abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46133077
Ik ben trouwens vergeten te kijken hoe we het park inkomen met de auto en welke huisjes we hebben

Weet iemand dat toevallig uit z'n hoofd? Ik zal thuis nog wel even dat document uitprinten.
pi_46133172
Ik weet alleen nog dat de eerste weg links moet als je de schaatsbaan voorbij bent...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46133188
Ik weet ook niet welke huisjes we hebben. En het park opkomen? Je kan toch gewoon doorrijden?
Over dat laatste heb ik helemaal niet nagedacht. Als ik het park niet opkom, bel ik gewoon Troel .
pi_46133205
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef octopussy het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te kijken hoe we het park inkomen met de auto en welke huisjes we hebben

Weet iemand dat toevallig uit z'n hoofd? Ik zal thuis nog wel even dat document uitprinten.
Huisje 9 en 10... staat ergens in een van de eerdere topics
Ik ga eerst zorgen dat ik in Groenlo terecht kom... over het park zelf heb ik nog niet nagedacht.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46133288
ik heb honger en dat terwijl ik om 8.00 nog een kom kellogs met melk heb gegeten

Nouja om 12.00 lunchen. Ik heb echt helemaal geen zin om hier vandaag nog te zitten, maarja in mijn eerste week kan ik ook niet een hele dag vrij vragen.
pi_46133362
Op de site staat trouwens een plattegrond. Vrijwel aan het begin aan de linkerkant zijn de huisjes.
pi_46133428
En anders:

-plattegrond werkt zo niet-

Je kan naar http://vb41.virtueelboeken.nl/2099/start.asp gaan en gewoon maar wat aanklikken en dan als je voorkeursboeking kan kiezen kies je dat en zie je de plattegrond.

Je moet de groep huisjes MH hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46133541
Ah, zo te zien is dat vrijwel aan het eind van het park als je park komt inrijden aan de rechterkant (toch?).
pi_46133553
Rechts? Het is links op de plattegrond en links in het park. Rechts zijn caravan en tent plaatsen...
pi_46133583
Wat zijn er komend weekend trouwens nog veel bungalows van ons type vrij (volgens de voorkeursboekingskaart dan...)
pi_46133599
Dat bedoel ik ook . De weg een keer naar links volgen, langs de tennisbanen en een van de laatste wegen is naar rechts. Maar het is inderdaad op de linkerkant van de kaart.
pi_46133613
We gingen toch ook nog boodschappen doen? Ik neem verder geen etenswaren mee...

Het past allemaal nét in mn rugzak, en dan heb ik het dus over een set kleren, twee onderbroeken, een bh, een nachthemd, twee handdoeken, twee paar sokken en een toilettas met tandenborstel, tandpasta, pil, shampoo, lenzen, lenzenvloeistof, haarborstel, extra elastiekje, paracetamol, deo...

In een apart tasje heb ik mijn zwempak en badhanddoek, cruesli, zoetjes en twee balbo power pads

Vergeet ik nou iets essentieels? Daar ben ik nl. erg goed in!
pi_46133643
het lijkt mij zo compleet Fannetje
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46133720
We gaan inderdaad nog boodschappen doen. Maar het is wel zo makkelijk als je wat dingen in de auto mee kan nemen.

Oei, paracetemol! Dat ben ik vergeten . Gelukkig heb ik het hier op kantoor ook een pakje liggen...
pi_46133892
Ik baal echt van die knoop die ik vergeten ben... ben er nog niet helemaal over uit of ik er ook echt voor naar huis rij. Ik heb nu een hele stomme jas bij me en het ergste is dat die ook niet waterdicht is... ik dacht namelijk dit weekend gewoon mijn leren jas te dragen.

Baal, baal. 't Ook wel erg decadent om 15 km om te gaan rijden voor één enkele knoop.
***Levi was here***
pi_46134121
Haha, van mij mag je hoor

Ik begin een beetje zenuwen te krijgen nu.... Vreemd, want op freecell na "ken" ik iedereen. Maar ik vind 't toch wel een beetje spannend, zo'n heel weekend
pi_46134177
Dat heb ik dan weer helemaal niet, Fannetje Ik denk alleen dat ik Dennis heel erg ga missen (ja, wat eenmuts ben ik hè)...
pi_46134212
Dat heb ik dus weer niet zo. Ik kan best een weekendje zonder Gerbert
Ik heb dat overigens wel als hij weg is, en ik alleen thuis zit
pi_46134428
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Haha, van mij mag je hoor

Ik begin een beetje zenuwen te krijgen nu.... Vreemd, want op freecell na "ken" ik iedereen. Maar ik vind 't toch wel een beetje spannend, zo'n heel weekend
Ik heb een beetje buikkramp, stress buikkramp
1. Omdat ik het toch wel heel spannend is... zo lang met elkaar op stap.
2. Omdat ik net zo'n muts ben als Isa en ik Vick best ga missen.
3. Omdat ik die rotknoop vanmorgen gewoon in mijn tas had moeten stoppen.
***Levi was here***
pi_46134485
En ik mis Dennis ook om mijn tas te sjouwen Nu moet ik dat zelf doen
pi_46134521
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Isabeau het volgende:
En ik mis Dennis ook om mijn tas te sjouwen Nu moet ik dat zelf doen
Ik laat Vick thuis, maar heb wel zijn auto gejat om mijn tas te dragen!
***Levi was here***
pi_46134785
Ach, ik ga vriendjelief ook missen hoor. Maar ik moet hem vanavond even bellen omdat ie vanmiddag zijn laatste tentamen moet doen wat telkens maar niet lukt.... Daarentegen heb ik wel zijn auto mee
pi_46134930
dames, ik ga zo weg(over 20 minuten ofzo), maar de computer gaat nu uit..

Tot straks!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46135054
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
dames, ik ga zo weg(over 20 minuten ofzo), maar de computer gaat nu uit..

Tot straks!!!
Tot straks
***Levi was here***
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:21:07 #227
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_46135188
* Jojogirl gaat voor het eerst een heel weekend haar minimannetje niet zien
Maar ik heb er superveel zin in
pi_46135211
Dit lees je vast niet meer, maar tot straks, teigan!
pi_46135400
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat voor het eerst een heel weekend haar minimannetje niet zien
Maar ik heb er superveel zin in
Ik vind je echt heel dapper! Lijkt me moeilijk om zo'n prupke achter te laten!
***Levi was here***
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:32:24 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_46135555
Have fun jullie!
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 februari 2007 @ 12:33:32 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46135580
Vergeet jullie fotocamera's niet!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:37:10 #232
4177 Jojogirl
pi_46135688
1 camera per persoon, is dat genoeg?

* Jojogirl neemt er iig ook 1 mee.

Zo en nu ga ik lekker naar huis, eerst sporten, dan inpakken en wegwezen
pi_46135791
Fototoestel gaat hier ook mee!

Ik heb echt 't idee dat ik iets vergeet, maar ik zou niet weten wat. Heb m'n tas al drie keer nagelopen
pi_46136406
Ik heb geen camera bij me. Er zijn er wel genoeg denk ik
Ik ga richting Groenlo... tot straks!
pi_46136587
Ik ga de pc ook uitzetten, tot straks!
pi_46138477
Ik heb een bikini gekocht!
En nog heel veel andere zooi! Jojo en Octo zien de zooi vanavond al, want het moet nog wel worden ingepakt! Heb er zin in!
pi_46138928
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een bikini gekocht!
En nog heel veel andere zooi! Jojo en Octo zien de zooi vanavond al, want het moet nog wel worden ingepakt! Heb er zin in!
lekker Lianne

ik mag wel een aanhanger gaan huren zo te horen

Ik mag trouwens een uurtje eerder naar huis dus dan kan ik even mijn nuvaringetjes ophalen en nog even wat spullen bij elkaar zoeken thuis.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:49:02 #238
4177 Jojogirl
pi_46140258
* Jojogirl is thuis na het sporten en rent nu als een dwaas door het huis om de spullen te verzamelen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:43:55 #239
4177 Jojogirl
pi_46142207
Aaargh, m'n badpak is zoek. En ik heb er meer maar dat is de enige die ik pas. Grrrrr.

Oja, verdere interessante nevenactiviteiten op dit moment: babyhapjes maken en mailtjes voor de softbal beantwoorden
pi_46142212
* omearos doet jojogirl na
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:55:28 #241
4177 Jojogirl
pi_46142606
Babyhapjes omearos? Vertel....
pi_46142636
lekker voor onderweg
Ik deed je wel na met mijn badpak, gelukkig is die terecht
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:58:15 #243
4177 Jojogirl
pi_46142704
En nu is er natuurlijk niemand meer hier die weet of we nu beddegoed moesten meenemen, of ben jij er nog omearos?

Verder heb ik ook het idee dat ik vanalles vergeet.

Oja, badpak is hier inmiddels ook terecht.
pi_46142837
nee je hoeft geen beddengoed mee te nemen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:03:08 #245
4177 Jojogirl
pi_46142874
Thanx Linda, als ik jullie toch niet had

nee ik ben geen chaoot, ik doe er alleen heel goed eentje na
pi_46143142
Volgens mij heb ik alles, dus ik ga maar eens richting Groenlo. Tot straks!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:15:31 #247
4177 Jojogirl
pi_46143269
* Jojogirl gaat er ook vandoor

Tot straks dames!
pi_46143665
Octo gaat er ook maar eens vandoor op werk

tot straks dames
pi_46144094
Ben ik dan nog de enige die aan het werk is?? Nouja, binnen een half uur ben ik ook weg!
  zondag 11 februari 2007 @ 17:05:36 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_46208960
Het was echt supersupersupersuper!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46209384
gaaf!
Wanneer is de volgende meet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 februari 2007 @ 17:35:25 #252
13151 crew  Rewimo
pi_46210125
quote:
Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Troel het volgende:
Het was echt supersupersupersuper!
Vertel! We willen alles weten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46213567
echt alles?
Troel en ik zijn als enigen voor het avondeten vertrokken, een deel gaat vanavond naar huis en er blijven er nog een paar tot morgen. De verhalen komen vanzelf wel dus
Ik heb in ieder geval gefietst van en naar Groenlo, dus genoeg beweging gehad. Verder hebben we gezwommen, veel lol gehad in de sauna en bubbelbaden die in de huisjes zaten (echt lekker!) En we hebben natuurlijk heerlijk gegeten, zowel gezond als ongezond ( )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 februari 2007 @ 20:25:29 #254
13151 crew  Rewimo
pi_46215465
Is dat alles?
pi_46215709
dat zijn de grote lijnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 februari 2007 @ 20:39:16 #256
13151 crew  Rewimo
pi_46216019
Ik wil details ja
pi_46217662
quote:
Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil details ja
en ik ook!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46220786
Ik ben net terug (nog bedankt, levitation ) en ik vond het ook supergezellig! Het is me echt 100 % meegevallen. We hebben gebubbeld, geluierd, getriviant, gegeten, gezwommen, gewandeld en dvd's gekeken. Ik heb me uitstekend vermaakt!
Uitgebreider verslagje komt morgen als niemand me voor is!
pi_46222139
Ik ben ook thuis, en ik ben die man in Assen dus misgelopen, kwestie van lange trein en deuren die maar kort openbleven..

Ik vond het ook leuk en gezellig, de enige die dwarslag was mijn eigen gevoel, en dat is best vervelend
pi_46223176
Het was zeker supergezellig!

We hebben lekker gewandeld (en flamingo's misgelopen), spelletjes gespeeld, gezwommen, gebubbeld en gegeten. Jammer dat het zoveel regende... Naja, nu even bijkomen en morgen krijg ik alweer verbouwbezoek.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:07:37 #261
4177 Jojogirl
pi_46229633
Details, eh:

Breasts, breasts, breats, hasse ba hasse ba hasse ba ha en "Mag dat wel van Sonja?"
pi_46229661
Goeiemorgen allemaal!

Eventjes wakker worden.

Gisteren nadat ik Fannetje in Den Bosch had gedropt, ging ik Vick ophalen bij zijn ouders... lag hij daar ziek op de bank. Heeft de nacht van zaterdag op zondag de hele nacht overgegeven. De arme schat.
***Levi was here***
pi_46229668
En een hele mooie quote:
quote:
Troel: "Laten we er voor het gemak maar even vanuit gaan dat ik gestoord ben"
pi_46229696
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef Jojogirl het volgende:
Details, eh:

Breasts, breasts, breats, hasse ba hasse ba hasse ba ha en "Mag dat wel van Sonja?"
"He's gay"
"Doesn't matter, I'm bisexual"

***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 februari 2007 @ 09:32:47 #265
13151 crew  Rewimo
pi_46229999
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
En een hele mooie quote:
Wisten jullie dat dan niet?
pi_46230180
Ik kom voor die wandelroute die wij gewandelt hebben op ongeveer 9,5 kilometer uit.... Dus ik denk dat hij wel 10 was, je kan niet meten in het park zelf wat je loopt...

En de route die Liejannuh gelopen heeft klopt wel qua afstand..

[ Bericht 18% gewijzigd door teigan op 12-02-2007 09:51:38 ]
pi_46233106
Ik ben ook weer thuis Het was wel een beetje eenzaam om zo in mijn uppie vanmorgen beide huisjes nog 1x door te lopen Gevonden: één maal een kleine mintgroene handdoek,

Freecell en ik hebben gisteravond nog geschaatst (privéschaatsbaan), van stunteldames (ik iets meer dan freecelle) tot 'rijp voor sterren dansen op het ijs'. Helaas had mijn linkerschaats best hard in het vel van mijn enkel gesneden en dat deed behoorlijk veel pijn toen ik later op de avond het bubbelbad weer ingleed. In de sauna nog een poging 'luchtvochtigheid extreem verhogen' gedaan, maar we kwamen maar tot 17% of zo. Zo'n 2 uur in het bubbelbad gedobberd (best veel ruimte met 2 vrouw vergeleken met 7), laatste restjes uit schuimmakende flesjes toegevoegd en wijn in ons bubbelbadje gedronken. Heerlijk.

Vanmorgen in de stromende regen naar de bushalte in Groenlo gewandeld (dik 20 minuten lopen incl. sleutels inleveren) en daarna een oersaaie treinreis naar huis gehad. In Hoogeveen weer natgeregend nadat ik in de trein net was opgedroogd.

Triviantvraag: Welke gewichtige wereldburger die wel van een uurtje fokken houdt scheurde het uit in een subtropische omgeving? Duracell, Splintercell of Freecell?
pi_46233231
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:

Triviantvraag: Welke gewichtige wereldburger die wel van een uurtje fokken houdt scheurde het uit in een subtropische omgeving? Duracell, Splintercell of Freecell?

Moet ik nu weer zorgen voor de aanvullende info?
***Levi was here***
  maandag 12 februari 2007 @ 12:08:37 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_46233261
Ik vind het best jammer dat we daar geen foto's van hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 februari 2007 @ 12:12:17 #270
13151 crew  Rewimo
pi_46233362
Jullie hebben je eigen triviantvragen gemaakt?
  maandag 12 februari 2007 @ 12:12:59 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_46233384
OK, Even een schop:

SAUNAMEETING!

Wanneer, waar, hoe?
De zegeltjes van Optimel schijnen tot maart geldig te zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 februari 2007 @ 12:13:22 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_46233399
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Jullie hebben je eigen triviantvragen gemaakt?
Ja, dat is voor de volgende keer

• Welk geluid maakt een giraffe?
  • Wat is het hebreeuwse woord voor borsten?
  • troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46233497
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, dat is voor de volgende keer

• Welk geluid maakt een giraffe?
  • Wat is het hebreeuwse woord voor borsten?
  • Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.
    ***Levi was here***
    pi_46233738
    ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was

En dan met telefoonangst je ziek moeten melden in de tweede week van je stage
    pi_46233796
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
    ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was

Jee, wat rot voor je
    Kop op, je wordt vast snel weer beter Gewoon vandaag lekker rustig aandoen, op de bank kruipen met een dekbedje over je heen en je niet schuldig voelen over je gemiste stagedag. Ziek is ziek hoor.
    pi_46233831
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:

Beterschap!
    Hoop dat we niet allemaal elkaar aan hebben zitten steken in 't weekend!
    ***Levi was here***
    pi_46233908
    Ik heb een griepspuit gehad, ik voel me zo gezond als een vis
    Op die pijnlijke enkel na dan.
      maandag 12 februari 2007 @ 12:44:52 #278
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46234294
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.
    Het was iets van sh

(gaat even navragen bij hebreeuwse collega)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 12 februari 2007 @ 12:48:31 #279
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46234389
    Het was Shadaim (hoe je het uitspreekt dus!)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46234493
    Alice: Men get so disappointed when the flat-chested friend turns up.
    Jeff: Well, that's a bit unfair. It's hardly your fault.
    pi_46235126
    Zo, Troel is dus om voor de sauna!!!

Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?

Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
      maandag 12 februari 2007 @ 13:20:48 #282
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46235211
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef Isabeau het volgende:
    Alice: Men get so disappointed when the flat-chested friend turns up.
    Jeff: Well, that's a bit unfair. It's hardly your fault.
    Jeff: Too bad, I suspected shadaim
    Alice: boem
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46235299
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:

Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?

Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
    pi_46235347
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:

Die spierpijn komt toch niet door dat wandeltempo van mij?
    Hier helemaal fit gelukkig.

Beterschap Octo en de rest die niet zo fit is!
    pi_46235348
    Optimel is geldig t/m 31 maart.
    pi_46235539
    Dan hebben we iets meer tijd... Hoewel ik geloof ik in maart een stapel verjaardagen heb....
    pi_46235618
    Het "Ja, ik wil" mee naar de sauna lijstje"
    Februari:
    17/18:
    24/25:

Maart:
    3/4:
    10/11:
    17/18: Isabeau
    24/25: Isabeau
      maandag 12 februari 2007 @ 13:47:51 #288
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46235934
    Een en ander is afhankelijk van welke sauna we nemen, maar ik kan in principe:

Februari:
    17/18:
    24/25:

Maart:
    3/4: Troel
    10/11:
    17/18: Isabeau
    24/25: Isabeau, Troel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46236358
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Jeff: Too bad, I suspected shadaim
    Alice: boem
    Jeff!

***Levi was here***
    pi_46236605
    Hoi
    Ik ben allang weer op school, vanmorgen in één keer door, beetje hectisch. Ik ga nu het college weer in, maar wilde even melden dat ik het supergezellig vond
    pi_46237871
    Februari:
    17/18:
    24/25:

Maart:
    3/4: Troel
    10/11: occy
    17/18: Isabeau, occy
    24/25: Isabeau, Troel, occy

februari ga ik niet redden (zowel qua drukte als financien)....

dames van Marveld kijk even in uw PM voor de foto's
    pi_46238020
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef octopussy het volgende:

dames van Marveld kijk even in uw PM voor de foto's
    Dank!
    ***Levi was here***
    pi_46238088
    Die foto's zijn leuk! Nog meer dames met foto's online?
      maandag 12 februari 2007 @ 14:56:38 #294
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46238134
    Nopes, ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de filmpjes, maar op een of andere manier lijkt online plaatsen me niet echt geslaagd

Overigens is 24/25 het weekend na het trouwen van freecell...
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46238248
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
    Die foto's zijn leuk! Nog meer dames met foto's online?
    Ik nog niet... ik zit op mijn werk
    Zit te wachten tot het 5 uur is, zodat ik naar huis kan.
    Voel me alsof ik overreden ben... rot "griep".
    ***Levi was here***
    pi_46238258
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
    ...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.
    pi_46238272
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
    Nopes, ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de filmpjes, maar op een of andere manier lijkt online plaatsen me niet echt geslaagd

Ik zal eens kijken of die filmpjes wat geworden zijn. Kan ze altijd op DVD branden...
    Of op you-tube zetten.
    ***Levi was here***
      maandag 12 februari 2007 @ 15:00:44 #298
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46238273
    Jullie hebben elkaar vast ook nog aangestoken
    Griep is shit
    disclaimer
      maandag 12 februari 2007 @ 15:06:45 #299
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46238453
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.
    Nou, meer om andere mensen erop te wijzen dat ze dat onthouden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46238486
    Februari:
    17/18:
    24/25:

Maart:
    13/4: Troel
    10/11: occy
    17/18: Isabeau, occy, Pandorah
    24/25: Isabeau, Troel, occy, Pandorah

Februari red ik ook niet en begin maart ook niet. Dan heb ik (denk ik) allerlei afspraken staan.

Ik heb trouwens geen spierpijn van het wandelen, ik ben niet ziek maar ik ben wel heel moe. Maar goed, we hebben deze week weer verbouwbezoek dus dat is ook erg vermoeiend.
    Oe, een PM, ik ga zo even spieken
      maandag 12 februari 2007 @ 15:09:40 #301
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46238557
    Maar welke sauna gaat het om?

Die in Putten ofzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties