Maar zelfs dat kunnen ze niet. Ze hebben daar geen brevet in of zo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef kLowJow het volgende:
Mods zijn er niet om aan pedagogiek te doen, wel om de grenzen van het toelaatbare aan te geven.
En derhalve een prachtig leermoment voor onderhavige VMBO-er.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:12 schreef kLowJow het volgende:
Mods zijn er niet om aan pedagogiek te doen, wel om de grenzen van het toelaatbare aan te geven.
Dus leek het je een goed idee hier op een werkdag eens verandering in aan te brengen? Tsk tsk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Laatste keer dronken is zo ongeveer een half jaar geleden, minstens.
Dat lijkt me nou een prachtige vraag om te stellen in School & Studiequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sinds wanneer wil er iemand op fok! wat leren?
Dat zul jij (als islamiet zijnde) ongetwijfeld vaak buiten dit forum roepen maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als je dat ook op het forum roept. Gaan we daar lekker over in discussie...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je moet maar zo denken. Als je mag zeggen "moslims zijn virussen", dan mag je ook zeggen, en dan noem ik zomaar een groep, "joden zijn virussen".
Ik ben benieuwd wat het zal zijn.
OMFG!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:18 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Dat zul jij (als islamiet zijnde) ongetwijfeld vaak buiten dit forum roepen
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?quote:
Oh, en sla ook eens een koran open!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?
Hij maakt er notabene continue stille verwijzingen naar!
Ik ontken niks. Ik verbaas me alleen over jouw 'impliciete' (quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Ga je nou het antisemitisme onder islamieten ontkennen, nee toch?
Hij maakt er notabene continue stille verwijzingen naar!
Ik ben nieuw hier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar wiens relkloon ben je nou?
Als jij hersens gaat kopen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:22 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Oh, en sla ook eens een koran open!
Sla eens een koran open....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ontken niks. Ik verbaas me alleen over jouw 'impliciete' () en terloopse beschuldiging dat in principe iedere moslim intrinsiek 'antisemiet' zou zijn, terwijl je jezelf, wars van enig ironisch besef, nogal 'opvallend' te kijk zet.
V.
Gelukkig hebben we nu een mod die dat door heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat kom jij er tussendoor doen? Zuigen en zieken.![]()
Als ik jou voor klootzak uitmaak ipv moordenaar of pedo, wat ik maar ff niet gaat doen, zou je dan wel gerespecteerd voelen? Ook als het iemand treft die je aan het hart ligt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind klootzak een andere zwaarte hebben dan moordenaar, pedo of nog zoiets.
Als ik iemand die ik niet respecteer uit provocatie of boosuit uitmaak voor klootzak, kwets je dan jezelf? Wat denk je zelf? Probeer het eens uit en luister dan naar je gevoel. Dan weet je het.quote:(Ik ken overigens genoeg gelovigen die zeggen dat God een klootzak is. Zijn die dan bezig zichzelf te kwetsen?)
Laten we hopen dat ze door de zware testdagen heenkomt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een mod die dat door heeft.
Een vrouw noem je over het algemeen geen klootzak. Verder ben jij geen klootzak genoemd (dat verbaast me bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik jou voor klootzak uitmaak ipv moordenaar of pedo, wat ik maar ff niet gaat doen, zou je dan wel gerespecteerd voelen? Ook als het iemand treft die je aan het hart ligt?
[..]
Als ik iemand die ik niet respecteer uit provocatie of boosuit uitmaak voor klootzak, kwets je dan jezelf? Wat denk je zelf? Probeer het eens uit en luister dan naar je gevoel. Dan weet je het.
Een tsunami van algebra?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee. Die treurneus heeft gewoon een tekst uit The Matrix selectief getransponeerd. Dat maakt het nog niet hogere wiskunde of waarheid of zo
V.
Dit vind ik weinig respectvol, maar het lijkt me waarschijnlijk. Evenbeeld enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft god eigenlijk kloten en een zak?
Sorry Elseetje. Ik zag het net voordat ik je post lees. Ik had het er al met kleine letters ondergezet. Maar het ging maar ff over woorden van een dergelijke strekking.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Een vrouw noem je over het algemeen geen klootzak. Verder ben jij geen klootzak genoemd (dat verbaast me best),
Als in mijn omgeving iemand zo de Almachtige bejegend, dan zou ik die persoon direct een klap voor zijn harses geven. Is het niet in de fysieke zin mogelijk, dan wel verbaal.quote:God is een klootzak (niet mijn woorden). Als iemand mijn vader ofzo een klootzak noemt, dan vraag ik om onderbouwing.
Uiteraard, het ene komt misschien wat harder aan dan het andere. Er zijn dan wel gradaties, maar iemand voor klootzak uitmaken is buiten iedere twijfelquote:Als iemand mijn vader een pedo noemt, dan kan ie een slag voor z'n harses krijgen, tenzij het een grapje was, dan maak ik duidelijk wat ik van zulke grapjes denk.
Laat ik vooropstellen dat ik het niet minder erg vind, of een gelovige of niet-gelovige zich zo over God uitlaat. De een is dan echter niet slechter bezig dan de ander. Dus ik neem er net zoveel aanstoot aan.quote:Verder lijkt het wel alsof je helemaal niet hebt gelezen wat ik heb geschreven. Gelovigen noemen hem ook een klootzak, maar vereren hem ook. Mijn vraag is of die mensen zichzelf kwetsen, niet of een ongelovige dat doet als die God een klootzak noemt.
Havoc denkt dat hij alleen een driewieler nodig heeft.quote:
*kuch*quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit vind ik weinig respectvol, maar het lijkt me waarschijnlijk. Evenbeeld enzo.
Kijk maar uit dat je hem niet opwindt met die geile praat van je, dan verzuip je!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach nee... Hummie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Havoc denkt dat hij alleen een driewieler nodig heeft.
Of binnen- en buitenste schaamlippen en clitoris?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja eh, wat is het nu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja Sigme, neem een voorbeeld aan EchtGaaf:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een min-min varken. En daar laat ik het verder bij.
Zelf denk ik dat hij van de andere kant is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
De volgende vraag die opkomt is of God nog maagd is.
Daar zit die andere fundi, Triggershot. Bij hem is islam denk ik geen vrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bestaat al, WFL. Maar ik denk niet dat ze daar op deze hoogstandjes zitten te wachten
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Elseetje het volgende:
EchtGaaf, is het een idee om dit naar de SC te verplaatsen?
Jammer, ik had nog willen reageren dat ik mijn vader veelvuldig klootzak heb genoemd, maar dat ik toch echt veel van 'm hou...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
och jeetje, een virtuele zelfmoord?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
Ik zeg KLB, en mijn wil is wet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:48 schreef SCH het volgende:
Verloedering van de samenleving: Straatverkopers Ik zie de POL-insteek niet, GC misschien?
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaafquote:29 maart 2007
Beste collegae,
Het ontbreken van een stuk basisrespect bij teveel lieden op dit forum heeft mij doen besluiten definitief te stoppen als user. Het heeft bij mij het plezier totaal verknald.
Ik heb het (te) lang aangekeken en regelmatig overwogen dit forum de rug toe te keren. Steeds gaf ik het een nieuwe kans. Tot vandaag dus.
Nog teleurstellender is dat de moderators zelf niet eens de policy van dit forum onderschrijven c.q. er na handelen. Dat maakt het allemaal extra zuur. Die policy is duidelijk en roept users nadrukkelijk op fatsoenlijk met elkaar om te springen.....Maar fatsoen blijkt ook bij hun wel een erg ruim begrip te zijn. Te ruim wat mij betreft om een waardige discussie mogelijk te maken..
Om dat laatste daar ging het mij nu om. Boeiende discussies heb ik hier met jullie mogen voeren. Mijn inbreng werd kennelijk best gewaardeerd onder vele van jullie, het werd niet voor niets in december jl beloond met de Marco Pastors Award 2006 als beste nieuwkomer. Die krijgt je natuurlijk niet voor niets...
Maar de laatste maanden, laat ik zeggen vanaf begin 2007 heb ik de sfeer op dit forum hollende achteruit zien gaan. Dat is bijzonder jammer...
Ik wil diegenen bedanken met wie ik hier mooie debatten heb gevoerd. Want die waren er ook. Zonder jullie had dat immers niet gekund.
Mm, zonde was/is een nice kid. Weet niet wat er gaande is, maar je moet je nooit weg laten intimideren op Fok!. Niet al te boos worden ook, als iemand eens wat zegt wat je niet zint.quote:
Was idd wel een aardige gozer, dacht ik; en je hoeft het niet 100% eens te zijn met iemands visie (ikzelf ben ook allerminst christen) om hem/haar toch wel sympathiek te vinden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat er gaande was kan je exclusief hier en in het welkomsttopic van sigme teruglezen. Ik zou hem ook best terug willen zien, hoewel ik het doorgaans totaal niet met zijn argumentaties eens was.
Inderdaad, het is jammer dat hij zich daar wel aan heeft overgegeven. Misschien dat Sigme haar salomons oordeel daar over wil vellen? Dat zou prettig zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, zonde was/is een nice kid. Weet niet wat er gaande is, maar je moet je nooit weg laten intimideren op Fok!. Niet al te boos worden ook, als iemand eens wat zegt wat je niet zint.
Tja, sigme weet iig hoe het is om op het randje te staan van wegintimidatie op Fok!.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Inderdaad, het is jammer dat hij zich daar wel aan heeft overgegeven. Misschien dat Sigme haar salomons oordeel daar over wil vellen? Dat zou prettig zijn.
Daarom kan zij misschien duidelijk maken wat er wel en wat er niet bespreekbaar kan zijn in Pol. Dat maakt haar meerwaarde misschien ook duidelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, sigme weet iig hoe het is om op het randje te staan van wegintimidatie op Fok!.
Los daarvan, ik bedoel ik ben ook niet bepaald een vriend van de christenen, hoewel ik geloof wb bepaalde facetten weldegelijk kan waarderen, denk ik dat EchtGaaf zich iets meer een olifantenhuid zou moeten aanmeten. Ook hij provoceerde in een aantal topics. Vrouw terug achter aanrecht oid, meen ik.
En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom kan zij misschien duidelijk maken wat er wel en wat er niet bespreekbaar kan zijn in Pol. Dat maakt haar meerwaarde misschien ook duidelijk
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
och jeetje, een virtuele zelfmoord?
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:45 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?
Misschien staat Hij dan weer op uit de dood.![]()
Die pausfiguur?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.
Nee, ik weet het weer: LodewijkNapoleon heette die.quote:
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit..
Ja, misschien dat ik topic ga wagen (in FB of zo), maar ik ben belanghebbende, dus dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Slowchat graag in het slowchat topic.
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.
Ach, weet je, ik vraag het me af of ik zo'n topic moet beginnen, daarnaast ik ben direct belanghebbende. Misschien gewoon even aanzien. Ik bedoel, was al geen voorstander van duderina als oppergodin, maar ben nog niet erased op Fok!. Ik speel slechts met de gedachte. Ik proef even de nieren van deze of gene.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.
SCH hoef je dit soort dingen niet aan te geven.![]()
Mag je zeggen dat God een oen is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat God een oen is?
Van wie mocht dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?
V.
Zeg ik dat? Ik zeg dat het mag van de rechter. En van mij mag het ook. En ik ben wel hoger dan god.quote:
Gezien, ben ernaar aan het kijken hoe dit het beste op te lossen, voor de discussie is volgens mij een POL-insteek en een NWS-insteek splitsen in 2 topics volgens mij niet noodzakelijk en wel verwarrend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef du_ke het volgende:
Link Wakker Dier en PvdD
De juridische terreur van Wakker Dier
2 topics van dezelfde user met hetzelfde weblogartikel als basis alleen een iets andere insteek
In goed overleg is een oordeel geveld.quote:
Idd erg jammer dat ie gaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Hej, hij is iig geen mental case zoals jij en de rest van de voorbijfok labielo's
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
De waarheid van een (ex)witgoedverkoper? Geloof jij autoverkopers ook als ze zeggen dat het autootje van een oud vrouwtje is geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
Doen ze wel vaker:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Ik had mijn bedenkingen, maar in de regel kopiëer ik de TT van het oorspronkelijk bericht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist..
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.quote:Op zondag 1 april 2007 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?![]()
![]()
Het is inderdaad niet van de vorm Kankerlul, zei ik dat? Ja!quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.
Ja, twee bakken pleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |