Over de Waarlijke Aard van de Vrouw, en de Leugens die Zij Verspreid Heeft over Haar Intellectuele Vermogens.Laatst, tijdens een college, gegeven door een professore, werd over de praktische benadering van het universiteits-wezen gedoceerd, waarvan de inhoud mij niet erg kon bekoren, en ik, een blik werpende op mijn collegae, deed een schokkende ontdekking. Het viel mij op dat er tegenwoordig zoveel vrouwen in de collegebanken zijn aan beland. Waar komen zij zo opeens vandaan, vroeg ik mij af. Vroeger was dit nog wel anders, toen vrouwen zich nog bezigden met zaken die voor hun, en voor het gezin, écht van belang waren. Na enig research ben ik tot de volgende schokkende bevindingen gekomen.
Het blijkt namelijk dat vrouwen in groten getale oprukken binnen het wetenschappelijk onderwijs. Statistisch gezien zou dit niet moeten kloppen, aangezien het IQ van vrouwen significant lager is dan dat van mannen. Vrouwen zullen geneigd zijn dit gegeven te ontkrachten door het aanvoeren van het argument dat zij beter zijn in het door hun befaamd gemaakte multitasken. Dit houdt in dat vrouwen enkele simpele motorische handelingen tegelijkertijd kunnen combineren met eenvoudige cognitieve denkprocessen. Zij achten zichzelf hiermee gelijk, of zelfs superieur, aan de man. Echter, vrouwen gebruiken slechts een klein deel van hun hersencapaciteit voor verschillende eenvoudige handelingen, terwijl de man zijn gehele capaciteit gebruikt voor één handeling. Het moge duidelijk zijn dat de man beter is in wat hij doet.
Onderzoek uitgevoerd door onderzoekers verbonden aan het vermaarde Health Forum journal-instituut.
Ook bewijst de geschiedenis ons keer op keer, dat de vrouw in al haar facetten toch steeds weer inferieur blijkt te zijn aan de man. Voor hen, die nog enigszins Bijbelgetrouw zijn in deze troosteloze wereld, is het voorbeeld van Adam en Eva wel het meest typerende. Allereerst is Eva letterlijk mannin, dat wil zeggen dat zij is voortgekomen uit de man. De rib nota bene, één van de meest overbodige lichaamsdelen van een mens. God had Eva geschapen om Adam te bekoren, en het leven van de vrouw in het algemeen in dienst te stellen van de man. Echter, bij de eerste praktische handeling die zij volbracht maakte zij een fatale fout. Door haar gebrek aan wijsheid en gedreven door haar nimmer afnemende hebzucht, alsmede geleid door haar vluchtige emoties, nam zij, in haar vrouwelijke onvolmaaktheid, de Vrucht der Waarheid, in het aanschijn Gods, tot zich. Nog erger was het, dat zij ook Adam, mens der onschuld, in de luren legde en hem door machtsmiddelen, vrouwen niet onbekend, gebood hetzelfde te doen. Hier liet de vrouw voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, haar ware aard zien. Dit verhaal behoort slechts tot het topje van de ijsberg dat door het immer toenemende feministische propaganda-apparaat in de toekomst minder en minder bekend zal zijn.
In onze eigentijdse geschiedenis zijn ook talloze voorbeelden te noemen. Meest in het oog springend is natuurlijk het feminisme, met als dieptepunt het stemrecht voor vrouwen, ingevoerd in 1919, wat te wijten is aan onder andere Aletta Jacobs, gekscherend ook wel ‘la petite doctoresse’ genoemd. De genade en de eerlijkheid van de man keerden zich toen en in de jaren erna, tegen hem in de vorm van wetgeving die specifiek in het voordeel van de vrouw is. De vrouw, die in dienst stónd van de man, sprak de waanzin over haarzelf uit toen zij de idee kreeg dat zij zelfbeschikking over haarzelf, en nog verwerpelijker, over zíjn ongeboren kind, had.
Al met al concluderend, kan gesteld worden dat het feministisch propaganda-apparaat er, op zeer geniepige wijze, dan ook voor gezorgd heeft dat er steeds meer vrouwen in de elitaire clique van het wetenschappelijk onderwijs, zijn geïnfiltreerd. Ditzelfde apparaat heeft gesteld dat de vrouw over dezelfde intellectuele vermogens zou beschikken als de man, maar dit is, zoals hierboven bewezen, klinkklare nonsens. Denk dus goed na over de oxymoron van de vrouw: de vrouw zal zich immer voordoen in haar zachte gestalte, waardoor zij veel voor zich wint; maar wees bewust dat achter al dat ‘goeds’ een kenau zit, die de eerlijke man als aartsvijand heeft benoemd, en hem het leven probeert zuur te maken!
Als laatste zou ik de vrouw er op willen wijzen dat enige bescheidenheid haar niet zou misstaan, na alles wat zij de man heeft moeten laten doorstaan.
--------------------------------
Stelling: Al met al heeft het feminisme in Nederland niets meer dan narigheid veroorzaakt.
Laat maar komen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Kloet op 07-04-2007 10:11:22 ]