abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35792935

Algemeen
Dit topic is dus voor alle medewerkers van AH.
Of je nou in een filiaal of op het hoofdkantoor werkt maakt niet uit.
Praat hier over die verschrikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen, of roddel over je vervelendste klant.
Wees trots op je werkgever.
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!

Vorige delen
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic II
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 3 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 5 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 6 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 7 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 8]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 9]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 10]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic deel eleven
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 12]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 13] De kerst in.
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 14] Hamsterweken
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 15] Hamsterennn!!!
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 16]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 17] Nieuwe ronde!
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 18] Meet of niet?
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 19] Everybody Appie!?
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 20] Gezond Genieten
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 21]
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 22]

De sites van AH
http://www.ah.nl
http://www.perla.nl
http://www.allerhande.nl

Zusterorganisaties (Nederland)
Ahold (moeder-organisatie)
Gall&Gall
Etos
Schuitema
C1000
Albert

Sites van andere supermarkten
Super de Boer
Edah
Konmar
Jumbo
Dirk, Digros, Bas v/d Heijde
Plus
Hoogvliet

Andere sites
http://www.uwsupermarkt.nl
http://www.zibb.nl/food
http://www.supers.nl
http://www.winkelwaar.nl

Media
Foto's AH XL
De Gezond reclame
AH indelingen

Openingspost vind je hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Meki op 06-03-2006 22:58:24 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 6 maart 2006 @ 22:41:48 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35792993
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef highway101 het volgende:
Die Franchiser van GotC is dat volgens mij, die heeft al eens de vakbladen gehaald vanwege zijn zeer goede personeelsbeleid.
Oh? Wist ik zelf niet eens. AH Koornneef is het.

Vriendin van me is ineens uit het niks Verkoper 2 geworden, en verdient gelijk een euro meer Ik wil ook! .
pi_35793055
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793114
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef highway101 het volgende:
was jij die josti dan?
nee, ik sta zelden nog op zuivel
pi_35793122
Grote belangstelling centrum Gestel

Sint-Michielsgestel - De winkelruimte in het toekomstige Albert Heijnblok op het Gestelse Petrus Dondersplein is op twee ruimten na gevuld. Voor de winkelruimte in het nieuwe Torenblok hebben 20 tot 26 ondernemers belangstelling.
G. van Brakel van projectontwikkelaar Heijmans Vastgoed is tevreden over de lijst van geïnteresseerden die een plek willen in het nieuwe centrum van Sint-Michielsgestel. „Albert Heijn breidt uit van 1500 naar 2000 vierkante meter. Daar komen de zeven winkeliers bij die nu in het ’hoefijzer’ zitten. In dat blok zijn op dit moment nog twee units vrij.“
In het Torenblok, dat midden op het plein verrijst, is straks 1700 vierkante meter winkelruimte te vergeven. „Maar op dit moment zouden we 3500 tot 4000 vierkante meters kunnen vullen. En bijna allemaal met winkeliers uit Berlicum, Den Dungen en Gestel. Dus uit de eigen gemeente, wat ook de bedoeling is“, constateert hij tevreden.
Interesse is er onder meer van een fietsenmaker, een bakker en een juwelier, om enkele voorbeelden te noemen. Van landelijke opererende ketens heeft Van Brakel naar eigen zeggen nog weinig gehoord. „Maar we hebben al Albert Heijn en Gall & Gall. Ik kan me voorstellen dat er iets bijkomt van een kleine Hema, maar dat is nog lang niet duidelijk.“
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 6 maart 2006 @ 22:45:14 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35793176
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef highway101 het volgende:
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
Nja, zij dus bijna anderhalf of 2 jaar, ik nog niet eens 1 jaar .
pi_35793261
Morgen weer overdag Zuivel, verder donder-vrijdag- en zaterdagavond nog werken
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_35793275
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793297
Meki je moet nog ff link naar vorige topic adden

Sherman: Nogmaals kun je me ff adden? (DCO)
Daarnaast staat de Tripple O idd alleen in DCP, (2 overigens) komt zover ik weet (nog) geen 3e bij.
pi_35793325
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag
pi_35793382
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
pi_35793472
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793550
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef highway101 het volgende:

[..]

Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
Als parttimer iig niet bij het DC. Wel heb je bepaalde "functies" die vast meer betaald krijgen, alleen ben ik maar een simpele zaterdag parttimer. Als je ook dingen achter den pc gaat doen enzo krijg je wel meer betaald, alleen is dat nogal saai, dus tja

Maargoed, verhoging is wel redelijk te noemen als je jarig bent dus ik klaag niet
  maandag 6 maart 2006 @ 22:55:06 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35793592
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
pi_35793606
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793806
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
pi_35793867
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
Tja, maargoed verschil moet er wezen natuurlijk
pi_35793902
Nou, 8 uur in die vershal werken, lijkt me nou ook niet alles... Dan kun je volgens mij beter retouren of HB doen. Verdien je ook meer bij vers?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35794057
Ik loop voor geen goud op vers, mij te koud, daar verdien je overigens wel wat meer Maar ik ga er niet vrijwillig rond lopen als kou kleum

Ik loop rond op HB
pi_35794100
Ja bij balie/daily-kaas/brood vang je geloof ik wel meer ja, maar weet niet hoeveel eigenlijk..
pi_35794539
volgende week salaris?
pi_35794579
Jups volgende week woensdag weer
  maandag 6 maart 2006 @ 23:31:35 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35794984
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
Nee dat is waar. Wou net zeggen, als het gaat om gewoon irritante part timers.. makkie. Mr bij ons wordt er tijdens de sollicitatie (3 gesprekken ) al gekeken of je in de groep past, dat is het belangrijkste schijnbaar
  maandag 6 maart 2006 @ 23:39:35 #24
38161 faculty
Always around
pi_35795275
Voeg mij is toe als AH Voorschoten.. Filiaal 1107.. Kassa en Houdbaar.. volgens mij is het een AH 2 winkel..

Iig.. Ik wordt echt schijtziek van die jokers. Vooral die mensen die naar je toekomen bij de informatiebalie om steeds weer nieuwe te halen, en als ze dan bij de kassa staan hebben ze opeens 12 jokers geplakt. Sorry mevrouw maar ik mag er maar 3 aanslaan. Nou zeg, mijn buurvrouw ligt doodziek thuis en ik heb haar jokers meegenomen..

(ow, toevallig dat ik je net nog bij de informatiebalie zag om een paar vellen te halen)

[ Bericht 0% gewijzigd door faculty op 07-03-2006 02:35:06 (Het moet 1107 zijn IPV 1077) ]
What goes around, Comes around
pi_35795599
Mij kun je ook toevoegen.. AH 8719, Voorthuizen afdeling HB.
Geen idee wat voor soort AH het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')