Huisje 9 en 10... staat ergens in een van de eerdere topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef octopussy het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te kijken hoe we het park inkomen met de auto en welke huisjes we hebben![]()
Weet iemand dat toevallig uit z'n hoofd? Ik zal thuis nog wel even dat document uitprinten.
Ik heb een beetje buikkramp, stress buikkrampquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Haha, van mij mag je hoor
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen nu.... Vreemd, want op freecell na "ken" ik iedereen. Maar ik vind 't toch wel een beetje spannend, zo'n heel weekend
Ik laat Vick thuis, maar heb wel zijn auto gejat om mijn tas te dragen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Isabeau het volgende:
En ik mis Dennis ook om mijn tas te sjouwenNu moet ik dat zelf doen
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
dames, ik ga zo weg(over 20 minuten ofzo), maar de computer gaat nu uit..
Tot straks!!!
Ik vind je echt heel dapper! Lijkt me moeilijk om zo'n prupke achter te laten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat voor het eerst een heel weekend haar minimannetje niet zien![]()
Maar ik heb er superveel zin in
lekker Liannequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een bikini gekocht!
En nog heel veel andere zooi!Jojo en Octo zien de zooi vanavond al, want het moet nog wel worden ingepakt!
Heb er zin in!
Vertel! We willen alles wetenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Troel het volgende:
Het was echt supersupersupersuper!
quote:Troel: "Laten we er voor het gemak maar even vanuit gaan dat ik gestoord ben"
"He's gay"quote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef Jojogirl het volgende:
Details, eh:
Breasts, breasts, breats, hasse ba hasse ba hasse ba ha en "Mag dat wel van Sonja?"
Wisten jullie dat dan niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:10 schreef teigan het volgende:
En een hele mooie quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Triviantvraag: Welke gewichtige wereldburger die wel van een uurtje fokken houdt scheurde het uit in een subtropische omgeving? Duracell, Splintercell of Freecell?
Ja, dat is voor de volgende keerquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Rewimo het volgende:
Jullie hebben je eigen triviantvragen gemaakt?
Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de volgende keerWelk geluid maakt een giraffe? Wat is het hebreeuwse woord voor borsten?
Jee, wat rot voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was
![]()
En dan met telefoonangst je ziek moeten melden in de tweede week van je stage![]()
Beterschap!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef octopussy het volgende:
ik zit nu ziek thuis. Werd vanochtend wakker en ik had het gevoel dat er een trein om me heen gereden was
![]()
En dan met telefoonangst je ziek moeten melden in de tweede week van je stage![]()
Het was iets van shquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Over die 2de vraag loop ik al de hele dag te piekeren... ik ben het nu namelijk al weer kwijt.![]()
Jeff: Too bad, I suspected shadaimquote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Alice: Men get so disappointed when the flat-chested friend turns up.
Jeff: Well, that's a bit unfair. It's hardly your fault.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Zo, Troel is dus om voor de sauna!!!
Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?
Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
Die spierpijn komt toch niet door dat wandeltempo van mij?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
Zo, Troel is dus om voor de sauna!!!
Lijkt mij ook wel lekker hoor binnenkort, maar voor maart is misschien erg kort dag.. Of is die optimel tot eind maart?
Octopussy, balen dat je nu ziek bent, ik ben ook niet helemaal fit, voel me een beetje licht in mijn hoofd.. En ik heb spierpijn, bijna overal
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeff: Too bad, I suspected shadaim
Alice: boem
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef octopussy het volgende:
dames van Marveld kijk even in uw PM voor de foto's![]()
Ik nog niet... ik zit op mijn werkquote:Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Die foto's zijn leuk!Nog meer dames met foto's online?
...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Overigens is 24/25 het weekend na het trouwen van freecell...
Ik zal eens kijken of die filmpjes wat geworden zijn. Kan ze altijd op DVD branden...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Nopes, ik heb volgens mij niet eens foto's gemaakt
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de filmpjes, maar op een of andere manier lijkt online plaatsen me niet echt geslaagd
Overigens is 24/25 het weekend na het trouwen van freecell...
Nou, meer om andere mensen erop te wijzen dat ze dat onthoudenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en? Freecell heeft al aangegeven in de maanden februari en maart niet meer mee naar een saunameeting te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |