Wat dacht je, ik laat geheel fok even merken hoe het is om een ban te hebben?quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef IJsmuts het volgende:
ik en niet eens dronken nu![]()
en fok is weer upik kan weer verder met leven
![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik laat geheel fok even merken hoe het is om een ban te hebben?
ga je je pik spalkenquote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe...
Ik ga trouwens ff wat houten balkies vinden..![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je je pik spalken![]()
ik ga pitten![]()
oja, wat een kutrace was het weer zeggelijk die poolse homo uit mn team gegooid
![]()
![]()
gewoon Frank de schuld gevenquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
vroegah, toen ik nu ongeveer al 3 topics gemist zou hebben...
quote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef escape_nl het volgende:
Heb mijn PS3 maar aangesloten op de beamer, zwarte gordijnen heb ik net online besteld voor het overdag gamen
[afbeelding]
Heb mijn PS3 maar aangesloten op de beamer, zwarte gordijnen heb ik net online besteld voor het overdag gamen
[afbeelding]
[afbeelding]
zieke geest!! zieke geeeheeeheest!!quote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ben 2425 euro armer, maar dan heb je ook wat
Ziet er goed uit Nielsquote:Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
enige toffe aan de 360 is GOWquote:Op maandag 9 april 2007 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ziet er mooi uit alleen ik had een console gekocht waar wel toffe spellen voor te koop zijn!![]()
Nee hoor, gaaf beeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |