als je ze mooi vindt, waarom koop je ze dan niet gewoon? Wat maakt het uit wat andere mensen ervan denken?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoenen; http://www.lacoste.com/ma(...)ortswear/2/13srm0824
Kopen of niet?
Ik vind ze wel tof. Het "Lacoste"-gehalte qua logo enzo valt ook mee. Dus gewoon kopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:42 schreef jovink het volgende:
die lacoste schoenen zijn lilluk. maar die kleding lijn is zo vet he zon jaren 60? stijl
Deze zijn zeker vet! Iemand nog andere shops in Groningen waar ze vette sneakers hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
Net deze besteld bij boardlords:
[afbeelding]
Suede en blauwe veters.![]()
Lekker frisse kleur ook voor de zomer. Wilde ze eigenlijk ff persoonlijk ophalen, maar Groningen is niet bepaald om de hoek.
Mijn 2e paar dunks. Mijn Anderson camo's zijn erg goed bevallen in de winter.
Nu maar niet te vaak in dit topic kijken om mijn bankrekening een plezier te doen.
Beschamend en een belediging voor de nederlandse hiphopscene.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:07 schreef Maxxieh het volgende:
Nino ft. BlexXx, Darryl & Dio - oh ik heb me nikies
Is dit nummer al eens gepost? Zo nee, kan je hem hier downen: http://www.megaupload.com/nl/?d=LSGL73UK
(trouwens wel een slecht nummer, maargoed het gaat over nike's...)
heeft nederland een hiphopscene?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Beschamend en een belediging voor de nederlandse hiphopscene.
uhgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:34 schreef Donaldo het volgende:
ik vind deze trouwens wel wat hebben
[afbeelding]
maar of ik ze ook zou dragen weet ik niet
duidelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef revolutionx het volgende:
tuurlijk man, beetje spirit. vergeet opgezwolle en duvel duvel niet...
die vans zijn cool trouwens maxxieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Anders zei ik het niet. Maar goeie opmerking hoor.
Gele zool is misschien wat vaag, maar verder wel ok voor een All Star-ripoff.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
Ik denk erover deze schoenen te kopen. Wat vinden jullie ervan?
Behalve in Afrika, daar heb k een onderstaand paar Adidasjes gescoord voor omgerekend 35 euro (en dan zal k ook nog wel opgelicht zijn omdat k blank benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:54 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Haha, die site is zo fake als ik weet niet wat.
Tip: Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. (qua prijs).
Nee hoor, was bij een officiele adidas storequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Mischien was het ook fake in Afrika
Nette prijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Behalve in Afrika, daar heb k een onderstaand paar Adidasjes gescoord voor omgerekend 35 euro (en dan zal k ook nog wel opgelicht zijn omdat k blank ben). Heb dr ook een paar 2e handse Nike Air Max Classics gekocht voor ¤ 7.50
![]()
[afbeelding]
Ook die 2e hands nikes daar gekocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor, was bij een officiele adidas store![]()
Als jíj ze toch mooi vind dan boeit het toch niet wat wij ervan vinden?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas storequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ook die 2e hands nikes daar gekocht?
jij kwam toch uit twente?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas store
Ik kon die blauwe skulls echt nergens meer vinden in mijn maat, komt omdat ze nu die lelijke groene overal hebben. Heb ze daarom maar besteld bij pickyourshoes.com, gister zijn ze verzondenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:57 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Eigen foto.
Schoen lijkt groot, maar is niet zo.
Het is een maatje 38,5 dus.
Ik vind ze leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef wace het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietquote:
Ja die is dik he, ik ben echt vlindermes verslaafd, gisteren in amsterdam in een dumpzaak nog 1tje gekochtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:59 schreef jovink het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
jij?
mooi vlindermes btwheb ik dro ok nog 2 van liggen niet kapot te krijgen die rommel voor n tientje
Lijfstijl, Urban Unit, Daily Rush, Nike store, Coach, FootLockerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:13 schreef Fcuker het volgende:
Weten jullie een winkel in Rotterdam, waar ik Nike Air Max 1 kan kopen..mooie zomerse kleuren.
ik vind stabs echt vies lelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja die is dik he, ik ben echt vlindermes verslaafd, gisteren in amsterdam in een dumpzaak nog 1tje gekocht![]()
Maarre, als je in enschede bent moet je daar eens gaan kijken, daaro zijn de stabs nu in de opruiming voor 80 euri en ja dat weet ik omdat ik er elke dag kom
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft er iemand hiero al safari´s?
omgquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef jovink het volgende:
[..]
jonguuh ze hebben toch geen nikes bij een adidas store
I´m italian, whaddaya think man? Natuurlijk kan ik vlinderenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:19 schreef jovink het volgende:
[..]
ik vind stabs echt vies lelijkkan dr niks aan doen maar toch bedankt voor de tip!
kun je beetje vlinderen dan? ohja je moet niet van die filmpjes gaan kijken op i net waar ze allemaal truucjes ermee doen. En dan ook vooral niet nadoen Want doet toch vrij zeer als je zon ding op je voet krijgt
Thnx, maar Nik store, coach en Footlocker heb k ze niet echt gezien..maar k ga wel langs bij die andere winkelsquote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Lijfstijl, Urban Unit, Daily Rush, Nike store, Coach, FootLocker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |