abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46017396
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Troel het volgende:

Dat heb ik helemaal niet gelezen

Ik ga snel kijken. En slikken!
Het staat direct onder je berichtje dat je zo'n last had. Ik hoop wel dat het al wat minder is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 februari 2007 @ 19:46:32 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017460
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Troel, paracetamol en Tramadol samen werken versterkend op elkaar. Van de paracetamol gaat de Tramadol beter werken. Dus neem er gerust 4 maal daags 1000 mg paracetamol bij. Of had je die tip al gekregen?
Die had ik dus echt niet gezien. Helaas. Ik heb nog wel een stukje teruggelezen in het topic, maar niet heel erg goed merk ik. Het wordt al wel minder, maar het is zo'n stomme hoofdpijn dat je je niet kan concentreren en ik ben gewoon heel erg moe. Maarja, ik weet gewoon dat ik op veel pijnstillers veel slaap.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46017474
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:42 schreef Troel het volgende:
Die kreeg ik mee vanwege die kies
Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 februari 2007 @ 19:48:15 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017527
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op de Helicobacter pylorus (bacterie) na veroorzaken NSAID's de meeste maagzweren en nog veel meer maagklachten. En als je daar geopereerd bent weet ik al helemaal niet hoe goed dat voor je is...
Nee, daarom ben ik ook meteen die Omeprazol gaan slikken. Ik heb toen na die eerste kies geprobeerd het enkel met paracetamol te redden, maar dat lukte niet (ook niet met een belachelijk hoge dosering ). Maarja, morgen is het een week geleden, dan moet het toch echt wel aan het minderen zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46017659
Voor een volgende keer onthouden dat je bij Tramadol óók paracetamol kan slikken en dat dat zelfs versterkend op elkaar werkt. Er zijn ook pijnstillers die juist dempend op elkaar werken (Tramadol met Morfine bijvoorbeeld, werken ze beiden slecht).

En na een week verwacht je wel sterke verbetering hoor. Wat een rotkies
pi_46033805
Wat voor DVD's nemen jullie allemaal mee?
Ik was van plan wat piratenfilms, een paar tekenfilms (Hoodwinked, Shrek oid, Chicken Run), Bridget Jones, nog wat comedie ed mee te nemen.

Wat betreft spelletjes: ik ben meer van de simpele spelletjes dus ik neem Rummicup en Mens-erger-je-niet mee
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:04:18 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_46034115
Oew, kunnen we Shrek dan 's avonds gaan kijken? Daar val ik namelijk heel goed bij in slaap

Even een kanttekening: ik moet echt wel op tijd naar bed dit weekend, dus ik ga het niet te laat maken enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46034345
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat voor DVD's nemen jullie allemaal mee?
Ik was van plan wat piratenfilms, een paar tekenfilms (Hoodwinked, Shrek oid, Chicken Run), Bridget Jones, nog wat comedie ed mee te nemen.

Wat betreft spelletjes: ik ben meer van de simpele spelletjes dus ik neem Rummicup en Mens-erger-je-niet mee
Dan neem ik Exago wel mee, ook simpel en erg vermakelijk!

Iemand die Catan/ Carcassonne oid meeneemt? Of zal ik dat doen?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:21:47 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_46034609
Ik neem Tantrix mee, dat is ook een grappig spel. Ik zal ook koehandel wel meenemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 februari 2007 @ 11:28:54 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46034818
Uno is ook erg leuk als je met een heel stel bent en melig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:41:06 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_46035201
Oja, die heb ik ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46043397
Ik neem SET wel mee, qua spelletje.
Het was toch ook een soort van vrijgezellenfeestweekend voor Freecell?? Dan neem ik namelijk mee: Muriels Wedding, The Wedding Singer en Four Weddings and a funeral! En The way we were.
pi_46044206
Four Weddings and a Funeral
pi_46044761
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Four Weddings and a Funeral
Ken jij 'm ook uit je hoofd? En ga je dan ook de hele tijd enthousiast zitten gillen "ow!! nu komt dat stukje, dat is zo leuk want dan zeggen ze dat en dat en dat! "
Overigens heb ik best een hoop films over trouwen voor een vrijgezel!
pi_46044816
Ja! Four weddings and a funeral! Die wil ik zien .
We hebben hem thuis niet
pi_46044821
Gaan we nog pannenkoeken eten of ga je gourmetten?
pi_46044868
Ik vind alles goed!
Als ik maar niet het hele weekend hoef te eten!
pi_46044954
ik hou echt niet van gourmetten, echt niet ik ga liever weer het bubbelbad in na een pannenkoek oid
pi_46044956
Ik heb ook een poffertjespan hoor! Die kan ik altijd meenemen .

Ik was ook niet van plan de hele tijd te eten. Beetje actief zijn lijkt mij ook wel leuk.
pi_46045012
Actief zijn?
pi_46045402
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Actief zijn?
ow jee, mag dat niet? Pff, en ik wou nog wel op de fiets komen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:12:38 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_46045480
Pannenkoeken is prima. Maar alleen als ik ook stiekem wat mag hebben voor in mijn gourmetpannetje

Nee hoor, ik denk dat we gewoon moeten eten wat iedereen lekker vindt enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46045545
poffertjesmix is ook erg lekker in een pannentje van je gourmetstel (als het ooit gaar wordt dus)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:43:38 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_46046484
Overigens, ik voel me kies nagenoeg niet meer (en heb zelfs vanmiddag al geen tramadol meer gehad)!!

Ik ben weer helemaal blij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46047210
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Actief zijn?
Je neemt toch wel je wandelschoenen mee?
Na een flinke wandeling mag je als beloning warme chocolademelk met slagroom!

Mooi trouwens dat je kies een stuk beter gaat Troel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')