abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46066256
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Horror
Ik moet vaak huilen bij romantische komedies... van ellende Sorry
anywayz, ik ben even aan het onderhandelen over de auto. Ik stond vanmorgen onder de douche en kreeg een aanval van instant panic. Ik vind meeten enorm leuk (denk ik) maar 2 volle dagen in Groenlo met 11 mensen die ik allemaal nog nooit heb gezien gaat een beetje teveel van het goede worden ben ik bang
Mijn idee is dan ook dat ik een half weekendje meedraai, van zaterdag op zondag. Maar hoe en wat laat ik nog wel even weten als vriendlief me terug heeft ge-PM't
we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruikt

Ik heb trouwens ook vrij weinig tijd om voor te bereiden dus ik mik gewoon al mijn zooi in een weekendtas donderdagavond. Het is maar een weekendje.
Oja en ik moet toch vanavond boodschappen doen (bij de lidl) dus ik neem wel wat wijn mee.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:40:46 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_46066264
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

We hebben het er vanavond nog wel over tijdens onze mini-zwemmeet.

Over vanavond:
Ik heb een duffe lichtblauw-witte jas aan en een (te) wijde zwarte ribbroek. Verder is mijn haar donkerbruin en een beetje vettig, ik was te lui om 't te wassen vanmorgen... Ik heb een bruine suede schoudertas bij me en een lichtblauw tasje met mijn zwemspullen. Ik ben rond 6 uur in de hal van de Tongelreep. Zou je me zo kunnen vinden?

Ik heb een bruine krijtstreepbroek aan, een zwarte leren jas met krabsporen van de poes, een fuchsiaroze sjaal en een bruine tas en een blauwe sporttas Mijn haar is halflang, donkerbruin/paars en vettig
Gaat goed komen
disclaimer
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:41:55 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_46066290
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

we bijten niet hoor tenzij je naar chocolade ruikt

Ik heb trouwens ook vrij weinig tijd om voor te bereiden dus ik mik gewoon al mijn zooi in een weekendtas donderdagavond. Het is maar een weekendje.
Oja en ik moet toch vanavond boodschappen doen (bij de lidl) dus ik neem wel wat wijn mee.
Nee ben ik ook niet bang voor maar het is toch wel begrijpelijk dat een heel weekend in Groenlo met 11 vreemden een beetje intimiderend kan zijn. Jullie hebben elkaar denk ik allemaal al eens gezien tijdens eendaagse meetings
disclaimer
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:59:55 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_46066693
Wat zijn eigenlijk de plannen qua avondeten?
disclaimer
pi_46066764
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen qua avondeten?
Plannen?
Ik ben met plannen al zo ver dat ik weet dat ik een tas in moet pakken en Fannetje moet ophalen. Verder heb ik eigenlijk nog niet nagedacht.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_46066868
Als je het hier gevolgd hebt , dan schijnt de eetplanning als volgt te zijn (correct me if i'm wrong):

• Niet snoepen en veel fruit / groente in huis hebben
  • Chocoladetaart!
  • Vrijdag: soep met broodjes (en salade, althans, dat vind ik wel lekker erbij). Voor laatkomers is er dan ook soep.
  • Zaterdag: gourmetten / steengrillen / pannenkoeken
  • Zondag: geen flauw idee. Vast uiteten met de overblijvers?

•   woensdag 7 februari 2007 @ 11:02:43 #108
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46068262
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Plannen?
    Ik ben met plannen al zo ver dat ik weet dat ik een tas in moet pakken en Fannetje moet ophalen. Verder heb ik eigenlijk nog niet nagedacht.

Hoe laat ga jij zondag naar huis?
    disclaimer
    pi_46068944
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe laat ga jij zondag naar huis?
    Hangt er van af hoe gezellig het is.
    En natuurlijk van de wensen van mijn bijrijdsters.

Zat zelf te denken na het avondeten... maar ik heb ook geen idee wat de rest doet. Ik sta (bijna) overal voor open.
    ***Levi was here***
      woensdag 7 februari 2007 @ 11:28:17 #110
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46068968
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe gezellig het is.
    En natuurlijk van de wensen van mijn bijrijdsters.

Zat zelf te denken na het avondeten... maar ik heb ook geen idee wat de rest doet. Ik sta (bijna) overal voor open.
    ah okee, dan schik ik me wel
    Ik word quasi gedwongen om toch al vrijdag te komen
    disclaimer
    pi_46069077
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ah okee, dan schik ik me wel
    Ik word quasi gedwongen om toch al vrijdag te komen
    Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.
    ***Levi was here***
      woensdag 7 februari 2007 @ 11:32:55 #112
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46069108
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mocht je na vanavond nu heel bang voor mij zijn, kun je altijd nog in z'n geheel afzien van dit weekendje.
    Het zal wel loslopen.
    Waar ik nog het bangst voor ben is dat ik in de verleiding kom om allemaal vette zooi te gaan eten
    disclaimer
    pi_46069147
    Vette zooi komt er niet in hoor
    pi_46073462
    Hoi
    Ben nog niet uit gebrongieterd (deze woordkeuze leg ik nog wel een keer uit iets met een oma)
    Maar... Ik ga lekker mee
    Heb er echt zin in, kan wel een weekendje relaxen gebruiken
    pi_46073478
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het zal wel loslopen.
    Waar ik nog het bangst voor ben is dat ik in de verleiding kom om allemaal vette zooi te gaan eten
    Als ik een sauna in de buurt heb, heb ik altijd een automatische neiging tot veel drinken en gezond eten
      woensdag 7 februari 2007 @ 14:06:19 #116
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46073496
    Ik ga vanavond nog even met Levitation in onderhandeling over de duur van mijn verblijf
    disclaimer
    pi_46073529
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
    Ik ga vanavond nog even met Levitation in onderhandeling over de duur van mijn verblijf
    ***Levi was here***
    pi_46073747
    Ik heb maandag ergens een les waar ik heen moet, zou dus wel eens niet zo laat moeten vertrekken maandagochtend.
    Eerst maar eens uitzoeken hoe laat die les is (en of hij te skippen is)
    pi_46073961
    Als ik heel veel pech heb, dan heb ik maandagmorgen om 9.00 uur mijn groen licht gesprek...
    Maar dat hoor ik nog...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_46075573
    Ik moet sowieso zondagmiddag alweer weg, ik heb maandagochtend om half 9 college en ik wil liever niet in het donker fietsen op de terugweg
    pi_46077249
    Jeetje, wat praten jullie veel!

Ik hou ook niet van horrorfilms trouwens. Iets in de trant van "Scream" is nog wel OK, maar van "the Ring" heb ik echt twee nachten slecht geslapen!

En Levitation, ik wilde iig wel graag na het avondeten naar huis, zodat ik nog een beetje kan uitweekenden .
      woensdag 7 februari 2007 @ 20:31:13 #122
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46085674
    Goedenavond mensen!
    Levitation is een tof wijf Lekker 50 baantjes gedaan

Maar ik heb een mededeling van huishoudelijke aard. Ik heb besloten dat ik toch niet mee kan gaan met het weekendje. Om redenen die ik al eerder genoemd heb. Het lijkt me superleuk om een keer mee te doen met een meeting, maar ik wil wel rustig beginnen, met 1 dagje, en niet met 3. Hopelijk begrijpt u dat en word ik niet gebasht nu
    disclaimer
    pi_46085837
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
    Goedenavond mensen!

Maar ik heb een mededeling van huishoudelijke aard. Ik heb besloten dat ik toch niet mee kan gaan met het weekendje. Om redenen die ik al eerder genoemd heb. Het lijkt me superleuk om een keer mee te doen met een meeting, maar ik wil wel rustig beginnen, met 1 dagje, en niet met 3. Hopelijk begrijpt u dat en word ik niet gebasht nu
    jij weet ook niet wat je wil zeg

Maareh, ik kan het me best voorstellen, ik was ergens ook best gestressed, ik dacht iedereen te kennen, en opeens zou er een relatief vreemde mee... Dat leek mij eigenlijk ook doodeng, en jij zou met 10 vreemden op stap gaan....
    Er komt ook heus nog wel een volgende keer..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      woensdag 7 februari 2007 @ 20:41:51 #124
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46085940
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef teigan het volgende:

[..]

jij weet ook niet wat je wil zeg

Maareh, ik kan het me best voorstellen, ik was ergens ook best gestressed, ik dacht iedereen te kennen, en opeens zou er een relatief vreemde mee... Dat leek mij eigenlijk ook doodeng, en jij zou met 10 vreemden op stap gaan....
    Er komt ook heus nog wel een volgende keer..
    Nou, dat valt wel mee toch?
    Ik was gisteravond laat om, maar vanmorgen twijfelde ik toch wel erg, en dat is inderdeed alleen maar erger geworden. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en ben ook absoluut niet verlegen verder, maar een heel weekend is gewoon te veel.
    Maar als jullie weer chocola gaan maken of aapjes gaan kijken ga ik zeker mee
    disclaimer
    pi_46086590
    Ik kan het me heel goed voorstellen Stormqueen! Nouja, je kunt altijd nog een middagje langskomen ofzo, ondanks dat het niet echt in de buurt is.
    pi_46095573
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
    Goedenavond mensen!
    Ik is tof wijf
    Stormqueen is ook super gezellig... we hebben al kletsend 50 baantjes gezwommen.
    Ik was gisteravond helegaar zo maal als een klontje.
    ***Levi was here***
    pi_46095874
    Ik heb nog even een technisch probleempje dat ik nog moet "verhelpen". Ik mag de auto meenemen, maar Vick heeft ook een auto nodig dit weekend. Nu zouden wij vanavond de auto van zijn moeder ophalen om te lenen... maar ik betwijfel of dat lukt gezien de weersvoorspellingen. Ik moet dus nog even kijken hoe het allemaal loopt nu... zodra ik weet hoe ik dit oplos, laat ik 't weten.
    ***Levi was here***
    pi_46096472
    Jojogirl en Liejannuh, wat zullen wij afspreken voor morgenavond?
    Willen jullie bij mij nog iets eten voor dat we weggaan?
    pi_46096550
    Levi: als het niet lukt om de auto mee te krijgen, kan je toch altijd nog met de trein? Vanuit Utrecht kunnen jullie zowiezo meerijden of ik of Troel pik jullie in Groenlo wel op.

Troel: hoe laat ben jij morgen eik in Groenlo bij de huisjes om de sleutels op te halen? Of maakt het niet uit wie dat doet?
      donderdag 8 februari 2007 @ 09:53:24 #130
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46097081
    Ik ben in Groenlo zodra we in de huisjes kunnen, dus vanaf 15:00 uur (uit mijn hoofd)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 8 februari 2007 @ 10:44:31 #131
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_46098417
    * Jojogirl is zo blond soms
    Ik kwam dus echt net pas op het briljante idee om zo vlak voor het weekend weer eens in te loggen om m'n PMetjes te lezen.

Edit: Octo je hebt een bericht over meereizen en eten enzo

[ Bericht 13% gewijzigd door Jojogirl op 08-02-2007 10:57:29 ]
    pi_46101037
    Ik heb hier nog geen sneeuw gezien, maar als het morgen wel flink gesneeuwd heeft ga ik lekker met de bus ipv op de fiets
      donderdag 8 februari 2007 @ 12:33:12 #133
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46101916
    Hier in eindhoven is werkelijk alles bedekt door de sneeuw
    disclaimer
    pi_46103053
    Hier sneeuwt het nu ook, ben benieuwd hoe erg het wordt
    * omearos denkt aan de sneeuwstorm van november 2005
      donderdag 8 februari 2007 @ 13:10:39 #135
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46103089
    Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      donderdag 8 februari 2007 @ 13:11:18 #136
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46103115
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef omearos het volgende:
    Hier sneeuwt het nu ook, ben benieuwd hoe erg het wordt
    * omearos denkt aan de sneeuwstorm van november 2005
    die was gaaf!
    Deed er gewoon 2 uur over om op mijn werk te komen (let wel, 10 kilometer )
    De bussen stonden knock-out op de busbaan
    Die avond ging ik lopen naar de kroeg en heb heel de avond blauwe tenen gehad van onderkoeling
    Sneeuw
    disclaimer
    pi_46103241
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:

stormqueen je nick zegt het al, je bent gek op dit soort dagen
    pi_46105025
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die was gaaf!
    Deed er gewoon 2 uur over om op mijn werk te komen (let wel, 10 kilometer )
    De bussen stonden knock-out op de busbaan
    Die avond ging ik lopen naar de kroeg en heb heel de avond blauwe tenen gehad van onderkoeling
    Sneeuw
    De weg voor mijn werk is nu een grote zwarte modderpoel. Romantisch
    ***Levi was here***
    pi_46108120
    Het is hier gewoon alleen maar grijs en saai weer..

Ik wil ook sneeuw!!!!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 februari 2007 @ 15:45:46 #140
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_46108328
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
    Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopic
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 8 februari 2007 @ 15:49:11 #141
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46108478
    Ohja, het regent inmiddels, om half zes is die sneeuw wel weg
    disclaimer
      donderdag 8 februari 2007 @ 16:33:05 #142
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46110117
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oew, je zit nu officieel in het taal- en spelfoutentopic
    Wat erg, ik zie die fout nu pas
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46111990
    Sneeuw Sneeuwdrek

Levi, als het niet lukt met de auto lees ik dat later vanavond ff, ben vanavond naar een verjaardag.
      donderdag 8 februari 2007 @ 17:22:47 #144
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46112120
    Nou, 't is maar goed dat ik heb besloten om niet mee te gaan want het is echt gekkenhuis hier op kantoor Had nooit vrij kunnen krijgen
    Maar nu ist tijd om de fiets te pakken en door de smots te trappen
    disclaimer
    pi_46117244
    Jammer, Stormqueen Mijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk Awww toe, kom nou

Moet ik nog medische apparaten meebrengen? Stethoscoop voor Freecell's bronchitis? Thermometers ter controle op oververhitting na de sauna? Verbanddoos? Bloeddrukmeter bij spanning tijdens spelletjes? Reflexhamertjes om te controleren op neurologische schade na teveel wijntjes? Een ooglampje voor als het licht uitvalt?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_46117388
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
    Jammer, Stormqueen Mijn ervaring met deze meiden/vrouwen is dat ze allemaal stuk voor stuk heel erg leuk zijn. Het zijn geen kakmadammen, geen trutten, geen bitches, geen modepoppetjes, geen kantoortrutjes etc. Eigenlijk zijn ze allemaal leuk Awww toe, kom nou

Moet ik nog medische apparaten meebrengen? Stethoscoop voor Freecell's bronchitis? Thermometers ter controle op oververhitting na de sauna? Verbanddoos? Bloeddrukmeter bij spanning tijdens spelletjes? Reflexhamertjes om te controleren op neurologische schade na teveel wijntjes? Een ooglampje voor als het licht uitvalt?
    misschien wat scalpels en hechtdraad om overtollig vel te verwijderen?
    Of zat je daar nou nog niet op te wachten?
    pi_46117527
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:
    Scalpels en hechtdraad aanwezig, check
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_46117538
    Ik heb zelfs lidocaine in huis ...
      donderdag 8 februari 2007 @ 20:13:56 #149
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46117922
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
    Ja JULLIE wel, maar ik...
    disclaimer
    pi_46119140
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:

Dat valt vast reuze mee. Ik ben wel wat gewend
      donderdag 8 februari 2007 @ 22:29:04 #151
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46123015
    Ik heb wel mijn woonkamer compleet omgebouwd net. Binnen 2 uur. En zelfs mijn pc weer aangesloten. Ben ik even trots op

Piepkleine appartementjes
    disclaimer
    pi_46123104
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef teigan het volgende:

[..]

we gaan dokter bibber spelen op elkaar
    pi_46123265
    Ah, nog geen reisnieuws. Nou, dan kijk ik morgen nog ff
    pi_46124064
    Reisnieuws voor Fannetje: alles komt goed... zie je om half 2!!
    We hebben de auto gewoon op kunnen halen, er ligt hier eigenlijk bijna geen sneeuw meer.
    ***Levi was here***
    pi_46124126
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!
    ***Levi was here***
      donderdag 8 februari 2007 @ 22:59:20 #156
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46124238
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Tssss... stoerdoenerij... je bent gewoon heel aardig, geef nu maar gewoon toe!
    Naja, omdat je zo aandringt
    disclaimer
    pi_46125837
    Neemt iemand nog Triviant mee? Ik neem al zoveel zooi mee, het past er niet meer bij .
    Troel: ik ben ook zo rond 15.00 bij Marveld. Dan drop ik mijn zooi en ga ik de andere dames van de trein halen. Anders passen hun tassen er niet meer bij
    pi_46129755
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Pandorah het volgende:
    Neemt iemand nog Triviant mee? Ik neem al zoveel zooi mee, het past er niet meer bij .
    Troel: ik ben ook zo rond 15.00 bij Marveld. Dan drop ik mijn zooi en ga ik de andere dames van de trein halen. Anders passen hun tassen er niet meer bij
    Mijn planning is ook om daar rond 15.00 te zijn. Auto's zat dus om de rest te vervoeren!
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 februari 2007 @ 07:31:31 #159
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_46129764
    Meiden, ik wens jullie alvast heel veel plezier samen! Volgens mij gaat dat wel goedkomen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_46129970
    Ik neem hier dus om 13:40 de trein richting Zwolle.
    Om 14:11 in Zwolle.

In Zwolle om 14:20 de trein naar Zutphen.
    Om 14:56 in Zutphen.

In Zutphen om 15:07 de trein naar Winterswijk.
    Om 15:31 aankomst op station LIchtenvoorde-Groenlo.

Om uiteindelijk hier te komen:

En al snel hierin te duiken:

Voor maandag voor Marchien en mij: Taxi Wallerbosch: 0544 461555
    pi_46130013
    Jij neemt nog een laptop mee Isa? Dat je al die info hierff neerzet?
    pi_46130056
    Nee, dat is voor het printje
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:11:41 #163
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46130595
    OK, ik heb ingepakt:

kleren, badpakken, slippers
    extra toiletpapier
    jam, vlokken, hagelslag
    pannenkoekenmix
    extra toiletpapier
    olijfolie
    volkoren knackebrod
    extra toiletpapier
    dvdserie Hugh Grant
    mijn kussen en dekbed (voor het koulijden)
    paar pakken houdbare melk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46130655
    Freecell...ik denk niet dat ik met je mee terug ga op maandagochtend. We moeten dan namelijk om 7:30 vertrekken wil jij op tijd zijn in Groningen
    Ik ga dus denk ik later weg.
    pi_46130662
    Troel, ik ken geen enkele bungalow die zo heet wordt als ie in Marveld...en dan heb ik het niet over de sauna... En er zijn allemaal extra dekbedden aanwezig.
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:35:20 #166
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46130933
    ok, dekbed hoeft niet mee.

koffiemelk
    koffie
    thee
    sausjes
    spelletjes
    camera
    telefoonlader
    zaklamp

heb ik ook klaar staan.

Lijstje met wat iedereen betaald heeft ligt op de printer.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_46131018
    Vergeet je je extra toiletpapier niet Troel?

Oew! Ik ben mijn bikini vergeten! Nooit op de ochtend van vertrek om half 7 je tas pakken dus, want dan ga je dergelijke dingen vergeten!
    pi_46131020
    Ik ga een weekendje weg en neem mee:
    2 badpakken die terug moeten naar Perry, tenzij iemand d'r eentje wil overnemen...
    ***Levi was here***
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:42:27 #169
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46131077
    Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie

Doet me denken aan mijn moeder die voor het eerst in haar leven een week naar de zon ging.
    Ze had 7 truien bij zich, 3 vesten, 5 spijkerbroeken, 8 linnen lange broeken ( ) 6 paar schoenen, sokken, panty's, en dan natuurlijk nog de gewone hemdjes, t-shirts en rokjes.

25 kilo bagage
    Toen ze terugkwam was ze wel genezen. Ze heeft alleen maar d'r bikini aan gehad
    disclaimer
    pi_46131105
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
    Je zou haast zeggen dat jullie een week gaan survivallen als ik die paklijsten zie
    We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.
    ***Levi was here***
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:45:45 #171
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46131145
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

We gaan anders wel naar onderontwikkeld gebied.
    Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.
    disclaimer
    pi_46131161
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef Levitation het volgende:
    Ik ga een weekendje weg en neem mee:
    2 badpakken die terug moeten naar Perry, tenzij iemand d'r eentje wil overnemen...
    Ik wil wel even kijken/passen, ben benieuwd welke jij hebt meegenomen...
    pi_46131175
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had vroegen een communicatiestudiegenootje die uit Groenlo kwam. Zij kon dat ook zo heel mooi nasaal uitspreken, dat Groenlo.
    Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?
    ***Levi was here***
    pi_46131192
    Ik kreeg gisteren al commentaar van mijn vriendje:
    "Hoelang ga jij eigenlijk wel joh? Als ik een week wegga, dan heb ik die rugzak halfvol"
    (ik was bang dat het allemaal niet ging passen... Ik twijfel ook nog steeds of er nog een tas meemoet... )
    pi_46131208
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hebben ze daar eigenlijk stromend water en electra?
    Straks moeten we zelf hout hakken om de sauna te verwarmen, en met rietjes voor de bubbels in het bubbelbad zorgen....
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:51:04 #176
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46131246
    Als ik een weekend weg ga dan is het meestal: 2 paar sokken, 2 onderbroeken, de pil, tandenborstel, tandpasta, shampoo en zeep, een extra t-shirt, comfy shoes en een badpak. Owja, en sudoku.
    disclaimer
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:51:29 #177
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46131257
    Lijkt me ook wel erg leuk trouwens, rietjes mee
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:52:18 #178
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_46131278
    OK, ik heb mijn rekening gechecked, ik ga nu de visjes een nieuw koolfilter geven en dan richting Hengelo!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 9 februari 2007 @ 09:53:36 #179
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_46131308
    Ow, das ook zaad, vanuit IJsselstein naar Groenlo te moeten
    disclaimer
    pi_46131315
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
    OK, ik heb mijn rekening gechecked, ik ga nu de visjes een nieuw koolfilter geven en dan richting Hengelo!
    Tot straks!
    ***Levi was here***
    pi_46131341
    Tot vanmiddag!!!
    pi_46131354
    ik heb al mijn kleding (en slippers) in 1 rugzak gekregen, en die rugzak is ook gelijk zo'n zwemtas zeg maar.

Verder heb ik mijn gourmetstel, dvd's, fles wijn, fles drank en toiletspullen. Ik zie dat Troel al olijfolie heeft, dus dat kan ik thuislaten
    pi_46131365
    Ik heb ook al een heleboel zooi bij me. Ik ben blij dat ik met de auto ben want de hele achterbak zit vol .
    Normaal gesproken neem ik niet zoveel zooi mee voor een weekend. Het lijkt net alsof ik op kampeervakantie ga. Dan menen we ook zoveel zooi mee.

Maar goed, ik neem dan mee:
  • Spelletjes
  • 10 DVD's
  • Poffertjespan
  • Steengrill
  • 3 flessen rose + flesopener
  • Kwastje + kruidenrondje
  • Keukenrol
  • Badjas, badhanddoek, gewone handdoek en tankini
  • Kleren
  • Wandelschoenen
  • Zaklamp
  • Helaas ook zooi van kantoor
  • Wat leesboeken.

Tot straks!

• pi_46131557
    Oja, ik gooi nog wel even triviant in de auto vanavond

en ik moet na werk nog snel langs de apotheek om mijn nuvaringetjes te halen want ik moet zondagavond wisselen
    pi_46131605
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
    Ow, das ook zaad, vanuit IJsselstein naar Groenlo te moeten
    Ach het is een stuk dichterbij dan vanuit Delft

gelukkig heb ik nog Jojogirl en Liejannuh in de auto, anders zou het een saai 2 uur worden.
    pi_46131609
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:04 schreef octopussy het volgende:
    Oja, ik gooi nog wel even triviant in de auto vanavond
    Da's slim, die paste bij mij er niet meer bij
      vrijdag 9 februari 2007 @ 10:05:49 #187
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_46131612
    Tsss ik kom uit Groenlo ja, en ik ben ontzettend ontwikkeld dus geen Groenlo dis meer aub

Wat ik ga meenemen zie ik vanmiddag allemaal wel, heb m'n tas nog niet gepakt.
    pi_46131837
    Ik neem ook niet zoveel mee, maar da's meer omdat ik het zelf moet dragen op de fiets
    Ik ben nog tot 3 uur aan het werk, daarna naar huis en tegen 4 uur op de fiets. Ik hoop dat ik het voor 6 uur red.
    Tot vanavond dames!
    pi_46131920
    Ik vraag bij de lunch wel even aan mijn studiebegeleider of hij het goed vind als ik een uurtje eerder wegga vandaag (16.30). Ik verwacht niet dat dat een probleem is.

Gisteren wel in sneltreinvaart het hele huis schoongemaakt met z'n tweeen, inclusie het wegwerken van een hoop wasgoed
    Stefan gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel
    pi_46131944
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
    Doet me een beetje denken aan de Wet van het Inpakken: na inpakken de helft van je spullen weer uitpakken en 2x zoveel geld meenemen.
    pi_46131969
    Ik ben trouwens een keer ergens wezen logeren zonder tas. Vroeg mijn nicht: 'waar zijn je spullen??' Ik: "in mijn tasje...schoon ondergoed en een tandenborstel '
    pi_46131996
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
    Gisteren wel in sneltreinvaart het hele huis schoongemaakt met z'n tweeen, inclusie het wegwerken van een hoop wasgoed
    Stefan gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel

Gisteren hier het huis in sneltreintempo schoongemaakt. Inclusief wasgoed.
    Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel

Serieus!
    pi_46132171
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dennis gaat zaterdag pokeren en dan blijven er ook mensen slapen, dus het moest wel

Serieus!
    Vick moet het huis maar schoonmaken. Ik kan niet heksen.
    Gelukkig geen logees bij ons.
    ***Levi was here***
    pi_46132235
    Ik hoop dat als ik thuiskom zondagavond, dat het huis een stuk netter is dan nu..

Maar ik ben ergens bang dat vriendje het hele weekend gaat zitten spelletjes spelen...
    pi_46132373
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Serieus!
    pi_46132409
    Nou ja, ik ben benieuwd hoe 4 (of 5) mannen het huis hebben achtergelaten als ik weer terugkom.
    pi_46132527
    Wat nemen jullie allemaal veel mee... ik heb eigenlijk niks behalve alle standaard dingen...
    Oh, ik zal een pak cruesli meenemen voor mijn ontbijt, en zoetjes voor in mn thee

Zometeen even kijken of ik een fatsoenlijke tas kan vinden, mn koffer is veel te groot en mn rugzak toch echt te klein...
    pi_46132591
    Ik heb dat probleem ook, Fannetje...rugzak te klein, sporttas & koffer te groot

Ik neem ook redelijk wat standaard dingen mee. Kleren, badpak (ik pas geen bikini meer, ik heb er 3), de pil, douche en shampoospul, kruiden, rietjes met smaakje.

dvd's lijkt me niet nodig gezien de 3-weken aan film die al meegesjouwd gaan worden
    pi_46132698
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef Isabeau het volgende:
    Ik heb dat probleem ook, Fannetje...rugzak te klein, sporttas & koffer te groot

Ik neem ook redelijk wat standaard dingen mee. Kleren, badpak (ik pas geen bikini meer, ik heb er 3), de pil, douche en shampoospul, kruiden, rietjes met smaakje.

dvd's lijkt me niet nodig gezien de 3-weken aan film die al meegesjouwd gaan worden
    Ik heb een volle sporttas, een kleine weekend tas met nog wat zooitjes en een krat in de auto staan. En ik bedacht me zojuist dat ik zo eigenlijk nog even langs de AH moet voor wat Levje-broodbeleg.
    Ik sleep standaard teveel zooi mee... op vakantie ook. Moet altijd mijn koffer herinrichten om onder de 20kg te blijven.
    ***Levi was here***
    pi_46132767
    Ik doe trouwens octopussy's jas aan. Mijn winterjas wil nog steeds niet goed dicht
    pi_46132902
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
    Ik doe trouwens octopussy's jas aan. Mijn winterjas wil nog steeds niet goed dicht
    Ik moet mijn leren jas van het weekend even repareren, heb de knopen eraf getrokken... stond wat teveel spanning op.

Bedenk me opeens dat ik de knoop ben vergeten! Heb dus wel m'n jas en reparatiespul bij me... maar niet de knoop. (Zit nu op mijn werk, moet tot half één werken)

Fannetje: ik kom 10 minuten later, ik moet nog even langs huis.
    ***Levi was here***
    pi_46133017
    wat neemt iedereen nog veel mee aan etenswaren ed... Ik hoop dat het niet erg is dat ik niets meeneem verder(misschien wat thee), het past er niet echt meer bij in mijn rugzak..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')