Zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef Radjesh het volgende:
Woei kijk al uit naar het loon van Mei
6 medewerkers van AH1151 op fokquote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef o-fiel het volgende:
Eén filiaal dat heel Fok! domineert? Hmmm...grootheidswaanzin?
Wie zegt dat ik wegga bij 1151quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Der ATSE!!
Mis jongen: jij, rudy, bart, maurice, baart(=Prammenhanger)en ik = 6!
@Prammenhanger: no way dat je weg gaat! Wie neemt jou dan over als het gaat om het bier koud zetten
Ik heb veel van die reclames met wat hogere kwaliteit gewoon in een mapje op m'n pc staanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef Brammie1 het volgende:
je kan bij ster.nl ook gewoon zoeken op albert heijn, dan kan je nog veel meer reclames bekijken.
zoals de legendarische met "keep the housemerk alive!"
Ben de hele week al bezig... pffffffquote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef o-fiel het volgende:
Maandag 201-steekproef...jeuhj.
En wie treft er zondag de voorbereidingen? Jeuhj...
Je kan 'op vakantie gaan' tot het moment van je ontslag. Als je nog 7 weken hebt staan, dat stop je bijvoorbeeld op 1 mei met werken maar krijg je nog tot 7weken daarna doorbetaalde vakantie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:47 schreef gumchewer het volgende:
Hoi mensen, ik heb misschien een simpele vraag. Ik ga stoppen met werken bij de AH en nu heb ik nog een berg vakantieuren en adv uren staan. Is daar nog iets voor te regelen of betaal ik gewoon een berg belasting helaas?![]()
Jess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |