we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruiktquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Horror
Ik moet vaak huilen bij romantische komedies... van ellendeSorry
anywayz, ik ben even aan het onderhandelen over de auto. Ik stond vanmorgen onder de douche en kreeg een aanval van instant panic. Ik vind meeten enorm leuk (denk ik) maar 2 volle dagen in Groenlo met 11 mensen die ik allemaal nog nooit heb gezien gaat een beetje teveel van het goede worden ben ik bang![]()
Mijn idee is dan ook dat ik een half weekendje meedraai, van zaterdag op zondag. Maar hoe en wat laat ik nog wel even weten als vriendlief me terug heeft ge-PM't
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
We hebben het er vanavond nog wel over tijdens onze mini-zwemmeet.![]()
Over vanavond:
Ik heb een duffe lichtblauw-witte jas aan en een (te) wijde zwarte ribbroek. Verder is mijn haar donkerbruin en een beetje vettig, ik was te lui om 't te wassen vanmorgen...Ik heb een bruine suede schoudertas bij me en een lichtblauw tasje met mijn zwemspullen. Ik ben rond 6 uur in de hal van de Tongelreep. Zou je me zo kunnen vinden?
![]()
Nee ben ik ook niet bang voor maar het is toch wel begrijpelijk dat een heel weekend in Groenlo met 11 vreemden een beetje intimiderend kan zijn. Jullie hebben elkaar denk ik allemaal al eens gezien tijdens eendaagse meetingsquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruikt![]()
Ik heb trouwens ook vrij weinig tijd om voor te bereiden dus ik mik gewoon al mijn zooi in een weekendtas donderdagavond. Het is maar een weekendje.
Oja en ik moet toch vanavond boodschappen doen (bij de lidl) dus ik neem wel wat wijn mee.
Plannen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen qua avondeten?
Hoe laat ga jij zondag naar huis?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plannen?![]()
Ik ben met plannen al zo ver dat ik weet dat ik een tas in moet pakken en Fannetje moet ophalen. Verder heb ik eigenlijk nog niet nagedacht.![]()
![]()
Hangt er van af hoe gezellig het is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij zondag naar huis?
ah okee, dan schik ik me welquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe gezellig het is.![]()
![]()
En natuurlijk van de wensen van mijn bijrijdsters.
Zat zelf te denken na het avondeten... maar ik heb ook geen idee wat de rest doet. Ik sta (bijna) overal voor open.![]()
Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, dan schik ik me wel
Ik word quasi gedwongen om toch al vrijdag te komen
Het zal wel loslopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.![]()
![]()
Als ik een sauna in de buurt heb, heb ik altijd een automatische neiging tot veel drinken en gezond etenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen.
Waar ik nog het bangst voor ben is dat ik in de verleiding kom om allemaal vette zooi te gaan eten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanavond nog even met Levitation in onderhandeling over de duur van mijn verblijf
jij weet ook niet wat je wil zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Goedenavond mensen!
Levitation is een tof wijfLekker 50 baantjes gedaan
Maar ik heb een mededeling van huishoudelijke aard. Ik heb besloten dat ik toch niet mee kan gaan met het weekendje. Om redenen die ik al eerder genoemd heb. Het lijkt me superleuk om een keer mee te doen met een meeting, maar ik wil wel rustig beginnen, met 1 dagje, en niet met 3. Hopelijk begrijpt u dat en word ik niet gebasht nu
Nou, dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef teigan het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil zeg
Maareh, ik kan het me best voorstellen, ik was ergens ook best gestressed, ik dacht iedereen te kennen, en opeens zou er een relatief vreemde mee... Dat leek mij eigenlijk ook doodeng, en jij zou met 10 vreemden op stap gaan....
Er komt ook heus nog wel een volgende keer..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Goedenavond mensen!
Levitation is een tof wijfLekker 50 baantjes gedaan
die was gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:
Hier sneeuwt het nu ook, ben benieuwd hoe erg het wordt
* omearos denkt aan de sneeuwstorm van november 2005![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
De weg voor mijn werk is nu een grote zwarte modderpoel. Romantischquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was gaaf!
Deed er gewoon 2 uur over om op mijn werk te komen (let wel, 10 kilometer)
De bussen stonden knock-out op de busbaan
Die avond ging ik lopen naar de kroeg en heb heel de avond blauwe tenen gehad van onderkoeling
Sneeuw
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopicquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
Wat erg, ik zie die fout nu pasquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopic
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
Moet ik nog medische apparaten meebrengen? Stethoscoop voor Freecell's bronchitis? Thermometers ter controle op oververhitting na de sauna? Verbanddoos? Bloeddrukmeter bij spanning tijdens spelletjes? Reflexhamertjes om te controleren op neurologische schade na teveel wijntjes? Een ooglampje voor als het licht uitvalt?
Scalpels en hechtdraad aanwezig, checkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?![]()
Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
Ja JULLIE wel, maar ik...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jammer, StormqueenMijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk
Awww toe, kom nou
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
[..]
misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?![]()
Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!quote:
Naja, omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!![]()
![]()
![]()
Mijn planning is ook om daar rond 15.00 te zijn. Auto's zat dus om de rest te vervoeren!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Pandorah het volgende:
Neemt iemand nog Triviant mee? Ik neem al zoveel zooi mee, het past er niet meer bij.
Troel: ik ben ook zo rond 15.00 bij Marveld. Dan drop ik mijn zooi en ga ik de andere dames van de trein halen. Anders passen hun tassen er niet meer bij![]()
We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie
Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.![]()
Ik wil wel even kijken/passen, ben benieuwd welke jij hebt meegenomen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef Levitation het volgende:
Ik ga een weekendje weg en neem mee:
2 badpakken die terug moeten naar Perry, tenzij iemand d'r eentje wil overnemen...![]()
Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.
Straks moeten we zelf hout hakken om de sauna te verwarmen, en met rietjes voor de bubbels in het bubbelbad zorgen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?![]()
Tot straks!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
OK, ik heb mijn rekening gechecked, ik ga nu de visjes een nieuw koolfilter geven en dan richting Hengelo!
Ach het is een stuk dichterbij dan vanuit Delftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, das ook zaad, vanuit IJsselstein naar Groenlo te moeten
Da's slim, die paste bij mij er niet meer bijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:04 schreef octopussy het volgende:
Oja, ik gooi nog wel even triviant in de auto vanavond
Doet me een beetje denken aan de Wet van het Inpakken: na inpakken de helft van je spullen weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
Gisteren wel in sneltreinvaart het hele huis schoongemaakt met z'n tweeen, inclusie het wegwerken van een hoop wasgoed![]()
Stefan gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
Vick moet het huis maar schoonmaken. Ik kan niet heksen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Gisteren hier het huis in sneltreintempo schoongemaakt. Inclusief wasgoed.
Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
![]()
Serieus!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Gisteren hier het huis in sneltreintempo schoongemaakt. Inclusief wasgoed.
Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel![]()
![]()
Serieus!
Ik heb een volle sporttas, een kleine weekend tas met nog wat zooitjes en een krat in de auto staan. En ik bedacht me zojuist dat ik zo eigenlijk nog even langs de AH moet voor wat Levje-broodbeleg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat probleem ook, Fannetje...rugzak te klein, sporttas & koffer te groot
Ik neem ook redelijk wat standaard dingen mee. Kleren, badpak (ik pas geen bikini meer, ik heb er 3), de pil, douche en shampoospul, kruiden, rietjes met smaakje.
dvd's lijkt me niet nodig gezien de 3-weken aan film die al meegesjouwd gaan worden
Ik moet mijn leren jas van het weekend even repareren, heb de knopen eraf getrokken... stond wat teveel spanning op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe trouwens octopussy's jas aan. Mijn winterjas wil nog steeds niet goed dicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |