Dat jij het als getroll ziet is voor jouw verantwoording, ik zie het als een terechtwijzing. L_V's reactie's/oneliners beginnen nu eenmaal te vervelen en zijn zelden on-topic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Met dit soort replies maak je je als mod niet echt geloofwaardiger: terwijl jij het nu even moeten trekken
Dat mijn reacties jou niet aanstaan, daar kan ik niks aan doen. Feit is en blijft dat er hier en binnen de maatschappij een duidelijke trend bestaat, waarbij over links alles gezegd mag en kan worden en dat bij de minste tegengeluiden richting Wilders c.s. er 'demonisering' gegild wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij het als getroll ziet is voor jouw verantwoording, ik zie het als een terechtwijzing. L_V's reactie's/oneliners beginnen nu eenmaal te vervelen en zijn zelden on-topic.
Vind het overigens prima dat jij erop wil reageren maar daar is FB voor bedoeld.
Het schijnt hier een slangenkuil te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef Megumi het volgende:
Ik meld even dat iki het jammer vindt dat er mods stoppen met POL. Met name Sidekick en Extrawaskracht. Succes verder en wordt snel weer blauw.
Die ene met die blonde krullen en rode wangetjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
Wie is Rock???
Ja, de SC is nu echt een punt van aandacht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mééééééééééén je niet. Rock mod!![]()
![]()
Sorry, Rock, ik mag je graag, maar POL neem ik nu écht niet meer serieus.![]()
![]()
En jij weer zwart. Zeg het mij, dit is een verlate 1 april grap!!!quote:
Niks nieuws dat ik wegging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij weer zwart. Zeg het mij, dit is een verlate 1 april grap!!!![]()
![]()
je hebt ook nooit echt wat bijgedragen.quote:
Nah, beter dus dat ik wegging.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je hebt ook nooit echt wat bijgedragen.![]()
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat mééééééééééén je niet. Rock mod!![]()
![]()
Sorry, Rock, ik mag je graag, maar POL neem ik nu écht niet meer serieus.![]()
![]()
Is dit de nieuwe trend binnen [POL] ?quote:
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
Is dit de nieuwe trend binnen [POL] ?
Van een links-rechts discussie naar een noord-zuid discussie ?
Op de teentjes getrapt, Rockie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.
Van Rock merk je toch niks... zit in de SC op z'n 65ste te wachten.quote:
Kan wel kloppen; ik woon immers in Noord-brabant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef PJORourke het volgende:
Mogelijk. Noordelijk is toch vaak links, zuidelijk rechts...
Serieus, POL kon dus nog dieper zinken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van Rock merk je toch niks... zit in de SC op z'n 65ste te wachten.
Da's een goed begin. Je zit er voor jezelf hè. Vergeet dat nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het veel uitmaakt of jij iets serieus neemt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |