Gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef -Glenn- het volgende:
Kun je de OP niet even aanpassen met de nieuwe die ik gemaakt had?
hier
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef SilverBullet het volgende:
Dit is dus deel 49We hebben 2x 47 gehad.
Viel bij ons gelukkig wel mee, maar het was gewoon hectischquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Clauw het volgende:
vandaag was het bij ons echt superdruk vandaag, vanaf 2 uur tot mijn werktijd (18.00) constant lange rijen.
Moest je toevallig zaterdag werken en kwam er toevallig rond kwart voor 5 nog een vrachtwagen met 3 containers zuivel erin ?quote:
Dat is toch wel 1 cent? Op zn hoogst?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef Webgangster het volgende:
Yeah volgens de cao gaan we 0,75% hogere loon krijgen a.s salarisstrookje
Scheelt mij ¤ 5,38 per periode!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is toch wel 1 cent? Op zn hoogst?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef highway101 het volgende:
[..]
Scheelt mij ¤ 5,38 per periode!![]()
Nouja, dat is weer 60km rijden met m'n auto, laat ik maar denken![]()
2 keer naar m'n werk dus.
Laatste Voyeur: o-fielquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:02 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben niet zo van de vele posts vandaag...
Ik werk er nu ruim 9 jaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Webgangster het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jaar jullie al bij de albert heijn werken en na hoeveel jaar ben je verkoper b geworden en om welke reden ?
Ik werk er nu 2 jaar, ik kan bijna alles maar nog steeds geen verkoper b, ik ben 17 jaar over 2 maanden18 jaar en over 3 maanden dus 2 jaar werkzaam bij de albert heijn...
Yeah; ik ga van 9,77 naar 10,11.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef Webgangster het volgende:
Yeah volgens de cao gaan we 0,75% hogere loon krijgen a.s salarisstrookje
Was ik mooi op tijd met mijn salaris verhogingquote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Verkoper A/B is afgeschaft, je kan het niet meer worden.
Ik werk er al meer dan 4 en half jaar, maar bij ons filiaal doen ze niet aan verkoper Bquote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Webgangster het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jaar jullie al bij de albert heijn werken en na hoeveel jaar ben je verkoper b geworden en om welke reden ?
Ik werk er nu 2 jaar, ik kan bijna alles maar nog steeds geen verkoper b, ik ben 17 jaar over 2 maanden18 jaar en over 3 maanden dus 2 jaar werkzaam bij de albert heijn...
Na een jaar werd bekeken of je wat waard was voor de AH, had je goed je best gedaan dan werd je Verkoper B, je kreeg ook een salarisverhoging. Volgens mij was het ook verplicht dat je kon bestellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef morgane het volgende:
wat hield verkoper B dan eigenlijk in?
ik werk nu alweer bijna 3 jaar bij AHik hoop echt dat ik er niet op mn 19e uitgemikt word, heb het nog altijd ontzettend naar mn zin hier!
Ik zou eigenlijk op mijn 19e weg moeten, omdat ik geen onbepaalde tijd contract had gekregen. Maar ik wou niet echt weg, dus heb hun duidelijk gemaakt dat zij mij niet konden missen. Toen kreeg ik, eigenlijk buiten de regels om, alsnog een OT contract na mijn 19e. Dus wil je blijven, zorg voor een OT contract...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef morgane het volgende:
wat hield verkoper B dan eigenlijk in?
ik werk nu alweer bijna 3 jaar bij AHik hoop echt dat ik er niet op mn 19e uitgemikt word, heb het nog altijd ontzettend naar mn zin hier!
Theoretisch gezien kan het wel, maar tegenwoordig is het zo dat alle winkelmedewerkers ingeschreven worden onder de functiecode "vulploegmedewerker". Deze functie kent geen a/b onderscheiding.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Verkoper A/B is afgeschaft, je kan het niet meer worden.
Iemand uit mijn filiaal is dus afgelopen week verkoper b geworden, afdeling in houdbaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan het wel, maar tegenwoordig is het zo dat alle winkelmedewerkers ingeschreven worden onder de functiecode "vulploegmedewerker". Deze functie kent geen a/b onderscheiding.
Voor de caissieres ligt het anders, die kennen nog wel een a/b onderscheiding. Contracten boven de 20 uur kunnen na een half jaar al overgaan in B, daaronder komt er na een jaar een rapportage bij het management. Zij moeten bepalen of iemand inderdaad van a naar b mag. Het is echter wel zo, dat wanneer men besluit deze functiecode op a te houden, dan men hier een goede reden toe moet hebben.
ja ook hectisch, ik was blij dat ik naar huis mocht!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Viel bij ons gelukkig wel mee, maar het was gewoon hectisch
Ja, ik las 'm...quote:
K. Of L. Of H. Of Y. Of...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef highway101 het volgende:
Dan belt iemand anders je zeker wel
hoe hete die vm van zijn achternaam?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik werk er nu ruim 9 jaar.
Na ruim een jaar zei ik tegen m'n VM: "Hey Said, ik ben nog geen verkoper B! Kan jij dat niet regelen?"
En de periode daarop was ik verkoper B.
[..]
Yeah; ik ga van 9,77 naar 10,11.
ik 4,91 vorig jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
En als je 18 bent?
Nou, dat vertelde mijn regiomanager in elk geval vandaagquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat dat 35 euro kost...
Geen idee.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
hoe hete die vm van zijn achternaam?
weet je dat nog?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef highway101 het volgende:
Hoeveel verdien je met verkoper B als je 20 bent?
De CAO staat in de OP sjaakies...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
En als je 18 bent?
heej nooit gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
De CAO staat in de OP sjaakies...
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheidquote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Webgangster het volgende:
Gekste dignen komen erin voor zeg, beltegoed en duracell baterijen...
Ja maar het is totaal geen houdbaar... meer counter en die dingen moet houdbaar schijnbaar ook doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:09 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheid
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag 3 nieuwe contracten gehad.
- Een tijdelijke verhoging naar 128 uur.
- Een verlenging tot 12-07-2008
- En ik ben verkoper B geworden
Ik moest gewoon 6x tekenen, alles in 1 lijkt me ook logischer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?
Althans, bij ons staat dat allemaal in 1 contract (wel Franchise)
Dat is idd wel raar... Wij hebben dat laatst gewoon achter de counter staan doen, waar de batterijen dus ook liggen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja maar het is totaal geen houdbaar... meer counter en die dingen moet houdbaar schijnbaar ook doen
Daarom word er dus nu ook in alle filialen een codeboek doorlopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Dat is idd wel raar... Wij hebben dat laatst gewoon achter de counter staan doen, waar de batterijen dus ook liggen...
Ook een heel aantal weg kunnen mikken, net als Cartridges enzo... zonde...
Ja hoi, ik doe die opleiding! HBO duaal is dat je 2 dagen per week op school zit (2 dagen van 9 tot 5) en dan de food&business richtingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ok, dat snap ik wel, maar wat moet ik me van de opleiding voorstellen?
Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef highway101 het volgende:
Wist je dat een herberekening aanvragen, Albert Heijn ¤ 75 per aanvraag kost bij Accounting Plaza?![]()
Daarom word er dus nooit wat aan gedaan....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:27 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd.Misschien leren ze zo eens de uren goed in te vullen. En niet als ik ziek ben vakantie en adv wegschrijven bijvoorbeeld.
![]()
Ik werk er nu bijna 4 jaar en ben in september begonnen met een HBO-duaal opleiding. Ik volg hem bij InHolland in Diemen. Ik vind het een ontzettend leuke opleiding om verschillende redenen. Je zit met veel gemotiveerde collega's (de bedoeling is niet alleen AH, maar dat is het intussen bijna wel) in de klas, en met hen bespreeek je echt alles van het vak, alleen daarvan leer ik al ontzettend veel!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef highway101 het volgende:
vraagje: Wat is die HBO-duaal opleiding precies?
In Diemen gaan ze volgend jaar gewoon weer opnieuw met een Duale opleiding van start volgens mij. Er is juist dor de "goede" economie weer vraag en geld voor goede managers.quote:[b]Op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:17 Zit wel 1 nadeel aan, zover ik weet zijn ze met het traject gestopt. Er zijn nu hier in het zuiden nog maar 1 4e jaars over, 1 3e jaars, en 3 2e jaars. Er is in 2006 geen 1e jaars opleiding gestart wat ik begrepen heb .
Als je zo'n opleiding gaat doen, zorg er voor dat je hele duidelijke afspraken maakt met je VM / SM!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef highway101 het volgende:
vraagje: Wat is die HBO-duaal opleiding precies?
Winkelgrootte 1? Is het een garage ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Stammies het volgende:
Wat een leuk topic! dat ik deze nog niet eerder heb gezien (ben geen hardcore fokker, maar toch).
Ik werk in AH 1468 in Utereg zuid (Oud Wulvenlaan) met winkelgrote..... 1.
Dat is toch dat noodgebouw?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Winkelgrootte 1? Is het een garage ofzo?![]()
Volgens mij wel ja, dat is in Utrecht Zuid.quote:
Dan doe je dus een andere opleiding dan ons, want die van ons valt onder de Food&Business faculteit. Het praten met collega's is idd wel leuk, al zijn wij met zijn 3en (waarvan 1 een goede vriend van me is) wel redelijk uitgepraatquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Stammies het volgende:
Wat een leuk topic! dat ik deze nog niet eerder heb gezien (ben geen hardcore fokker, maar toch).
Ik werk in AH 1468 in Utereg zuid (Oud Wulvenlaan) met winkelgrote..... 1.
[..]
Ik werk er nu bijna 4 jaar en ben in september begonnen met een HBO-duaal opleiding. Ik volg hem bij InHolland in Diemen. Ik vind het een ontzettend leuke opleiding om verschillende redenen. Je zit met veel gemotiveerde collega's (de bedoeling is niet alleen AH, maar dat is het intussen bijna wel) in de klas, en met hen bespreeek je echt alles van het vak, alleen daarvan leer ik al ontzettend veel!
Als je nog meer wil weten vertel ik het je graag. (zoek anders op de website van InHolland op 'Small Business & Retail Management')
Zo ver ik weet ben je gewoon in opleiding voor VM hoorquote:
In mijn winkel doe ik echt alles (wij hebben alleen een bake-off afdeling dus ik heb nog nooit achter een deli en kaas afdeling gestaan). Ik zit sinds kort vanwege mijn opleiding in het 3(!!) kopige kader. De baas van de toko is een VM en verder is er nog een VS. Alledrie zijn we in opleiding voor SMDus we stimuleren elkaar echt goed!
Ja, maar je moet ook aanmeldingen hebbenquote:In Diemen gaan ze volgend jaar gewoon weer opnieuw met een Duale opleiding van start volgens mij. Er is juist dor de "goede" economie weer vraag en geld voor goede managers.
Zet mij ook in de OP please
Dat is wel ver ja, maar iemand in mijn klas komt uit Rosmalen dat is bijna 90 km geloof ik. Al je rijskosten krijg je vergoed (net als je boeken- en studiekosten, en ik ben het dubbele gaan verdienen eur9,36quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:07 schreef highway101 het volgende:
Hmmm Diemen is wel wat ver, dikke 110 kilometer, en Sittard is 200km. maar bedankt voor de antwoorden!
Inderdaad, de binnenkant van het gebouw valt bijna van ellende uit elkaar. We hebben een vergunning tot zomer 2006 geloof ik, en de eerste paal van de nieuwe winkel moet nog de grond in geslagen worden. Het gebouw is denk ik wel de best beveiligde Albert Heijn. Hij is voledig van staal, je komt er echt niet in als ie dicht is.quote:Volgens mij wel ja, dat is in Utrecht Zuid.
Je komt er langs als je naar lunetten gaat voglens mij
Ja klopt, ik ben in opleiding voor VM.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:21 schreef febster het volgende:
[..]
Dan doe je dus een andere opleiding dan ons, want die van ons valt onder de Food&Business faculteit. Het praten met collega's is idd wel leuk, al zijn wij met zijn 3en (waarvan 1 een goede vriend van me is) wel redelijk uitgepraat.
[..]
Zo ver ik weet ben je gewoon in opleiding voor VM hoor. Het wordt wel gewaardeerd als je in de begin gesprekken uitspreekt dat je ambitie bij het SM gebeuren ligt, maar je wordt eerst opgeleid tot VM
. Overigens zou dat in jullie geval ASM moeten zijn.
[..]
Ja, maar je moet ook aanmeldingen hebben, en ik weet niet hoe jouw selectieprocedure was, maar die van mij was vrij streng en fors
.
Doe hem maar de groeten van me, zeg maar van een groot PSV fan uit zijn oude filiaal 1104quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Stammies het volgende:
Ik moest eerst met Mark van de Hurk praten (Utrechters kennen hem wel).
Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:27 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd.Misschien leren ze zo eens de uren goed in te vullen. En niet als ik ziek ben vakantie en adv wegschrijven bijvoorbeeld.
![]()
Bij de To Go hebben we niet echt 'n Deli... En het stond in de koeling om terug gestuurd te worden, zag er heel vies uit iig.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef Brammie1 het volgende:
dat is een vleeswaar gemaakt van slachtafval (restvlees) wat in zure gelatine is gegoten. Kijk ff in het productenboekje bij de deli
Dan heeft AH denk ik een juridisch probleem.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:40 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.
Misschien kun je een afspraak maken dat er tijdens een vakantie ziek geboekt word om dit weer te compenseren.
Dat van dat afgesloten jaar kreeg ik idd als antwoord.Is toch te zot voor woorden, ik maak die fout toch niet?.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:40 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.
Misschien kun je een afspraak maken dat er tijdens een vakantie ziek geboekt word om dit weer te compenseren.
Disneypoppen is nog te kort geleden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef kmaestro het volgende:
Hopelijk weer iets nieuws, met een briljante reclame
Zou me niks verbazen als het weer eens iets met disney is
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Disneypoppen is nog te kort geleden.
Ik zet zelf in op Jokers.
We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.quote:
ik gok zelf ook op Jokers o.i.d. eindelijk dit deel gevonden, Thee Vlees Pleepapierquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.
Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef blrrrt het volgende:
Iemand al enig idee welk thema we volgende week in de winkel krijgen?
We hebben nooit geen thema.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.
We zullen het morgen wel zien, want sinds deze week krijgen we de Aktieboekjes niet meer een week van te voren(uit concurrentie overwegingen).
De balans van wat of wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Webgangster het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de balans ?
*opa vertelt*quote:
Gisteren nog even gekeken of er al iets bekend was, maar op de een of andere manier houden ze het dit keer weer heel erg geheim. Feit is dat de komende themacampagne twee weken duurt, te kort voor een grote spaaractie lijkt mij. Daar trekken ze immers meestal drie weken voor uit. Dit zou met ingang van week 8 kunnen zijn, en t schijnt dat het iets met 'De Wiz' te maken heeft. Zou ook verklaren waarom er in onze wap in week 8 maar liefst 8 uur staat gereserveerd voor de nieuwe communicatie, inclusief nieuwe friese. Ter vergelijking; voor volgende week staat er maar 4 uur gereserveerd op de wap. Ik denk dus twee weken een wat minder grote campagne, maar welke dat dan moet zijn........ De gezonde weken hebben we immers gehad, misschien nu de biologische weken?!quote:
ik hoorde van mensen die in niet supermarkten werken dat ze dat nog wel moesten doen de afgelopen week... Waarom hoeven wij dat als supermarkt dan niet meer te doen ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:31 schreef febster het volgende:
[..]
*opa vertelt*
Vroeger, toen de winters nog koud waren en de zomers nat, toen moesten we nog in week 1 alles balansen. Geliukkig mijn zoon is deze achterhaalde methode allang voorbij.
Dat de frisdrank nu in plastic verpakking geleverd gaat worden lijkt me trouwens wel irritant, bij die kratten kun je iig lekker snel eruit halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef waterreus23 het volgende:
Maandagochtend al om 05:30 beginnen met de Frisdrank worp, gevolgd door de water worp.
Gelukkig komen er om 08:00 twee Coca Cola vertegenwoordigers die de cola wopr gaan doen (onder leiding van mij natuurlijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mensen hebben p e c hquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Kickmaster het volgende:
Laat het ajb geen jokers zijn. Al die mensen die pas na het scannen nog hun jokers kwijt willen.![]()
![]()
![]()
Ligt er aan hoor, is het echt iemand waarvan ik denk fuck sucky youhou jij hebt toch je pin er doorheen gehaald kán het zijn dat ik vrij snel handel door op de pinknop te drukken. Het is niet zo dat ik de klant ga voorliegen hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:08 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Ja was dat maar waar.Klant is koning toch?
![]()
Omdat Albert Heijn de voorraden nu continu goed bijhoud, hoeven we niet meer apart te balansen. De 201-steekproef is om te kijken of de voorraden goed staan. Daar komt vanaf dit jaar een extra 201-dinges bij (zie Deze Week 6quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:29 schreef Webgangster het volgende:
[..]
ik hoorde van mensen die in niet supermarkten werken dat ze dat nog wel moesten doen de afgelopen week... Waarom hoeven wij dat als supermarkt dan niet meer te doen ?
geniaalquote:
Vraagtekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Renesite het volgende:
Hoe komt hij in die locker.
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef Webgangster het volgende:
Zometeen werken om 1 uur tot einde, ben erg benieuwd hoe het deze week gaat.
Er is nu een nadere leidinggevende die het totaal anders doet als de andere waar het altijd soepel loopt.
Komt er op neer dat ik moet gaan splitsen terwijl ik dat nooit doe op de zaterdag.
Er word ook amper iets aangestuurd door hem, ja paar mensen, de rest niet echt... moet ik maar weer voor commandeur spelen... anders doen sommige mensene echt helemaal niks bij ons :S
Ik werk liever van 8 tot 5quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:37 schreef highway101 het volgende:
[..]
lekkere tijden, als je 't mij vraagt.
Vertel het verhaal er eens achter...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Simsfan88 het volgende:
Albert gaat voortaan echt tot aan de deur:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Niet dat ik weet, kwam die foto's gewoon tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vertel het verhaal er eens achter...of zit er niks achter ?
niet die, maar raambiljetten, gelukkigquote:
idd. gewoon oprotten, heb je niks aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag iemand ontslagen, dronk een AA flesje in het magazijn.
Tja dat is diefstal hejongen deed geen flikker dus konden ze hem mooi om die reden eruit donderen.
2de persoon deze week dat ontslagen is...
Klinkt lullig maar het is maar beter dat deze mensen weg zijn.
Jij zegt het en ik zag het zaterdagmiddag in de prullenbak op de WC liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:25 schreef Renesite het volgende:
Dat deden ze bij ons in de WC's. Nu word er steeds gecontroleerd op wie naar de WC gaan enzo.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Ace1 het volgende:
Onze VM belt me weleens vanaf z'n kantoor als hij iemand heeft gespot op de camera
Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef highway101 het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat die VM-en het zo druk hebben.![]()
dat doen ze hier bij iedereen en ik neem aan dat ze niet op iederéén de pik hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:51 schreef Renesite het volgende:
Dat boeit die vpl niet echt, of ze moeten je al op de korrel hebben of de pik op je hebben
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is het ook heel makkelijk hoor, totaal geen controle op de vulploeg, als je om 19.30-20.00 je werk maar afhebt (gevuld, opgeruimd en gespiegeld), dan is het goed, je kunt onzinnig rondlopen, kletsen, dames kijken, als je je werk maar afhebt
op een normale vulavond is het gewoon je blok vullen en spiegelen, magazijn netjes maken, vegen+schrobben en flessenband...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?
Wij lopen met 3 mensen paden te spielen volgens een lijstje, embalge doen, alles invoeren, magazijn netjes maken, nee verkoop lopen, codeboek doen, paden navulling volgens een lijstje, winkel vegen.
Check. Algemeen leidinggevende op de AGF afdeling, want onze VS is al tijden ziek.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Vulploegleiders hier ook aanwezig?
Ik en ondertussen bijna alles, dus jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Je begrijpt me verkeerd als je denkt dat onze VM de hele dag achter zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.
Nu eentje die zelf de vloer op gaat en laatst nog gewoon de koopjes markt ging opbouwen met de VSK![]()
Iedereen krijgt voornamelijk zijn eigen pad. Als ik eens vul: "Welke paden heb je wel eens gedaan?" dan zeg ik "Nou, de wcpapier enzo, bier fris, houdbare zuivel en eenmalig drogmetica en groente conserven"quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
Hangt er erg vanaf. Snelheid is bij de kassa niet het belangrijkste, kassa correctie en de klant netjes helpen staan bij mij hoger in het vaandel, al moet je geen scansnelheid hebben die ruim boven het gemiddelde van de bekende 3 seconde ligtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
Hehehehehe, bij ons werken er... 1 2 3 4 5 euh.... NUL dames op groentequote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef highway101 het volgende:
Ik heb de pech een vulploeg te hebben van type naaldhak dames op Panklaar.
Yepquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zet de 15-jarige bijdehantjes (no offense) aan het spiegelen. De wat "slimmere" gaan vers vullen (die krijgen wij pas om 17.00 uur, echt en rottijd) en nee-verkoop lopen. De cassieres die niks te doen hebben gaan hun kassa's schoonmaken, en als er niet geteld hoeft te worden mogen die om kwart over 8 naar huis. Dan nog 1 iemand prullebakken leeghalen, nooddeuren op slot, vegen en dweilen en dan is het klaar. Heel af en toe nog wat drinken, en klaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?
Wij lopen met 3 mensen paden te spielen volgens een lijstje, embalge doen, alles invoeren, magazijn netjes maken, nee verkoop lopen, codeboek doen, paden navulling volgens een lijstje, winkel vegen.
Bij ons werken er alleen 's middags en 's avonds dames en dan meestal nog met hoofddoekquote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehehe, bij ons werken er... 1 2 3 4 5 euh.... NUL dames op groente
Nee.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Stammies het volgende:
[..]
Bij ons werken er alleen 's middags en 's avonds dames en dan meestal nog met hoofddoekin de hele winkel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik bedoel er niets mee verder, maar qua hoofddoeken hier in de buurt zijn het alleen de ouders. De kinderen zijn allemaal hoofddoekloos. Maar alsnog werken er bijna alleen blanke mensen bij ons... Valt me wel op trouwensquote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef Stammies het volgende:
Hee respek voor me Utereg joa!!
Aandes kom ik je effe hoalen hoar!!
OT Nee hoor. Ze zijn de buurt hier enorm aan't slopen,Alle "turkenflats" worden gesloopt en worden vervangen door appartementen of gezinswoningen. Al die mensen die eerst in de achterstandsbuurt wonen gaan nu met zijn allen, gezellig, naar Leidsche Rijn.![]()
Schat, ik had het over mijn winkelquote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:
Scan gemiddelde moet niet boven de bekende 3 seconden komen.
Bullshit.
Er zijn meerdere ouderen die 3.50 hebben doordat ze op dinsdag ochtend om 10 uur met 1 klant in de rij alleen maar lopen te beppen. No problem me dunkt, maar het gemiddelde word er wel minder van.
Oh, zo, naja, dan is het meer het feit dat de winkel buiten de jas gaat. Dan kom je op het punt wat belangrijker is. De klanten vlot helpen of de klanten goed netjes en vriendelijk helpen en dus de nieuwe klanten te binden. Je bind ene klant niet door hem lang in de rij te laten staan - dat moeten ze toch. Maar nu help je zo'n klant ook nog eens ontiegelijk onpersoonlijk. Je kent het wel, de monotoon goedemiddag heeft u een bonuskaart alstublieft wilt u zegeltjes dat word dan ***** bonnetje mee? Prettig weekend hallo heeft u een bonuskaart alstublieft w....quote:Op maandag 5 februari 2007 00:31 schreef febster het volgende:
[..]
Schat, ik had het over mijn winkel. Wij hebben (op het moment) een soort van monopolie over 30.000 inwoners, een winkel die dat niet aan kan, en altijd rijen bij de kassa. Dus die scansnelheid moet op het moment gewoon hoog zijn.
Trust me, de consument kiest altijd snelheid boven servicequote:Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, zo, naja, dan is het meer het feit dat de winkel buiten de jas gaat. Dan kom je op het punt wat belangrijker is. De klanten vlot helpen of de klanten goed netjes en vriendelijk helpen en dus de nieuwe klanten te binden. Je bind ene klant niet door hem lang in de rij te laten staan - dat moeten ze toch. Maar nu help je zo'n klant ook nog eens ontiegelijk onpersoonlijk. Je kent het wel, de monotoon goedemiddag heeft u een bonuskaart alstublieft wilt u zegeltjes dat word dan ***** bonnetje mee? Prettig weekend hallo heeft u een bonuskaart alstublieft w....
Mijn baas gaf rond de kerst gewoon de voorkeur aan klantpersoonlijkheid, en kon in die zin de rij niet veel schelen. Dat lostten we gewoon op met een paar mensen die rond gingen met kerstkransjes.
Bedoel je een onbepaalde tijd contract? In principe zijn ze namelijk (volgens het europese recht) verplicht na je eerste contract al een contract voor onbepaalde tijd te geven. Jaja, ik dacht eerst ook dat ze drie keer mochten verlengen. Maar een advocaat arbeidsrecht vertelde me vandaag dat dit alleen mag als je bijvoorbeeld bent ingehuurd voor een klus, en deze klus aan het einde van het OT contract nog niet af is... alleen dan mogen ze het contract verlengen voor onbepaalde tijd!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef morgane het volgende:
[..]
weet iemand trouwens wat de vereisten zijn om als vakkenvuller een OT te kunnen krijgen? Vraag ik me toch wel eens af![]()
Bij ons 12 jongens op kassaquote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef febster het volgende:
Overigens zijn er 2 mannen op de kassa afdeling, waarvan ik er 1 ben, de andere is van rond de 40. Ik heb 40 cassieres op mijn afdeling werken varierend in leeftijd tussen de 16 en de 45. Meeste zijn tussen de 16 en 25. We hebben 1 meisje sinds kort in dienst waarvan haar ouders uit Turkije kwamen voor de rest is het een opvallend blank filiaal.
Mooie tijdquote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag op de kassa van 10.00 tot 18.00
Bij ons was er een heule boelquote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef highway101 het volgende:
WTF is er met de frisdranken aan de hand? Ik was net even boodschappen doen bij AH hier in de buurt, en er was bijna geen frisdrank te krijgen! Volgende week pas weer
idd...nieuwe worp, allemaal nieuwe flessen, veel 4-packs, dus dan kan het vak aardig leeg zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef highway101 het volgende:
WTF is er met de frisdranken aan de hand? Ik was net even boodschappen doen bij AH hier in de buurt, en er was bijna geen frisdrank te krijgen! Volgende week pas weer
Ja, alleen de Fanta en Coca Cola merken waren te krijgen. Nouja, ik had er geen last van, drink toch alleen Coca Cola of Fanta, maargoed, het was geen gezicht.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd...nieuwe worp, allemaal nieuwe flessen, veel 4-packs, dus dan kan het vak aardig leeg zijn
ben nieuwsgierig, eens ff informeren woensdag wanneer die gast bij ons langskomtquote:Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef o-fiel het volgende:
D'r wordt al voor de nieuwe worp ingestuwd, maar deze moet omgebouwd worden met een vertegenwoordiger van Coca Cola. Bovendien was er afgelopen weekend een flinke storing, maar of dit ook op HB het geval was weet ik niet...
Kanaleneiland?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Stammies het volgende:
Bij ons heeft denk ik 1/3 een hoofdoek, 1/3 is "mede-lander" zonder hoofddoek en de rest is nederlands (ook zonder hoofdoek ja)
Dat maakt toch niet uit, als je maar op subtotaal drukt.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:
Bullshit.
Er zijn meerdere ouderen die 3.50 hebben doordat ze op dinsdag ochtend om 10 uur met 1 klant in de rij alleen maar lopen te beppen. No problem me dunkt, maar het gemiddelde word er wel minder van.
Ja bij ons moet dat allemaal ingevoerd worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef Stammies het volgende:
[..]
Yep
[..]
Ik zet de 15-jarige bijdehantjes (no offense) aan het spiegelen. De wat "slimmere" gaan vers vullen (die krijgen wij pas om 17.00 uur, echt en rottijd) en nee-verkoop lopen. De cassieres die niks te doen hebben gaan hun kassa's schoonmaken, en als er niet geteld hoeft te worden mogen die om kwart over 8 naar huis. Dan nog 1 iemand prullebakken leeghalen, nooddeuren op slot, vegen en dweilen en dan is het klaar. Heel af en toe nog wat drinken, en klaar.
@webgangster moeten jullie nog emballage invoeren? bij ons hoeft dat sinds een week of 8 niet meer.
Ik zag op een lijstje dat iemand bij ons 7,35 had...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:
Bullshit.
Die doen dat niet, dat boeit hun niet. Ik kan zeer simpel mijn scangemiddelde veinzen door 10 blikjes bier als 1 scannen plu plu plu plu plu plu plu plu plu in de rammen. Maar je werkt niet sneller.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, als je maar op subtotaal drukt.![]()
Dat is een newbie. Ik heb 2.55quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik zag op een lijstje dat iemand bij ons 7,35 had...![]()
Daarom zegt het scan percentage eigenlijk helemaal niets.quote:Die doen dat niet, dat boeit hun niet. Ik kan zeer simpel mijn scangemiddelde veinzen door 10 blikjes bier als 1 scannen plu plu plu plu plu plu plu plu plu in de rammen. Maar je werkt niet sneller
Juist!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:37 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Daarom zegt het scan percentage eigenlijk helemaal niets.
Omdat Coca Cola Light alleen maar door vrouwen gedronken zou worden heeft Coca Cola een nieuwe variant bedacht.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef Kickmaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van coca cola zero? Komt het in de plaats van cola light? Er zitten meer(zij het heel weinig) calorien in zero dan in light![]()
Nee, dat vind ik niet meer. Het interesseert me niet eens zoveel meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kickmaster het volgende:
Ik vind het een sport om zo laag mogelijk te komen met mijn scanpercentage.![]()
't Is de truc om én je scanpercentage zo laag mogelijk te houden, én nog netjes tegen de klant te zijn. En wanneer er even iets niet goed gaat, gewoon de sub-totaal gebruiken waardoor je dus je scanpercentage netjes houdt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kickmaster het volgende:
Ik vind het een sport om zo laag mogelijk te komen met mijn scanpercentage.![]()
Dank je wel voor je heldere uitleg, maar wat een onzin zeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Omdat Coca Cola Light alleen maar door vrouwen gedronken zou worden heeft Coca Cola een nieuwe variant bedacht.
"Coca Cola Zero"
Dit revolutionaire, weldoordachte, fantastischeproduct zou goed aansluiten bij de moderne man die ook graag cola drinkt waar geen (of minder, danwel vervangende stoffen) suiker in zitten etc.
Ze proberen hiermee in te spelen op de mannen die dat dus wel zouden gaan kopen. Ik heb het geproefd, het smaakt naar cola, dat hebben ze goed gedaan, maar ik vraag me af of deze 3e variant in de cola-groep wel nodig was.
Jou niet, maar je baas blijft pronken met lijstjes met gemiddelden in de kantine enzo. Bij ons werd er vorige week een kassa-avond gehouden waarbij dat duidelijk aan bod kwam. De 'snelheid' zou omhoog moeten, de namen van mensen die langzaam werkten werden aangestreept, en de snelwerkers werden beloond met een pijltje voor hun naam.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet meer. Het interesseert me niet eens zoveel meer.
Dat klopt, het onderzoek vindt plaats in het eerste halfjaar van 2007, ik heb dus nog even de tijd om alle hoofd- en deelvragen bij te stellen. M'n baas was overigens tevreden, dus je kan de enquete in maart verwachten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef Kickmaster het volgende:
o-fiel, ik heb je ge-pmed, maar nog niets van je enquette vernomen. klopt dat?
Tuurlijk is het een truc, maar de subtotaal toets doet wonderen. En die gebruik ik dan ook lekker.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
't Is de truc om én je scanpercentage zo laag mogelijk te houden, én nog netjes tegen de klant te zijn. En wanneer er even iets niet goed gaat, gewoon de sub-totaal gebruiken waardoor je dus je scanpercentage netjes houdt.
Wauw... Ik denk dat ik dan wel een pijltje krijgt *snik*quote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Jou niet, maar je baas blijft pronken met lijstjes met gemiddelden in de kantine enzo. Bij ons werd er vorige week een kassa-avond gehouden waarbij dat duidelijk aan bod kwam. De 'snelheid' zou omhoog moeten, de namen van mensen die langzaam werkten werden aangestreept, en de snelwerkers werden beloond met een pijltje voor hun naam.
Zo wordt er nu elke week bij ons een prikbord gevuld met kasverschillen, verkeerd aangeslagen koffiekaarten en bonnen, etc. etc.
Als je een nieuwe sm hebt die daar wel zin in heeft. En soms is het nodig om al je personeel eens bijelkaar te hebben en (opnieuw) kennis te laten maken met de regels en procedures.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wauw... Ik denk dat ik dan wel een pijltje krijgt *snik*
Wel gebruik ik best wat meer correctie dan het gemiddelde, maar die zit rond de 1 euro.
Maar die kassa avond? Wanneer krijg ik die danIk heb in 2 jaar nog maar 1 keer gehad.
Slim die 40 pagina's, dan weet je zeker dat niemand het leestquote:Op maandag 5 februari 2007 22:49 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Als je een nieuwe sm hebt die daar wel zin in heeft. En soms is het nodig om al je personeel eens bijelkaar te hebben en (opnieuw) kennis te laten maken met de regels en procedures.
Zo hebben we ook aan alle caissieres een bundel van 40 pagina's gegeven waarin beschreven staat hoeveel je in je la mag hebben, wat je doet bij kassagreep, waarom het zo belangrijk is dat je op je eigen kassa zit, hoe een clusterplaning werkt, hoe je F-jes en S-jes telt, wat belangrijk is voor de voorraad, hoe je op de afdeling verschijnt, wat te doen bij ziekmelding. Daarnaast is zo'n meeting ook nog eens heel gezellig...
Ze hebben ze ook allemaal doorgenomen in een presentatie. ;-) Het wordt nu gebruikt als naslagwerk.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Slim die 40 pagina's, dan weet je zeker dat niemand het leest.
nee, kanaleneiland is denk ik 3/4 hoofddoek en 1/4 mede-landerquote:
F-jes en S-jes zijn producten die door het tegenwoordig door het systeem worden gegenereerd. Wanneer de voorraad van een product bijvoorbeeld in de min komt wordt het automatisch een F-je. Vroeger kon je ook F-jes plaatsen wanneer je bestelde, dit deed je wanneer een voorraad volgens jou niet klopte.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef Renesite het volgende:
Voorraad check
Clusterplanning check
Fjes en Sjes.. ken ik niet echt, niet interessant denk ik want er gebeurd niet zo veel met die dingen bij ons geloof ik. Of is dat meer tellen? Dat word wel gedaan. In en af boeken ken ik wel enzo.
Leg mij eens uit hoe jullie die clusterplanning voor elkaar krijgen? Ik gemiddeld per week 20 cassieres op mijn belangrijkste kassa (kassa 9), en de clusterplanning krijg ik voor geen mogelijkheid in overeenstemming met mijn R&R planningquote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef o-fiel het volgende:
Clusterplanning: je zit op een vaste kassa gedurende de dag.
F-jes en S-jes zijn belangrijk voor het counter-personeel, vooral omdat behalve tabak, ook batterijen, snoepmeubel, magazines, kranten, bloemen en wenskaarten tot dat stukje horen. Voorraadverschillen in die assortimentsgroepen zijn vaak nogal kostbaar. Daarnaast kan je door een bon van een leverancier niet te accepteren of verkeerd te accepteren ook voorraadverschillen krijgen die je dan weer terugkrijgt in je...
Voorraad idem belangrijk voor counter, maar ook voor de gewone kassa-mensen. Je moet toch weten wat er veranderd in de systemen als jij wat scant en waarom je niets op KRW aan mag slaan, voor ons zo simpel, maar voor caissieres helemaal nieuw.
[..]
Ze hebben ze ook allemaal doorgenomen in een presentatie. ;-) Het wordt nu gebruikt als naslagwerk.
F-jes en S-jes ken je niet echt??????? Man onze OM was hardstikke kwaad toen we ze 2 dagen niet gelopen hadden. Onze voorraden klopen over het algemeen wel, behalve dat er wel eens wat gejat wordt, of door de cassiere niet wordt aangeslagen (dan neemt een klant 6 kratten heineken en worden er 4 afgerekend.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:08 schreef Renesite het volgende:
Voorraad check
Clusterplanning check
Fjes en Sjes.. ken ik niet echt, niet interessant denk ik want er gebeurd niet zo veel met die dingen bij ons geloof ik. Of is dat meer tellen? Dat word wel gedaan. In en af boeken ken ik wel enzo.
Hoe kan dat? Of zit je in Zeeuws Vlaanderen?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:20 schreef Stammies het volgende:
[..]
Vandaag hebben wij geen houdbaar gehad, want de wagen stond met pech vast in BelgieDus ons pad met fris is helemaal leeg. Morgen om 7 uur staat ie op stoep.....hoop ik.
Keer op keer ervoor zorgen dat mensen op éénzelfde kassa zitten. Het is er nu bij ons ingeramd. Natuurlijk kan je niet 1 persoon op 1 kassa laten draaien, maar wil je het veilig doen, dan houd je mensen op vaste kassa's. De combinaties zijn eindeloos. Mevrouw A vandaag met B en C op de kassa, morgen weer met mevrouw D en G op die kassa.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef febster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jullie die clusterplanning voor elkaar krijgen? Ik gemiddeld per week 20 cassieres op mijn belangrijkste kassa (kassa 9), en de clusterplanning krijg ik voor geen mogelijkheid in overeenstemming met mijn R&R planning.
Voorbeeld: iemand werkt van 8 tot 5 op kassa 9. Koffiepauze om 10, dus dan draait er al een andere cassiere op die kassa. Om 12 uur eten, weer een uur een andere cassiere. Rond 3 uur weer koffiepauze, en dus weer een andere cassiere. Is die persoon om 5 uur klaar, dan komt er weer een andere cassiere voor die kassa. Dan heb je dus op 1 (simpele!!) dag al minimaal 3 en maximaal 5 cassieres op die kassa gehad
Nee, in Utereg. De vrachtwagen gaat na bij ons gelost te hebben op maandag naar een filiaal in Limburg geloof ik, en dat is het kortst via Belgie. Vandaag deed hij het andersom en toen stond hij daar met pech. Hij wilde eigenlijk nog om 11 uur komen, maar wij zeiden tegen het DC dat ie dan voor een dichte deur stond, dus hij is lekker naar huis en mag morgenochtend vroeg zijn spulletjes komen brengen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Of zit je in Zeeuws Vlaanderen?
8 tot 5 tegenover 9 tot 6 zetten als je begrijpt wat ik bedoel. En dan 2 switch kassa's houden op de doordeweekse dag met potentiele 'ga de prullebakken maar doen'quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef febster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jullie die clusterplanning voor elkaar krijgen? Ik gemiddeld per week 20 cassieres op mijn belangrijkste kassa (kassa 9), en de clusterplanning krijg ik voor geen mogelijkheid in overeenstemming met mijn R&R planning.
Voorbeeld: iemand werkt van 8 tot 5 op kassa 9. Koffiepauze om 10, dus dan draait er al een andere cassiere op die kassa. Om 12 uur eten, weer een uur een andere cassiere. Rond 3 uur weer koffiepauze, en dus weer een andere cassiere. Is die persoon om 5 uur klaar, dan komt er weer een andere cassiere voor die kassa. Dan heb je dus op 1 (simpele!!) dag al minimaal 3 en maximaal 5 cassieres op die kassa gehad
Voor jan lul 25 presentjes gemaakt zaterdag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:58 schreef kmaestro het volgende:
We zouden vandaag een delegatie vanuit Egypte krijgen, met oa de Egyptische minister van Handelsbetrekkingen ofzo. Die zouden in ons filliaal gaan praten met AH over de import van verschillende producten. Schema gewijzigd, gaat dus niet door. Hebben ze gister voor Jan Lul de winkel netjes op orde geprobeerd te maken
laat die ene kassa zitten, daar kun je toch niets aan doen. Ik ga er vanuit dat dat je brede kassa is die altijd open moet zijn. concentreer je dus op de andere kassa's. Dan weet ik zeker dat het je lukt. succes.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef febster het volgende:
[..]
die is ook nog leuk om te doen, maar bijvoorbeeld koekjes is bij ons echt een helquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week weer een leuke worp .... .... Koffie en Thee
2 volle euries voor 1,5 liter Hero.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef waterreus23 het volgende:
Gisterenochtend om 05:00 lekker de worpen Frisdranken, Cola en Water gedaan, en toen ze af waren zagen ze er weer schitterend uit. Wel jammer vonden de klanten de literflessen Bar le Duc er uit gingen, en de stijging van de hoge prijzen.
Volgende week weer een leuke worp .... .... Koffie en Thee
er kwam iets van 10-15% bij opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
2 volle euries voor 1,5 liter Hero.
Volgens mij was de Hero Sinas eerst 1,08 euro.quote:
lekkere actie tegenover de klantenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij was de Hero Sinas eerst 1,08 euro.
Als de prijskaartjes kloppen is het een verhoging van 85%.
Tiefus!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe bekendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:29 schreef SilverBullet het volgende:
Wij stonden vanochtend 7 uur voor een dichte deur, en niemand die een sleutel had.Kwart voor 8 waren we binnen nadat de sleutel was opgehaald.
Het filiaal blijft wel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
Naar het schijnt gaat onze opperrob wegVS HB, VM i.o. vers en onze VSK weg
Meer omdat ons filiaal al zo zelfregulerend is kunnen er nieuwe mensen komen. Exact de reden waarom onze vorige SM weg gingquote:
In gesprek of niet, ff op de deur kloppen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Is even een vraagje, je krijgd om 6 uur de telefoon in de handen gedrukt, de vulploeg gaat naar huis en je ziet een vage beweging maken dat hij iets in ze jas doet (stond al ene tijdje achter wat kratten, denk daar verstopt) wat doen jullie dan ? Hij weet dat je daar bezig bent en dat je misschien wel eens staat te kijken... SM is boven in gesprek en je weet het telefoon nummer van de SM even niet zo snel, wat doen jullie dan ?
Ik heb het afgelopen maandag meegemaakt, ik heb niks gedaan omdat ik simpel weg niet wist wat ik precies moet doen, straks zit ik fout...
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
In gesprek of niet, ff op de deur kloppen.
melden aan kader?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.
Vergeten bij te vertellen, het gaat dus om personeel dat jat he...
Als jouw functie hoger is dan vulploegmedewerker, dan vindt ik dat je het moet vertellen tegen je SM.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.
Vergeten bij te vertellen, het gaat dus om personeel dat jat he...
Helemaal eens, ik ben oo maar een simpele vakkenvuller maar vind het gewoon triest dat mensen jatten bij iets waar ze eigenlijk niet horen te klagen. Jatten is uberhaupt niet goed te praten he voordat daar onduidelijkhied over ontstaat uit me vorige zin...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Als jouw functie hoger is dan vulploegmedewerker, dan vindt ik dat je het moet vertellen tegen je SM.
Anders moet je zelf weten wat je doet, iemand verklikken is ook niet alles. Heb dit zelf meegemaakt, het blijft een *** gevoel om iemand erbij te lappen.
De OP is weer up-to-date en staat hier
Volgens mij is er een winkelweb bericht geweest over de schapkaartjes van de Hero, dat deze onjuist waren. Maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het zijn trouwens flessen van 1,25!!!!!! literquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Volgens mij is er een winkelweb bericht geweest over de schapkaartjes van de Hero, dat deze onjuist waren. Maar dat weet ik niet zeker meer.
Willen ze niks meer verkopen ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Stammies het volgende:
[..]
Het zijn trouwens flessen van 1,25!!!!!! liter
Dus 16 % minder inhoud en 85% hogere prijs.
Je bedoelt het Argentijnse vlees? Dat is er al een tijdje toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Stammies het volgende:
je zou het bijna gaan zeggen ja.
Vandaag vlees & vis workshop gehad.
Echt leuk. Komt nieuwe biefstuk in het assortiment. Greenfields wordt nu zeg maar een plaatsje opgeschoven en er komt (nog) lekkerdere biefstuk voor terug. Mochten in de fabriek kijken hoe het vlees gesneden en verpakt werd. Echt leuk om eindelijk te zijn hoe dat nou precies werkt. Als afsluiting gingen we koken onder leiding van Joop Braakhekewat een kwal is dat zeg! Verder was alles prima georganiseerd en verzorgd.
Laat het MT het maar niet horen! Ik neem aan dat je scansnelheid bedoelt!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Kickmaster het volgende:
Ik was er gisteren ook! Was een erg leuke dag! Is er iemand op `t forum die ontevreden is over zijn baan bij AH? Ga dan voor de gein eens kijken bij Hilton Meats in Zaandam! Zeker weten dat je nooit meer klaagt over je werk bij AH!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Stammies het volgende:
je zou het bijna gaan zeggen ja.
Vandaag vlees & vis workshop gehad.
Echt leuk. Komt nieuwe biefstuk in het assortiment. Greenfields wordt nu zeg maar een plaatsje opgeschoven en er komt (nog) lekkerdere biefstuk voor terug. Mochten in de fabriek kijken hoe het vlees gesneden en verpakt werd. Echt leuk om eindelijk te zijn hoe dat nou precies werkt. Als afsluiting gingen we koken onder leiding van Joop Braakhekewat een kwal is dat zeg! Verder was alles prima georganiseerd en verzorgd.
De prijskaarten kloppen inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef Stammies het volgende:
[..]
Het zijn trouwens flessen van 1,25!!!!!! liter
Dus 16 % minder inhoud en 85% hogere prijs.
Moeilijk hoor goede prijskaartjes maken.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De prijskaarten kloppen inderdaad niet.
Hero 1,25 liter is 1,39 euro.
Ik zie toch wel eens fouten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:52 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Moeilijk hoor goede prijskaartjes maken.......![]()
Bleu Bandquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik zie toch wel eens fouten.
Provinciaals
Euroschopper
Pempers
code E53![]()
etc![]()
Het is juist de bedoeling om zo laag mogelijk te komen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:13 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Laat het MT het maar niet horen! Ik neem aan dat je scansnelheid bedoelt!
Cluster=winkelgroep? 425 (Utrecht-stad) Echt zielig he die mensen aan de lopende band, alhoewel die biefstuksnijders er wel leuk uit zagen. Maar dat kost echt klauwen met geld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ik was er gisteren ook! Was een erg leuke dag! Is er iemand op `t forum die ontevreden is over zijn baan bij AH? Ga dan voor de gein eens kijken bij Hilton Meats in Zaandam! Zeker weten dat je nooit meer klaagt over je werk bij AH!
Die nieuwe biefstuk is echt heerlijk gewoon, zal een echte topper gaan worden!
@stammies, uit welk cluster kom je?
Kutkassa, een cassiere kwam niet opdagen, moest ik de hele middag daarzo gaan zitten: Goedemiddag, bliep, bliep, heeft u een bonuskaart en airmiles, bliep, bliep, bliep, spaart u zegeltjes, bliep, bliep, bliep, dat is dan 15 euro 25, heeft u daar misschien 25 cent bij, met 35 maakt 50 euro 25, fijne dag nog en tot ziens. En dat 200 keer, en dan vind jij de middag snel gaan? Respect hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat ook al vantoen ik de prijs van de Hero las, gelukkig is het een foutje in de stickers, maar denk dat wel heel wat klanten geschrokken zijn
vandaag van 10 tot 18 op de kassa, gaat het dagje mooi snel
ik draai ook niet vaak (bijna nooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Stammies het volgende:
[..]
Kutkassa, een cassiere kwam niet opdagen, moest ik de hele middag daarzo gaan zitten: Goedemiddag, bliep, bliep, heeft u een bonuskaart en airmiles, bliep, bliep, bliep, spaart u zegeltjes, bliep, bliep, bliep, dat is dan 15 euro 25, heeft u daar misschien 25 cent bij, met 35 maakt 50 euro 25, fijne dag nog en tot ziens. En dat 200 keer, en dan vind jij de middag snel gaan? Respect hoor.
Niet zo janken. Ik zit vrijdag van 8 tot 17, en ja, de dag gaat sneller dan mijn stage nu gaat. Die dagen gaan niet omquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Stammies het volgende:
[..]
Kutkassa, een cassiere kwam niet opdagen, moest ik de hele middag daarzo gaan zitten: Goedemiddag, bliep, bliep, heeft u een bonuskaart en airmiles, bliep, bliep, bliep, spaart u zegeltjes, bliep, bliep, bliep, dat is dan 15 euro 25, heeft u daar misschien 25 cent bij, met 35 maakt 50 euro 25, fijne dag nog en tot ziens. En dat 200 keer, en dan vind jij de middag snel gaan? Respect hoor.
@StefanCJ, jij bent van da Amsterdamsestraatweg toch? Was gezellig he, met SaidIk ben van de Oud Wulvenlaan. Ben jij VM? of speelde je net als ik VM
![]()
15,25 + 0,25 = 15,50 + 35 = 50,50 en jij zegt 50,25quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Stammies het volgende:
[..]
@StefanCJ, jij bent van da Amsterdamsestraatweg toch? Was gezellig he, met SaidIk ben van de Oud Wulvenlaan. Ben jij VM? of speelde je net als ik VM
![]()
volgens mij is dit idd wel goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef Renesite het volgende:
15,25, klant b etaald met 50 euro, jij vraagt 25 cent word 15 + 35 is 50.25
Dat was een andere die het zo deed. Ik vergeet gewoon die 25 cent, de klant weer toch wel dat ze extra gegeven hebbenquote:
ik tel meestal wel netjes al het kleingeld enzo: "met ... maakt 6, met 3 maakt 10" en dat soort dingen, maar ook lang niet bij iedereenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was een andere die het zo deed. Ik vergeet gewoon die 25 cent, de klant weer toch wel dat ze extra gegeven hebben
Zal wel aan mij begrijpend lezen liggen, ik snap er nog steeds niks van...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef Renesite het volgende:
15,25, klant b etaald met 50 euro, jij vraagt 25 cent word 15 + 35 is 50.25
jij telt alle bedragen bij elkaar op maar je moet scheiden wat er betaald moet worden en wat er betaald wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:35 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Zal wel aan mij begrijpend lezen liggen, ik snap er nog steeds niks van...![]()
Volgens mij mag je en geen geld meer bijvragen en ook geen zegels vragen, althans dat zijn bij ons nog steeds de laatste instructiesquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Stammies het volgende:
[..]
[quote]Kutkassa, een cassiere kwam niet opdagen, moest ik de hele middag daarzo gaan zitten: Goedemiddag, bliep, bliep, heeft u een bonuskaart en airmiles, bliep, bliep, bliep, spaart u zegeltjes, bliep, bliep, bliep, dat is dan 15 euro 25, heeft u daar misschien 25 cent bij, met 35 maakt 50 euro 25, fijne dag nog en tot ziens. En dat 200 keer, en dan vind jij de middag snel gaan? Respect hoor.
Que?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Volgens mij mag je en geen geld meer bijvragen en ook geen zegels vragen, althans dat zijn bij ons nog steeds de laatste instructies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |