Heeft ze je schuur weggehaald en dan eindelijk dat voetbalveld aan laten leggenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man..is dat een verhaal..![]()
Wat een wijfie heb ik toch he!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heeft ze je schuur weggehaald en dan eindelijk dat voetbalveld aan laten leggen![]()
![]()
Gewoon altijd goed de rechterberm in de gaten houden. zeker 9 van de 10 keer zie je wel de kassies staan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
Flitspalen weet je vaak wel te staan, de mobiele flitsers is een heel ander verhaal
M'n zusje had er gister weer eentje binnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:19 schreef ursel het volgende:
Gewoon altijd goed de rechterberm in de gaten houden. zeker 9 van de 10 keer zie je wel de kassies staan..
Succes Fer.. Laat je wel even weten wat de schuld geworden is aan de staat..
7.5 TB..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
FOK! staat 10e ter wereld.
Voor niet-engelstalige het grootste ter wereld..![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
Zolang het andere betreft blijft het altijd leuk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n zusje had er gister weer eentje binnen9km/u boete, 13km/u voor correctie. 31,- oid
De pest is dat het zo lang duurt voor je de boetes binnenkrijgtmaar goed op de weg naar Venlo hangt alleen bij Dordrecht een flitspaal
![]()
Plekkie 19..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
Ik had in m'n eerste jaar al een jubileum(5 boetes)
die bij dordt doet het nog geneens hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef FJD het volgende:
Ik had in m'n eerste jaar al een jubileum(5 boetes)
Staat er bij dordt een flitspaal dan??quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
die bij dordt doet het nog geneens hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:57 schreef staticdata het volgende:
ja eigenlijk alleen als je vanuit Breda komt. dan hangen ze net na een viaduct, maar ze staan 99,9% van de tijd uit. het is dat viaduct na het trust gebouw
FF Aaron dumpen bij m'n schoonouders in schenkeldijk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef staticdata het volgende:
waarom kom jij via de kil-tunneldan kom je niet vanuit den-haag
moet je maar eens opletten, zijn gele camera's die er hangen.
Volgens mij als je het op de kaart gaat uitschrijven is het al gelijk 2 x zo groot geworden..quote:
Niels had toch maar 2 dagen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:37 schreef ursel het volgende:
Er rest is ons overigens nog slechts 24 uur eer we weer herenigd worden met onze crimineeltjes IJs en Escape..
Nu vast alweer een paar plaatsen gezakt sinds IJsmuts zijn banquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef jpjedi het volgende:
cool
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nu vast alweer een paar plaatsen gezakt sinds IJsmuts zijn ban![]()
Als ie daar nu zit te spammen dan staan die nu wel op nr.1quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Pas maar op voor bokt.nl, die halen ons zo in..
Je bent alweer te laat op je werk..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:51 schreef BattleLies het volgende:
hallo mannen!!
Lekker geslapen allemaal???
je weet toch dat ik hier een parttime baan heb???quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent alweer te laat op je werk..![]()
Mag ik je eraan helpen herinneren dat wij hier om 8 uur beginnen![]()
Verder als gewoonlijk weer te weinig geslapen. Gelukkig is het hierna weekend en kan ik weer bijtanken. Alhoewel ik denk dat ik toch altijd last blijf houden van chronisch slaaptekort..
Met de huidige onderbezetting in personeel zou je natuurlijk best wel eens extra inzet mogen tonen en wat extra overuren kunnen draaien. Daar is niks mis mee..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
je weet toch dat ik hier een parttime baan heb???
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat stukkie rijdt ik elke woensdag als ik vanuit de kil-tunnel kom..
Toch maar ff opletten voor de zekerheid dan..![]()
Anders stop je halverwege de pagina met het lezen van reacties..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat doe jij bij de Kiltunnel? Dan kom je wel angstig dichtbij
Waar exact moeten we jou kunnen vinden dan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
FF Aaron dumpen bij m'n schoonouders in schenkeldijk..![]()
Oke oke!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Met de huidige onderbezetting in personeel zou je natuurlijk best wel eens extra inzet mogen tonen en wat extra overuren kunnen draaien. Daar is niks mis mee..![]()
Gemeente Binnenmaas. Tussen Maasdam en Puttershoek inquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Anders stop je halverwege de pagina met het lezen van reacties..
[..]
Waar exact moeten we jou kunnen vinden dan..
Da's toch ook die mokerhoek hoek ofzo..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gemeente Binnenmaas. Tussen Maasdam en Puttershoek in
Ai ai! das inderdaad mooi klote!! Als je gelijk voor een scan moet kan het ook wel eens zijn dat ze je gelijk gaan opereren ! Sterkte jongen!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
Vorige week een liesbreuk opgelopen..dat wordt een operatie.
En sinds 3 dagen was mijn rechterbal opgezwollen. Ik dus in paniek naar de huisarts. Beetje voelen en dat soort zooi. Nu moet ik naar 't ziekenhuis voor een scan van mijn zaakje !!
Hoogstwaarschijnlijk is 't geen teelbalkanker. En bedankt. Dat wordt een klote weekeinde...
Sterke man!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef Suikermais het volgende:
Kut..kut..kut
Vorige week een liesbreuk opgelopen..dat wordt een operatie.
En sinds 3 dagen was mijn rechterbal opgezwollen. Ik dus in paniek naar de huisarts. Beetje voelen en dat soort zooi. Nu moet ik naar 't ziekenhuis voor een scan van mijn zaakje !!
Hoogstwaarschijnlijk is 't geen teelbalkanker. En bedankt. Dat wordt een klote weekeinde...
Logisch! Een liesbreuk op zich schijnt al erg pijnlijk te zijn en vervelend .. maar als het ook nog eens op andere plekken op gaat zwellen ben je logischer wijs bang voor erge dingen! Hopelijk is het inderdaad geen kanker en herstel je weer volledig na een operatie! Sterkte hoor!!! Hou ons op de hoogte!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef Suikermais het volgende:
Voel me op dit moment idd zwaar klote ( wat een woordspeling !! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |