StomStomquote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Levitation het volgende:
Hoe komen we bij Marveld?
[afbeelding]
Adres
Elshofweg 6
7141 DH Groenlo
Telefoon: (0544) 466000
Routebeschrijving
Komende uit de richting Arnhem neemt u de afslag Doetinchem. Aan het einde van de autosnelweg volgt u de borden met Enschede. Wanneer u Groenlo aantreft op de ANWB-borden, ziet u vanzelf Marveld aangegeven.
Vanuit de richting Zutphen neemt u de weg naar Vorden. Vervolgens houdt u de richting Ruurlo aan, vanaf daar staat Groenlo op de borden vermeld.
Komt u vanuit Enschede dan neemt u de route Haaksbergen-Eibergen-Groenlo, ook in dit geval staat Marveld vroegtijdig aangegeven.
Voor een route-op-maat:
- www.routenet.nl
- www.map24.com
quote:
Ja! Dat is een goed punt! Wat moet wel en wat moet niet mee? En moeten er nog dvd'tjes mee? En gaan we dat ultieme dieetboek nu nog schrijven komend weekend of doen we dat een andere keer?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef Fannetje het volgende:
En idd een goede vraag over dat beddegoed, moeten we zelf een overtrekset meenemen? Handdoeken lijkt me sowieso wel, dat is bij Center Parcs ook.
Ik had het al door dat ik verkeerd zatquote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn kies en de tramadol werkt niet compleet.
Dat heb ik helemaal niet gelezenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
...dat had ik toch uitgelegd in het dieetclubtopic
4dd2 stuks 500 mg paracetamol PLUS tramadol versterkt de tramadol heel erg. En paracetamol heeft niet echt bijwerkingen (zolang je onder de max. dosis blijft), dus dat kan je op die manier ongestoord slikken.
Die kreeg ik mee vanwege die kiesquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
En blijf maar van de NSAID's (zoals Brufen) af, dat zijn zulke akelige medicijnen.
Het staat direct onder je berichtje dat je zo'n last had. Ik hoop wel dat het al wat minder isquote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik helemaal niet gelezen
Ik ga snel kijken. En slikken!
Die had ik dus echt niet gezien. Helaas. Ik heb nog wel een stukje teruggelezen in het topic, maar niet heel erg goed merk ik. Het wordt al wel minder, maar het is zo'n stomme hoofdpijn dat je je niet kan concentreren en ik ben gewoon heel erg moe. Maarja, ik weet gewoon dat ik op veel pijnstillers veel slaap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Troel, paracetamol en Tramadol samen werken versterkend op elkaar. Van de paracetamol gaat de Tramadol beter werken. Dus neem er gerust 4 maal daags 1000 mg paracetamol bij. Of had je die tip al gekregen?
Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...quote:
Nee, daarom ben ik ook meteen die Omeprazol gaan slikken. Ik heb toen na die eerste kies geprobeerd het enkel met paracetamol te redden, maar dat lukte niet (ook niet met een belachelijk hoge doseringquote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...
Dan neem ik Exago wel mee, ook simpel en erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat voor DVD's nemen jullie allemaal mee?
Ik was van plan wat piratenfilms, een paar tekenfilms (Hoodwinked, Shrek oid, Chicken Run), Bridget Jones, nog wat comedie ed mee te nemen.
Wat betreft spelletjes: ik ben meer van de simpele spelletjes dus ik neem Rummicup en Mens-erger-je-niet mee![]()
Ken jij 'm ook uit je hoofd? En ga je dan ook de hele tijd enthousiast zitten gillen "ow!! nu komt dat stukje, dat is zo leuk want dan zeggen ze dat en dat en dat!quote:
Je neemt toch wel je wandelschoenen mee?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:43 schreef Troel het volgende:
Overigens, ik voel me kies nagenoeg niet meer (en heb zelfs vanmiddag al geen tramadol meer gehad)!!
Ik ben weer helemaal blij
Geen chocolade voor mij en teigan danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Geen chocolade? Op een dieetclubmeeting? Dat kan echt niet hoor
Weinig chickflicksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Pandorah het volgende:
Oke en ik neem mee:Steengrill met wat pannetjes (met kwastje en zout) Poffertjespan Rummicup Ik heb geen mens-erger-je-niet maar wel: super mikado Nam iemand al Triviant mee? DVD's: Hoodwinked, Amelie, When Harry met Sally, Pirates of the Carrebean I + II, Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Coupling (seizoen 1). Wandelschoenen Spullen voor zwemmen en sauna. Zaklantaarn?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan misschien alle 4 de seizoenen van coupling regelen![]()
(zag het ergens staan)
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zitten we daar straks met 2 tv's en 47 dvd's
Zijn er wel dvd-spelers?
Ow jee, daar zeg je me watquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik heb een kat tegenwoordig
Even oppas regelen
Silver Bullitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak vast niemand blij met de Stephen King collectie?
die stapel bewaren we wel voor de kampeermeetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Silver Bullit
Oja, ik ging niet mee...
Gelukkig, ben ik niet de enige die mijn beest bijna verwaarloosd hadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Ow jee, daar zeg je me watStond op mijn to-do-lijstje, blijkbaar heb ik die weggegooid zonder dat alles af was
Mijn vriend woont om de hoek, hij gaat haar af en toe aaienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef omearos het volgende:
De mijne zit spinnend op schootEn oppas is geregeld
Ja, maar die zijn tenminste niet heul allenig danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Poeh, de mijne blijven geregeld een weekend alleen thuis met zijn drietjes. 6 bakken voer, schone kattenbak, teil water en tot nu toe hebben ze het steeds overleefd
dat was voor mijn tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:20 schreef Rewimo het volgende:
Oja, het gaat al twee topics lang over: wat zullen we eten? En nu ineens willen jullie niet snoepen![]()
Ik moet ook vaak huilen bij romantische films. Ook als ik ze al 3x heb gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:05 schreef Troel het volgende:
Ik moet huilen van horrorfilms en dat is niet leuk
En ik verhuis halverwege de nacht... om maar zo lang mogelijk te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Pandorah het volgende:
Nou, we hadden een nachtmensenhuisje en een ochtendmensenhuisje
Ik ben ook een horror-ei... ik kan er echt niet naar kijken... word ik bang in het donker van...quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:05 schreef Troel het volgende:
Ik moet huilen van horrorfilms en dat is niet leuk
We kunnen je ook altijd even naar het station brengen als je het niet trekt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Horror
Ik moet vaak huilen bij romantische komedies... van ellendeSorry
anywayz, ik ben even aan het onderhandelen over de auto. Ik stond vanmorgen onder de douche en kreeg een aanval van instant panic. Ik vind meeten enorm leuk (denk ik) maar 2 volle dagen in Groenlo met 11 mensen die ik allemaal nog nooit heb gezien gaat een beetje teveel van het goede worden ben ik bang![]()
Mijn idee is dan ook dat ik een half weekendje meedraai, van zaterdag op zondag. Maar hoe en wat laat ik nog wel even weten als vriendlief me terug heeft ge-PM't
Ja snap ik, maar daarnaast heb ik mijn vanavond en morgenavond al volgeboekt en heb ik dus zo'n beetje een half uur om me voor te bereiden. Jullie weten al een aantal weken dat je gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
We kunnen je ook altijd even naar het station brengen als je het niet trekt.
We hebben het er vanavond nog wel over tijdens onze mini-zwemmeet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar daarnaast heb ik mijn vanavond en morgenavond al volgeboekt en heb ik dus zo'n beetje een half uur om me voor te bereiden. Jullie weten al een aantal weken dat je gaat
Ik lek op mijn hoofd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:33 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, mijn haar is ook wat vet
Dat pas goed bij de rest van mijn lichaam
we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruiktquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Horror
Ik moet vaak huilen bij romantische komedies... van ellendeSorry
anywayz, ik ben even aan het onderhandelen over de auto. Ik stond vanmorgen onder de douche en kreeg een aanval van instant panic. Ik vind meeten enorm leuk (denk ik) maar 2 volle dagen in Groenlo met 11 mensen die ik allemaal nog nooit heb gezien gaat een beetje teveel van het goede worden ben ik bang![]()
Mijn idee is dan ook dat ik een half weekendje meedraai, van zaterdag op zondag. Maar hoe en wat laat ik nog wel even weten als vriendlief me terug heeft ge-PM't
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben het er vanavond nog wel over tijdens onze mini-zwemmeet.![]()
Over vanavond:
Ik heb een duffe lichtblauw-witte jas aan en een (te) wijde zwarte ribbroek. Verder is mijn haar donkerbruin en een beetje vettig, ik was te lui om 't te wassen vanmorgen...Ik heb een bruine suede schoudertas bij me en een lichtblauw tasje met mijn zwemspullen. Ik ben rond 6 uur in de hal van de Tongelreep. Zou je me zo kunnen vinden?
![]()
Nee ben ik ook niet bang voor maar het is toch wel begrijpelijk dat een heel weekend in Groenlo met 11 vreemden een beetje intimiderend kan zijn. Jullie hebben elkaar denk ik allemaal al eens gezien tijdens eendaagse meetingsquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruikt![]()
Ik heb trouwens ook vrij weinig tijd om voor te bereiden dus ik mik gewoon al mijn zooi in een weekendtas donderdagavond. Het is maar een weekendje.
Oja en ik moet toch vanavond boodschappen doen (bij de lidl) dus ik neem wel wat wijn mee.
Plannen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen qua avondeten?
Hoe laat ga jij zondag naar huis?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plannen?![]()
Ik ben met plannen al zo ver dat ik weet dat ik een tas in moet pakken en Fannetje moet ophalen. Verder heb ik eigenlijk nog niet nagedacht.![]()
![]()
Hangt er van af hoe gezellig het is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij zondag naar huis?
ah okee, dan schik ik me welquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe gezellig het is.![]()
![]()
En natuurlijk van de wensen van mijn bijrijdsters.
Zat zelf te denken na het avondeten... maar ik heb ook geen idee wat de rest doet. Ik sta (bijna) overal voor open.![]()
Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, dan schik ik me wel
Ik word quasi gedwongen om toch al vrijdag te komen
Het zal wel loslopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.![]()
![]()
Als ik een sauna in de buurt heb, heb ik altijd een automatische neiging tot veel drinken en gezond etenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen.
Waar ik nog het bangst voor ben is dat ik in de verleiding kom om allemaal vette zooi te gaan eten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond nog even met Levitation in onderhandeling over de duur van mijn verblijf
jij weet ook niet wat je wil zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Goedenavond mensen!
Levitation is een tof wijfLekker 50 baantjes gedaan
Maar ik heb een mededeling van huishoudelijke aard. Ik heb besloten dat ik toch niet mee kan gaan met het weekendje. Om redenen die ik al eerder genoemd heb. Het lijkt me superleuk om een keer mee te doen met een meeting, maar ik wil wel rustig beginnen, met 1 dagje, en niet met 3. Hopelijk begrijpt u dat en word ik niet gebasht nu
Nou, dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef teigan het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil zeg
Maareh, ik kan het me best voorstellen, ik was ergens ook best gestressed, ik dacht iedereen te kennen, en opeens zou er een relatief vreemde mee... Dat leek mij eigenlijk ook doodeng, en jij zou met 10 vreemden op stap gaan....
Er komt ook heus nog wel een volgende keer..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Goedenavond mensen!
Levitation is een tof wijfLekker 50 baantjes gedaan
die was gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:
Hier sneeuwt het nu ook, ben benieuwd hoe erg het wordt
* omearos denkt aan de sneeuwstorm van november 2005![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
De weg voor mijn werk is nu een grote zwarte modderpoel. Romantischquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was gaaf!
Deed er gewoon 2 uur over om op mijn werk te komen (let wel, 10 kilometer)
De bussen stonden knock-out op de busbaan
Die avond ging ik lopen naar de kroeg en heb heel de avond blauwe tenen gehad van onderkoeling
Sneeuw
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopicquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
Wat erg, ik zie die fout nu pasquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopic
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
Moet ik nog medische apparaten meebrengen? Stethoscoop voor Freecell's bronchitis? Thermometers ter controle op oververhitting na de sauna? Verbanddoos? Bloeddrukmeter bij spanning tijdens spelletjes? Reflexhamertjes om te controleren op neurologische schade na teveel wijntjes? Een ooglampje voor als het licht uitvalt?
Scalpels en hechtdraad aanwezig, checkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?![]()
Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
Ja JULLIE wel, maar ik...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
[..]
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?![]()
Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!quote:
Naja, omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!![]()
![]()
![]()
Mijn planning is ook om daar rond 15.00 te zijn. Auto's zat dus om de rest te vervoeren!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Pandorah het volgende:
Neemt iemand nog Triviant mee? Ik neem al zoveel zooi mee, het past er niet meer bij.
Troel: ik ben ook zo rond 15.00 bij Marveld. Dan drop ik mijn zooi en ga ik de andere dames van de trein halen. Anders passen hun tassen er niet meer bij![]()
We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie
Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.![]()
Ik wil wel even kijken/passen, ben benieuwd welke jij hebt meegenomen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef Levitation het volgende:
Ik ga een weekendje weg en neem mee:
2 badpakken die terug moeten naar Perry, tenzij iemand d'r eentje wil overnemen...![]()
Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.
Straks moeten we zelf hout hakken om de sauna te verwarmen, en met rietjes voor de bubbels in het bubbelbad zorgen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?![]()
Tot straks!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
OK, ik heb mijn rekening gechecked, ik ga nu de visjes een nieuw koolfilter geven en dan richting Hengelo!
Ach het is een stuk dichterbij dan vanuit Delftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, das ook zaad, vanuit IJsselstein naar Groenlo te moeten
Da's slim, die paste bij mij er niet meer bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:04 schreef octopussy het volgende:
Oja, ik gooi nog wel even triviant in de auto vanavond
Doet me een beetje denken aan de Wet van het Inpakken: na inpakken de helft van je spullen weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
Gisteren wel in sneltreinvaart het hele huis schoongemaakt met z'n tweeen, inclusie het wegwerken van een hoop wasgoed![]()
Stefan gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
Vick moet het huis maar schoonmaken. Ik kan niet heksen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Gisteren hier het huis in sneltreintempo schoongemaakt. Inclusief wasgoed.
Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
![]()
Serieus!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Gisteren hier het huis in sneltreintempo schoongemaakt. Inclusief wasgoed.
Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
![]()
Serieus!
Ik heb een volle sporttas, een kleine weekend tas met nog wat zooitjes en een krat in de auto staan. En ik bedacht me zojuist dat ik zo eigenlijk nog even langs de AH moet voor wat Levje-broodbeleg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat probleem ook, Fannetje...rugzak te klein, sporttas & koffer te groot
Ik neem ook redelijk wat standaard dingen mee. Kleren, badpak (ik pas geen bikini meer, ik heb er 3), de pil, douche en shampoospul, kruiden, rietjes met smaakje.
dvd's lijkt me niet nodig gezien de 3-weken aan film die al meegesjouwd gaan worden
Ik moet mijn leren jas van het weekend even repareren, heb de knopen eraf getrokken... stond wat teveel spanning op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe trouwens octopussy's jas aan. Mijn winterjas wil nog steeds niet goed dicht![]()
Huisje 9 en 10... staat ergens in een van de eerdere topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef octopussy het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te kijken hoe we het park inkomen met de auto en welke huisjes we hebben![]()
Weet iemand dat toevallig uit z'n hoofd? Ik zal thuis nog wel even dat document uitprinten.
Ik heb een beetje buikkramp, stress buikkrampquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Haha, van mij mag je hoor
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen nu.... Vreemd, want op freecell na "ken" ik iedereen. Maar ik vind 't toch wel een beetje spannend, zo'n heel weekend
Ik laat Vick thuis, maar heb wel zijn auto gejat om mijn tas te dragen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Isabeau het volgende:
En ik mis Dennis ook om mijn tas te sjouwenNu moet ik dat zelf doen
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
dames, ik ga zo weg(over 20 minuten ofzo), maar de computer gaat nu uit..
Tot straks!!!
Ik vind je echt heel dapper! Lijkt me moeilijk om zo'n prupke achter te laten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat voor het eerst een heel weekend haar minimannetje niet zien![]()
Maar ik heb er superveel zin in
lekker Liannequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een bikini gekocht!
En nog heel veel andere zooi!Jojo en Octo zien de zooi vanavond al, want het moet nog wel worden ingepakt!
Heb er zin in!
Vertel! We willen alles wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Troel het volgende:
Het was echt supersupersupersuper!
quote:Troel: "Laten we er voor het gemak maar even vanuit gaan dat ik gestoord ben"
"He's gay"quote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef Jojogirl het volgende:
Details, eh:
Breasts, breasts, breats, hasse ba hasse ba hasse ba ha en "Mag dat wel van Sonja?"
Wisten jullie dat dan niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
En een hele mooie quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Triviantvraag: Welke gewichtige wereldburger die wel van een uurtje fokken houdt scheurde het uit in een subtropische omgeving? Duracell, Splintercell of Freecell?
Ja, dat is voor de volgende keerquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Jullie hebben je eigen triviantvragen gemaakt?
Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de volgende keerWelk geluid maakt een giraffe? Wat is het hebreeuwse woord voor borsten?
Jee, wat rot voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was
![]()
En dan met telefoonangst je ziek moeten melden in de tweede week van je stage![]()
Beterschap!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was
![]()
En dan met telefoonangst je ziek moeten melden in de tweede week van je stage![]()
Het was iets van shquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.![]()
Jeff: Too bad, I suspected shadaimquote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Alice: Men get so disappointed when the flat-chested friend turns up.
Jeff: Well, that's a bit unfair. It's hardly your fault.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Zo, Troel is dus om voor de sauna!!!
Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?
Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
Die spierpijn komt toch niet door dat wandeltempo van mij?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Zo, Troel is dus om voor de sauna!!!
Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?
Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeff: Too bad, I suspected shadaim
Alice: boem
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef octopussy het volgende:
dames van Marveld kijk even in uw PM voor de foto's![]()
Ik nog niet... ik zit op mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Die foto's zijn leuk!Nog meer dames met foto's online?
...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Overigens is 24/25 het weekend na het trouwen van freecell...
Ik zal eens kijken of die filmpjes wat geworden zijn. Kan ze altijd op DVD branden...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Nopes, ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de filmpjes, maar op een of andere manier lijkt online plaatsen me niet echt geslaagd
Overigens is 24/25 het weekend na het trouwen van freecell...
Nou, meer om andere mensen erop te wijzen dat ze dat onthoudenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |