Met periode 4 krijg je je vakantiegeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef kmaestro het volgende:
Volgens mij krijg je ergens in mei je basis vakantietoeslag uitbetaald (rechtsonderin je loonstrookje)
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef Mip1988 het volgende:
Basis vak.toeslag 261,28
dat zou wel lekker zijnwel bruto dit natuurlijk.. maargoed
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.
Nope; is bruto. Gaat nog belasting tegen bijzonder tarief af, mits het bedrag hoog genoeg is. Met mijn 600 euro kan ik dus meteen weer minimaal 200 euro inleveren. Lang leve de belasting.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat je vakantietoeslag al netto op je strook.
oja das waar...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Nope; is bruto. Gaat nog belasting tegen bijzonder tarief af, mits het bedrag hoog genoeg is. Met mijn 600 euro kan ik dus meteen weer minimaal 200 euro inleveren. Lang leve de belasting.![]()
Mijn bruto >> netto valt enorm meequote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef kmaestro het volgende:
[..]
oja das waar...
kutverhaal dus....Waar doen we het nog voor....
![]()
Voor jou wel ja... Ik heb zo'n 550 euro, dus ik lever ook weer lekker inquote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn bruto >> netto valt enorm mee![]()
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraaitquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef highway101 het volgende:
Ja daar is het ook een XL voorwist je dat sommige winkels daar een halve maand over doen? Wij moeten het doen met een dikke 40.000 minder dan dat.
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraait
Het is volgens mij een XL ik heb daar op m'n 14e gewerkt, tis idd een errrrg grote winkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.
het is geen XL en het is wel een grote winkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet normaal meer? Hoeveel klanten heb je dan? 20.000 (zoveel doen wij er tenminste over om zoveel omzet te halen) Dan mag je wel een megawinkel hebben.
Alle personeel optrommelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Webgangster het volgende:
Ik zal morgen is kijken wat er bij ons is omgezet.
Het was in ieder geval drukker dan de gewone zaterdag waar het bij ons al mega druk is.
Zo'n beetje alle koppen zijn leeg.
Om 7 uur toen we winkel eigenlijk dicht moest waren we nog gewoon open omdat we niet zomaar de mensen de winkel uit kunnen schoppen he. Het mooiste is nog dat we toen we om half 8 naar huis gingen in 1 grote groep van 25 man. Wat een personeel gewoon die werkt op zo'n dag. Overdag was bijna al het personeel opgetrommeld om te werken !!!
Ben nieuwd hoe het morgen eraan toe gaat, is de drukte al geweest of is het morgen weer zo druk.. Druk is vet vreselijk vullen en dan al die klanten die expres voor je neus sloom gaan lopen en zelf gewoon 10 min gaan stilstaan.
Daar ploeteren wij over om een weekomzetquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
AH gelderlandplein heeft op een Zaterdag 350.000 euro gedraait
Wij dus ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar ploeteren wij over om een weekomzet![]()
Na 19 uur ff wcpapier etc gevuld, beetje op zuivel rondgehangen, wat bloemen afgeboekt, kantine met 1 andere opgeruimd, ff wat rondhangen in het magazijn, wat bij de kassa's en toen maar eventjes kassa's dr uit, de kluis en toen 20 over 8 naar huis (tot half 9 uitbetaaldquote:
vrijdag was idd gekkenwerk bij 1514. Zaterdag was het met 225 een rustige dagquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef hooibaal het volgende:
1514 draait bijna 2½ton op een vrijdag (en dan ook nog een vrijdag met 2 openingsuren minder!)
Gekkenwerk, doch wel geinig om op dat soort dagen te werken.
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?quote:Op zondag 16 april 2006 12:31 schreef stevenp het volgende:
Ik had dat vrijdag, mn eerste dagje van 9-5 (normaal draai ik maar een paar uur) en toen was ik om ong. 16:10 klaar met zuivel, en toen ging ik naar mijn VM toe van joh wat nu? En toen zei hij van joh ik kan je nog 3kwartier laten spiegelen maar ga maar gewoon naar huis joh!Dus ik nog 3kwartier betaald op de bank gezeten thuis
)
Dat gebeurt nooooitquote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Weet je het héél zeker dat je die 3kwartier krijgt doorbetaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |