Ik moet mijn leren jas van het weekend even repareren, heb de knopen eraf getrokken... stond wat teveel spanning op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe trouwens octopussy's jas aan. Mijn winterjas wil nog steeds niet goed dicht![]()
Huisje 9 en 10... staat ergens in een van de eerdere topicsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef octopussy het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te kijken hoe we het park inkomen met de auto en welke huisjes we hebben![]()
Weet iemand dat toevallig uit z'n hoofd? Ik zal thuis nog wel even dat document uitprinten.
Ik heb een beetje buikkramp, stress buikkrampquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Fannetje het volgende:
Haha, van mij mag je hoor
Ik begin een beetje zenuwen te krijgen nu.... Vreemd, want op freecell na "ken" ik iedereen. Maar ik vind 't toch wel een beetje spannend, zo'n heel weekend
Ik laat Vick thuis, maar heb wel zijn auto gejat om mijn tas te dragen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef Isabeau het volgende:
En ik mis Dennis ook om mijn tas te sjouwenNu moet ik dat zelf doen
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
dames, ik ga zo weg(over 20 minuten ofzo), maar de computer gaat nu uit..
Tot straks!!!
Ik vind je echt heel dapper! Lijkt me moeilijk om zo'n prupke achter te laten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat voor het eerst een heel weekend haar minimannetje niet zien![]()
Maar ik heb er superveel zin in
lekker Liannequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een bikini gekocht!
En nog heel veel andere zooi!Jojo en Octo zien de zooi vanavond al, want het moet nog wel worden ingepakt!
Heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |