quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef jovink het volgende:
zou zo maari kunnen
maar de overhemden reeks loopt ook als een tiet
TVP = Terug Vind Post.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef justmattie het volgende:
mag ik vragen wat een TVP is
sorry newbie![]()
TerugVindPostquote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef justmattie het volgende:
sorry newbie![]()
TVP =quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef justmattie het volgende:
sorry newbie![]()
Ik wacht alweer 3 weken op mijn stabs...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef En_ieka het volgende:
Ik hoop verdomme mijn nieuwe patta's snel te verwelkomen.
Ik haat dat wachten, maar dat maakt het eigenlijk ook wel leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik wacht alweer 3 weken op mijn stabs...
Vertel mij watquote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ik haat dat wachten, maar dat maakt het eigenlijk ook wel leuk.
Alleen kan ik gewoon vaak niet wachten.
Die half cabs zijn lelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de eerste keer in tijden geen sneakers waar ik op zit te wachten of in de zeer nabije toekomst ga halen. Wacht ff op de Supreme Half Cabs of de nieuwe DVS Huf 4 Runners.
Vind ze best tof eigenlijk, hoop op een paartje in het zwart or rood.quote:
Laatste keer dat ik bij Sub Zero in Amsterdam was hadden ze er een zooi. Tip: Ga minimaal een halve maat naar beneden tov Nike's.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die zijn wel leip ja
Iemand enig idee waar ik ventilators kan scoren?
Ik heb zon Nike chainquote:Op maandag 5 maart 2007 03:28 schreef Chrishop het volgende:
I'm a Nike head, I wear chains that excite the feds.
Wat een ongeloofelijk lelijk model is dit zeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij Sub Zero in Amsterdam was hadden ze er een zooi. Tip: Ga minimaal een halve maat naar beneden tov Nike's.
Nieuwe Syndicate Half Cabs zien er ook geil uit trouwens:
[afbeelding]
Niks mis met lage adidas.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef duncannn het volgende:
Het valt me wel op dat nogal veel mensen van die lage puma's/adidas/ect schoenen dragen
[afbeelding]
van zulke schoenen![]()
Geef mij maar hoge adidas. Ik ben nog steeds op zoek naar een paar Pro Models, maar dan niet uit die fokking lelijke retro serie met die lelijke bruine shelltoequote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef En_ieka het volgende:
(Lage) Adidas zijn inderdaad niet verkeerd.
Puma Speedcats, oorspronkelijk ontwikkeld voor formule 1 coureurs. Model is alweer een paar jaar oud. Lopen lekker en door dunne zool heb je als het je direct contact met alle waar je op staat. Voelt als 2de huid. Maar als je hip wilt zijn alweer ietsje verouderd. Hoewel dit model zeker een klassieker zal blijven en over een jaar of wat ook wel weer heel hip zal zijn. Overigens zijn de Speedcats een zeer succesvol model, Adidas en Nike hebben er bv klonen van.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef duncannn het volgende:
Het valt me wel op dat nogal veel mensen van die lage puma's/adidas/ect schoenen dragen
[afbeelding]
van zulke schoenen![]()
wtf echt? zou zo wikipedia kunnen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:42 schreef ctrladdict het volgende:
[..]
Puma Speedcats, oorspronkelijk ontwikkeld voor formule 1 coureurs. Model is alweer een paar jaar oud. Lopen lekker en door dunne zool heb je als het je direct contact met alle waar je op staat. Voelt als 2de huid. Maar als je hip wilt zijn alweer ietsje verouderd. Hoewel dit model zeker een klassieker zal blijven en over een jaar of wat ook wel weer heel hip zal zijn. Overigens zijn de Speedcats een zeer succesvol model, Adidas en Nike hebben er bv klonen van.
Ben pas nog in roermond geweest, heb ze niet gezien, misschiend dat ik binnenkort nog even natoe ga om wat Zoo York vesten te scoren, kan ik direct nog even bij de Nike-store kijken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:22 schreef De_Brandweer het volgende:
In roermond hebben ze witte dunk lows, die zijn altijd fris (als je ze rockt, niet als je ze DS houdt). En de Vans zijn vet.
Verdomme, wat een heerlijke schoen is dat toch. Moet die ook nog eens zien te kopen ergens, maarja duurt wel weer ff. Genoeg uitgegeven de laatste tijd.quote:
Ze waren maar 50 euro. Ik heb ze niet gekocht, maar ik heb er nu wel spijt van.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef honderd het volgende:
[..]
Ben pas nog in roermond geweest, heb ze niet gezien, misschiend dat ik binnenkort nog even natoe ga om wat Zoo York vesten te scoren, kan ik direct nog even bij de Nike-store kijken.
Trouwens wat is DS houden?
succes.. ze gaan voor best wel veel op ebayquote:Op maandag 5 maart 2007 19:08 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Verdomme, wat een heerlijke schoen is dat toch. Moet die ook nog eens zien te kopen ergens, maarja duurt wel weer ff. Genoeg uitgegeven de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komen deze uit en waar te krijgen?
Lijkt me geen kleurstelling voor de Footlocker e.d.
lijkt wel veel op nike air max, maar vind ze wel tof.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil deze, lekker frisse colorway.
[afbeelding]
Volgends mij heeft concrete ze, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komen deze uit en waar te krijgen?
Lijkt me geen kleurstelling voor de Footlocker e.d.
Je hoeft ze neit bij hardcore te halen, volgens mij haal jij sowieso niks in Nederlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:54 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, Hardcore doet niet aan uitverkoop namelijk. Anders had ik al lang een zooi van die Huf Runners in mn kast liggen.
Nee, Puma Suede's.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef revolutionx het volgende:
is dat de puma 10 handmade?
Nou na een tijdje gespeeld te hebben op de site werd ik er een beetje gek van en heb het muziekje maar uitgezetquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef jovink het volgende:
heerlijk muziekje op die site
grafisch goed maar shcept niet echt duidelijkheid hoe de shcoen nou precies wordt
Die zijn inderdaag niet verkeerd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
Net deze besteld bij boardlords:
[afbeelding]
Suede en blauwe veters.![]()
Lekker frisse kleur ook voor de zomer. Wilde ze eigenlijk ff persoonlijk ophalen, maar Groningen is niet bepaald om de hoek.
Mijn 2e paar dunks. Mijn Anderson camo's zijn erg goed bevallen in de winter.
Nu maar niet te vaak in dit topic kijken om mijn bankrekening een plezier te doen.
Sure.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Zou je een foto kunnen plaatsen als je ze binnen hebt
Hoeveel ware ze?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[afbeelding]
Lekker frisse kleur ook voor de zomer. Wilde ze eigenlijk ff persoonlijk ophalen, maar Groningen is niet bepaald om de hoek.
Nu maar niet te vaak in dit topic kijken om mijn bankrekening een plezier te doen.
Wat mag het ongveer kosten? Hopelijk toch wel goedkoper als Air Max'. Anders kan ik die net zo goed kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn ze ook op gebaseerd. Pro model van skater Keith Hufnagel, groot Air Max fan. Huf Runners vind je bij je lokale DVS verkopende skateshop.
Daar zit toch een Niketown?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Woei net financiële meevaller gehad, gaat mooi mee naar Berlijn
kun je wel half uurtje in rond huppelen maar dan heb je t wel gezienquote:
Ik vind deze persoonlijk echt lelijk, te druk in mijn ogen. Je kleding erop combineren is ook niet echt top meer omdat alles naar de schoenen gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
Sinds ik nikesb.org heb ontdekt gaat er echt een wereld voor me open..
Deze Vandals bijvoorbeeld zijn echt te erg gewoon:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
De details zijn misschien wel iets te ja voor een schoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik vind deze persoonlijk echt lelijk, te druk in mijn ogen. Je kleding erop combineren is ook niet echt top meer omdat alles naar de schoenen gaat.
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:36 schreef thaWarhead het volgende:
Net gehaald voor 4 tientjes:
[afbeelding]
Puma Suede's zijn klassiekers, juist door dit soort schoenen en wat de kids in New York er mee deden hebben we nu exclusieve sneakers in aparte colorways en materialen. Niks mis met een klassieker, zelfs als je m bij de Frontrunner koopt. Echte sneakerliefhebbers hoeven niet altijd Tier 0's aan hun voeten te hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenMaar waar is iedereen nu? Snever? Jovink? Niks te zeggen?
![]()
Ik ga van de zomer maar een paar tiffany's zoeken, al gaat dat waarschijnlijk wel lastig worden...
solebox.de heeft ze ....quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
Ga buitenspelen man, ken je klassiekersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenMaar waar is iedereen nu? Snever? Jovink? Niks te zeggen?
![]()
Ik ga van de zomer maar een paar tiffany's zoeken, al gaat dat waarschijnlijk wel lastig worden...
vipertje bekijk de 2de post is onder die pumasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
![]()
Linoleums dacht ik?quote:
Voortaan plaatjes kijken voor ik quote.quote:
Waarschijnlijk Independant Outlet in de Vijzelstraat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Nike SB schoenen in Amsterdam kan je halen bij Ben G en Tom's. Boven Ben G zit Patta, daar hebben ze ook veel schoenen. Verder kan je kijken bij winkels als Concrete en Sub-zero. En er is ook een vage skateboard winkel waar ze echt onwijs veel vans hebben. Maar ik weet niet hoe die heet en waar die zit.
Nice man, hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Piet_Veerman het volgende:
Krijg net mijn Border Blues/Crystals of hoe ze ook heten binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meteen de blauwe veters erin gedaan, dan doen ze me een stuk meer dan met de witte.
eens, die Urichs zijn achter wel ok, maar daar gaat je broek erover heen. Die boarder blues zijn lekker zomers, alleen zou ik persoonlijk witte veters doen. Maar ja, dat ben ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Die hi's van Whoho vind ik maar niks, maar die pattas van Piet zijn gruwelijk.
85 euro bij Boardlords(.nl).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Teije het volgende:
[..]
Nice man, hoeveel heb je er voor betaald?![]()
Ayequote:
Gave schoen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
¤160,- inclusief shipping en alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En wat heb je er voor betaald?
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Aye![]()
btw weet iemand of deze http://www.pickyourshoes.(...)or_bl5_superstar.htm ergens te halen zijn in Nederland? (liefst Amsterdam) anders moet ik ze weer online bestellen enzo
![]()
Thanks.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?
edit: oh ja, dope Helps!
Ye had ik al gechecked, heb maat 11 en kon daar helaas niks vindenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?
edit: oh ja, dope Helps!
Edit2: Teije, check Ebay voor die denims, maar wel alleen maat 7 en 9. Voordeel, ze komen uit de UK.![]()
Thanks voor het aanbodquote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef revolutionx het volgende:
teije, heb jij maat 46? ik heb die schoenen hier liggen en ik wil ze best aan je verkopen. heb ze namelijk nooit meer aan. ze zien er nog zeer goed uit. heb er denk 3 maanden 2 dagen per week op gelopen. dus ze zijn nog vrij nieuw
Volgens mij zijn die enorm rare en dus ook enorm duurquote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
de Nike Dunk Low Pro SB Black (Avenger)! Dat moeten mn eerste nikes worden. Weet iemand waar je deze kan krijgen in het noorden of op een webshop?
In de webshops zijn ze overal uitgekocht.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
de Nike Dunk Low Pro SB Black (Avenger)! Dat moeten mn eerste nikes worden. Weet iemand waar je deze kan krijgen in het noorden of op een webshop?
Die kun je niet echt meer vinden. En als je ze vind zijn ze heel duur, of je moet geluk hebben..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
t= omdat t voor je werk moet.. maar anders..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Puma Future Cat
Van mijn werk gekregen. Was nodig voor op de Carrierebeurs
Ik vind ze echt super lelijk, maarja smaken verschillen héquote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Puma Future Cat
Van mijn werk gekregen. Was nodig voor op de Carrierebeurs
Ik heb gelijk de witte eruit gehaald. Doe die er van de zomer ofzo wel weer een keer in. Zwart staat ook mooier vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Whoho het volgende:
witte en zwarte gewoon..
Die waren eerst te koop op goodstuff.de.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Die Avengers zijn toch op zo'n duitse webshop te koop?
Weet iemand of deze uberhaupt hier in Nederland verkrijgbaar zijn (online mischien)? of moeten ze toch maar vanuit de US besteld worden?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil deze, lekker frisse colorway.
[afbeelding]
ff een paar maanden wachten, dan liggen ze hier bij winkels als Subliminal, Supervet, Sevenply, Stigmatic, Blender en Hardcore.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet iemand of deze uberhaupt hier in Nederland verkrijgbaar zijn (online mischien)? of moeten ze toch maar vanuit de US besteld worden?
Die zijn echt gruwelijk. Vooral met lichtblauwe laces.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:53 schreef Luie-princes het volgende:
Ik ga denk ik die Mork & Mindy's halen, ik vond ze altijd al wel tof namelijk.
zou voor lows een half maatje omhoog gaan, dus US10. Voor Highs, US9.5. Heb je geen SB dealer in de buurt?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef roelvdlende het volgende:
welke maat heb ik nodig van NIKE SB en COURT FORCE ?? heb van converse all-stars 9,5 (43)
alvast bedankt
nej geen dealer in de buurt helaas, en weinig tijd naar stad te gaan i.v.m. werk vandaar..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou voor lows een half maatje omhoog gaan, dus US10. Voor Highs, US9.5. Heb je geen SB dealer in de buurt?
converse all-star is trouwens UK 9,5 wat ik heb he...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:23 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
nej geen dealer in de buurt helaas, en weinig tijd naar stad te gaan i.v.m. werk vandaar..
maar heb gruwelijke court forces high gezien, en wil ze gaan bestellen... vandaag dat ik even wilde weten welke maat ik het beste kan bestellen om gedoe met retour sturen enzow te voorkomen... maar kan dus beste voor us 9,5 gaan?
Ik heb geen smaak, dus zijn ze koelquote:Op zondag 11 maart 2007 15:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik vind ze echt super lelijk, maarja smaken verschillen hé![]()
Ga minimaal een halve Amerikaanse maat omhoog, dus 9.5 UK is 10.5 US, ga dus voor je Nike's minimaal voor een US11. Schoenen als Converse/Vans vallen een stuk groter dan Nike's.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
converse all-star is trouwens UK 9,5 wat ik heb he...
Raar dat je bij Vans en Nike dezelfde maat hebt.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb van Converse 10,5, Vans 11 en Nike's 11.
Waarom wegknippen?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:41 schreef Luie-princes het volgende:
Voor degene die Nike Sb's hebben:
Knippen jullie dat elastiek bij de tong van de schoen weg of laten jullie dat zitten?
Kun je nu ook, maar dan moet je de schoen niet te hoog veteren.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef Luie-princes het volgende:
Dan kun je je broek beter achter je lip dragen..
ik laat het gewoon zitten, blijft ie lekker strak zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:41 schreef Luie-princes het volgende:
Voor degene die Nike Sb's hebben:
Knippen jullie dat elastiek bij de tong van de schoen weg of laten jullie dat zitten?
Zal ongeveer wel hetzelfde vallen, alle skateschoenen die ik tot nu toe heb gehad waren gewoon true-to-size. Welke ga je bestellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef fathank het volgende:
Heeft iemand ervaring met DVS schoenen? Ik overweeg om een paar uit Amerika te bestellen, maar weet niet precies hoe ze vallen. Aangezien ik een drukke baan heb kan ik pas op z'n vroegst zaterdag eventueel gaan passen ergens. Maar ik moet voor donderdag weten of ik ze wil bestellen of niet.
Weet iemand hoe de maten zich verhouden tot Nike SB's (lage). Van m'n Nike Sb's heb ik US 9, EUR 42,5.
Dat was ook de bedoelingquote:
Heb de high's, misschien maakt dat het verschil.. Maar bij converse is maat 44,5 -> US10,5 en bij vans -> US11.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Raar dat je bij Vans en Nike dezelfde maat hebt.
Want bij Vans is 43=US10
En bij Nike 43=US9.5
Ik wilde de Huf 4 runners bestellen, die jij(jij was 't toch) eerder gepost hebt. Gaat helaas niet werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zal ongeveer wel hetzelfde vallen, alle skateschoenen die ik tot nu toe heb gehad waren gewoon true-to-size. Welke ga je bestellen?
Aaah, you hurt my eyes!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Nu te koop bij http://www.hardcore-skatestore.nl/
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Ze zijn toch nog niet uit, je hebt tot april om daar nog iets op te verzinnen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef parselmouth het volgende:
Chicks on kicks! [afbeelding]
Komende week ga ik deze stabs bestellen via Kickz.
[afbeelding]
klopt, er lagen twee verschillende stabs, 70~75 euro dacht ik. De Nike Air Stab uit de Huarache Pack hadden ze ook:quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.
Zeg dan niets...of plaats zelf je nieuwe schoenenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef revolutionx het volgende:
haha jezus wat lelijk...
niet die kleur... het is echt groenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef revolutionx het volgende:
haha jezus wat lelijk...
oh dat scheelt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
niet die kleur... het is echt groenmet geel
ik heb laatst een paar slip ons bij de scapino weggehaald voor 7 eurie en ik krijg dr nog complimenten op ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
oh dat scheelt..![]()
heb deze trouwens laatst ergens gekocht voor niet zo heel veel. Lekker schoenen die je snel aan en uit kan doen.
[afbeelding]
Roermond is like aan de andere kant van de wereld voor mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.
Wank for peacequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef NiekieW. het volgende:
heb deze trouwens laatst ergens gekocht voor niet zo heel veel. Lekker schoenen die je snel aan en uit kan doen.
[afbeelding]
je had toch 90 euro betaald?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb laatst een paar slip ons bij de scapino weggehaald voor 7 eurie en ik krijg dr nog complimenten op ook
Hmm die heb ik even gemist, heb je de foto nog ergens?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef jovink het volgende:
haha ja maar vond wel mooi om jullie reacties te lezen
topicje terugquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Hmm die heb ik even gemist, heb je de foto nog ergens?
size 4 ffs...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:35 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Roermond is like aan de andere kant van de wereld voor mij
En bij Kickz hebben ze deze stabs in mijn poezelige schoenmaatje (37), voor 80 euro
ben bang dat je te laat bent, 2 weken geleden hadden ze al niet veel interessants meer. Of je moet een paar van die goretexdunks willen voor 50e...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef thaWarhead het volgende:
Mocht je nog een keer op die missie gaan, kijk ff of Lijfstijl nog iets cheaps heeft in 11.5/12.
Whoa! Dat wist ik niet (en dat te bedenken dat ik iedere dag in Utrecht komt, nou ja: om te studeren danquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:30 schreef thaWarhead het volgende:
Vans outlet is best tof, in Utrecht zit een gewone Vans winkel trouwens.
Waar dan precies?? Bij welke winkels in de buurt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Oude gracht
Bij de dvdvalley en dat kraampje van broodje mario???quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jij zit toch ook op het King of Kicks? Dr zweeft daar ergens een kaartje. Maar het is bij de AH to go om de hoek, die kant van de oude gracht
Weet het denk ik al. In zo'n hoekje wat eigenlijk niet echt loopt. Eerst zat er een vestiging van spoiled en nu zit er een winkel van nautica en daarnaast heb je nog zo'n vage winkel, ik gok dat daar nu de vans winkel zit. Vanmiddag even kijken of ze er de authentic black black hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar ergens ja, ben er zelf nooit geweest (ik kom sowieso zelden in Utrecht) maar Warhead weet je vast meer te vertellen.
Waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef linebear het volgende:
deze maandag op de markt gekocht voor 20 euro...
[afbeelding]
Inderdaad, ben er vandaag langs geweest en het zag er goed uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:44 schreef Stansfield het volgende:
Net naar de vans store geweest en het zit idd op de plek waar de nautice winkel zat. En ik moet zeggen de winkel ziet er erg vet uit. En veel mooie sneakers. Alleen hadden ze de black black niet in mijn maat. Moest 1 maatje groter hebben. Die ze wel in het wit hadden. Maar volgende week zijn ze er waarschijnlijk wel weer.
die zijn wel vetquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er vandaag langs geweest en het zag er goed uit.
Heb deze gehaald:
[afbeelding]
zieke shit gozer aye ayequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Heb deze gehaald:
[afbeelding]
ja zitten goed hoor normaal heb ik 43 en met deze 41 ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef SHOOOTO het volgende:
maar hoe zitten ze nou, jovink?
Ja die bedoel ik idd, gewoon standaard zwarte sneakers. Hoef niet altijd extreme kleuren enz. Hoewel die er wel lagen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:45 schreef revolutionx het volgende:
[afbeelding]
die bedoel je stansfield?
[afbeelding]
deze vind ik wel vet. moeten alleen nog dikke witte veters in
ze waren toch maar 7 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef jovink het volgende:
ze zweten zonder sokken als de ziekte btw
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:13 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
Deze heb ik net binnengekregen!!
Mn Nieuwe Hawaii.. Ben Aan het wachten op De La High
[afbeelding]
Nicex2quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Heb deze gehaald:
[afbeelding]
Ik weet echt nog niet of ik die Get That Money wil.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Erg netjes zeg die Hawaii's.![]()
Wat dunks betreft wacht ik even op de Get that money lows..
ebay, ISSforums, NSB en misschien Marktplaats.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:41 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
die get that money lows zien er ziek uit...
hoe komen jullie aan Dunks...via welke sites enzo... ben namelijk niet zo'n ster in het hele ebay gebeuren..
de zomer komt er weer aan he...dus ff de sneakers oppoetsen en ze buiten rocken:P
Waarom twijfel je dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag weer even bij de vans store geweest en ik zit te twijfelen om 2 paar vans te kopen. Naast mijn authentic black black zag ik ook een paar hele vete era's. bij elkaar 115 euro voor 2 paar zomerschoentjes. Geen geld toch.
Ja om nou 2 paar tegelijk te kopen. Maar maandag ga ik ze halen hoor. Twijfel altijd ff voordat ik iets koop. Nare eigenschap he.quote:
is nog geen release date bekend van de jordan swoosh, helaas voor jouquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef MFPascal het volgende:
Iemand die iets weet over de releasedate van deze?
[afbeelding]
Paar rode veters erin![]()
Het gaan er geen 2 worden. De authentic black black valt af en ik ga komende week de era uit de vault collectie halen. Ze hadden mijn maat nu niet maar die komt volgende week weer binnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef En_ieka het volgende:
Haha, ik twijfel ook altijd voordat ik iets koop.
Nouja, als je ze mooi vind is het niet erg om 2 paar tegelijk te kopen.
Haha, die site is zo fake als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb wel een paar aardige sneakers gevonden op internet maar ik twijfel of ze echt zijn. Bijna overal zie ik ze voor ruim boven de 150 dollar en nu heb ik ze gevonden voor 70 dollar.
Weet iemand of deze site te vertrouwen is?
http://www.omarskicks.com/product_info.php?products_id=1437{2}21
als je ze mooi vindt, waarom koop je ze dan niet gewoon? Wat maakt het uit wat andere mensen ervan denken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoenen; http://www.lacoste.com/ma(...)ortswear/2/13srm0824
Kopen of niet?
Ik vind ze wel tof. Het "Lacoste"-gehalte qua logo enzo valt ook mee. Dus gewoon kopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:42 schreef jovink het volgende:
die lacoste schoenen zijn lilluk. maar die kleding lijn is zo vet he zon jaren 60? stijl
Deze zijn zeker vet! Iemand nog andere shops in Groningen waar ze vette sneakers hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[afbeelding]
Beschamend en een belediging voor de nederlandse hiphopscene.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:07 schreef Maxxieh het volgende:
Nino ft. BlexXx, Darryl & Dio - oh ik heb me nikies
Is dit nummer al eens gepost? Zo nee, kan je hem hier downen: http://www.megaupload.com/nl/?d=LSGL73UK
(trouwens wel een slecht nummer, maargoed het gaat over nike's...)
heeft nederland een hiphopscene?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Beschamend en een belediging voor de nederlandse hiphopscene.
uhgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:34 schreef Donaldo het volgende:
ik vind deze trouwens wel wat hebben
[afbeelding]
maar of ik ze ook zou dragen weet ik niet
duidelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef revolutionx het volgende:
tuurlijk man, beetje spirit. vergeet opgezwolle en duvel duvel niet...
die vans zijn cool trouwens maxxieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Anders zei ik het niet. Maar goeie opmerking hoor.
Gele zool is misschien wat vaag, maar verder wel ok voor een All Star-ripoff.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
Ik denk erover deze schoenen te kopen. Wat vinden jullie ervan?
Behalve in Afrika, daar heb k een onderstaand paar Adidasjes gescoord voor omgerekend 35 euro (en dan zal k ook nog wel opgelicht zijn omdat k blank benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:54 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Haha, die site is zo fake als ik weet niet wat.
Tip: Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. (qua prijs).
Nee hoor, was bij een officiele adidas storequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien was het ook fake in Afrika
Nette prijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Behalve in Afrika, daar heb k een onderstaand paar Adidasjes gescoord voor omgerekend 35 euro (en dan zal k ook nog wel opgelicht zijn omdat k blank ben). Heb dr ook een paar 2e handse Nike Air Max Classics gekocht voor ¤ 7.50
![]()
[afbeelding]
Ook die 2e hands nikes daar gekocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor, was bij een officiele adidas store![]()
Als jíj ze toch mooi vind dan boeit het toch niet wat wij ervan vinden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas storequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ook die 2e hands nikes daar gekocht?
jij kwam toch uit twente?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas store
Ik kon die blauwe skulls echt nergens meer vinden in mijn maat, komt omdat ze nu die lelijke groene overal hebben. Heb ze daarom maar besteld bij pickyourshoes.com, gister zijn ze verzondenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:57 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Eigen foto.
Schoen lijkt groot, maar is niet zo.
Het is een maatje 38,5 dus.
Ik vind ze leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietquote:
Ja die is dik he, ik ben echt vlindermes verslaafd, gisteren in amsterdam in een dumpzaak nog 1tje gekochtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:59 schreef jovink het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
jij?
mooi vlindermes btwheb ik dro ok nog 2 van liggen niet kapot te krijgen die rommel voor n tientje
Lijfstijl, Urban Unit, Daily Rush, Nike store, Coach, FootLockerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:13 schreef Fcuker het volgende:
Weten jullie een winkel in Rotterdam, waar ik Nike Air Max 1 kan kopen..mooie zomerse kleuren.
ik vind stabs echt vies lelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja die is dik he, ik ben echt vlindermes verslaafd, gisteren in amsterdam in een dumpzaak nog 1tje gekocht![]()
Maarre, als je in enschede bent moet je daar eens gaan kijken, daaro zijn de stabs nu in de opruiming voor 80 euri en ja dat weet ik omdat ik er elke dag kom
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft er iemand hiero al safari´s?
omgquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas store
I´m italian, whaddaya think man? Natuurlijk kan ik vlinderenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:19 schreef jovink het volgende:
[..]
ik vind stabs echt vies lelijkkan dr niks aan doen maar toch bedankt voor de tip!
kun je beetje vlinderen dan? ohja je moet niet van die filmpjes gaan kijken op i net waar ze allemaal truucjes ermee doen. En dan ook vooral niet nadoen Want doet toch vrij zeer als je zon ding op je voet krijgt
Thnx, maar Nik store, coach en Footlocker heb k ze niet echt gezien..maar k ga wel langs bij die andere winkelsquote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Lijfstijl, Urban Unit, Daily Rush, Nike store, Coach, FootLocker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |