Zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef Radjesh het volgende:
Woei kijk al uit naar het loon van Mei
6 medewerkers van AH1151 op fokquote:Op donderdag 20 april 2006 17:12 schreef o-fiel het volgende:
Eén filiaal dat heel Fok! domineert? Hmmm...grootheidswaanzin?
Wie zegt dat ik wegga bij 1151quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Der ATSE!!
Mis jongen: jij, rudy, bart, maurice, baart(=Prammenhanger)en ik = 6!
@Prammenhanger: no way dat je weg gaat! Wie neemt jou dan over als het gaat om het bier koud zetten
Ik heb veel van die reclames met wat hogere kwaliteit gewoon in een mapje op m'n pc staanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef Brammie1 het volgende:
je kan bij ster.nl ook gewoon zoeken op albert heijn, dan kan je nog veel meer reclames bekijken.
zoals de legendarische met "keep the housemerk alive!"
Ben de hele week al bezig... pffffffquote:Op donderdag 20 april 2006 18:33 schreef o-fiel het volgende:
Maandag 201-steekproef...jeuhj.
En wie treft er zondag de voorbereidingen? Jeuhj...
Je kan 'op vakantie gaan' tot het moment van je ontslag. Als je nog 7 weken hebt staan, dat stop je bijvoorbeeld op 1 mei met werken maar krijg je nog tot 7weken daarna doorbetaalde vakantie.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:47 schreef gumchewer het volgende:
Hoi mensen, ik heb misschien een simpele vraag. Ik ga stoppen met werken bij de AH en nu heb ik nog een berg vakantieuren en adv uren staan. Is daar nog iets voor te regelen of betaal ik gewoon een berg belasting helaas?![]()
Jess
Zoiets had ik vorige week, ipv 13 uur werken zat ik op 39...quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:05 schreef stevenp het volgende:
Zo, gister werd ik gebeld, of ik 2 uurtjes eerder kon beginnen, ik had studiemiddag dus ik om 3u al werkenSta ik in de winkel, uurtje of 6 was het komt mn VM naar me toe "Steven, jij zit zeker morgen op school?" ik zeg nee, geen les hoezo? Er is iemand ziek of ik in kon vallen, dus ik weer 4 1/2 uur extra werken zometeen, half9 - 1
Normaal krijg ik 16u, nu zit ik bijna aan het dubbelen, dat wordt cashen volgend salaris!
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel kort mijn sm gesproken en hij had het erover dat als ze dat doen je weer adv uren kweekt, wist hij niet zeker maar volgens mij is dat waar. Ik hoop niet dat ik teveel moet afdragen, daar baal ik een beetje van. Vorig jaar geen vakantie genomen door omstandigenheden. Had ik beter wel kunnen doenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan 'op vakantie gaan' tot het moment van je ontslag. Als je nog 7 weken hebt staan, dat stop je bijvoorbeeld op 1 mei met werken maar krijg je nog tot 7weken daarna doorbetaalde vakantie.
Leuk dat je je speciaal voor deze vraag hebt aangemeld bij fok!
Dat kweken van ATV uren hoeft toch geen probleem te zijn? Die opbouw kun je toch meerekenen bij de bepaling wanneer je wegkunt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:12 schreef gumchewer het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik heb heel kort mijn sm gesproken en hij had het erover dat als ze dat doen je weer adv uren kweekt, wist hij niet zeker maar volgens mij is dat waar. Ik hoop niet dat ik teveel moet afdragen, daar baal ik een beetje van. Vorig jaar geen vakantie genomen door omstandigenheden. Had ik beter wel kunnen doenVind het jammer dat mijn sm of vm nooit eens gedacht hebben van zo die heeft veel uren laten we eens wat uitbetalen, helaas.
Jess
Dat wordt weer puzzelen bij ons, omdat we die worp er iets anders inzettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:10 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week weer 2 leuke worpen:
- Seizoensbier
- Blik Bier
Had je niet aan toe moeten geven.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Webgangster het volgende:
Heb ik voor vandaag vrij gevraagd, vragen ze meer voor 4 tot 8, ga ik toich nog maar even werken van 4 tot 6....
Algemeen bekendquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:34 schreef Sandersson het volgende:
Net terug van werken
van half 9 tot 6 .. gruwelen
deze week 18 uur ..
volgende week 21 ..
4 uur contract![]()
Wij zijn tot 17.00 uur openquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Bijna iedereen is van 09-16 uitgeroosters bij ons op koningedag, dus dure dag voor ze.
Onze winkel sluit wel om 14 uur.
Wij zijn tot 14.00 open, ik ben niet ingeroosterd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Bijna iedereen is van 09-16 uitgeroosters bij ons op koningedag, dus dure dag voor ze.
Wij zijn open tot 18.00quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Webgangster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |