quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:43 schreef Troel het volgende:
Overigens, ik voel me kies nagenoeg niet meer (en heb zelfs vanmiddag al geen tramadol meer gehad)!!
Ik ben weer helemaal blij
Geen chocolade voor mij en teigan danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Geen chocolade? Op een dieetclubmeeting? Dat kan echt niet hoor
Weinig chickflicksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef Pandorah het volgende:
Oke en ik neem mee:Steengrill met wat pannetjes (met kwastje en zout) Poffertjespan Rummicup Ik heb geen mens-erger-je-niet maar wel: super mikado Nam iemand al Triviant mee? DVD's: Hoodwinked, Amelie, When Harry met Sally, Pirates of the Carrebean I + II, Eternal Sunshine of the Spotless Mind en Coupling (seizoen 1). Wandelschoenen Spullen voor zwemmen en sauna. Zaklantaarn?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan misschien alle 4 de seizoenen van coupling regelen![]()
(zag het ergens staan)
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij zitten we daar straks met 2 tv's en 47 dvd's
Zijn er wel dvd-spelers?
Ow jee, daar zeg je me watquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik heb een kat tegenwoordig
Even oppas regelen
Silver Bullitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik maak vast niemand blij met de Stephen King collectie?
die stapel bewaren we wel voor de kampeermeetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Silver Bullit
Oja, ik ging niet mee...
Gelukkig, ben ik niet de enige die mijn beest bijna verwaarloosd hadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Ow jee, daar zeg je me watStond op mijn to-do-lijstje, blijkbaar heb ik die weggegooid zonder dat alles af was
Mijn vriend woont om de hoek, hij gaat haar af en toe aaienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef omearos het volgende:
De mijne zit spinnend op schootEn oppas is geregeld
Ja, maar die zijn tenminste niet heul allenig danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Poeh, de mijne blijven geregeld een weekend alleen thuis met zijn drietjes. 6 bakken voer, schone kattenbak, teil water en tot nu toe hebben ze het steeds overleefd
dat was voor mijn tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:20 schreef Rewimo het volgende:
Oja, het gaat al twee topics lang over: wat zullen we eten? En nu ineens willen jullie niet snoepen![]()
Ik moet ook vaak huilen bij romantische films. Ook als ik ze al 3x heb gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:05 schreef Troel het volgende:
Ik moet huilen van horrorfilms en dat is niet leuk
En ik verhuis halverwege de nacht... om maar zo lang mogelijk te kunnen slapen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Pandorah het volgende:
Nou, we hadden een nachtmensenhuisje en een ochtendmensenhuisje
Ik ben ook een horror-ei... ik kan er echt niet naar kijken... word ik bang in het donker van...quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:05 schreef Troel het volgende:
Ik moet huilen van horrorfilms en dat is niet leuk
We kunnen je ook altijd even naar het station brengen als je het niet trekt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Horror
Ik moet vaak huilen bij romantische komedies... van ellendeSorry
anywayz, ik ben even aan het onderhandelen over de auto. Ik stond vanmorgen onder de douche en kreeg een aanval van instant panic. Ik vind meeten enorm leuk (denk ik) maar 2 volle dagen in Groenlo met 11 mensen die ik allemaal nog nooit heb gezien gaat een beetje teveel van het goede worden ben ik bang![]()
Mijn idee is dan ook dat ik een half weekendje meedraai, van zaterdag op zondag. Maar hoe en wat laat ik nog wel even weten als vriendlief me terug heeft ge-PM't
Ja snap ik, maar daarnaast heb ik mijn vanavond en morgenavond al volgeboekt en heb ik dus zo'n beetje een half uur om me voor te bereiden. Jullie weten al een aantal weken dat je gaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
We kunnen je ook altijd even naar het station brengen als je het niet trekt.
We hebben het er vanavond nog wel over tijdens onze mini-zwemmeet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar daarnaast heb ik mijn vanavond en morgenavond al volgeboekt en heb ik dus zo'n beetje een half uur om me voor te bereiden. Jullie weten al een aantal weken dat je gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |