Maar du_ke had uiteindelijk wel gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij natuurlijk helemaal niet, hmm?![]()
Mij kwets je niet met god of allah aantijgingen. Ik vind het wel laf en laag van figuren als jij om mensen dat bewust in te wrijven.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef du_ke het volgende:
Grappenmaker daar wordt als het goed is echt niet op geëdit.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Die post overschrijdt in de verste verte geen policy.
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Die post overschrijdt in de verste verte geen policy.
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij natuurlijk helemaal niet, hmm?![]()
Mij kwets je niet met god of allah aantijgingen. Ik vind het wel laf en laag van figuren als jij om mensen dat bewust in te wrijven.
Sorry dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef kLowJow het volgende:
Nou du_ke, als je die mening toegedaan bent moet je die natuurlijk wel bij elk onderwerp doen gelden, of het onderwerp nu over geloof gaat, er gelovigen in posten, of via een enorme omweg geloof of gelovigen aan het topic gekoppeld worden. Doe je dit niet dan ben je gewoon hypocriet. Daar moet ik Aaahikwordgek gewoon gelijk in geven.
Hank...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef kLowJow het volgende:
Nou du_ke, als je die mening toegedaan bent moet je die natuurlijk wel bij elk onderwerp doen gelden, of het onderwerp nu over geloof gaat, er gelovigen in posten, of via een enorme omweg geloof of gelovigen aan het topic gekoppeld worden. Doe je dit niet dan ben je gewoon hypocriet. Daar moet ik Aaahikwordgek gewoon gelijk in geven.
Het ultieme bewijs dat ze totaal ongeschikt is voor de baan. Ze laat zich verleiden door vriendjespolitiek. Hoe diep kan je zinken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.
Ik denk dat de andere moderators het met haar eens zullen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.
Waarom staat kikker bovenaan?quote:
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een moderator die de policy zelf niet eens serieus neemt, is geen knip voor de neus waard. Ik zat er dus niet ver naast. Je bent dus volstrekt ongeschikt voor de baan. Maar ik had de illusie ook niet dat beste het zou worden.....Dat is vaak de praktijk namelijk.
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik gaf EG antwoord op z'n eerste vraag. En dat antwoord is gelijk aan dat wat Sigme hierboven geeft. Daarna kom jij er tussendoor te zeiken... Wat voor een figuur als jij ook wel weer je enige hobby in je treurige leventje zal zijn.
[..]
Sorry dat was ik even vergeten.
Als dat zo zijn, waarom zou jhe dan een policy opstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de andere moderators het met haar eens zullen zijn.
Nu wel.quote:EchtGaaf, heb je mijn posts gelezen?
Je hebt nu ook voor mij afgedaan. Slappe hap altijd met dat verschuilen achter anderen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.
Mjah, dat er niet geëdit wordt lijkt mij geen reden om het te gaan doen. God en Allah is overigens een beetje dubbelop hè, maar wat betreft de triestheid van dergelijke opmerkingen ben ik het wel met je eens hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hank...
Mooi om te weten overigens dat er dus niet wordt geedit (in de verste verte zelfs niet) op aantijgingen op god en allah.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ik vind Bassie eigenlijk wel leuk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.![]()
Wat zou dit met vriendjespol te maken hebben? Dit is niet het EO forum.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat ze totaal ongeschikt is voor de baan. Ze laat zich verleiden door vriendjespolitiek. Hoe diep kan je zinken...
Wat moet ik daar gaan doen? Kennelijk zijn ze niet in staat om een fatsoenlijk selectieprocedure te doen. Nou laat maar dus. Kan mijn tijd dan nog beter aan Lingo vergooien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
EchtGaaf, je zou natuurlijk je punt kunnen voorleggen aan de admins. Je weet ze te vinden, neem ik aan.
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mjah, dat er niet geëdit wordt lijkt mij geen reden om het te gaan doen. God en Allah is overigens een beetje dubbelop hè, maar wat betreft de triestheid van dergelijke opmerkingen ben ik het wel met je eens hoor.
Waar slaat dit op mijn jong? Je bent toch niet ziende blind mag ik hopen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat zou dit met vriendjespol te maken hebben? Dit is niet het EO forum.
Lingo zou geen slecht idee zijn, gezien je incapabele spellingkwaliteiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moet ik daar gaan doen? Kennelijk zijn ze niet in staat om een fatsoenlijk selectieprocedure te doen. Nou laat maar dus. Kan mijn tijd dan nog beter aan Lingo vergooien.
Dat je tegen een stootje moet kunnen als je op Fok rondloopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar slaat dit op mijn jong? Je bent toch niet ziende blind mag ik hopen?![]()
Reuze benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.
Nou, edit het dan ook voor echtgaaf (sigme??)
O, heb maar geen nood. Als ik er niet tegen zou kunnen was ik hier aquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je tegen een stootje moet kunnen als je op Fok rondloopt.
Geweldig toch als mods met hun eigen willekeurige gedrag worden geconfronteerd?!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geweldig toch als mods met hun eigen willekeurige gedrag worden geconfronteerd?!![]()
Die policy is prima, maar jouw gequote post valt gewoon niet onder de dingen die jij vet had gemaakt. Zoals ik heb uitgelegd... Ik vind het wel anders om te zeggen dat God een vieze pedo is, of nog zoiets. Dat is onnodig. Maar zeggen dat God niet bestaat is gewoon een overtuiging die ook gezegd mag worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat zo zijn, waarom zou jhe dan een policy opstellen?
[..]
Nu wel.![]()
Zij kende al voorgangers hierin. Niet dat het een dergelijke actie minder kansloos maakt natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overigens, als sigme het als trend wil inzetten om posts te editten en verwijderen dan vind ik haar nu al kansloos.
Ja, dat zijn typische beginnersfouten. Je kunt sturen en aanspreken, maar editten en verwijderen is een no no.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zij kende al voorgangers hierin. Niet dat het een dergelijke actie minder kansloos maakt natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die policy is prima, maar jouw gequote post valt gewoon niet onder de dingen die jij vet had gemaakt. Zoals ik heb uitgelegd... Ik vind het wel anders om te zeggen dat God een vieze pedo is, of nog zoiets. Dat is onnodig.
Is het vetgedrukte dan wel nodig?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef WeirdMicky het volgende:
En God is een klootzak!
Ownee, hij bestaat niet.
Daar had ik geen moeite mee. Idd dat is iemands overtuiging. Daar is een ieder gewoon vrij in.quote:Maar zeggen dat God niet bestaat is gewoon een overtuiging die ook gezegd mag worden.
Is goed, volgende vraag ik het je zelf te doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat zijn typische beginnersfouten. Je kunt sturen en aanspreken, maar editten en verwijderen is een no no.
Beter. Heus, dan kan iemand zelf bepalen wat er als nieuwe tekst komt te staan. Is het dan nog te ver, dan is die persoon gewaarschuwd. Altijd beter dan willekeurig je persoonlijke eigen tekst in het vak van iemand te plempen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Is goed, volgende vraag ik het je zelf te doen.
Nee, niet gedaan. Dat toont haar ongeschiktheid wederom aan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
sigme heeft overigens nu wel mijn opmerkingen over allah geedit.
Nou, edit het dan ook voor echtgaaf (sigme??)
Gebrek aan inlevingsvermogen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik snap totaal niet dat zoiets als ook maar enigszins als kwetsend ervaren kan worden. Of het wat toevoegt aan een discussie is een tweede.
Ik zal het hier niet herhalen, maar mijn allah-kwalificaties weken niet bijster veel af van dat God een klootzak is en dood is. Vreemd dus dat ze dat van mij als flame beoordeelt en dat van iemand anders laat staan (duke bijv.). Daarmee maakt een mod zich snel ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, niet gedaan. Dat toont haar ongeschiktheid wederom aan.
Jou kennende is dat niet bijster veel afwijken nogal ruim interpretabel. (heb je post overigens niet gezien).quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal het hier niet herhalen, maar mijn allah-kwalificaties weken niet bijster veel af van dat God een klootzak is en dood is. Vreemd dus dat ze dat van mij als flame beoordeelt en dat van iemand anders laat staan (duke bijv.). Daarmee maakt een mod zich snel ongeloofwaardig.
Knap, he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:36 schreef du_ke het volgende:
Kan iemand deze post even een beetje aanpassen? [POLFB] Vriendjeskritiek
het verkloot hier de lay-out.
Nou, was niet bijster veel verschil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jou kennende is dat niet bijster veel afwijken nogal ruim interpretabel. (heb je post overigens niet gezien).
Volstrekte willekeur......niks meer of minder. En willekeur heeft alles met vriendjespolitiek te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, was niet bijster veel verschil.
Allah is een ...
Allah is een ....
Allah is een ...
Dat stond er, met natuurlijk op de ... een kwalificatie. Klootzak mag je dus invullen. En een dooie dus ook.
Beledigen? Met god is een klootzak beledig ik toch enkel hem? Net als godverdomme zeggen je jezelf verdoemt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh zeg........Hele lange woorden typen is erger dan beledigen...Dat wordt wel ge-edit........
Heb ik daarvoor een note gekregen? EWK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |