Sorry voor de late inschakel-tijd! moest naar de 'tandarts'quote:
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:26 schreef ursel het volgende:
[afbeelding]
Echt slim zijn de engelse niet..
Ik bespeur nog enigszins irritatie richting de UEFA voor het straffen van Feyenoordquote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.
Wat ben je toch een geweldige speurderquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bespeur nog enigszins irritatie richting de UEFA voor het straffen van Feyenoord
Je dacht dat de UEFA eerlijk en objectief is? Ben je toch heerlijk naïef hequote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef ursel het volgende:
Waarom de een wel straffen en de grote jongen niet??
Ik zal ze wel ff een lief briefje sturen..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je dacht dat de UEFA eerlijk en objectief is? Ben je toch heerlijk naïef he
Ook over Valencia - Inter hebben we bv. nog niets gehoord. Toeval?
Wanneer nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:59 schreef 3lmo het volgende:
100 euro, mehh, denk dat ik mijn ouders even lief moet aankijken
School was weer bagger, van 10:25 tot 11:15 les gehad, viel economie uit, zou ik 5 over 12 paasviering moeten hebben. Niet dus![]()
De UEFA gaat een onderzoek instellen naar de ongeregeldheden die gisteravond het Champions League-duel tussen AS Roma en Manchester United ontsierden. Op de tribunes van het Stadio Olimpico braken onrusten uit, nadat beide supporterskampen elkaar met projectielen gingen bekogelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verwacht nu overigens wel een reactie van de UEFA. In twee opeenvolgende wedstrijden zorgen fans van Manchester United voor ongeregeld heden in het stadion. Kun je het dan nog een incident noemen? Maar goed, de UEFA zal wel niet de ballen hebben om een club als Manchester hard aan te pakken.
Ik gok op een boete van 100k of iets dergelijks.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik post vandaag toch meer dan achteraf gedacht.
Ze hebben net na de lunch de server uit het rek getrokken waarop ik performance tests aan het doen was
Dan maar een beetje Fok-en.
Donequote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
Goed en nu allemaal betalen homo's! en duidelijk je naam erbij zetten
Ik heb het even gemaild naar:quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
*lang verhaal*
Dat hebben we toch maar even goed gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN DAMES!!!!
Oops, nu wel naar huisquote:
Kom maar op met ideen, dan kunnen we zien waar boffers trek in hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgen is het weer vrijdag en ik dacht, laat ik eens gaan gamen en Viro kwam met het idee om morgen een FNFN te doen. Dus bij deze morgen FNFN.
Maps verzin ik morgen wel. En ook met voertuigen
tenzij iedereen tegen is
Neukenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom maar op met ideen, dan kunnen we zien waar boffers trek in hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
32 of 64 spelers?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Neuken
No spang broquote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Volgende week donderdagavond maak ik die doekoe ff over swa![]()
Lies heeft een Vector op haar pc staan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie kan mij ff helpen aan het BoF logo/schild in een toppie high res formaat? Ik wil ff kijken of ik er een armpatch van kan laten maken.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef Danny het volgende:
We doen overigens ongeveer 7,5Tb traffic per maand (gemiddeld 27.32mbit).
Per maand doen we ook ongeveer 75 miljoen pageviews, wat dan tussen de 750 miljoen en 1,25 miljard databasequeries is.
Fok! Geilerdquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
FOK! staat 10e ter wereld.
Voor niet-engelstalige het grootste ter wereld..![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Hoeveel betaald Danny je?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
FOK! staat 10e ter wereld.
Voor niet-engelstalige het grootste ter wereld..![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |