Nee, we wisten dat je een kromme rug hebt.quote:
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens even snel leren wat extreem links is![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, duke en gelly, sch en bleusdood.
quote:Op maandag 9 april 2007 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
Moeten we niet eens een sticky maken van de drogredeneringen die niet meer gebruikt mogen worden of althans het liefst niet op POL=Fok!, kids? Ik heb net nog een nieuwe bedacht..
Zo je was bij moeders opgehaald, vrind.quote:Op maandag 9 april 2007 04:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We zijn niet geinteresseerd en je eeuwige verboden, Opa Altzie.
Ik ben volledig nuchter en uitgeslapen. Ik ga namelijk jouw AOW'tje verdienen.quote:Op maandag 9 april 2007 05:02 schreef Ryan3 het volgende:
Niet letterlijk PJ bedje toe, ga eens lekker rellen met je zatte duffe kop, kom op.
Over zo'n 20 jaar is iemand zoals jij toch al gauw aan zijn tweede bypass toe? Misschien dat ik van mijn pensioen jouw AWBZ nog moet betalen.quote:Op maandag 9 april 2007 05:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben volledig nuchter en uitgeslapen. Ik ga namelijk jouw AOW'tje verdienen.
Er zit wel erg veel offtopic geleut tussen, en die domme vete. Er wordt naar gekeken.quote:Op maandag 9 april 2007 10:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan dat dronkemansgelul aangepakt worden?
De argumentatie wordt steeds vager, het gaat oma ryan3 niet om de discussie, maar om zijn frustratie dat die 's nachts om 5u moet vermelden dat die jaloers is op mijn bezittingen.![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom die dat op die plek mensen moet gaan vertellen. Het is overigens ook echt gelul en manipulatief en leugenachtig gezever. Spreek die ouwe daar nu eens op aan, aangezien hij maar bezig blijft.quote:Op maandag 9 april 2007 10:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zit wel erg veel offtopic geleut tussen, en die domme vete. Er wordt naar gekeken.
Kom op zelfs als zogenaamde directeurquote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou pas dan zin hebben als jij met je zuigende vriendjes aan zou geven dat je extreem links bent.![]()
Je haalt mijn commentaar weg en laat dat van R3 staan?????quote:Op maandag 9 april 2007 11:06 schreef sigme het volgende:
Ik ga buitenspelen, graag allemaal ophouden met gezeur & gezuig, en anders in de slowchat. Hop Hop.
Volgens mij is 99% van het offtopic geneuzel al weg hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je haalt mijn commentaar weg en laat dat van R3 staan?????
Ben hier klaar mee.![]()
![]()
![]()
Beste vriend,quote:Op maandag 9 april 2007 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die dat op die plek mensen moet gaan vertellen. Het is overigens ook echt gelul en manipulatief en leugenachtig gezever. Spreek die ouwe daar nu eens op aan, aangezien hij maar bezig blijft.![]()
Done en blijft in [POL]quote:Op maandag 9 april 2007 10:49 schreef freako het volgende:
De afgelopen week zijn er 3 topics geopend over de komende Franse presidentsverkiezingen, waarvan 2 in POL:
http://forum.fok.nl/topic/1007385
Franse verkiezingen (2007) - Het moddergooien.
En in NWS staat deze:
http://forum.fok.nl/topic/1005728
Kan dit misschien gemerged worden tot 1 topic?
Bedankt, eerwaarde vriend.quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste vriend,
Deze stralende tweede Paasdag biedt een uitnemende gelegenheid om een nader pneumatologisch licht te laten schijnen over de digitale 'gestaltevorming' uwer vijanden: de wortel van een aanknopingspunt ligt in de hoogmoed!
Is dit een bewuste verwijzing?quote:Op maandag 9 april 2007 12:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Beste vriend,
Deze stralende tweede Paasdag biedt een uitnemende gelegenheid om een nader pneumatologisch licht te laten schijnen over de digitale 'gestaltevorming' uwer vijanden: de wortel van een aanknopingspunt ligt in de hoogmoed!
Gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef Floripas het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ??
TT, sigjelein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |