nu ongeveer al 3 topics gemist zou hebben...
quote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef escape_nl het volgende:
Heb mijn PS3 maar aangesloten op de beamer, zwarte gordijnen heb ik net online besteld voor het overdag gamen
[afbeelding]
Heb mijn PS3 maar aangesloten op de beamer, zwarte gordijnen heb ik net online besteld voor het overdag gamen
[afbeelding]
[afbeelding]
zieke geest!! zieke geeeheeeheest!!quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben 2425 euro armer, maar dan heb je ook wat
Ziet er goed uit Nielsquote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
enige toffe aan de 360 is GOWquote:Op maandag 9 april 2007 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ziet er mooi uit alleen ik had een console gekocht waar wel toffe spellen voor te koop zijn!![]()
Nee hoor, gaaf beeld!
quote:
[afbeelding]
PIK OMHOOG!!!quote:
Heidfeldquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef IJsmuts het volgende:
oja, wat een kutrace was het weer zeggelijk die poolse homo uit mn team gegooid
![]()
![]()
Eerst roepen 'ik zou voor een console gaan waar wel toffe spellen voor zijn" en vervolgens als argument spellen aandragen die er nog niet zijnquote:Op maandag 9 april 2007 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wacht maar tot Assasin's Creed, Halo 3, GTA IV & Alan Wake er zijn!
Maar in tegenstelling tot jij, was er geen enkele Feyenoord supporter met een grote mond dat we Groningen wel even op zouden rollenquote:Op maandag 9 april 2007 16:24 schreef Silver_Shark het volgende:
kan beter Feijnoord supporter worden die doen het beter
In plaats daarvan gooien Ajax supporters Molotov cocktails het supporters home van ADO Den Haag inquote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef Silver_Shark het volgende:
integenstelling van feyenoord gaan wij niet met duizend man de clubleiding bedreigen
Dat is inclusief de gordijnen??quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben 2425 euro armer, maar dan heb je ook wat
quote:Op maandag 9 april 2007 16:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet van die moeilijke woorden gebruiken Foxie.
Het is in tegenstelling tot....
Als Ajax supporter vindt Foxie het lastig om toe te geven dat zijn lichtend voorbeeld een Feyenoord supporter is. Dat hij nog een lange weg heeft te gaan blijkt uiteraard weer uit het feit dat hij nog steeds Ajax supporter is.quote:Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef ursel het volgende:en het goede voorbeeld staat nog wel boven zijn post..
beamer 1385quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is inclusief de gordijnen??![]()
Ziet er verder wel geil uit..![]()
Pfff pauper, ga werken of sparen voor een ps3 dan hoef je escpape niet meer je aars aan te biedenquote:Op maandag 9 april 2007 17:03 schreef Silver_Shark het volgende:
volgende meet is bij Escape thuis (Y)
pfff, ik leg mijn geld opzij, drink geen bier meer, ga niet meer zoveel stappen (1 x per 3 maanden een groot feest) heb een vriendin die verdient en heb een leuke/ goede baan.quote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Pfff pauper, ga werken of sparen voor een ps3 dan hoef je escpape niet meer je aars aan te bieden
Mag ik je aanraken escape![]()
![]()
Gaat mij dus nooit lukken..quote:Op maandag 9 april 2007 17:12 schreef escape_nl het volgende:
[..]
pfff, ik leg mijn geld opzij, drink geen bier meer, ga niet meer zoveel stappen (1 x per 3 maanden een groot feest) heb een vriendin die verdient en heb een leuke/ goede baan.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar DVD's besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor nog geen ¤ 15,- per seizoen
Heb ze allen op mijn pcquote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Paar DVD's besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor nog geen ¤ 15,- per seizoen
quote:【Domestic information】
Status Date Time Name of post office
Acceptance Apr/02/2007 15:37
Dispatch from originating country's exchange office Apr/03/2007 20:15 TAIPEI TAIWAN
Office of destination AMSTERDAM NETHERLANDS
Despatch No. 129
Flight No. CI065
flight date 2007/04/03
【Foreign information】
Status Date Time Name of post office
Arrival at incoming office Apr/05/2007 21:13 AMSTERDAM
Customs inspection
Departure from incoming office
Dutiable or non-dutiable
Arrival at delivery office Apr/06/2007 07:03
Attempted delivery(1st)