Die drie kwartier krijg je niet door betaaldquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?
ik kreeg afgelopen vrijdag 1 uur en kwartier gratis uitbetaaldquote:Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die drie kwartier krijg je niet door betaald.
Geweldig! Heb weer in een scheur gelegenquote:Op maandag 17 april 2006 10:35 schreef blrrrt het volgende:
De Eftelingcommercial van de komende week.
Hij is weer:
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCefteling.mpg
nee hoor, lijkt mij ook heel leukquote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef stevenp het volgende:
*proest van het lachen* haha, ja hij is weer geniaalIk vind dat we in de SP eigenlijk een archiefje aan mogen leggen van commercials? Ik denk dat dat wel een leuk idee is, of ben ik hier de enige die wat leuk lijkt?
werk jij ook al bij AHquote:
Het probleem is dat de link na een tijdje weer inactief wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 12:53 schreef stevenp het volgende:
*proest van het lachen* haha, ja hij is weer geniaalIk vind dat we in de SP eigenlijk een archiefje aan mogen leggen van commercials? Ik denk dat dat wel een leuk idee is, of ben ik hier de enige die wat leuk lijkt?
Hoi.quote:
Dat is minder, maar anders kunnen we ze wel mirroren? Ik heb wel wat webspace beschikbaar hoorquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het probleem is dat de link na een tijdje weer inactief wordt.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:24 schreef highway101 het volgende:
Ja ik vergeet die zegeltjes ook steeds *zit niet vast achter de kassa (gelukkig).
Ken je die leuke AH in hartje Groningen? Aan de markt, in zo'n oud pand, ik was daar van 't weekend grappig winkeltje. Vooral het kassapark
Raar?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef sander89 het volgende:
Verdien maar 3,57 euro per uur nu ik 17 ben![]()
Had op 3,80 gehoopt maar nee hoor
Wat is je punt?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef sander89 het volgende:
Verdien maar 3,57 euro per uur nu ik 17 ben![]()
Had op 3,80 gehoopt maar nee hoor
Dat meen je niet! Nu gaan we hier echt domineren. Welkom Atse.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Batsenegger het volgende:
Das ook niet veel als je 17 bent.
Btw voeg mij maar toe in de lijst:
AH-1151 AGF HB VL KAS
Atse!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:29 schreef Batsenegger het volgende:
Das ook niet veel als je 17 bent.
Btw voeg mij maar toe in de lijst:
AH-1151 AGF HB VL KAS
En wie ben jij?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Prammenhanger het volgende:
1151 da bombAfd. HB
Ik zit er aan te denken om ook bij 1051 (DH Turfmarkt) te solliciteren (voor erbij). Het zit * kuch * tamelijk dicht bij huis...
[afbeelding]
Maar het blijft onderbetaald en ondergewaardeerd werk.
Der ATSE!!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef Batsenegger het volgende:
Nu zijn we met z'n vieren op het forum vertegenwoordigd!
Ze moeten gewoon boodschappen komen doen ipv semi-zielig gaan zitten jammeren om puntenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:16 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Hoezo rellen? Ik vind het een mooi initiatief
Als jij ze niet wilt geven, jou keuze, maar het maakt het initiatief er niet minder om. Ik kan me best verplaatsen in haar gedachtegang, als er geen geld is, is er geen geld, en het is goed te zien dat er nog mensen zijn die wat voor andere mensen overhebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon boodschappen komen doen ipv semi-zielig gaan zitten jammeren om punten![]()
Dus vakantiegeld + bonuskaartkorting + normale urenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Batsenegger het volgende:
Aankomende loonstrookje krijgen we vakantiegeld
Jeejquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Dus vakantiegeld + bonuskaartkorting + normale uren![]()
Wordt best veel geld dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |