Maar du_ke had uiteindelijk wel gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij natuurlijk helemaal niet, hmm?![]()
Mij kwets je niet met god of allah aantijgingen. Ik vind het wel laf en laag van figuren als jij om mensen dat bewust in te wrijven.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef du_ke het volgende:
Grappenmaker daar wordt als het goed is echt niet op geëdit.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Die post overschrijdt in de verste verte geen policy.
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Die post overschrijdt in de verste verte geen policy.
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij natuurlijk helemaal niet, hmm?![]()
Mij kwets je niet met god of allah aantijgingen. Ik vind het wel laf en laag van figuren als jij om mensen dat bewust in te wrijven.
Sorry dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef kLowJow het volgende:
Nou du_ke, als je die mening toegedaan bent moet je die natuurlijk wel bij elk onderwerp doen gelden, of het onderwerp nu over geloof gaat, er gelovigen in posten, of via een enorme omweg geloof of gelovigen aan het topic gekoppeld worden. Doe je dit niet dan ben je gewoon hypocriet. Daar moet ik Aaahikwordgek gewoon gelijk in geven.
Hank...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef kLowJow het volgende:
Nou du_ke, als je die mening toegedaan bent moet je die natuurlijk wel bij elk onderwerp doen gelden, of het onderwerp nu over geloof gaat, er gelovigen in posten, of via een enorme omweg geloof of gelovigen aan het topic gekoppeld worden. Doe je dit niet dan ben je gewoon hypocriet. Daar moet ik Aaahikwordgek gewoon gelijk in geven.
Het ultieme bewijs dat ze totaal ongeschikt is voor de baan. Ze laat zich verleiden door vriendjespolitiek. Hoe diep kan je zinken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.
Ik denk dat de andere moderators het met haar eens zullen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.
Waarom staat kikker bovenaan?quote:
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.
[..]
Sorry dat was ik even vergeten.
Als dat zo zijn, waarom zou jhe dan een policy opstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere moderators het met haar eens zullen zijn.
Nu wel.quote:EchtGaaf, heb je mijn posts gelezen?
Je hebt nu ook voor mij afgedaan. Slappe hap altijd met dat verschuilen achter anderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.
Mjah, dat er niet geëdit wordt lijkt mij geen reden om het te gaan doen. God en Allah is overigens een beetje dubbelop hè, maar wat betreft de triestheid van dergelijke opmerkingen ben ik het wel met je eens hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hank...
Mooi om te weten overigens dat er dus niet wordt geedit (in de verste verte zelfs niet) op aantijgingen op god en allah.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ik vind Bassie eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.![]()
Wat zou dit met vriendjespol te maken hebben? Dit is niet het EO forum.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat ze totaal ongeschikt is voor de baan. Ze laat zich verleiden door vriendjespolitiek. Hoe diep kan je zinken...
Wat moet ik daar gaan doen? Kennelijk zijn ze niet in staat om een fatsoenlijk selectieprocedure te doen. Nou laat maar dus. Kan mijn tijd dan nog beter aan Lingo vergooien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah, dat er niet geëdit wordt lijkt mij geen reden om het te gaan doen. God en Allah is overigens een beetje dubbelop hè, maar wat betreft de triestheid van dergelijke opmerkingen ben ik het wel met je eens hoor.
Waar slaat dit op mijn jong? Je bent toch niet ziende blind mag ik hopen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat zou dit met vriendjespol te maken hebben? Dit is niet het EO forum.
Lingo zou geen slecht idee zijn, gezien je incapabele spellingkwaliteiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moet ik daar gaan doen? Kennelijk zijn ze niet in staat om een fatsoenlijk selectieprocedure te doen. Nou laat maar dus. Kan mijn tijd dan nog beter aan Lingo vergooien.
Dat je tegen een stootje moet kunnen als je op Fok rondloopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar slaat dit op mijn jong? Je bent toch niet ziende blind mag ik hopen?![]()
Reuze benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.
Nou, edit het dan ook voor echtgaaf (sigme??)
O, heb maar geen nood. Als ik er niet tegen zou kunnen was ik hier aquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je tegen een stootje moet kunnen als je op Fok rondloopt.
Geweldig toch als mods met hun eigen willekeurige gedrag worden geconfronteerd?!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geweldig toch als mods met hun eigen willekeurige gedrag worden geconfronteerd?!![]()
Die policy is prima, maar jouw gequote post valt gewoon niet onder de dingen die jij vet had gemaakt. Zoals ik heb uitgelegd... Ik vind het wel anders om te zeggen dat God een vieze pedo is, of nog zoiets. Dat is onnodig. Maar zeggen dat God niet bestaat is gewoon een overtuiging die ook gezegd mag worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat zo zijn, waarom zou jhe dan een policy opstellen?
[..]
Nu wel.![]()
Zij kende al voorgangers hierin. Niet dat het een dergelijke actie minder kansloos maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overigens, als sigme het als trend wil inzetten om posts te editten en verwijderen dan vind ik haar nu al kansloos.
Ja, dat zijn typische beginnersfouten. Je kunt sturen en aanspreken, maar editten en verwijderen is een no no.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zij kende al voorgangers hierin. Niet dat het een dergelijke actie minder kansloos maakt natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die policy is prima, maar jouw gequote post valt gewoon niet onder de dingen die jij vet had gemaakt. Zoals ik heb uitgelegd... Ik vind het wel anders om te zeggen dat God een vieze pedo is, of nog zoiets. Dat is onnodig.
Is het vetgedrukte dan wel nodig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef WeirdMicky het volgende:
En God is een klootzak!
Ownee, hij bestaat niet.
Daar had ik geen moeite mee. Idd dat is iemands overtuiging. Daar is een ieder gewoon vrij in.quote:Maar zeggen dat God niet bestaat is gewoon een overtuiging die ook gezegd mag worden.
Is goed, volgende vraag ik het je zelf te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat zijn typische beginnersfouten. Je kunt sturen en aanspreken, maar editten en verwijderen is een no no.
Beter. Heus, dan kan iemand zelf bepalen wat er als nieuwe tekst komt te staan. Is het dan nog te ver, dan is die persoon gewaarschuwd. Altijd beter dan willekeurig je persoonlijke eigen tekst in het vak van iemand te plempen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Is goed, volgende vraag ik het je zelf te doen.
Nee, niet gedaan. Dat toont haar ongeschiktheid wederom aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.
Nou, edit het dan ook voor echtgaaf (sigme??)
Gebrek aan inlevingsvermogen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik snap totaal niet dat zoiets als ook maar enigszins als kwetsend ervaren kan worden. Of het wat toevoegt aan een discussie is een tweede.
Ik zal het hier niet herhalen, maar mijn allah-kwalificaties weken niet bijster veel af van dat God een klootzak is en dood is. Vreemd dus dat ze dat van mij als flame beoordeelt en dat van iemand anders laat staan (duke bijv.). Daarmee maakt een mod zich snel ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan. Dat toont haar ongeschiktheid wederom aan.
Jou kennende is dat niet bijster veel afwijken nogal ruim interpretabel. (heb je post overigens niet gezien).quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal het hier niet herhalen, maar mijn allah-kwalificaties weken niet bijster veel af van dat God een klootzak is en dood is. Vreemd dus dat ze dat van mij als flame beoordeelt en dat van iemand anders laat staan (duke bijv.). Daarmee maakt een mod zich snel ongeloofwaardig.
Knap, he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef du_ke het volgende:
Kan iemand deze post even een beetje aanpassen? [POLFB] Vriendjeskritiek
het verkloot hier de lay-out.
Nou, was niet bijster veel verschil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jou kennende is dat niet bijster veel afwijken nogal ruim interpretabel. (heb je post overigens niet gezien).
Volstrekte willekeur......niks meer of minder. En willekeur heeft alles met vriendjespolitiek te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, was niet bijster veel verschil.
Allah is een ...
Allah is een ....
Allah is een ...
Dat stond er, met natuurlijk op de ... een kwalificatie. Klootzak mag je dus invullen. En een dooie dus ook.
Beledigen? Met god is een klootzak beledig ik toch enkel hem? Net als godverdomme zeggen je jezelf verdoemt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh zeg........Hele lange woorden typen is erger dan beledigen...Dat wordt wel ge-edit........
Heb ik daarvoor een note gekregen? EWK?
Het is onnodig kwetsend en grievend. Je had beter kunnen weten. En met "Allah is een pedo" wordt ook geen enkele user direct gekwetst. Maar dat wordt wel weggehaald! Waar zit het verschil dan? Nogmaals ik vind dat jullie volstrekt willekeurig handelen. Ik verwacht van een mod eerlijkheid en consistentie. Maar misschien verwacht ik dan van jullie teveel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zie het niet als beledigen aangezien het geen betrekking heeft op jouw persoontje.
OK, blij dat je daarin dan eerlijk bent voor jezelf.quote:Dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan inlevingsvermogen.
Mischien had ik het niet weg moeten halen, en dát is hier een onderwerp van gesprek, maar wat je zoal van Allah vindt niet. Uitlokken van offtopic reacties dus, dat was de reden het weg te halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, was niet bijster veel verschil.
Allah is een ...
Allah is een ....
Allah is een ...
Dat stond er, met natuurlijk op de ... een kwalificatie. Klootzak mag je dus invullen. En een dooie dus ook.
En in jouw Feliciteertopic vond je het geen OT-reaktie???quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mischien had ik het niet weg moeten halen, en dát is hier een onderwerp van gesprek, maar wat je zoal van Allah vindt niet. Uitlokken van offtopic reacties dus, dat was de reden het weg te halen.
Dit topic wordt al gebruikt voor slowchat, voor afreageren, voor linksrechtsgemep - om het nou ook nog te gaan gebruiken voor een godsdienstdiscussie leek me teveel van het goede.
Dat is altijd NA de modperiode, niet tijdens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:20 schreef Bellarmine het volgende:
Ik hoop wel dat je niet gaat verzuren, Sigme.
Nou Harrie Tafkas Aoristus werd wel heel erg zuur tijdens zijn modschap. Nu lijkt die weer wat opgeknapt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is altijd NA de modperiode, niet tijdens.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:16 schreef Dagonet het volgende:
Dit land is niet meer te redden!
Gastslotje.
Hij heeft duidelijk een punt en verdient beter dan zo'n etiket van een dronken mod.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent alleen wel een 12-jarig discriminantje.
Gastslot.
Of gewoon een randdebiel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Punt of niet, hij discrimineert en is dus een discriminant.
Waar discrimineert hij? Hij klaagt over de wantoestanden op zijn school.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:21 schreef Dagonet het volgende:
Punt of niet, hij discrimineert en is dus een discriminant.
Als ik Joden een virus noem, discrimineer ik dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar discrimineert hij? Hij klaagt over de wantoestanden op zijn school.
Wat is een discriminant als we het niet over algebra hebben? V.?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is een discriminant als we het niet over algebra hebben? V.?
Nee, je geeft je mening als je dat tenminste onderbouwt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik Joden een virus noem, discrimineer ik dan?
Och, als Martijn77 het doet heb je er nooit zo'n probleem meequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de reakties van POL-mods. Moet toch ook niet prettig zijn als er steeds zo'n bijdehand modje komt gastslotten.
Laatste keer dronken is zo ongeveer een half jaar geleden, minstens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:29 schreef kLowJow het volgende:
Om kwart over twee al dronken Dagonet?.
Die is niet bijdehand.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, als Martijn77 het doet heb je er nooit zo'n probleem mee
V.
Boehoe, huilen joh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, als Martijn77 het doet heb je er nooit zo'n probleem mee
V.
Daar is [KLB] voor uitgevonden. En wat ze d'r daar mee doen weet ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar discrimineert hij? Hij klaagt over de wantoestanden op zijn school.
Oh juist wel, er wordt alleen geen zak mee gedaan in de politiek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is [KLB] voor uitgevonden. En wat ze d'r daar mee doen weet ik niet.
Dat er Marokkanen in de OP voorkomen maakt het geen politieke discussie.
'Marokkanen zijn een virus', 'dronken moderators', zoiets?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Ach ja, stickertjes plakken kan iedereen.
1 pot nat. Islam is een virus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe je van Marokkanen naar moslimgedoe springt..
Hij geeft een schets vanuit de praktijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar is [KLB] voor uitgevonden. En wat ze d'r daar mee doen weet ik niet.
Dat er Marokkanen in de OP voorkomen maakt het geen politieke discussie.
Ach welnee. Die treurneus heeft gewoon een tekst uit The Matrix selectief getransponeerd. Dat maakt het nog niet hogere wiskunde of waarheid of zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef Grolschmijnheer het volgende:
Zijn vergelijking met een virus was trouwens weldegelijk onderbouwd.
Dat hangt van de volgende stellingen af:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
1 pot nat. Islam is een virus.
In feite wel, of noem het een hype.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat hangt van de volgende stellingen af:
- Jodendom is een virus
- Christendom is een virus
- kapitalisme is een virus
- communisme is een virus
- atheisme is een virus
Elitaire wijsneus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach welnee. Die treurneus heeft gewoon een tekst uit The Matrix selectief getransponeerd. Dat maakt het nog niet hogere wiskunde of waarheid of zo
V.
quote:
V.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Ach ja, stickertjes plakken kan iedereen.
Onderbouwing maakt het ook al niet politiek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:41 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Hij geeft een schets vanuit de praktijk.
Dat het taalniveau en het vocabulair ietwat laag zijn wil nog niet zeggen dat je er dan maar voor weg moet lopen.
Zijn vergelijking met een virus was trouwens weldegelijk onderbouwd.
Ik lees al een tijdje mee en het gaat hier vaak over de (v)mbo's en de problemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Onderbouwing maakt het ook al niet politiek.
Er is vast wel een politiek topic te maken met een stelling of opening die recht doet aan een klaagzang over de wereld het heelal en rest en sommigen in het bijzonder, maar dit was dat niet.
quote:
Nieuw woord geleerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef Grolschmijnheer het volgende:
Heel elitair
Volledig mee eens. Een mod zou kunnen sturen, eventueel vragen aan de TS om wat woorden terug te nemen, maar het is heel belangrijk om iemand er vanuit de praktijk over te laten vertellen. Het is duidelijk dat voor dit soort problemen de mods een pedagogische achtergrond missen en over het algemeen geen aangetoonde ervaring met voorziiten dan wel gespreksleiden. Misschien Sizzler en Kozzmic, maar dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje mee en het gaat hier vaak over de (v)mbo's en de problemen.
Nu krijg je eens een keer de kans om met iemand uit de praktijk van gedachte te wisselen en dan flikker je hem op slot. Heel elitair en bovendien een gemiste kans!
Maar zelfs dat kunnen ze niet. Ze hebben daar geen brevet in of zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef kLowJow het volgende:
Mods zijn er niet om aan pedagogiek te doen, wel om de grenzen van het toelaatbare aan te geven.
En derhalve een prachtig leermoment voor onderhavige VMBO-er.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef kLowJow het volgende:
Mods zijn er niet om aan pedagogiek te doen, wel om de grenzen van het toelaatbare aan te geven.
Dus leek het je een goed idee hier op een werkdag eens verandering in aan te brengen? Tsk tsk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laatste keer dronken is zo ongeveer een half jaar geleden, minstens.
Dat lijkt me nou een prachtige vraag om te stellen in School & Studiequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sinds wanneer wil er iemand op fok! wat leren?
Dat zul jij (als islamiet zijnde) ongetwijfeld vaak buiten dit forum roepen maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als je dat ook op het forum roept. Gaan we daar lekker over in discussie...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je moet maar zo denken. Als je mag zeggen "moslims zijn virussen", dan mag je ook zeggen, en dan noem ik zomaar een groep, "joden zijn virussen".
Ik ben benieuwd wat het zal zijn.
OMFG!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Dat zul jij (als islamiet zijnde) ongetwijfeld vaak buiten dit forum roepen
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?quote:
Oh, en sla ook eens een koran open!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?
Hij maakt er notabene continue stille verwijzingen naar!
Ik ontken niks. Ik verbaas me alleen over jouw 'impliciete' (quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?
Hij maakt er notabene continue stille verwijzingen naar!
Ik ben nieuw hier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar wiens relkloon ben je nou?
Als jij hersens gaat kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Oh, en sla ook eens een koran open!
Sla eens een koran open....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Ik verbaas me alleen over jouw 'impliciete' () en terloopse beschuldiging dat in principe iedere moslim intrinsiek 'antisemiet' zou zijn, terwijl je jezelf, wars van enig ironisch besef, nogal 'opvallend' te kijk zet.
V.
Gelukkig hebben we nu een mod die dat door heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.![]()
Als ik jou voor klootzak uitmaak ipv moordenaar of pedo, wat ik maar ff niet gaat doen, zou je dan wel gerespecteerd voelen? Ook als het iemand treft die je aan het hart ligt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind klootzak een andere zwaarte hebben dan moordenaar, pedo of nog zoiets.
Als ik iemand die ik niet respecteer uit provocatie of boosuit uitmaak voor klootzak, kwets je dan jezelf? Wat denk je zelf? Probeer het eens uit en luister dan naar je gevoel. Dan weet je het.quote:(Ik ken overigens genoeg gelovigen die zeggen dat God een klootzak is. Zijn die dan bezig zichzelf te kwetsen?)
Laten we hopen dat ze door de zware testdagen heenkomt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een mod die dat door heeft.
Een vrouw noem je over het algemeen geen klootzak. Verder ben jij geen klootzak genoemd (dat verbaast me bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik jou voor klootzak uitmaak ipv moordenaar of pedo, wat ik maar ff niet gaat doen, zou je dan wel gerespecteerd voelen? Ook als het iemand treft die je aan het hart ligt?
[..]
Als ik iemand die ik niet respecteer uit provocatie of boosuit uitmaak voor klootzak, kwets je dan jezelf? Wat denk je zelf? Probeer het eens uit en luister dan naar je gevoel. Dan weet je het.
Een tsunami van algebra?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee. Die treurneus heeft gewoon een tekst uit The Matrix selectief getransponeerd. Dat maakt het nog niet hogere wiskunde of waarheid of zo
V.
Dit vind ik weinig respectvol, maar het lijkt me waarschijnlijk. Evenbeeld enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft god eigenlijk kloten en een zak?
Sorry Elseetje. Ik zag het net voordat ik je post lees. Ik had het er al met kleine letters ondergezet. Maar het ging maar ff over woorden van een dergelijke strekking.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een vrouw noem je over het algemeen geen klootzak. Verder ben jij geen klootzak genoemd (dat verbaast me best),
Als in mijn omgeving iemand zo de Almachtige bejegend, dan zou ik die persoon direct een klap voor zijn harses geven. Is het niet in de fysieke zin mogelijk, dan wel verbaal.quote:God is een klootzak (niet mijn woorden). Als iemand mijn vader ofzo een klootzak noemt, dan vraag ik om onderbouwing.
Uiteraard, het ene komt misschien wat harder aan dan het andere. Er zijn dan wel gradaties, maar iemand voor klootzak uitmaken is buiten iedere twijfelquote:Als iemand mijn vader een pedo noemt, dan kan ie een slag voor z'n harses krijgen, tenzij het een grapje was, dan maak ik duidelijk wat ik van zulke grapjes denk.
Laat ik vooropstellen dat ik het niet minder erg vind, of een gelovige of niet-gelovige zich zo over God uitlaat. De een is dan echter niet slechter bezig dan de ander. Dus ik neem er net zoveel aanstoot aan.quote:Verder lijkt het wel alsof je helemaal niet hebt gelezen wat ik heb geschreven. Gelovigen noemen hem ook een klootzak, maar vereren hem ook. Mijn vraag is of die mensen zichzelf kwetsen, niet of een ongelovige dat doet als die God een klootzak noemt.
Havoc denkt dat hij alleen een driewieler nodig heeft.quote:
*kuch*quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit vind ik weinig respectvol, maar het lijkt me waarschijnlijk. Evenbeeld enzo.
Kijk maar uit dat je hem niet opwindt met die geile praat van je, dan verzuip je!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach nee... Hummie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Havoc denkt dat hij alleen een driewieler nodig heeft.
Of binnen- en buitenste schaamlippen en clitoris?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja eh, wat is het nu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja Sigme, neem een voorbeeld aan EchtGaaf:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een min-min varken. En daar laat ik het verder bij.
Zelf denk ik dat hij van de andere kant is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
De volgende vraag die opkomt is of God nog maagd is.
Daar zit die andere fundi, Triggershot. Bij hem is islam denk ik geen vrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bestaat al, WFL. Maar ik denk niet dat ze daar op deze hoogstandjes zitten te wachten
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Elseetje het volgende:
EchtGaaf, is het een idee om dit naar de SC te verplaatsen?
Jammer, ik had nog willen reageren dat ik mijn vader veelvuldig klootzak heb genoemd, maar dat ik toch echt veel van 'm hou...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
och jeetje, een virtuele zelfmoord?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
Ik zeg KLB, en mijn wil is wet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:48 schreef SCH het volgende:
Verloedering van de samenleving: Straatverkopers Ik zie de POL-insteek niet, GC misschien?
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaafquote:29 maart 2007
Beste collegae,
Het ontbreken van een stuk basisrespect bij teveel lieden op dit forum heeft mij doen besluiten definitief te stoppen als user. Het heeft bij mij het plezier totaal verknald.
Ik heb het (te) lang aangekeken en regelmatig overwogen dit forum de rug toe te keren. Steeds gaf ik het een nieuwe kans. Tot vandaag dus.
Nog teleurstellender is dat de moderators zelf niet eens de policy van dit forum onderschrijven c.q. er na handelen. Dat maakt het allemaal extra zuur. Die policy is duidelijk en roept users nadrukkelijk op fatsoenlijk met elkaar om te springen.....Maar fatsoen blijkt ook bij hun wel een erg ruim begrip te zijn. Te ruim wat mij betreft om een waardige discussie mogelijk te maken..
Om dat laatste daar ging het mij nu om. Boeiende discussies heb ik hier met jullie mogen voeren. Mijn inbreng werd kennelijk best gewaardeerd onder vele van jullie, het werd niet voor niets in december jl beloond met de Marco Pastors Award 2006 als beste nieuwkomer. Die krijgt je natuurlijk niet voor niets...
Maar de laatste maanden, laat ik zeggen vanaf begin 2007 heb ik de sfeer op dit forum hollende achteruit zien gaan. Dat is bijzonder jammer...
Ik wil diegenen bedanken met wie ik hier mooie debatten heb gevoerd. Want die waren er ook. Zonder jullie had dat immers niet gekund.
Mm, zonde was/is een nice kid. Weet niet wat er gaande is, maar je moet je nooit weg laten intimideren op Fok!. Niet al te boos worden ook, als iemand eens wat zegt wat je niet zint.quote:
Was idd wel een aardige gozer, dacht ik; en je hoeft het niet 100% eens te zijn met iemands visie (ikzelf ben ook allerminst christen) om hem/haar toch wel sympathiek te vinden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat er gaande was kan je exclusief hier en in het welkomsttopic van sigme teruglezen. Ik zou hem ook best terug willen zien, hoewel ik het doorgaans totaal niet met zijn argumentaties eens was.
Inderdaad, het is jammer dat hij zich daar wel aan heeft overgegeven. Misschien dat Sigme haar salomons oordeel daar over wil vellen? Dat zou prettig zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, zonde was/is een nice kid. Weet niet wat er gaande is, maar je moet je nooit weg laten intimideren op Fok!. Niet al te boos worden ook, als iemand eens wat zegt wat je niet zint.
Tja, sigme weet iig hoe het is om op het randje te staan van wegintimidatie op Fok!.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is jammer dat hij zich daar wel aan heeft overgegeven. Misschien dat Sigme haar salomons oordeel daar over wil vellen? Dat zou prettig zijn.
Daarom kan zij misschien duidelijk maken wat er wel en wat er niet bespreekbaar kan zijn in Pol. Dat maakt haar meerwaarde misschien ook duidelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, sigme weet iig hoe het is om op het randje te staan van wegintimidatie op Fok!.
Los daarvan, ik bedoel ik ben ook niet bepaald een vriend van de christenen, hoewel ik geloof wb bepaalde facetten weldegelijk kan waarderen, denk ik dat EchtGaaf zich iets meer een olifantenhuid zou moeten aanmeten. Ook hij provoceerde in een aantal topics. Vrouw terug achter aanrecht oid, meen ik.
En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom kan zij misschien duidelijk maken wat er wel en wat er niet bespreekbaar kan zijn in Pol. Dat maakt haar meerwaarde misschien ook duidelijk
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
och jeetje, een virtuele zelfmoord?
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:45 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?
Misschien staat Hij dan weer op uit de dood.![]()
Die pausfiguur?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.
Nee, ik weet het weer: LodewijkNapoleon heette die.quote:
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit..
Ja, misschien dat ik topic ga wagen (in FB of zo), maar ik ben belanghebbende, dus dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Slowchat graag in het slowchat topic.
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.
Ach, weet je, ik vraag het me af of ik zo'n topic moet beginnen, daarnaast ik ben direct belanghebbende. Misschien gewoon even aanzien. Ik bedoel, was al geen voorstander van duderina als oppergodin, maar ben nog niet erased op Fok!. Ik speel slechts met de gedachte. Ik proef even de nieren van deze of gene.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.
SCH hoef je dit soort dingen niet aan te geven.![]()
Mag je zeggen dat God een oen is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat God een oen is?
Van wie mocht dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?
V.
Zeg ik dat? Ik zeg dat het mag van de rechter. En van mij mag het ook. En ik ben wel hoger dan god.quote:
Gezien, ben ernaar aan het kijken hoe dit het beste op te lossen, voor de discussie is volgens mij een POL-insteek en een NWS-insteek splitsen in 2 topics volgens mij niet noodzakelijk en wel verwarrend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef du_ke het volgende:
Link Wakker Dier en PvdD
De juridische terreur van Wakker Dier
2 topics van dezelfde user met hetzelfde weblogartikel als basis alleen een iets andere insteek
In goed overleg is een oordeel geveld.quote:
Idd erg jammer dat ie gaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Hej, hij is iig geen mental case zoals jij en de rest van de voorbijfok labielo's
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
De waarheid van een (ex)witgoedverkoper? Geloof jij autoverkopers ook als ze zeggen dat het autootje van een oud vrouwtje is geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
Doen ze wel vaker:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Ik had mijn bedenkingen, maar in de regel kopiëer ik de TT van het oorspronkelijk bericht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist..
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.quote:Op zondag 1 april 2007 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?![]()
![]()
Het is inderdaad niet van de vorm Kankerlul, zei ik dat? Ja!quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.
Ja, twee bakken pleur.
Het bestaat niet meer, helaas. De Grote Roerganger houdt tegenwoordig een weblog bij op het adres waar vroeger het bedoelde forum huisde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wel..
Zeg, sigme, je vertelde hier eens dat je voor Fok! op een ander (politiek) forum zat, dat je er zelfs (iig) één keer 'een vergadering' over gehouden hebt met andere users van dat forum. Kun je een linkje geven van dat forum?.
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand eindelijk eens een tweede 's' zetten in het woord 'Failissement' in Het Faillissement van de Verenigde Staten.
Nu maar hopen voor jou dat dat afdoende informatief was voor r3. Het is nl. zeer belangrijk dat jij alles vertelt over jezelf en je vroegere banden met eventuele vuige snoodaards.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het bestaat niet meer, helaas. De Grote Roerganger houdt tegenwoordig een weblog bij op het adres waar vroeger het bedoelde forum huisde.
Vooral banden met Voorbij FOK zijn reden voor een cordon ryannaire...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu maar hopen voor jou dat dat afdoende informatief was voor r3. Het is nl. zeer belangrijk dat jij alles vertelt over jezelf en je vroegere banden met eventuele vuige snoodaards.![]()
Daar zat die natuurlijk naar te vissen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral banden met Voorbij FOK zijn reden voor een cordon ryannaire...
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén Halsema bash-topic is niet genoeg?
Waarom Femke naar China moet verhuizen
Halsema Meulenbelt er op los.
Hoezo bash? Ze komt in die Palestina-Israel discussie nauwelijks voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Femkequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.
Landelijke lijsttrekkers zijn nu eenmaal kop van jut - de topics gaan over verschillende onderwerpen en veel Halsema-gemep zie ik er niet in. Met uitzondering van die laatste alinea van die Elseviercolumn; maar die doet niet veel anders dan het eigen stuk belachelijk maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lief.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Barack Obama: Politiek fenomeen en toekomstig president USA.
WTF?
Waarom is mijn topic op slot?
Ook topics die bijna vol zijn kunnen op slot, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Landelijke lijsttrekkers zijn nu eenmaal kop van jut - de topics gaan over verschillende onderwerpen en veel Halsema-gemep zie ik er niet in. Met uitzondering van die laatste alinea van die Elseviercolumn; maar die doet niet veel anders dan het eigen stuk belachelijk maken.
-edit: bij nader inzien is dat Halsema Meulenbelt er op los. nog een lelijk meptopic geworden. Bijna vol, moeite van het opschonen niet waard.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Lief.
Waarom zou een topic nou op slot zijn na 300 reacties?quote:
Weet ik niet, er staat geen post met een sluitreden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zou een topic nou op slot zijn na 300 reacties?
Ga het dan maar in Feedback vragen, hier krijg je geen bevredigend antwoord denk ik dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat geen post met een sluitreden.
Sorry, dat was een verkeerde inschatting van mijn kant geweest destijds. Ik heb topic weer geopend.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Barack Obama: Politiek fenomeen en toekomstig president USA.
WTF?
Waarom is mijn topic op slot?
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry, dat was een verkeerde inschatting van mijn kant geweest destijds. Ik heb topic weer geopend.
Zijn dagen zijn geteld, wat ik je brom!quote:
Ja, bekend. Rare bug, doet zich in allelei topiclijsten voor. ( AT, MyAT, subforumAT). Verversen is het enige wat erop zit, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik krijg soms geen SC topic in beeld in POL AT lijst. Regelmatig. Verversen dan weer wel.
Bekend?
Ja. Is iets van de laatste week ofzo. Nou ja, het zal best wel weer een keer worden opgelost.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, bekend. Rare bug, doet zich in allelei topiclijsten voor. ( AT, MyAT, subforumAT). Verversen is het enige wat erop zit, voor zover ik weet.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef Kloet het volgende:
Sigme heeft gisteren dit topic gesloten: Feministische Vrouw
In de veronderstelling dat Dr. Oetker het verhaal geschreven had. Echter, wat hij blijkbaar over het hoofd zag is het feit dat Dr. Oetker slechts verstand heeft van pizza's en Bakmeel en dus niet dit stuk geschreven kan hebben. Ook is Dr. Oetker al enige tijd geleden overleden.
Hé, het is geen gratie, discussie is discussie. Je topic is weer los, veel plezier d'r meequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:37 schreef Kloet het volgende:
Dank voor de gratie, ik heb het stuk aangepast
Ik vond eigenlijk dat de discussie zich niet echt liet ontsporen door de pogingen dit wel te doen middels de obligate Janmaat, NVU en stormfront-opmerkingen. Ik laat het liever staan - het tekent degenen die de vergelijking maken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:46 schreef StefanP het volgende:
Het zou fijn zijn als hier alle Hitler, NVU en stormfront vergelijkingen even opgeruimd worden.
Waarom de allochtonen nog steeds toegestaan worden
Daar komt ie weer hoor, met z'n haatzaaierij en verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
Sigme .. de vergelijking met Janmaat was niet overdone...
En TS is geen vreemde eend in de stormfront-bijt met zo'n orgie van vreemdelingenhaat en tussen de regels door de schijn van racisme..
O..je kijkt in de spiegel en je beschrijft jezelf?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar komt ie weer hoor, met z'n haatzaaierij en verdachtmakingen.![]()
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
-haatzaaiende tekst-
Maar natuurlijk, je mag wel allerhande rabiate dingen roepen over Marokkanen, Turken, moslims, links, politici of wie dan ook, maar zodra jij of een ander persoonlijk wordt aangepakt zijn de rapen gaar. Kom op kerel, je bent gewoon een racist, kom er dan ook openlijk voor uit. Niet zo laf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.
Kotsbeu?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.
Ah het arme jongetje wordt gepestquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.quote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah het arme jongetje wordt gepest. Geef gewoon toe dat je extreem rechts bent, dat is toch niet zo moeilijk?
Jullie zijn er allemaal ingehoaxd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En die neger is zelfs na de bijna-dood van fok nog blauw.
quote:
Ga jij eerst eens even snel leren wat extreem links isquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.![]()
Nee, we wisten dat je een kromme rug hebt.quote:
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens even snel leren wat extreem links is![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.
quote:Op maandag 9 april 2007 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we niet eens een sticky maken van de drogredeneringen die niet meer gebruikt mogen worden of althans het liefst niet op POL=Fok!, kids? Ik heb net nog een nieuwe bedacht..
Zo je was bij moeders opgehaald, vrind.quote:Op maandag 9 april 2007 04:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn niet geinteresseerd en je eeuwige verboden, Opa Altzie.
Ik ben volledig nuchter en uitgeslapen. Ik ga namelijk jouw AOW'tje verdienen.quote:Op maandag 9 april 2007 05:02 schreef Ryan3 het volgende:
Niet letterlijk PJ bedje toe, ga eens lekker rellen met je zatte duffe kop, kom op.
Over zo'n 20 jaar is iemand zoals jij toch al gauw aan zijn tweede bypass toe? Misschien dat ik van mijn pensioen jouw AWBZ nog moet betalen.quote:Op maandag 9 april 2007 05:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben volledig nuchter en uitgeslapen. Ik ga namelijk jouw AOW'tje verdienen.
Er zit wel erg veel offtopic geleut tussen, en die domme vete. Er wordt naar gekeken.quote:Op maandag 9 april 2007 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan dat dronkemansgelul aangepakt worden?
De argumentatie wordt steeds vager, het gaat oma ryan3 niet om de discussie, maar om zijn frustratie dat die 's nachts om 5u moet vermelden dat die jaloers is op mijn bezittingen.![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom die dat op die plek mensen moet gaan vertellen. Het is overigens ook echt gelul en manipulatief en leugenachtig gezever. Spreek die ouwe daar nu eens op aan, aangezien hij maar bezig blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 10:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zit wel erg veel offtopic geleut tussen, en die domme vete. Er wordt naar gekeken.
Kom op zelfs als zogenaamde directeurquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.![]()
Je haalt mijn commentaar weg en laat dat van R3 staan?????quote:Op maandag 9 april 2007 11:06 schreef sigme het volgende:
Ik ga buitenspelen, graag allemaal ophouden met gezeur & gezuig, en anders in de slowchat. Hop Hop.
Volgens mij is 99% van het offtopic geneuzel al weg hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je haalt mijn commentaar weg en laat dat van R3 staan?????
Ben hier klaar mee.![]()
![]()
![]()
Beste vriend,quote:Op maandag 9 april 2007 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die dat op die plek mensen moet gaan vertellen. Het is overigens ook echt gelul en manipulatief en leugenachtig gezever. Spreek die ouwe daar nu eens op aan, aangezien hij maar bezig blijft.![]()
Done en blijft in [POL]quote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef freako het volgende:
De afgelopen week zijn er 3 topics geopend over de komende Franse presidentsverkiezingen, waarvan 2 in POL:
http://forum.fok.nl/topic/1007385
Franse verkiezingen (2007) - Het moddergooien.
En in NWS staat deze:
http://forum.fok.nl/topic/1005728
Kan dit misschien gemerged worden tot 1 topic?
Bedankt, eerwaarde vriend.quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste vriend,
Deze stralende tweede Paasdag biedt een uitnemende gelegenheid om een nader pneumatologisch licht te laten schijnen over de digitale 'gestaltevorming' uwer vijanden: de wortel van een aanknopingspunt ligt in de hoogmoed!
Is dit een bewuste verwijzing?quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste vriend,
Deze stralende tweede Paasdag biedt een uitnemende gelegenheid om een nader pneumatologisch licht te laten schijnen over de digitale 'gestaltevorming' uwer vijanden: de wortel van een aanknopingspunt ligt in de hoogmoed!
Gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef Floripas het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ??
TT, sigjelein.
Dat jij het als getroll ziet is voor jouw verantwoording, ik zie het als een terechtwijzing. L_V's reactie's/oneliners beginnen nu eenmaal te vervelen en zijn zelden on-topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Met dit soort replies maak je je als mod niet echt geloofwaardiger: terwijl jij het nu even moeten trekken
Dat mijn reacties jou niet aanstaan, daar kan ik niks aan doen. Feit is en blijft dat er hier en binnen de maatschappij een duidelijke trend bestaat, waarbij over links alles gezegd mag en kan worden en dat bij de minste tegengeluiden richting Wilders c.s. er 'demonisering' gegild wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij het als getroll ziet is voor jouw verantwoording, ik zie het als een terechtwijzing. L_V's reactie's/oneliners beginnen nu eenmaal te vervelen en zijn zelden on-topic.
Vind het overigens prima dat jij erop wil reageren maar daar is FB voor bedoeld.
Het schijnt hier een slangenkuil te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef Megumi het volgende:
Ik meld even dat iki het jammer vindt dat er mods stoppen met POL. Met name Sidekick en Extrawaskracht. Succes verder en wordt snel weer blauw.
Die ene met die blonde krullen en rode wangetjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
Wie is Rock???
Ja, de SC is nu echt een punt van aandacht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mééééééééééén je niet. Rock mod!![]()
![]()
Sorry, Rock, ik mag je graag, maar POL neem ik nu écht niet meer serieus.![]()
![]()
En jij weer zwart. Zeg het mij, dit is een verlate 1 april grap!!!quote:
Niks nieuws dat ik wegging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij weer zwart. Zeg het mij, dit is een verlate 1 april grap!!!![]()
![]()
je hebt ook nooit echt wat bijgedragen.quote:
Nah, beter dus dat ik wegging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je hebt ook nooit echt wat bijgedragen.![]()
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mééééééééééén je niet. Rock mod!![]()
![]()
Sorry, Rock, ik mag je graag, maar POL neem ik nu écht niet meer serieus.![]()
![]()
Is dit de nieuwe trend binnen [POL] ?quote:
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
Is dit de nieuwe trend binnen [POL] ?
Van een links-rechts discussie naar een noord-zuid discussie ?
Op de teentjes getrapt, Rockie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.
Van Rock merk je toch niks... zit in de SC op z'n 65ste te wachten.quote:
Kan wel kloppen; ik woon immers in Noord-brabant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...
Serieus, POL kon dus nog dieper zinken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van Rock merk je toch niks... zit in de SC op z'n 65ste te wachten.
Da's een goed begin. Je zit er voor jezelf hè. Vergeet dat nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.
Nee hoor, Ryan "A8 obsessie" Drie hebben ze zwart gelaten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Serieus, POL kon dus nog dieper zinken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |