vipertje bekijk de 2de post is onder die pumasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenMaar waar is iedereen nu? Snever? Jovink? Niks te zeggen?
![]()
Ik ga van de zomer maar een paar tiffany's zoeken, al gaat dat waarschijnlijk wel lastig worden...
Linoleums dacht ik?quote:
Voortaan plaatjes kijken voor ik quote.quote:
Waarschijnlijk Independant Outlet in de Vijzelstraat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Nike SB schoenen in Amsterdam kan je halen bij Ben G en Tom's. Boven Ben G zit Patta, daar hebben ze ook veel schoenen. Verder kan je kijken bij winkels als Concrete en Sub-zero. En er is ook een vage skateboard winkel waar ze echt onwijs veel vans hebben. Maar ik weet niet hoe die heet en waar die zit.
Nice man, hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Piet_Veerman het volgende:
Krijg net mijn Border Blues/Crystals of hoe ze ook heten binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meteen de blauwe veters erin gedaan, dan doen ze me een stuk meer dan met de witte.
eens, die Urichs zijn achter wel ok, maar daar gaat je broek erover heen. Die boarder blues zijn lekker zomers, alleen zou ik persoonlijk witte veters doen. Maar ja, dat ben ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Die hi's van Whoho vind ik maar niks, maar die pattas van Piet zijn gruwelijk.
85 euro bij Boardlords(.nl).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Teije het volgende:
[..]
Nice man, hoeveel heb je er voor betaald?![]()
Ayequote:
Gave schoen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
Sinds ik nikesb.org heb ontdekt gaat er echt een wereld voor me open..
Deze Vandals bijvoorbeeld zijn echt te erg gewoon:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
¤160,- inclusief shipping en alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En wat heb je er voor betaald?
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Aye![]()
btw weet iemand of deze http://www.pickyourshoes.(...)or_bl5_superstar.htm ergens te halen zijn in Nederland? (liefst Amsterdam) anders moet ik ze weer online bestellen enzo
![]()
Thanks.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?
edit: oh ja, dope Helps!
Ye had ik al gechecked, heb maat 11 en kon daar helaas niks vindenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die Adicolor Denims had ik niet gespot in winkels, $75 is eigenlijk ook niet veel. Of zijn er nog andere kosten?
edit: oh ja, dope Helps!
Edit2: Teije, check Ebay voor die denims, maar wel alleen maat 7 en 9. Voordeel, ze komen uit de UK.![]()
Thanks voor het aanbodquote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef revolutionx het volgende:
teije, heb jij maat 46? ik heb die schoenen hier liggen en ik wil ze best aan je verkopen. heb ze namelijk nooit meer aan. ze zien er nog zeer goed uit. heb er denk 3 maanden 2 dagen per week op gelopen. dus ze zijn nog vrij nieuw
Volgens mij zijn die enorm rare en dus ook enorm duurquote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
de Nike Dunk Low Pro SB Black (Avenger)! Dat moeten mn eerste nikes worden. Weet iemand waar je deze kan krijgen in het noorden of op een webshop?
In de webshops zijn ze overal uitgekocht.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
de Nike Dunk Low Pro SB Black (Avenger)! Dat moeten mn eerste nikes worden. Weet iemand waar je deze kan krijgen in het noorden of op een webshop?
Die kun je niet echt meer vinden. En als je ze vind zijn ze heel duur, of je moet geluk hebben..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef D.zire het volgende:
[afbeelding]
t= omdat t voor je werk moet.. maar anders..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Puma Future Cat
Van mijn werk gekregen. Was nodig voor op de Carrierebeurs
Ik vind ze echt super lelijk, maarja smaken verschillen héquote:Op zondag 11 maart 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
Puma Future Cat
Van mijn werk gekregen. Was nodig voor op de Carrierebeurs
Ik heb gelijk de witte eruit gehaald. Doe die er van de zomer ofzo wel weer een keer in. Zwart staat ook mooier vind ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Whoho het volgende:
witte en zwarte gewoon..
Die waren eerst te koop op goodstuff.de.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Die Avengers zijn toch op zo'n duitse webshop te koop?
Weet iemand of deze uberhaupt hier in Nederland verkrijgbaar zijn (online mischien)? of moeten ze toch maar vanuit de US besteld worden?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil deze, lekker frisse colorway.
[afbeelding]
ff een paar maanden wachten, dan liggen ze hier bij winkels als Subliminal, Supervet, Sevenply, Stigmatic, Blender en Hardcore.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet iemand of deze uberhaupt hier in Nederland verkrijgbaar zijn (online mischien)? of moeten ze toch maar vanuit de US besteld worden?
Die zijn echt gruwelijk. Vooral met lichtblauwe laces.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:53 schreef Luie-princes het volgende:
Ik ga denk ik die Mork & Mindy's halen, ik vond ze altijd al wel tof namelijk.
zou voor lows een half maatje omhoog gaan, dus US10. Voor Highs, US9.5. Heb je geen SB dealer in de buurt?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:14 schreef roelvdlende het volgende:
welke maat heb ik nodig van NIKE SB en COURT FORCE ?? heb van converse all-stars 9,5 (43)
alvast bedankt
nej geen dealer in de buurt helaas, en weinig tijd naar stad te gaan i.v.m. werk vandaar..quote:Op maandag 12 maart 2007 14:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou voor lows een half maatje omhoog gaan, dus US10. Voor Highs, US9.5. Heb je geen SB dealer in de buurt?
converse all-star is trouwens UK 9,5 wat ik heb he...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:23 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
nej geen dealer in de buurt helaas, en weinig tijd naar stad te gaan i.v.m. werk vandaar..
maar heb gruwelijke court forces high gezien, en wil ze gaan bestellen... vandaag dat ik even wilde weten welke maat ik het beste kan bestellen om gedoe met retour sturen enzow te voorkomen... maar kan dus beste voor us 9,5 gaan?
Ik heb geen smaak, dus zijn ze koelquote:Op zondag 11 maart 2007 15:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik vind ze echt super lelijk, maarja smaken verschillen hé![]()
Ga minimaal een halve Amerikaanse maat omhoog, dus 9.5 UK is 10.5 US, ga dus voor je Nike's minimaal voor een US11. Schoenen als Converse/Vans vallen een stuk groter dan Nike's.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef roelvdlende het volgende:
[..]
converse all-star is trouwens UK 9,5 wat ik heb he...
Raar dat je bij Vans en Nike dezelfde maat hebt.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb van Converse 10,5, Vans 11 en Nike's 11.
Waarom wegknippen?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:41 schreef Luie-princes het volgende:
Voor degene die Nike Sb's hebben:
Knippen jullie dat elastiek bij de tong van de schoen weg of laten jullie dat zitten?
Kun je nu ook, maar dan moet je de schoen niet te hoog veteren.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef Luie-princes het volgende:
Dan kun je je broek beter achter je lip dragen..
ik laat het gewoon zitten, blijft ie lekker strak zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:41 schreef Luie-princes het volgende:
Voor degene die Nike Sb's hebben:
Knippen jullie dat elastiek bij de tong van de schoen weg of laten jullie dat zitten?
Zal ongeveer wel hetzelfde vallen, alle skateschoenen die ik tot nu toe heb gehad waren gewoon true-to-size. Welke ga je bestellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef fathank het volgende:
Heeft iemand ervaring met DVS schoenen? Ik overweeg om een paar uit Amerika te bestellen, maar weet niet precies hoe ze vallen. Aangezien ik een drukke baan heb kan ik pas op z'n vroegst zaterdag eventueel gaan passen ergens. Maar ik moet voor donderdag weten of ik ze wil bestellen of niet.
Weet iemand hoe de maten zich verhouden tot Nike SB's (lage). Van m'n Nike Sb's heb ik US 9, EUR 42,5.
Dat was ook de bedoelingquote:
Heb de high's, misschien maakt dat het verschil.. Maar bij converse is maat 44,5 -> US10,5 en bij vans -> US11.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Raar dat je bij Vans en Nike dezelfde maat hebt.
Want bij Vans is 43=US10
En bij Nike 43=US9.5
Ik wilde de Huf 4 runners bestellen, die jij(jij was 't toch) eerder gepost hebt. Gaat helaas niet werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zal ongeveer wel hetzelfde vallen, alle skateschoenen die ik tot nu toe heb gehad waren gewoon true-to-size. Welke ga je bestellen?
Aaah, you hurt my eyes!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Nu te koop bij http://www.hardcore-skatestore.nl/
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Ze zijn toch nog niet uit, je hebt tot april om daar nog iets op te verzinnen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:57 schreef parselmouth het volgende:
Chicks on kicks! [afbeelding]
Komende week ga ik deze stabs bestellen via Kickz.
[afbeelding]
klopt, er lagen twee verschillende stabs, 70~75 euro dacht ik. De Nike Air Stab uit de Huarache Pack hadden ze ook:quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.
Zeg dan niets...of plaats zelf je nieuwe schoenenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef revolutionx het volgende:
haha jezus wat lelijk...
niet die kleur... het is echt groenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef revolutionx het volgende:
haha jezus wat lelijk...
oh dat scheelt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
niet die kleur... het is echt groenmet geel
ik heb laatst een paar slip ons bij de scapino weggehaald voor 7 eurie en ik krijg dr nog complimenten op ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
oh dat scheelt..![]()
heb deze trouwens laatst ergens gekocht voor niet zo heel veel. Lekker schoenen die je snel aan en uit kan doen.
[afbeelding]
Roermond is like aan de andere kant van de wereld voor mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zag ik die bij de outlet in roermond, ik zag in iedergeval 1 of 2 paar paarse stabs.
Wank for peacequote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef NiekieW. het volgende:
heb deze trouwens laatst ergens gekocht voor niet zo heel veel. Lekker schoenen die je snel aan en uit kan doen.
[afbeelding]
je had toch 90 euro betaald?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb laatst een paar slip ons bij de scapino weggehaald voor 7 eurie en ik krijg dr nog complimenten op ook
Hmm die heb ik even gemist, heb je de foto nog ergens?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:41 schreef jovink het volgende:
haha ja maar vond wel mooi om jullie reacties te lezen
topicje terugquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:55 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Hmm die heb ik even gemist, heb je de foto nog ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |