Het staat direct onder je berichtje dat je zo'n last had. Ik hoop wel dat het al wat minder isquote:Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik helemaal niet gelezen
Ik ga snel kijken. En slikken!
Die had ik dus echt niet gezien. Helaas. Ik heb nog wel een stukje teruggelezen in het topic, maar niet heel erg goed merk ik. Het wordt al wel minder, maar het is zo'n stomme hoofdpijn dat je je niet kan concentreren en ik ben gewoon heel erg moe. Maarja, ik weet gewoon dat ik op veel pijnstillers veel slaap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Troel, paracetamol en Tramadol samen werken versterkend op elkaar. Van de paracetamol gaat de Tramadol beter werken. Dus neem er gerust 4 maal daags 1000 mg paracetamol bij. Of had je die tip al gekregen?
Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...quote:
Nee, daarom ben ik ook meteen die Omeprazol gaan slikken. Ik heb toen na die eerste kies geprobeerd het enkel met paracetamol te redden, maar dat lukte niet (ook niet met een belachelijk hoge doseringquote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...
Dan neem ik Exago wel mee, ook simpel en erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat voor DVD's nemen jullie allemaal mee?
Ik was van plan wat piratenfilms, een paar tekenfilms (Hoodwinked, Shrek oid, Chicken Run), Bridget Jones, nog wat comedie ed mee te nemen.
Wat betreft spelletjes: ik ben meer van de simpele spelletjes dus ik neem Rummicup en Mens-erger-je-niet mee![]()
Ken jij 'm ook uit je hoofd? En ga je dan ook de hele tijd enthousiast zitten gillen "ow!! nu komt dat stukje, dat is zo leuk want dan zeggen ze dat en dat en dat!quote:
Je neemt toch wel je wandelschoenen mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |