abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48074882
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef Suikermais het volgende:
Het rare is gewoon dat ik me lichamelijk wel kiplekker voel. Van de liesbreuk voel ik nagenoeg niks en van mijn zware kloten ook niks. Mij gaat 't erom dat op dit moment niet weet waar ik aan toe ben...
Als ik éénmaal die scan heb gehad dan weet ik gelukkig meer
Krijg je die scan vandaag? of pas na het weekend?
Altijd blijven lachen!!
pi_48075072
Das dus 't probleem. Liefst heb ik 'm vandaag nog,maar de huisarts wist niet of er nog plaats was. Ze zou proberen om mij tegen 13.00 uur te bellen...
Ik heb de huisarts ook gewoon gevraagd of ze dacht dat 't kanker was. Ze achtte het zeer onwaarschijnlijk gezien mijn leeftijd en mijn klachten. Maar toch...dat gevoel.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_48075294
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef Suikermais het volgende:
Das dus 't probleem. Liefst heb ik 'm vandaag nog,maar de huisarts wist niet of er nog plaats was. Ze zou proberen om mij tegen 13.00 uur te bellen...
Ik heb de huisarts ook gewoon gevraagd of ze dacht dat 't kanker was. Ze achtte het zeer onwaarschijnlijk gezien mijn leeftijd en mijn klachten. Maar toch...dat gevoel.
Hmmm ik kan me voorstellen dat je 100% zekerheid wil hebben en dat je eerst 'bewijzen' wil hebben dat het er inderdaad echt niet zit!

Maar maak jezelf nu ook niet gek! Stel dat je het weekend erop moet wachten dan moet je nog even jezelf tot de orde roepen en proberen het te relativeren! Ja toch?! Je zal het niet van je af kunnen zetten maar probeer het niet in je hoofd te laten escaleren!!

Ik duim voor je dat het vandaag nog kan; die scan!!
Altijd blijven lachen!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:30:55 #154
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_48075912
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef ursel het volgende:

[..]

Da's toch ook die mokerhoek hoek ofzo..

Sterkte Chris!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_48076000
Nieuws :
Huisarts heeft contact gehad met de uroloog. Volgens hem is 't een zaadcyste :
Een spermatokčle of zaadcyste is een naast de bijbal gelegen ophoping van vocht met daarin zaadcellen. Een spermatokčle die groot wordt of ongemak veroorzaakt, wordt chirurgisch verwijderd.
Maar aangezien ik nergens last van heb acht de chirurg het niet noodzakelijk om dat geval operatief te verwijderen.
Er wordt alsnog een echo gemaakt op 12 April. Dinsdag moet ik er toch al heen voor die liesbreuk en dan checked de chirurg ook de rest effe.
Iig een beetje beter zo voor 't weekend.
pi_48077032
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Suikermais het volgende:
Nieuws :
Een spermatokčle of zaadcyste is een naast de bijbal gelegen ophoping van vocht met daarin zaadcellen. Een spermatokčle die groot wordt of ongemak veroorzaakt, wordt chirurgisch verwijderd.
Maar aangezien ik nergens last van heb acht de chirurg het niet noodzakelijk om dat geval operatief te verwijderen.
Er wordt alsnog een echo gemaakt op 12 April. Dinsdag moet ik er toch al heen voor die liesbreuk en dan checked de chirurg ook de rest effe.
ik las spermakotelet... anyhoe, sterkte!
pi_48077260
quote:
Nieuws :
Niks waard om daar iets te mankeren sterkte ermee.

Maar een ophoping! meer aftappen!
pi_48077275
quote:
Nieuws :
Nou! inderdaad! Dat klinkt een stuk 'gezelliger' dan die andere termen!! Sjonge jonge!
Heb je zelf niet zoiets van; laat die cyste toch maar weghalen ook al doet het (nog) geen pijn? Of zouden ze dat sowieso misschien niet doen? Misschien trekt het vanzelf wel weer weg!

Nou inderdaad wel ff die liesbreuk dicht laten naaien!! Anders zakken je hersenen straks nog naar benee

Fijn dat het er allemaal iets beter uitziet joh!!
Altijd blijven lachen!!
pi_48077638
Deze reeks mag dan ook wel bij de klassiekers hoor. een heel verhaal waar suikermais over zijn bal praat
pi_48077696
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef staticdata het volgende:
Deze reeks mag dan ook wel bij de klassiekers hoor. een heel verhaal waar suikermais over zijn bal praat
Ik doe daar niet zo moeilijk om.... + 't feit dat ik lekker mijn verhaal kwijt kan.
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:18:55 #161
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_48079447
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef staticdata het volgende:
Tis denk ik maar goed dat IJs dan een ban heeft momenteel..
Klinkt in ieder geval niet lekker en al helemaal niet als je weet dat ze er in gaan snijden..

Sterkte ermee dan in ieder geval.
pi_48080940
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
Klinkt in ieder geval niet lekker en al helemaal niet als je weet dat ze er in gaan snijden..
been there, done that
pi_48081904
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Ik doe daar niet zo moeilijk om.... + 't feit dat ik lekker mijn verhaal kwijt kan.
ik bedoel het ook niet negatief hoor
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:02:23 #164
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48082172
Klinkt allemaal vervelend Chris, maar het gelukkig gaat het de goede kant op.
Sterkte
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:11 schreef BattleLies het volgende:
Misschien trekt het vanzelf wel weer weg!
Ik denk dat hij het zelf moet weg trekken

Je zou dinsdag ook een lekker zustertje kunnen vragen om je een handje te helpen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_48083103
Zo net weer terug uit Venlo Wat rijden er toch een stel mongolen op de weg zeg 120 rijden op de linkerbaan, je auto bij het invoegen twee banen naar links gooien omdat je anders achter een vrachtwagen zit, klein detail dat ik gewoon met 140 op de teller aan kom zetten Inhalende vrachtwagens moeten ze ook verbieden Wat veroorzaken die een vertraging zeg maar goed, interview was leuk, genoeg nieuwe informatie en al genoeg uitgetikt. Nu deze post nog even en dan weer een rondje fietsen, goed voor de gezondheid
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbij
Copyright van Radio Veronica:
Waarom gebruiken ambtenaren nooit papieren zakdoekjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:28 schreef ursel het volgende:
Twee keer fout parkeren *zucht* Wat wil je in een woonwijk met 1,2 parkeerplaatsen per huis
Twee keer te hard (53 waar ik 50 mocht en 67 waar ik 50 mocht, was na een stoplicht een bejaarde aan het inhalen )
Doorgetrokken streep Ik reed rustig 50 en van rechts gooide iemand z'n auto ervoor. Ik kon wel rustig remmen maar daar had ik geen zin dus ik rijd er om heen en vanachter de rotonde die 400m verder op ligt komt een politieauto

Ach ja het hoort erbij
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Logisch! Een liesbreuk op zich schijnt al erg pijnlijk te zijn en vervelend .. maar als het ook nog eens op andere plekken op gaat zwellen ben je logischer wijs bang voor erge dingen! Hopelijk is het inderdaad geen kanker en herstel je weer volledig na een operatie! Sterkte hoor!!! Hou ons op de hoogte!!
Liesbreuk zelf voel je niets van. Ik schrok me ook kapot. Opeens zie je in je lies een bobbel komen...dat is wel even schrikken en je gaat toch wel opeens hele erg dingen denken. Dus meteen naar de huisarts en ze zei dat het een liesbreuk was en dat dat opzich niet schadelijk was maar dat het wel gerepareerd moest worden Mij werd verteld dat ik nog rustig een tijd kon wachten met de operatie tot na m'n tentamens maar op het moment dat het echt pijn zou gaan doen dan knelt er iets af (zit iets dubbel door de opening heen oid) en dan moest ik direct naar het ziekenhuis en om geopereerd te worden. Dat gebeurde gelukkig niet dus ik ben volgens afspraak een week of 6 later geopereerd.

Ik was er 's ochtends om een uurtje of 8, vervolgens onder narcose wat echt cool is Je krijgt een spuitje en dan voel je een koude vloeistof door je aderen lopen. Je voelt dus niet je armen koud worden maar echt de aderen. Vervolgens probeerde ik nog te tellen maar dat ging maar tot 14 goed ofzo Vervolgens werd ik wakker en werd ik naar m'n kamer gereden. Volgens mij mocht ik dezelfde dag nog naar huis maar het kan ook de volgende dag zijn geweest.

Na een tijdje gaan ze dan kijken of je kunt lopen Dat lukte me 20cm en toen werd ik duizelig Dat ging wel steeds beter maar uiteindelijk lukte het me niet om naar de auto te lopen, daarvoor deed het teveel pijn. Het is ook een vreemde soort pijn, geen stekende of kloppende pijn zoals je die kent. Daarna terug naar huis en lekker in bed liggen en veel TV kijken enzo. Om het uur moet je een rondje gaan lopen wat op zich best vermoeiend is. Na een paar dagen gaat het steeds beter en kun je steeds verder lopen en uiteindelijk kun je alles weer. De pijn voel je overigens alleen als je loopt, dan komt er druk op te staan. Als je ligt voel je er weinig tot niets van.

Wel is het streng verboden om zware spullen te tillen of op andere manieren zware druk uit te oefenen op je bekken in de zes weken na de operatie. De eerste weken doe je dat sowieso niet omdat je direct de pijn voelt en daarna moet je er even goed op letten.

Overigens ben ik wat dat betreft een echt watje. De man tegen over me was later geopereerd maar die trok gewoon z'n kleding aan en vertrok zelfstandig Dat kreeg ik dus echt niet voor elkaar. Al met al zijn er denk ik wel ergere operaties en zo'n drama is het niet. Tenzij je werk natuurlijk vooral bestaat uit veel tillen e.d., dan ben je gewoon zes/zeven weken uit de roulatie.

Over de cyste weet ik verder niets maar de liesbreuk hoef je je denk ik weinig zorgen te maken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48087737
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
Vorige week een liesbreuk opgelopen..dat wordt een operatie.
En sinds 3 dagen was mijn rechterbal opgezwollen. Ik dus in paniek naar de huisarts. Beetje voelen en dat soort zooi. Nu moet ik naar 't ziekenhuis voor een scan van mijn zaakje !!
Hoogstwaarschijnlijk is 't geen teelbalkanker. En bedankt. Dat wordt een klote weekeinde...
Oeh, da's niet best, maar als ze gaan scannen is dat toch ook niet echt goed voor de kwaliteit van je goedje dat daar geproduceerd wordt? IIG sterkte!
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:04:07 #167
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_48087904
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Oeh, da's niet best, maar als ze gaan scannen is dat toch ook niet echt goed voor de kwaliteit van je goedje dat daar geproduceerd wordt? IIG sterkte!
Dan komen er allemaal gefrituurde beessies uit..
  vrijdag 6 april 2007 @ 19:28:23 #168
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48088747
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:32 schreef FJD het volgende:
Ik was er 's ochtends om een uurtje of 8, vervolgens onder narcose wat echt cool is Je krijgt een spuitje en dan voel je een koude vloeistof door je aderen lopen. Je voelt dus niet je armen koud worden maar echt de aderen. Vervolgens probeerde ik nog te tellen maar dat ging maar tot 14 goed ofzo Vervolgens werd ik wakker en werd ik naar m'n kamer gereden. Volgens mij mocht ik dezelfde dag nog naar huis maar het kan ook de volgende dag zijn geweest.

Na een tijdje gaan ze dan kijken of je kunt lopen Dat lukte me 20cm en toen werd ik duizelig Dat ging wel steeds beter maar uiteindelijk lukte het me niet om naar de auto te lopen, daarvoor deed het teveel pijn. Het is ook een vreemde soort pijn, geen stekende of kloppende pijn zoals je die kent. Daarna terug naar huis en lekker in bed liggen en veel TV kijken enzo. Om het uur moet je een rondje gaan lopen wat op zich best vermoeiend is. Na een paar dagen gaat het steeds beter en kun je steeds verder lopen en uiteindelijk kun je alles weer. De pijn voel je overigens alleen als je loopt, dan komt er druk op te staan. Als je ligt voel je er weinig tot niets van.
Je zal wel een dag later naar huis zijn gegaan, als je volledig onder narcose bent geweest houden ze je nog een nachtje in het ziekenhuis.
Toen ik bij kwam op de uitslaapkamer hoorde ik alleen maar zuster kwebbelen, ik maakte toen de opmerking dat het wel een kippenhok leek. Ze belden toen meteen mijn afdelingszusters om me op te komen halen
Toen ik terug op de kamer was zeiden ze dat als ik naar de wc moest ik maar moest bellen, aangezien ik nog niet zelf zou kunnen lopen
Ze waren de kamer nog maar net uit of hup uit bed en lekker pissen. Ik moest echt heel nodig

MRI of CT scan (weet niet meer bij welke het was) is trouwens ook wel leuk, daar krijg je soms ook vloeistof ingespoten en dat voel je ook door je hele lijf gaan
quote:
Overigens ben ik wat dat betreft een echt watje. De man tegen over me was later geopereerd maar die trok gewoon z'n kleding aan en vertrok zelfstandig Dat kreeg ik dus echt niet voor elkaar. Al met al zijn er denk ik wel ergere operaties en zo'n drama is het niet. Tenzij je werk natuurlijk vooral bestaat uit veel tillen e.d., dan ben je gewoon zes/zeven weken uit de roulatie.
Ik geloof direct dat je een mietje bent

Zou iemand trouwens even de server in kunnen stellen voor de FNFN, ik zit nog op kantoor

Ik kom vanavond wel schieten, heb er best wel zin in
2de in de Tour de BoF!
pi_48090206
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou iemand trouwens even de server in kunnen stellen voor de FNFN, ik zit nog op kantoor

Ik kom vanavond wel schieten, heb er best wel zin in
Zou wel willen, maar daar heb ik de mogelijkheden niet voor
pi_48090522
Ik heb de mogelijkheden er wel voor maar heb geen idee wat voor instellingen je wilt
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:26:20 #171
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_48090839
Tja, dan moest feyenoord maar kampioen worden dan kon ik het ook doen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:27:06 #172
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_48090868
mogguh!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_48090898
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef FJD het volgende:
Ik heb de mogelijkheden er wel voor maar heb geen idee wat voor instellingen je wilt
Wake 24/3
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:42:28 #174
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_48091398
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:27 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Wake 24/3
24/3 ?
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:58:01 #175
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48091846
Vanavond dan maar geen FNFN? Aangezien het nu al wat laat is...

Ik ga nu gewoon even rennen en schieten.

Ik wil overigens voorstellen om deze pasen een SF pasen van te maken.
IO op ghosttown en warlord. Ghosttown op 32 en warlord op 64, beide 4x.

Geef je mening.
2de in de Tour de BoF!
pi_48091910
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:42 schreef dekkered het volgende:

[..]

24/3 ?
24 uur 3 dagen in deze week Wake, alhoewel het al wat laat is om vandaag nog 24 uur te halen. Maargoed ik zal ook wel even gaan schiet'n.
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:01:56 #177
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_48091954
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef 3lmo het volgende:

[..]

24 uur 3 dagen in deze week Wake, alhoewel het al wat laat is om vandaag nog 24 uur te halen. Maargoed ik zal ook wel even gaan schiet'n.
em FNFN is alleen de VRIJDAG avond dus niet heel het weekend
pi_48091968
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik ben er ook zometeen Even mn rondje CnC afmaken.
pi_48092109
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef dekkered het volgende:

[..]

em FNFN is alleen de VRIJDAG avond dus niet heel het weekend
Vorige keer liep het wel langer door hoor
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:14:41 #180
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_48092320
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Vorige keer liep het wel langer door hoor
ja maar het heet niet voor niets FNFN
pi_48092545
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef FJD het volgende:

[..]

32 of 64 spelers?
128
BF2: Diamond3d
pi_48092681
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
128
Dat wordt een heleboel gezelligheid

M'n CnC hangt, van wie zou het spel toch komen?
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:29:40 #183
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_48092782
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef FJD het volgende:

[..]

EA EA EA
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:21:45 #184
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_48094486
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Bij jou ook?
Bij mijn 2de pc ( beter dan deze ) crashde hij steeds... ben ik keer aan het ownen met mijn swarm of buzzers ofzo crash die
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
pi_48094903
@ Ferdi: dat JIJ nou niks aan pijn had bij een liesbreuk wil niet zeggen dat het niet pijnlijk is Sommige mensen hebben er wel pijn van! Soms door de knelling en soms doordat er al een stuk darm door het gat heen hangt ofzo! Jij hebt dus lekker mazzel gehad! Ik hoop voor Suikermais ook dat tie geen/weinig pijn heeft nu!!

@ Postman; na een volledige narcose houden ze je niet altijd een nacht in het zh hoor. Dat ligt meer aan de ingreep die ze hebben gedaan. Ik ben heel wat keertjes onder narcose geweest en dezelfde dag weer weggegaan.

@ all: wat zijn jullie plannen voor deze paasdagen??????
Altijd blijven lachen!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:59:10 #186
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_48095832
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:32 schreef BattleLies het volgende:

eieren zoeken
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:59:10 #187
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_48095834
quote:
. @ all: wat zijn jullie plannen voor deze paasdagen??????
Het enge bos in
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:01:19 #188
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_48095907
quote:
hopen dat iedereen dood valt
pi_48096083
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Bij jou ook?
Bij mijn 2de pc ( beter dan deze ) crashde hij steeds... ben ik keer aan het ownen met mijn swarm of buzzers ofzo crash die
Jij + ownen?

Was gezellig vanavond op BoF samen met FJD, Gans, Eikel en Baus!

[ Bericht 2% gewijzigd door 3lmo op 07-04-2007 00:27:36 ]
pi_48096399
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef dekkered het volgende:

[..]

hopen dat iedereen dood valt
*zucht*
pi_48096616
Rozenburgers voeren actie tegen pedo in wijk
Fer is er iets wat wij niet weten? zat je in de gevangenis de laatste tijd ipv roemenie?
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:20:05 #192
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48096642
quote:
@ Postman; na een volledige narcose houden ze je niet altijd een nacht in het zh hoor. Dat ligt meer aan de ingreep die ze hebben gedaan. Ik ben heel wat keertjes onder narcose geweest en dezelfde dag weer weggegaan.
Ik had al zo'n vermoeden, mij houden ze altijd minstens 4 dagen, maar bij mij snijden ze ook in mijn hoofd, dus zal wel zwaardere narcose zijn.
quote:
Beetje bijkomen van een zaterdag vol sporten en bier (dodelijke combi) en beetje wassen, schoonmaken, opruimen, niksen, BF2 SF IO spelen, nieuwe bond eindelijk eens kijken.
Niks bijzonders
2de in de Tour de BoF!
pi_48096780
Als iemand nog interesse heeft.. Ik heb een aantal gratis trials voor CSS van een maand.
pi_48096815
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik had al zo'n vermoeden, mij houden ze altijd minstens 4 dagen, maar bij mij snijden ze ook in mijn hoofd, dus zal wel zwaardere narcose zijn.
[..]

Beetje bijkomen van een zaterdag vol sporten en bier (dodelijke combi) en beetje wassen, schoonmaken, opruimen, niksen, BF2 SF IO spelen, nieuwe bond eindelijk eens kijken.
Niks bijzonders
Je vergeet 'BF2 Karkand IO medic hoerrrrrrrren'

@ Jedi, heb wel intresse maar vrees dat ik 't toch niet zo veel zal gaan spelen, TDU en BF2...

[ Bericht 6% gewijzigd door 3lmo op 07-04-2007 00:27:23 ]
pi_48097415
quote:
@ Ferdi: dat JIJ nou niks aan pijn had bij een liesbreuk wil niet zeggen dat het niet pijnlijk is Sommige mensen hebben er wel pijn van! Soms door de knelling en soms doordat er al een stuk darm door het gat heen hangt ofzo! Jij hebt dus lekker mazzel gehad! Ik hoop voor Suikermais ook dat tie geen/weinig pijn heeft nu!!
Dat staat er toch precies lieve schat?

Het doet geen pijn totdat er iets door dat gat gaat hangen maar dan knelt het af en moet je direct naar het ziekenhuis en ga je direct onder zeil.

Het gedeelte na de operatie zal wel voor iedereen ongeveer gelijk zijn; het doet pas pijn als je er druk op zet. Blijf je in je nest liggen dan voel je niets, ga je staan dan voel je het wel. Hoe veel je het voelt zal dan wel varieren maar de eerste paar dagen is t goed pijnlijk.
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef jpjedi het volgende:
Als iemand nog interesse heeft.. Ik heb een aantal gratis trials voor CSS van een maand.
Join Steam for free now and you will get a free 3 day trial of Counter-Strike: Source.

Wat is t nou?
pi_48097908
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik wil overigens voorstellen om deze pasen een SF pasen van te maken.
IO op ghosttown en warlord. Ghosttown op 32 en warlord op 64, beide 4x.

Geef je mening.
SF op IO en dan GT en WL is OK
pi_48098590

edit: moet je het wel hele week in servermessage zetten oid.
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:10:04 #198
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48099985
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef 3lmo het volgende:

edit: moet je het wel hele week in servermessage zetten oid.
Lieve schat, dat gaat wat lastig he, aangezien we zondag en maandag SF IO zullen draaien, kunnen we het niet meer de hele week in de server message zetten.
Ik zet het er morgen wel even in
2de in de Tour de BoF!
pi_48102408
Oh ik dacht ipv dit weekend, volgend weekend!
pi_48102869
Tss, luilakken hier! Ben benieuwd hoe het gaat na het airsoften
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')