fo anar ej meodrequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef intoxicated het volgende:
ki dnek dat je nar de hiusarts meot gan
Doe je dit expres?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef memorystik het volgende:
Ik heb vakr een spaning in mijn linkerhantd. Dan meot ik die zo bewgen, lijkt wel een tik...
Vaker krakt die dan ook. Dan ljikt het net alzof er electricitiet vrjikomt. Hoe is dit moglijk?
Ben diesleties, dus niet op taalfuoten kjiken.
Groejss
je bent gewoon een zielig kut ventje die loopt te spotten met dislexie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef memorystik het volgende:
Ik heb vakr een spaning in mijn linkerhantd. Dan meot ik die zo bewgen, lijkt wel een tik...
Vaker krakt die dan ook. Dan ljikt het net alzof er electricitiet vrjikomt. Hoe is dit moglijk?
Ben diesleties, dus niet op taalfuoten kjiken.
Groejss
ik denk dat hij het altijd heeftquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:11 schreef Bep het volgende:
TS , heb je dat ook wel eens in je hoofd?
der lijkt me wat anders wat slimmer om aan te schaffen (ga het alleen niet zeggen voordat ik een ban aan men broek heb)quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef MasthaX het volgende:
linkerhantd? hoe kan dat nou? Dit is geen dislexie.. Dit is gewoon niet logisch nadenken. Het is geen werkwoord dus hoe kan er uberhaupt een dt komen(dat bedoel je volgens mij).
Anyway.. misschien is het verstandig een powerball ofzo aan te schaffen?
sharkie niet zon bek hequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Dekkered, Doe niet zo dom Straks heeft ie echt Dislextie. Ik zegt toch ook niet dat jij Lelijk bent.
woordje...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef dekkered het volgende:
dit zijn geen spelfouten dit is gewoon een schande voor een mens als je niet eens normaal een wordje kan typen ( DIT KAN JE NIET ONDER DISLEXTIE BEKIJKEN DIT IS GEWOON LUIIGHEID)
neequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
woordje...![]()
Ooit gehoord van leestekens?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee
en ja je kan men tekste controleren en soms zit er een fout in..
o ik dacht dislexiequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Fezie het volgende:
Ik heb 't ookdat ik m'n vingers 'knak', is dit schadelijk of niet?
geen idee misschien moet je eens dit topic doorlezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Fezie het volgende:
Ik heb 't ookdat ik m'n vingers 'knak', is dit schadelijk of niet?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee
En ja, je kan men m'n teksten controleren en soms zit er een fout in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |