abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46713991
Uit de nominatie ronde zijn de volgende users met hun klussen genomineerd! Om uiteindelijk de prijzen te kunnen weggeven willen we weten bij welke klus jullie het warm kregen en je mond openviel van verbazing. Daarom is hier het stemtopic

• Automatic_Rock
    AR's eerste huisje , AR's eerste huisje!! - Budget klussing :') [deel2] , AR's eerste huisje[3] klussen met budgetaire hindernissen ;) , AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus , AR's eerste huisje [5] financi le adempauze

• Cybersijp
    Renovatie , Renovatie deel 2 alweer ;) , Renovatie deel 3 alweer ;) , Renovatie deel 4 alweer ;) , Renovatie deel vijf, nog een maand tot we gaan wonen ;) , Renovatie deel 6, Ja serieus..... we wonen er hoor!!

• Duderinnetje en ArtyShock
    Dude & Arty's nieuwe Parkplatz , Dude & Arty's nieuwe Parkplatz (Teil zwei) , Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil) , Dude en Arty's Parkplatz (Vierte Teil schon wieder!) , Dude en Artys Parkplatz (fünfte Teil, ganz geil!) , Dude's & Arty's Parkplatz - Teil Sex: Heisse Spass im Schnee , Dude & Arty's Parkplatz! Ja wie sagt man das...siebende Teil , Dude & Arty's Parkplatz, Teil acht: Sturm und Drang!

• Kroegtijger
    Kroeg verbouwen , Kroeg verbouwen - de laatste loodjes...

• Marsepein
    De klusperikelen van Marsepein (Deel 1) , De klusperikelen van Marsepein (Deel 2) , De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)

• Mmach
    Renovatie kamer zus, de marathon editie. , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 2) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 3) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 4) , Renovatie kamer zus, de ontknoping (deel 5) , Renovatie kamer zus, the aftertalk (deel 6)

Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd

De keuken , De keuken (deel 2) De keuken (deel 3) , De keuken (deel 4) , De keuken (deel 5)

Cinemabed , Cinemabed (deel 2)

• tnimble
    Elektra in woning uit 1898 , Mijn binnenluiken project , Pimp my door , Verslag Inrichten WC / douche ruimte , Help mijn dak scheurt! , Thermostaat: Vaillant en Honeywell maken het niet makkelijk , Dekking betonvloer , Geveltuintje , Werkbank vervaardigen , Freestafel voor licht freeswerk

• Vodkat:
    Vodkats grote en eerste verbouwing!

Oh ja, wat krijgen de winnaars eigenlijk?
    Onsterfelijkheid in K&W en dit jaar heeft onze eigen Cybersijp een aantal (vrijwel ongebruikte) elektrische gereedschappen van zijn zolder gehaald die hij ter beschikking wilde stellen voor de wedstrijd.
    Er zit uiteraard geen garantie meer op, ze zijn puur als extra aardigheidje bedoelt voor de winnaar.

Er zijn 3 prijzen en dus zal er ook een prijs zijn voor de nummer 2 en de nummer 3:

Dan nu het stemmen, en dat is eigenlijk heel simpel. Quote de volgende post in dit topic en zet per klus/user het aantal punten dat je geeft. 1 punt voor de laatste plaats, 8 punten voor de eerste plaats.

Als je genomineerd bent, maar toch wilt stemmen, dan geef je jezelf uiteraard geen punten. Dan verdeel je 2 t/m 8 punten.

Je kunt stemmen tot vrijdag 9 maart 's avonds 20:30 uur zaterdag 10 maart 9:00 uur 's morgens, aansluitend zullen de winnaars dan bekend gemaakt worden.

Evt. vragen, opmerkingen en commentaar svp in: K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer! of via mail of PM. Anders is dit topic straks helemaal niet meer te tellen voor ons.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marsepein op 09-03-2007 09:18:09 ]
  • pi_46714157
    Quote deze post in dit topic en zet per klus/user het aantal punten dat je geeft. 1 punt voor de laatste plaats, 8 punten voor de eerste plaats.

• Automatic_Rock
  • Cybersijp
  • Duderinnetje en ArtyShock
  • Kroegtijger
  • Marsepein
  • Mmach
  • tnimble
  • Vodkat

[ Bericht 69% gewijzigd door Marsepein op 09-03-2007 19:28:10 (Dude o|O) ]
  • pi_46714345
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Marsepein het volgende:
    Quote deze post in dit topic en zet per klus/user het aantal punten dat je geeft. 1 punt voor de laatste plaats, 8 punten voor de eerste plaats.

• Automatic_Rock 3
  • Cybersijp 6
  • Duderinnetje en ArtyShock 4
  • Kroegtijger 1
  • Marsepein 5
  • Mmach 8
  • tnimble 7
  • Vodkat 2
  •   dinsdag 27 februari 2007 @ 08:36:57 #4
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_46722634
    quote:
  • Automatic_Rock 2
  • Cybersijp 6
  • Duderinnetje en ArtyShock 5
  • Kroegtijger 3
  • Marsepein 4
  • Mmach 8
  • tnimble 7
  • Vodkat 1
  • Moeilijk hoor! Maar bij deze.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_46722845
    quote:

• Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 8
  • Duderinnetje en ArtyShock 2
  • Kroegtijger 4
  • Marsepein 3
  • Mmach 7
  • tnimble 6
  • Vodkat 1
  • pi_46724334
    quote:
  • Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 6
  • Duderinnetje en ArtyShock 3
  • Marsepein 4
  • Mmach 8
  • tnimble 7
  • Vodkat 2
  • ik voel me vereerd dat ik in dit rijtje grote klussers mag staan
    jullie maken t wel moeilijk zeg.... sommige projecten doen echt niet voor elkaar onder en ieder heeft zn eigen specialiteit...

Kroegtijger....No score
    pi_46731414
    quote:

• Automatic_Rock 3
  • Cybersijp 7
  • Kroegtijger 6
  • Marsepein 5
  • Mmach 8
  • Vodkat 2
  • pi_46732015
    quote:

• Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 7
  • Kroegtijger 2
  • Marsepein 6
  • Mmach 8
  • tnimble 4
  • Vodkat 1
  • Niet makkelijk, maar toch!
      dinsdag 27 februari 2007 @ 16:34:31 #9
    122173 MMach
    met Fok-pensioen
    pi_46736691
    quote:
    # Automatic_Rock 3
    # Cybersijp 7
    # Duderinnetje en ArtyShock 5
    # Kroegtijger 2
    # Marsepein 4
    # Mmach 0
    # tnimble 8
    # Vodkat 6
    Moeilijk, moeilijk
      dinsdag 27 februari 2007 @ 16:43:05 #10
    161944 Mr_Moon
    Virtual Insanity
    pi_46737044
  • Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 1
  • Duderinnetje en ArtyShock 7
  • Kroegtijger 6
  • Marsepein 3
  • Mmach 8
  • tnimble 2
  • Vodkat 4
  • The secret of creativity is knowing how to hide your sources
    pi_46737566
    -- Ajb geen tussenstanden en overzichtjes posten, daarvoor kun je eventueel naar ons SC topic: K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer! --

[ Bericht 60% gewijzigd door Marsepein op 28-02-2007 08:57:18 (Tussenstand verwijderd.) ]
    pi_46741702
  • Automatic_Rock 3
  • Cybersijp 5
  • Duderinnetje en ArtyShock 6
  • Kroegtijger 2
  • Marsepein 4
  • Mmach 8
  • tnimble 7
  • Vodkat 1

Ach ja, hoe zit het eigenlijk met het kiesgeheim?
  • pi_46756396
    Zo na een lange dag hard ploeteren, en nog een dag te gaan maar ff gauw tijd vrijmaken om de votes vanaf Texel door te geven:

# Automatic_Rock 6
    # Cybersijp (no score )
    # Duderinnetje en ArtyShock 5 punkte
    # Kroegtijger 2
    # Marsepein 3
    # Mmach 8
    # tnimble 7
    # Vodkat 4

dat waren ze weer gauw ff het "casa"topic bijwerken, en maffen
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_46761914
    quote:
  • Automatic_Rock 4
  • Cybersijp 6
  • Kroegtijger 2
  • Marsepein 5
  • Mmach 8
  • tnimble 7
  • Vodkat 1
  • Oef, heeft al dat lurken toch nog nut gehad
    pi_46762576
    -- Ajb geen tussenstanden en overzichtjes posten, daarvoor kun je eventueel naar ons SC topic: K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic deel 16! Winterweer! --

[ Bericht 49% gewijzigd door Marsepein op 28-02-2007 22:53:30 (Tussenstand verwijderd) ]
      woensdag 28 februari 2007 @ 17:49:46 #16
    154392 Vodkat
    Honda V4 Power
    pi_46779064
    quote:

• Automatic_Rock 2
  • Cybersijp 7
  • Kroegtijger 3
  • Marsepein 6
  • Mmach 8
  • tnimble 5
  • Vodkat 0
  • Heb mezelf 0 gegeven
      Moderator donderdag 1 maart 2007 @ 17:19:10 #17
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_46813313
    quote:

• Automatic_Rock - 7
  • Cybersijp - 5
  • Duderinnetje en ArtyShock - 4
  • Kroegtijger - 1
  • Marsepein - 3
  • Mmach - 6
  • tnimble - 8
  • Vodkat - 2
  • pi_46935364
    pffffffff erg moeilijk zo, niet alles spreekt me evenveel aan.
    ondanks dat ik iedereen wil complimenteren met het geklus en de goede/mooie resultaten.
    maar smaken verschillen nu eenmaal.
    ik ga bij deze puntenverdeling vooral van mn smaak uit (anders dan bij de nominatie, maar ik kom er anders niet uit)

# Tnimble - 8 punten (echt supermooi wat je maakt en wat ik van je huis heb gezien, wil nog even
    kwijt dat ik pas geleden naar aanleiding van dit topic ook je badkamer bekeken
    heb, echt onwijs gaaf die tegels zo en de rest natuurlijk ook)
    # Duderinnetje en Artyshock - 7 punten
    # Automatic Rock - 6 punten
    # Vodkat - 5 punten
    # Cybersijp - 4 punten
    # Mmach - 3 punten
    # Marsepein - 2 punten
    # Kroegtijger - 1 punt

veel getwijfeld..dit is te moeilijk
      maandag 5 maart 2007 @ 21:31:00 #19
    215 misterDre
    Paint it black!
    pi_46956748
    quote:

• Automatic_Rock 4
  • Cybersijp 8
  • Duderinnetje en ArtyShock 5
  • Kroegtijger 1
  • Marsepein 3
  • Mmach 7
  • tnimble 6
  • Vodkat 2
  •   dinsdag 6 maart 2007 @ 00:34:19 #20
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_46963058
  • Automatic_Rock 8 Vanwege je tomeloze creativiteit en de aanstekelijke blijdschap met je huis. Volgens mij ben jij de enige klusser die bijna nooit klaagt, maar gewoon gelukkig is met alles wat wél volgens plan gaat!
  • Cybersijp 5 Altijd behulpzaam, altijd meedenken, altijd bemoedigend als mensen een klusdip hebben. Niet meer weg te denken uit K&W en wat een prachtwerk lever je af in je Texelse huis!
  • Duderinnetje en ArtyShock -
  • Kroegtijger 2 Getsie, ik wil je geen 'maar' 2 geven, maar het komt in volgorde zo uit. Terecht dat je bent genomineerd!
  • Marsepein 4 Buiten dat jij een uitstekende K&W-mod bent, ben je een uitstekende K&W-user. Je hebt mij (en vast vele anderen) zo vaak door een klus gepraat! We hebben hier bijna een kroonluchter naar je vernoemd! In je eigen huis ben je enorm consciëntieus bezig, maar gelukkig weet je ook te ontsnappen aan een te strikt klusschema. Daarin toont zich de verstandige klusser.
  • Mmach 7 Ik geef je natuurlijk ook een boel punten. Maar niet om je werken op zich. Mijn punten zijn voor je levenslust en je moed om dingen die verloren lijken, aan te pakken. Eigenlijk wat ik ook in A_R waardeer: niet klagen, maar zagen!
  • tnimble 6 Ja en ook hier geldt dat weer een beetje. Dat eindeloze geduld. Dat dóórgaan, terwijl je tegenslagen hebt. Dat verdient zondermeer punten.
  • Vodkat 3 Alle waardering voor je mooie werk

O en ik heb er lekker veel bij verteld

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 06-03-2007 01:00:00 ]
  • Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_46998685
    Hierrr aar de voots vrom Israeel !
    De Nedderlents twellef pojnts. Ollande Doeze pwants

Mmach 8

tnimble 8

Cybersijp 8

Automatic_Rock 8

Vodkat 8

Duderinnetje en ArtyShock 8

Marsepein 8

Kroegtijger 8

De punten commissie zal het wel niet eens zijn met mijn punten(maar het is ook zo verdomde moeilijk)
    Vaak weet je niet wat er achter iemand schuil gaat. Wat speelt er nog meer enz enz.
    Als oude rot in het vak van dhz weet ik wat een verbouwing teweeg kan brengen.
    Dus van mij geen punten. Alleen maar waardering en lof voor allen.

En ja de volgorde.........
    pi_47082218
    ** DING DONG **

** INTERNE MEDEDELING **
    De sluitingstermijn van dit topic is verschoven naar zaterdagochtend 9:00 uur

** DING DONG **
    pi_47083815
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 09:19 schreef Marsepein het volgende:
    ** DING DONG **

** INTERNE MEDEDELING **
    De sluitingstermijn van dit topic is verschoven naar zaterdagochtend 9:00 uur

** DING DONG **
    t lijkt de NS wel.... vertraging....
    pi_47085628
    lastig rekenen zeker ?
    pi_47102287
  • Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 7
  • Duderinnetje en ArtyShock 6
  • Kroegtijger 1
  • Marsepein 3
  • Mmach 2
  • tnimble 8
  • Vodkat 4
  • pi_47102649
    quote:

• Automatic_Rock 5
  • Cybersijp 8
  • Kroegtijger 3
  • Marsepein -
  • Mmach 6
  • tnimble 7
  • Vodkat 2
  • pi_47117619
    Zo, even tellen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties