abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48136139
Overigens: zijn we niet een beetje afgedwaald?
Het ging toch om de allochtonen in Nederland? Of vergis ik me nou.
Zal eens even kijken of mijn antwoord op het openingsbericht nog wat geworden is.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 9 april 2007 @ 02:23:54 #152
46960 StefanP
polemicist
pi_48136179
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Jou posts zitten ook vol spellings fouten dus doe maar niet al te wijs om 3 uur 's nachts Stefie P.
Je bedoelt zeker 'jouw' en 'spelfouten'? Laat me niet lachen. Ik kan me er welgeteld eentje herinneren en die was al helemaal niet van het lachwekkende niveau als iets van deze orde:

"Communisme betekend alles in handen van de overheid. Dat wil de SP niet en het maakt mij niet uit hoe een Chinees daar over denkt."

Eens kijken... een 'd' in plaats van een 't' en 'daar over' in plaats van 'daarover'. In elke post van je is het raak; ik neem niet eens de moeite om er nog meer uit te vissen. Die HBO-diploma's van tegenwoordig zijn blijkbaar geen knip voor de neus waard.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48136207
quote:
Op maandag 9 april 2007 01:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Resumé.
Het 'dodelijke' beleid van grensmilitarisatie door de Verenigde Staten noopt de wanhopige immigrant halsbrekende toeren uit te halen om een beter leven te zoeken. Tussen 1993 en 1996 'veroorzaakt het grensbeleid' gemiddeld 300 doden per jaar. Tweederde van deze immigranten verdrinken bij het oversteken van rivieren en kanalen, andere doden worden veroorzaakt door warmtestuwing en uitdroging, auto- en trainongelukken.

'How many more will die as a result of the cold-blooded and criminal U.S. war on the border?'

Ik ga niet in op de metafoor die in dat stukje de revue passeert.
Het grensbeleid veroorzaakt 300 doden per jaar? Als ze netjes achter aan in de rij sluiten bij de INS, zoals wij dat hebben gedaan, dan kunnen ze gewoon legaal de grens over steken.

Overigens vallen er per dag 13 verkeerslachtoffers door illegalen die onverzekerd zonder rijbewijs rondrijden, terwijl er 12 Amerikanen per dag vermoord worden door illegalen. Binnen 12 dagen staat de stand dus gelijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_48136239
Ik mag zelf graag, en zeer tot ongenoegen van anderen, op spelfouten letten. Maar wijzen op een spelfout is geen argument.
Je begon met schelden en sneren, nu wijs je al op spelfouten.
Vriend, je zakt wel erg ver af.
Je kunt je tijd beter besteden aan argumenten.
En hoeveel geld je wel verdient en in wat voor dikke auto je wel niet rijdt is geen argument.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 9 april 2007 @ 02:32:09 #155
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48136283
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het grensbeleid veroorzaakt 300 doden per jaar? Als ze netjes achter aan in de rij sluiten bij de INS, zoals wij dat hebben gedaan, dan kunnen ze gewoon legaal de grens over steken.

Overigens vallen er per dag 13 verkeerslachtoffers door illegalen die onverzekerd zonder rijbewijs rondrijden, terwijl er 12 Amerikanen per dag vermoord worden door illegalen. Binnen 12 dagen staat de stand dus gelijk.
Mijn betoog was naar aanleiding van deze opmerking en met name het bewijs dat hij daarover aanleverde.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 9 april 2007 @ 02:32:35 #156
46960 StefanP
polemicist
pi_48136289
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik verhuis meteen naar Iowa zodra ik stemrecht heb. Die kerel verdient mijn stem!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48136381
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:27 schreef Kees22 het volgende:
Ik mag zelf graag, en zeer tot ongenoegen van anderen, op spelfouten letten. Maar wijzen op een spelfout is geen argument.
Je begon met schelden en sneren, nu wijs je al op spelfouten.
Vriend, je zakt wel erg ver af.
Je kunt je tijd beter besteden aan argumenten.
En hoeveel geld je wel verdient en in wat voor dikke auto je wel niet rijdt is geen argument.
Welkom op Fok!. .
Overigens doet het me in zekere zin pijn (toch) dat het wijzen op spelfouten een argument is dat momentum heeft gekregen dankzij Lord_Vetenari, maar dat terzijde.
Hence Lord_Vetenari's law.
I´m back.
  maandag 9 april 2007 @ 02:49:29 #158
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48136450
Kortzichtig stuk over Afrika.

Daarnaast moeten mensen als een algeheel eens wat minder kinderen krijgen, want die dingen zijn toch compleet nutteloos.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48136510
Mijn antwoord op het OpeningsBericht
quote:
Al die immigranten, legaal of illegaal importeren hun resterende families, en exporteren al hun geld naar hun thuislanden.
Dat is al weerlegd. En wat dacht je van al die autochtone miljonairs die in België gaan wonen vanwege de belasting? Of de pensionado's in Spanje?
quote:
En dat wordt alleen maar verergerd door de ontworteling uit de sociale omgeving van weleer in de anonimiteit van de steden.
Die zogenaamde anonimiteit in de steden is wel werk van autochtonen, niet van allochtonen!
quote:
Zowel in NL als in Frankrijk staan al tientallen jaren de grenzen wijd open
nou, wijd open? De IND wijst pakweg 85 % van de asielaanvragen af. En universiteiten hebben de grootste moeite om visa te krijgen voor docenten.
quote:
en de instromers worden met van alles geholpen, vrije huisvesting, gratis inboedel, gratis uitkering, gratis medische zorg, gratis scholing, gratis kinderbijslag etc.
gratis kinderbijslag, gratis uitkering? Je wilt toch niet zeggen dat jij betaalt voor je kinderbijslag? Vrije huisvesting heeft elke uitkeringstrekker, voor de inboedel wordt een lening afgesloten bij de plaatselijke kredietbank. En die gratis scholing valt tegen hoor: niks geen scholing!
quote:
Toch gingen ze zich gezamelijk in hun eigen cultuur zich terug trekken in de ghetto's met de rug naar de westerse samenleving.
Volgens mij wijzen de woningcorporaties (met autochtoon personeel) de woningen toe. Dus als er getto's ontstaan, wie heeft dat dan gedaan?
quote:
Feitelijk de samenleving waar ze zo gastvrij zijn onthaald als roofgebied gaan zien waar je met geweld, diefstal en bedrog kan doen en laten wat je wilt.
Nou ja! Gastvrij?? En ik heb het idee dat autochtonen ook wel raad weten met geweld, diefstal en bedrog. Wie staan er ook al weer voor de rechter, tegenwoordig?
quote:
Dit is vooral in NL in de hand gewerkt door extreem lage straffen, zeg maar straffeloosheid omdat de rechterlijke macht de buitenlandse culturen vrijwel altijd als verzachtende omstandigheid aanmerkte.
Graag cijfers!!!!!! Want ik geloof er niks van!
quote:
Het vorige kabinet heeft vergeefs geprobeerd wat eisen te stellen aan allochtonen. Dit is echter onbegonnen werk aangezien de politiek correcte cultuur zich met een over het paard getild humanitair idealisme zich vergallopeert met de instelling dat alle mensen het goede willen en het dus vanzelf goed komt.
Nu zitten we met de brokken en hebben we ook nog een kabinet dat geheel abusievelijk de allochtonen weer miljarden gaat toeschikken in versoepeld immigratie en asielbeleid, het opknappen van de oude wijken
Dit zijn dus autochtonen, democratisch gekozen en zo, die dit doen!!
quote:
(allochtonen sturen elke cent die ze over hebben naar het thuisland, investeren niets in hun wijken)
al aangetoond dat dit onjuist is
quote:
en gezinnen (allochtonen zijn juist diegenen met de grote gezinnen).
Zij gaan dus de vergrijzing tegen!
quote:
Dit zal hun alleen maar in hun slachtoffer rol bevestigen, dat het wel degelijk loont om RAZZISMIE zitten krijsen en je handje op te houden.
Waar slaat dit op?
quote:
De historische vergissing om niet-Westerse allochtonen liefdevol op te nemen in de jaren-70 hangt als een miljarden strop om de nek van de Nederlandse economie.
En WIE heeft die fout gemaakt: de autochtone werkgever of de allochtone werknemer?
quote:
De linkse partijen zijn al door de allochtonen gegijzeld omdat ze hun meerderheid in de 2e slaapkamer te danken hebben aan de 10-15 zetels, en stimuleren de uitgeprocedeerde asielzoekers, die ondanks een rechterlijke afwijzing, alsnog een Nederlandse paspoort krijgen. In illegaliteit blijven in plaats van naar je land van afkomst terug te keren loont wederom.
Hoezo: loont wederom. Wanneer heeft het eerder geloond dan?
Dat van die 10-15 zetels klopt wel: van de inwoners van Nederland is ongeveer 20 % allochtoon. Pakweg 10 % is allochtoon van westerse herkomst (EU, VS. Australië, wellicht Zuid-Amerika en Japan, Rusland?) en ongeveer 10 % van niet westerse afkomst.
Als ik het goed begrepen heb, vallen illegale asielzoekers niet onder het generaal pardon. Maar volgens mij is het nog helemaal niet duidelijk, wie daaronder vallen. Dus je geschreeuw is onterecht.
quote:
Het beschaafde Nederland dat het ooit was is voorgoed verloren gegaan
Weet je dat wel zeker? Dat Nederland ooit een beschaafd land was, bedoel ik.
quote:
en de gemiddelde hardwerkende Nederlander moet een beveiligingssysteem aanschaffen om de criminele allochtonen buiten de deur te houden.
Wij moesten diverse beveiligingssystemen aanleggen om autochtone criminelen buiten de deur te houden.! Ik snap trouwens niet wat je met "de gemiddelde hardwerkende Nederlander" bedoelt. De gemiddelde Nederlander werkt helemaal niet zo hard. De gemiddelde Pool werkt hard!
quote:
Ondanks dat het Westen in de afgelopen 30 jaar bijna 2,4 biljoen euro gedoneerd heeft, konden de negers echt NIKS aan doen dat hun land nog steeds diep in de ellende zit. [quote]
Over welke negers heb je het nou? Over de allochtonen die ons land binnen stromen?? En de negers en hun land? Je bedoelt Afrika, een werelddeel dat verdeeld is in tientallen landen? En je hebt het over het feit Europa veel meer geld aan Afrika verdiende dan Afrika aan hulp kreeg van Europa?
[quote]
Ja, het is allemaal de schuld van de grote boze racistische Westerling die 200 jaar geleden slaven kocht van een van hun rivaliserende stammen
Nou, dat is ook weer overdreven.
quote:
Uit mededogen zetten de politici de poorten wagenwijd open voor de mislukte negers, die van onze hoge Westerse mate van welvaart proberen te profiteren.
Wat is een mislukte neger eigenlijk? Iemand die zwart is maar geen ritmegevoel heeft? De poorten worden helemaal niet opengezet voor mislukte negers. Althans niet in Nederland.
quote:
In Den Haag is in 2042 zelfs 74% van de inwoners van niet-Westerse afkomst, als de trend van 2006 zich voortzet. Allemaal gereed om te gaan profiteren van voornamelijk blanke welvaart. Komt allen! Komt allen!
Als het een beetje meezit, is 's-Gravenhage in 2042 grotendeels ondergelopen, net als de rest van Zuid-Holland
Gewoon: verzuipen die handel.
Denk nou eens na (als je dat kunt): 74 % van een bevolking die profiteert van een Welvaart? Door wie wordt die welvaart dan opgebracht, denk je? Juist! Door allochtonen. Die dan allang geen allochtoon meer zijn, natuurlijk, maar hardwerkende autochtonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 09-04-2007 03:00:08 ]
pi_48136733
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een argument afserveren op een spelfout.
Overigens is iemand afserveren ogv het feit dat je een duurdere bak onder je kont hebt dan je opponent natuurlijk nog veel triester (gelukkig voor L_V). We kunnen dit het beste in het vervolg 'Aahtje's A8 law' noemen, denk ik. .
Dat is inderdaad een zwaktebod. Overigens is het, zoals ik zojuist zag, Lord_Vetinari's Law.

Een van onze vrienden in de VS - abusievelijk Amerika genoemd - voerde als argument aan, dat hij "het gemaakt had". Ik heb dat zelf vertaald met "een grotere bak onder je kont". Wat ikzelf overigens zielig vind: ik zou mijn geld wel beter weten te besteden.
pi_48136742
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een zwaktebod. Overigens is het, zoals ik zojuist zag, Lord_Vetinari's Law.

Een van onze vrienden in de VS - abusievelijk Amerika genoemd - voerde als argument aan, dat hij "het gemaakt had". Ik heb dat zelf vertaald met "een grotere bak onder je kont". Wat ikzelf overigens zielig vind: ik zou mijn geld wel beter weten te besteden.
Ja, maar zo werkt dat niet in de VS. Ik heb heel mijn Hollandsche leven op een fiets rond gereden en heb de eerste vijf jaar die ik hier woonde geen auto aangeraakt. Maar ook sinds kort rijd ik in een dikke slee rond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_48136788
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja, maar zo werkt dat niet in de VS. Ik heb heel mijn Hollandsche leven op een fiets rond gereden en heb de eerste vijf jaar die ik hier woonde geen auto aangeraakt. Maar ook sinds kort rijd ik in een dikke slee rond.
Op afbetaling? .
I´m back.
pi_48136803
Hč Kees22, geb. 1950???
I´m back.
pi_48136847
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op afbetaling? .
Nee, dat laten we over aan de Amerikanen.
pi_48136856
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Good for you!
I´m back.
  maandag 9 april 2007 @ 03:50:50 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48136862
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Integreren zul je.

Afbetalen of niet, een auto blijft de slechste investering ooit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48136874
.
I´m back.
  maandag 9 april 2007 @ 03:55:14 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48136879
Maar om weer even een beetje ontopic te gaan: Waarom wordt de Oost-Europese golf van 'allochtonen' over het hoofd gezien? De Polen, Roemenen en Hongaren o.a., die komen niet voor Jan Lul naar Nederland. Er valt blijkbaar toch wat te halen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48136885
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:55 schreef popolon het volgende:
Maar om weer even een beetje ontopic te gaan: Waarom wordt de Oost-Europese golf van 'allochtonen' over het hoofd gezien? De Polen, Roemenen en Hongaren o.a., die komen niet voor Jan Lul naar Nederland. Er valt blijkbaar toch wat te halen.
Ja, de grenzen worden binnenkort ook volledig opengezet voor die lui. Vraag me echt af wat we in 'huis' halen, en ben geen xenofoob.
I´m back.
  maandag 9 april 2007 @ 04:02:01 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48136897
quote:
Op maandag 9 april 2007 03:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, de grenzen worden binnenkort ook volledig opengezet voor die lui. Vraag me echt af wat we in 'huis' halen, en ben geen xenofoob.
Ik werkte vlak voor m'n emigratie in Apeldoorn en nam dagelijks de A50, zelfs toen al viel het aantal Poolse auto's me op. En die gingen echt niet allemaal naar de autobeurs.
pi_48136917
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:02 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik werkte vlak voor m'n emigratie in Apeldoorn en nam dagelijks de A50, zelfs toen al viel het aantal Poolse auto's me op. En die gingen echt niet allemaal naar de autobeurs.
Ja, bij ons zie ik ook vrij vaak de landensticker CZ tegenwoordig en erg veel PL en busjes met PL'ers. Mijn schoonmoeder die dagelijks A1 rijdt, zit in de file vaak ingeklemd tussen PL'ers. Blijven ze hier, blijven ze niet hier???
I´m back.
  maandag 9 april 2007 @ 04:10:43 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48136927
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, bij ons zie ik ook vrij vaak de landensticker CZ tegenwoordig en erg veel PL en busjes met PL'ers. Mijn schoonmoeder die dagelijks A1 rijdt, zit in de file vaak ingeklemd tussen PL'ers. Blijven ze hier, blijven ze niet hier???
Zolang Nederlanders het rotwerk niet willen doen zul je die mensen nodig hebben.
  maandag 9 april 2007 @ 04:11:38 #173
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48136932
De problemen met niet-westerse allochtonen zijn niet dusdanig groot dat het niet zichzelf kan oplossen.
Het kabinet moet wel een beleid gaat voeren gericht op de toekomst, ten goede van de huidige allochtonen en autochtonen die zich in Nederland bevinden.

Bijvoorbeeld een immigratiestop voor niet-westerse allochtonen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_48139799
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:10 schreef popolon het volgende:

[..]

Zolang Nederlanders het rotwerk niet willen doen zul je die mensen nodig hebben.
Inderdaad er blijft altijd behoefte aan goedkope arbeiders die niet te veel zeuren en die geen vakbond achter zich hebben om voor hun rechten op te komen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 9 april 2007 @ 12:36:44 #175
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_48142050
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:11 schreef Gabry het volgende:
De problemen met niet-westerse allochtonen zijn niet dusdanig groot dat het niet zichzelf kan oplossen.
Het kabinet moet wel een beleid gaat voeren gericht op de toekomst, ten goede van de huidige allochtonen en autochtonen die zich in Nederland bevinden.

Bijvoorbeeld een immigratiestop voor niet-westerse allochtonen.
Eensch, probleem is echter dat veel mensen illegaal binnenkomen
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')