En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom kan zij misschien duidelijk maken wat er wel en wat er niet bespreekbaar kan zijn in Pol. Dat maakt haar meerwaarde misschien ook duidelijk
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
och jeetje, een virtuele zelfmoord?
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:45 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Is het een idee om hem namens POL zalig te verklaren? Als een soort martelaar?
Misschien staat Hij dan weer op uit de dood.![]()
Die pausfiguur?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zalig is iemand anders, hoe heet die knaap ook weer. Ook een vriendje van sigme.
Nee, ik weet het weer: LodewijkNapoleon heette die.quote:
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarom ben ik benieuwd naar háár dubbele loyaliteit..
Ja, misschien dat ik topic ga wagen (in FB of zo), maar ik ben belanghebbende, dus dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fatsoenlijke introductie verwachten? Het is totnutoe een beetje karig geweest, 2 regeltjes van duderinnetje en dat was 't.
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Slowchat graag in het slowchat topic.
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch geen slowchat??? Gaat wmb over de dubbele loyaliteit van jullie nieuwe mod.
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Lijkt me een FB of GC topic. Is in ieder geval geen POL-feedback.
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om het aan te stippen wel, en iig dan FB wmb.
Ach, weet je, ik vraag het me af of ik zo'n topic moet beginnen, daarnaast ik ben direct belanghebbende. Misschien gewoon even aanzien. Ik bedoel, was al geen voorstander van duderina als oppergodin, maar ben nog niet erased op Fok!. Ik speel slechts met de gedachte. Ik proef even de nieren van deze of gene.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, aanstippen ... kom ryan, niet zo halfzacht. Maak er dan wat werk van. En ja, FB lijkt me dan idd ook de aangewezen plek.
SCH hoef je dit soort dingen niet aan te geven.![]()
Mag je zeggen dat God een oen is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat God een oen is?
Van wie mocht dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van het Reve mocht God toch óók een ezel noemen?
V.
Zeg ik dat? Ik zeg dat het mag van de rechter. En van mij mag het ook. En ik ben wel hoger dan god.quote:
Gezien, ben ernaar aan het kijken hoe dit het beste op te lossen, voor de discussie is volgens mij een POL-insteek en een NWS-insteek splitsen in 2 topics volgens mij niet noodzakelijk en wel verwarrend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef du_ke het volgende:
Link Wakker Dier en PvdD
De juridische terreur van Wakker Dier
2 topics van dezelfde user met hetzelfde weblogartikel als basis alleen een iets andere insteek
In goed overleg is een oordeel geveld.quote:
Idd erg jammer dat ie gaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/EchtGaaf
Jammer dat 'ie gaat - hij kon bij tijd & wijle leuk openen en had af en toe een aansprekend gevoel voor humor.
Het zou mooi zijn als hij ook nog weer terugkomt.
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Hej, hij is iig geen mental case zoals jij en de rest van de voorbijfok labielo's
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
De waarheid van een (ex)witgoedverkoper? Geloof jij autoverkopers ook als ze zeggen dat het autootje van een oud vrouwtje is geweest?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag de waarheid niet meer gezegd worden?
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit de serie Kankerlul, zei ik dat? Ja!
[..]
Goed voorbeeld geven is niet zijn beste skill. In feite tegen alle policy-regels in.![]()
Doen ze wel vaker:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Ik had mijn bedenkingen, maar in de regel kopiëer ik de TT van het oorspronkelijk bericht.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
Thnx SK![]()
Eigenlijk is het grote schandaal die stomme kop van Trouw...
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een uiterst diplomatieke omschrijving juist..
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.quote:Op zondag 1 april 2007 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Danny en diplomatie? Heb je weer gedronken?![]()
![]()
Het is inderdaad niet van de vorm Kankerlul, zei ik dat? Ja!quote:Op zondag 1 april 2007 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je loopt zelf altijd te verkondigen dat je geen blad voor de mond neemt; jij of all people zou dus moeten doorhebben dat de omschrijving die Danny voor jullie gebruikt ('mental cases' en 'labielo's') getuigt van een uiterste vorm van je diplomatiek uitdrukken, om niet te zeggen dat die omschrijving tegen het wellevende aanzit. Kortom, jullie lijken weer in gratie te zijn aangenomen.
Ja, twee bakken pleur.
Het bestaat niet meer, helaas. De Grote Roerganger houdt tegenwoordig een weblog bij op het adres waar vroeger het bedoelde forum huisde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wel..
Zeg, sigme, je vertelde hier eens dat je voor Fok! op een ander (politiek) forum zat, dat je er zelfs (iig) één keer 'een vergadering' over gehouden hebt met andere users van dat forum. Kun je een linkje geven van dat forum?.
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand eindelijk eens een tweede 's' zetten in het woord 'Failissement' in Het Faillissement van de Verenigde Staten.
Nu maar hopen voor jou dat dat afdoende informatief was voor r3. Het is nl. zeer belangrijk dat jij alles vertelt over jezelf en je vroegere banden met eventuele vuige snoodaards.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Het bestaat niet meer, helaas. De Grote Roerganger houdt tegenwoordig een weblog bij op het adres waar vroeger het bedoelde forum huisde.
Vooral banden met Voorbij FOK zijn reden voor een cordon ryannaire...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nu maar hopen voor jou dat dat afdoende informatief was voor r3. Het is nl. zeer belangrijk dat jij alles vertelt over jezelf en je vroegere banden met eventuele vuige snoodaards.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |