*kuch*quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit vind ik weinig respectvol, maar het lijkt me waarschijnlijk. Evenbeeld enzo.
Kijk maar uit dat je hem niet opwindt met die geile praat van je, dan verzuip je!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft god eigenlijk kloten en een zak?
Ach nee... Hummie?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Havoc denkt dat hij alleen een driewieler nodig heeft.
Of binnen- en buitenste schaamlippen en clitoris?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Heeft god eigenlijk kloten en een zak?
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja eh, wat is het nu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef sigme het volgende:
Godsallemachtig. Zullen we d'r een subforum voor aanvragen? Eindeloos oudehoeren over het wezen van god? En de hoeveelheid engelen op de punt van een naald?
Ja Sigme, neem een voorbeeld aan EchtGaaf:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je totaal respectloos bent?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent echt een min-min varken. En daar laat ik het verder bij.
Zelf denk ik dat hij van de andere kant is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
De volgende vraag die opkomt is of God nog maagd is.
Daar zit die andere fundi, Triggershot. Bij hem is islam denk ik geen vrede.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Bestaat al, WFL. Maar ik denk niet dat ze daar op deze hoogstandjes zitten te wachten
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Elseetje het volgende:
EchtGaaf, is het een idee om dit naar de SC te verplaatsen?
Jammer, ik had nog willen reageren dat ik mijn vader veelvuldig klootzak heb genoemd, maar dat ik toch echt veel van 'm hou...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
och jeetje, een virtuele zelfmoord?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Ik ben hier weg.
Ik zeg KLB, en mijn wil is wet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:48 schreef SCH het volgende:
Verloedering van de samenleving: Straatverkopers Ik zie de POL-insteek niet, GC misschien?
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaafquote:29 maart 2007
Beste collegae,
Het ontbreken van een stuk basisrespect bij teveel lieden op dit forum heeft mij doen besluiten definitief te stoppen als user. Het heeft bij mij het plezier totaal verknald.
Ik heb het (te) lang aangekeken en regelmatig overwogen dit forum de rug toe te keren. Steeds gaf ik het een nieuwe kans. Tot vandaag dus.
Nog teleurstellender is dat de moderators zelf niet eens de policy van dit forum onderschrijven c.q. er na handelen. Dat maakt het allemaal extra zuur. Die policy is duidelijk en roept users nadrukkelijk op fatsoenlijk met elkaar om te springen.....Maar fatsoen blijkt ook bij hun wel een erg ruim begrip te zijn. Te ruim wat mij betreft om een waardige discussie mogelijk te maken..
Om dat laatste daar ging het mij nu om. Boeiende discussies heb ik hier met jullie mogen voeren. Mijn inbreng werd kennelijk best gewaardeerd onder vele van jullie, het werd niet voor niets in december jl beloond met de Marco Pastors Award 2006 als beste nieuwkomer. Die krijgt je natuurlijk niet voor niets...
Maar de laatste maanden, laat ik zeggen vanaf begin 2007 heb ik de sfeer op dit forum hollende achteruit zien gaan. Dat is bijzonder jammer...
Ik wil diegenen bedanken met wie ik hier mooie debatten heb gevoerd. Want die waren er ook. Zonder jullie had dat immers niet gekund.
Mm, zonde was/is een nice kid. Weet niet wat er gaande is, maar je moet je nooit weg laten intimideren op Fok!. Niet al te boos worden ook, als iemand eens wat zegt wat je niet zint.quote:
Was idd wel een aardige gozer, dacht ik; en je hoeft het niet 100% eens te zijn met iemands visie (ikzelf ben ook allerminst christen) om hem/haar toch wel sympathiek te vinden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat er gaande was kan je exclusief hier en in het welkomsttopic van sigme teruglezen. Ik zou hem ook best terug willen zien, hoewel ik het doorgaans totaal niet met zijn argumentaties eens was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |