Moet ik je dat soms gaan uitleggen waarom de post erg nogal kwetsend is? Om het woord stuitend dan eventjes niet te gebruiken.Of is FOK! policy slechts voor de buhne?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef du_ke het volgende:
Wat denk je?
Nee omdat ook Allah een klootzak is , wat weer niet kan omdat hij niet bestaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat Allah een pedofiel is?
Nogal kwetsend? Voor wie dan? Een niet bestaande god?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ik je dat soms gaan uitleggen waarom de post erg nogal kwetsend is? Om het woord stuitend dan eventjes niet te gebruiken.Of is FOK! policy slechts voor de buhne?
Hoezo bestaat hij niet? Daar gaat het echtgaaf om. Wie ben jij om dat even anders te bepalen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee omdat ook Allah gek is , wat weer niet kan omdat hij niet bestaat.
Is alles voor jou de laatste tijd zo moeilijk om te begrijpen?
Je valt mij tegen Du_Ke. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogal kwetsend? Voor wie dan? Een niet bestaande god?
Hij wil uitlokken, niks van aantrekken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je valt mij tegen Du_Ke. Ik had je hoger ingeschat.
Dit gaat niet lukken hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wil uitlokken, niks van aantrekken.
Als je niet gelooft dat God bestaat, waarom zou je dat dan voor je houden? Voor sommige mensen kan het ook heel kwetsend zijn als je zegt dat God wel bestaat, dus alsjeblieft zeg, als je dat al kwetsend vindt, dan lijkt het me niet dat je je nog in het openbare leven moet vertonen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet ik je dat soms gaan uitleggen waarom de post erg nogal kwetsend is? Om het woord stuitend dan eventjes niet te gebruiken.Of is FOK! policy slechts voor de buhne?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je niet gelooft dat God bestaat, waarom zou je dat dan voor je houden? Voor sommige mensen kan het ook heel kwetsend zijn als je zegt dat God wel bestaat, dus alsjeblieft zeg, als je dat al kwetsend vindt, dan lijkt het me niet dat je je nog in het openbare leven moet vertonen.
Bewijs het tegendeel maarquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoezo bestaat hij niet? Daar gaat het echtgaaf om. Wie ben jij om dat even anders te bepalen?
Je bent mijn dokter niet, dus hou je even van diagnoses af.
Dat was om het aan te laten sluiten op de post van Weirdmickyquote:edit: ik zie dat je nog even allah van gek tot klootzak hebt gemaakt.![]()
Ik niet. Zo te zien heb ik hem precies goed ingeschat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oh je bent hoger als je in god gelooft?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar ben ik ooit pro moslim of pro geloof?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Toch wel typisch dat types als Duke normaal gesproken zo pro-moslim zijn en hier in de FB opeens stoer willen doen met hun uitspraken.
Je maakt je nu echt belachelijk, Du_Ke.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh je bent hoger als je in god gelooft?
Je laat het allemaal maar waaien en je spreekt je niet uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar ben ik ooit pro moslim of pro geloof?
Sorry dat ik je gekwetst heb hoor meid. Heb er overigens nooit een geheim van gemaakt dat ik van mening ben dat god niet bestaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je laat het allemaal maar waaien en je spreekt je niet uit.
Nu vind je het blijkbaar stoer om iemand in te wrijven dat god niet bestaat.
Komt wel wat treurig en hypocriet over.
Nee. Die post overschrijdt in de verste verte geen policy.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[FEL of CON] Feliciteer of condoleer hier sigme!
Maw doe er iets aan de post die ik heb gequote. (nee niet de policy dus).
En jij natuurlijk helemaal niet, hmm?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry dat ik je gekwetst heb hoor meid. Heb er overigens nooit een geheim van gemaakt dat ik van mening ben dat god niet bestaat.
Jij komt hier ook enkel maar om te zeiken en te zeuren of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |