Volgends mij heeft concrete ze, weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komen deze uit en waar te krijgen?
Lijkt me geen kleurstelling voor de Footlocker e.d.
Je hoeft ze neit bij hardcore te halen, volgens mij haal jij sowieso niks in Nederlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:54 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, Hardcore doet niet aan uitverkoop namelijk. Anders had ik al lang een zooi van die Huf Runners in mn kast liggen.
Nee, Puma Suede's.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef revolutionx het volgende:
is dat de puma 10 handmade?
Nou na een tijdje gespeeld te hebben op de site werd ik er een beetje gek van en heb het muziekje maar uitgezetquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef jovink het volgende:
heerlijk muziekje op die site
grafisch goed maar shcept niet echt duidelijkheid hoe de shcoen nou precies wordt
Die zijn inderdaag niet verkeerd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
Net deze besteld bij boardlords:
[afbeelding]
Suede en blauwe veters.![]()
Lekker frisse kleur ook voor de zomer. Wilde ze eigenlijk ff persoonlijk ophalen, maar Groningen is niet bepaald om de hoek.
Mijn 2e paar dunks. Mijn Anderson camo's zijn erg goed bevallen in de winter.
Nu maar niet te vaak in dit topic kijken om mijn bankrekening een plezier te doen.
Sure.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Zou je een foto kunnen plaatsen als je ze binnen hebt
Hoeveel ware ze?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
Net deze besteld bij boardlords:
[afbeelding]
Suede en blauwe veters.![]()
Lekker frisse kleur ook voor de zomer. Wilde ze eigenlijk ff persoonlijk ophalen, maar Groningen is niet bepaald om de hoek.
Mijn 2e paar dunks. Mijn Anderson camo's zijn erg goed bevallen in de winter.
Nu maar niet te vaak in dit topic kijken om mijn bankrekening een plezier te doen.
Wat mag het ongveer kosten? Hopelijk toch wel goedkoper als Air Max'. Anders kan ik die net zo goed kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn ze ook op gebaseerd. Pro model van skater Keith Hufnagel, groot Air Max fan. Huf Runners vind je bij je lokale DVS verkopende skateshop.
Daar zit toch een Niketown?quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Woei net financiële meevaller gehad, gaat mooi mee naar Berlijn
kun je wel half uurtje in rond huppelen maar dan heb je t wel gezienquote:
Ik vind deze persoonlijk echt lelijk, te druk in mijn ogen. Je kleding erop combineren is ook niet echt top meer omdat alles naar de schoenen gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
Sinds ik nikesb.org heb ontdekt gaat er echt een wereld voor me open..
Deze Vandals bijvoorbeeld zijn echt te erg gewoon:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
De details zijn misschien wel iets te ja voor een schoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik vind deze persoonlijk echt lelijk, te druk in mijn ogen. Je kleding erop combineren is ook niet echt top meer omdat alles naar de schoenen gaat.
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:36 schreef thaWarhead het volgende:
Net gehaald voor 4 tientjes:
[afbeelding]
Puma Suede's zijn klassiekers, juist door dit soort schoenen en wat de kids in New York er mee deden hebben we nu exclusieve sneakers in aparte colorways en materialen. Niks mis met een klassieker, zelfs als je m bij de Frontrunner koopt. Echte sneakerliefhebbers hoeven niet altijd Tier 0's aan hun voeten te hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenMaar waar is iedereen nu? Snever? Jovink? Niks te zeggen?
![]()
Ik ga van de zomer maar een paar tiffany's zoeken, al gaat dat waarschijnlijk wel lastig worden...
solebox.de heeft ze ....quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
Sinds ik nikesb.org heb ontdekt gaat er echt een wereld voor me open..
Deze Vandals bijvoorbeeld zijn echt te erg gewoon:
[afbeelding]
Nu nog een shop vinden..
Ga buitenspelen man, ken je klassiekersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:01 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Haha, en nu zegt niemand er niks van. Niks slechts over die schoenen hoor, maar als je niet warhead was geweest, had iedereen gezegd hoe lelijk je schoenen waren en dat je op moest rotten met je doorsnee schoenenMaar waar is iedereen nu? Snever? Jovink? Niks te zeggen?
![]()
Ik ga van de zomer maar een paar tiffany's zoeken, al gaat dat waarschijnlijk wel lastig worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |