Daar zat die natuurlijk naar te vissen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral banden met Voorbij FOK zijn reden voor een cordon ryannaire...
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén Halsema bash-topic is niet genoeg?
Waarom Femke naar China moet verhuizen
Halsema Meulenbelt er op los.
Hoezo bash? Ze komt in die Palestina-Israel discussie nauwelijks voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Femkequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een heel forum met Halsema bash-topics is nog te weinig.
Landelijke lijsttrekkers zijn nu eenmaal kop van jut - de topics gaan over verschillende onderwerpen en veel Halsema-gemep zie ik er niet in. Met uitzondering van die laatste alinea van die Elseviercolumn; maar die doet niet veel anders dan het eigen stuk belachelijk maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lief.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Barack Obama: Politiek fenomeen en toekomstig president USA.
WTF?
Waarom is mijn topic op slot?
Ook topics die bijna vol zijn kunnen op slot, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Landelijke lijsttrekkers zijn nu eenmaal kop van jut - de topics gaan over verschillende onderwerpen en veel Halsema-gemep zie ik er niet in. Met uitzondering van die laatste alinea van die Elseviercolumn; maar die doet niet veel anders dan het eigen stuk belachelijk maken.
-edit: bij nader inzien is dat Halsema Meulenbelt er op los. nog een lelijk meptopic geworden. Bijna vol, moeite van het opschonen niet waard.
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Lief.
Waarom zou een topic nou op slot zijn na 300 reacties?quote:
Weet ik niet, er staat geen post met een sluitreden.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zou een topic nou op slot zijn na 300 reacties?
Ga het dan maar in Feedback vragen, hier krijg je geen bevredigend antwoord denk ik dan.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik niet, er staat geen post met een sluitreden.
Sorry, dat was een verkeerde inschatting van mijn kant geweest destijds. Ik heb topic weer geopend.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Barack Obama: Politiek fenomeen en toekomstig president USA.
WTF?
Waarom is mijn topic op slot?
quote:Op woensdag 4 april 2007 21:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sorry, dat was een verkeerde inschatting van mijn kant geweest destijds. Ik heb topic weer geopend.
Zijn dagen zijn geteld, wat ik je brom!quote:
Ja, bekend. Rare bug, doet zich in allelei topiclijsten voor. ( AT, MyAT, subforumAT). Verversen is het enige wat erop zit, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik krijg soms geen SC topic in beeld in POL AT lijst. Regelmatig. Verversen dan weer wel.
Bekend?
Ja. Is iets van de laatste week ofzo. Nou ja, het zal best wel weer een keer worden opgelost.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, bekend. Rare bug, doet zich in allelei topiclijsten voor. ( AT, MyAT, subforumAT). Verversen is het enige wat erop zit, voor zover ik weet.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef Kloet het volgende:
Sigme heeft gisteren dit topic gesloten: Feministische Vrouw
In de veronderstelling dat Dr. Oetker het verhaal geschreven had. Echter, wat hij blijkbaar over het hoofd zag is het feit dat Dr. Oetker slechts verstand heeft van pizza's en Bakmeel en dus niet dit stuk geschreven kan hebben. Ook is Dr. Oetker al enige tijd geleden overleden.
Hé, het is geen gratie, discussie is discussie. Je topic is weer los, veel plezier d'r meequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:37 schreef Kloet het volgende:
Dank voor de gratie, ik heb het stuk aangepast
Ik vond eigenlijk dat de discussie zich niet echt liet ontsporen door de pogingen dit wel te doen middels de obligate Janmaat, NVU en stormfront-opmerkingen. Ik laat het liever staan - het tekent degenen die de vergelijking maken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:46 schreef StefanP het volgende:
Het zou fijn zijn als hier alle Hitler, NVU en stormfront vergelijkingen even opgeruimd worden.
Waarom de allochtonen nog steeds toegestaan worden
Daar komt ie weer hoor, met z'n haatzaaierij en verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:31 schreef Bluesdude het volgende:
Sigme .. de vergelijking met Janmaat was niet overdone...
En TS is geen vreemde eend in de stormfront-bijt met zo'n orgie van vreemdelingenhaat en tussen de regels door de schijn van racisme..
O..je kijkt in de spiegel en je beschrijft jezelf?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar komt ie weer hoor, met z'n haatzaaierij en verdachtmakingen.![]()
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
-haatzaaiende tekst-
Maar natuurlijk, je mag wel allerhande rabiate dingen roepen over Marokkanen, Turken, moslims, links, politici of wie dan ook, maar zodra jij of een ander persoonlijk wordt aangepakt zijn de rapen gaar. Kom op kerel, je bent gewoon een racist, kom er dan ook openlijk voor uit. Niet zo laf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.
Kotsbeu?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben je verdachtmakingen en haatzaaierij t.o.v. mensen die het allochtonenprobleem aankaarten kotsbeu, net als je zielige pogingen om het te spelen via de mods.
Ah het arme jongetje wordt gepestquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.quote:Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah het arme jongetje wordt gepest. Geef gewoon toe dat je extreem rechts bent, dat is toch niet zo moeilijk?
Jullie zijn er allemaal ingehoaxd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En die neger is zelfs na de bijna-dood van fok nog blauw.
quote:
Ga jij eerst eens even snel leren wat extreem links isquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.![]()
Nee, we wisten dat je een kromme rug hebt.quote:
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens even snel leren wat extreem links is![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.
quote:Op maandag 9 april 2007 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we niet eens een sticky maken van de drogredeneringen die niet meer gebruikt mogen worden of althans het liefst niet op POL=Fok!, kids? Ik heb net nog een nieuwe bedacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |