quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Goedenavond mensen!
Levitation is een tof wijfLekker 50 baantjes gedaan
die was gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:
Hier sneeuwt het nu ook, ben benieuwd hoe erg het wordt
* omearos denkt aan de sneeuwstorm van november 2005![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
De weg voor mijn werk is nu een grote zwarte modderpoel. Romantischquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was gaaf!
Deed er gewoon 2 uur over om op mijn werk te komen (let wel, 10 kilometer)
De bussen stonden knock-out op de busbaan
Die avond ging ik lopen naar de kroeg en heb heel de avond blauwe tenen gehad van onderkoeling
Sneeuw
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopicquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
Wat erg, ik zie die fout nu pasquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopic
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
Moet ik nog medische apparaten meebrengen? Stethoscoop voor Freecell's bronchitis? Thermometers ter controle op oververhitting na de sauna? Verbanddoos? Bloeddrukmeter bij spanning tijdens spelletjes? Reflexhamertjes om te controleren op neurologische schade na teveel wijntjes? Een ooglampje voor als het licht uitvalt?
Scalpels en hechtdraad aanwezig, checkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?![]()
Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
Ja JULLIE wel, maar ik...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |