Genoteerd, komt in de volgende upload van de lijst meequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:42 schreef febster het volgende:
Waar ik werk is een AH 5 overigens, werk niet alleen op HB, eigenlijk voornamelijk AGF met regelmatig MAG+HB+DP erbij
Hier ging de filiaal manager op een nogal botte manier langs te klanten om te vragen of ze wilde oprotten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:24 schreef Weemz het volgende:
Jeej, gister voor het eerst alleen op de counter! Vandaag weer... Ik was alleen vergeten om op te roepen dat we gingen sluiten... Ach ja...
Waarom was 'ie dan chagrijnig? Komt er een vestiging van Jumbo bij jullie in de buurt?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:59 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ging de filiaal manager op een nogal botte manier langs te klanten om te vragen of ze wilde oprotten.
Die vent had een halve eeuw geleden al met pensioen moeten gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef csar het volgende:
[..]
Waarom was 'ie dan chagrijnig? Komt er een vestiging van Jumbo bij jullie in de buurt?![]()
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:24 schreef Brammie1 het volgende:
de grote van de AH waar ik werk is 4½ (te groot voor 4 en te klein voor 5)
En Carpento gaat weer terug naar Sherman. Pauze zit er weer bijna op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat Carpento is even gezelschap houden in de AH. W
OMFG, bleek er in de groentecel een container zuivel te staanquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:51 schreef Carpento het volgende:
[..]
En Carpento gaat weer terug naar Sherman. Pauze zit er weer bijna op.
Niet veel binnen, gaat goedkomen dus
Dat is dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef Carpento het volgende:
[..]
OMFG, bleek er in de groentecel een container zuivel te staan![]()
Wel veel binnen dus![]()
Carpento heb ik het bestand gegeven zodat hij hem kan gebruiken in de op zetten. Hij staat echter wel op mijn webhost. Hij heeft wat meer tijd en zal dus de op verder uitwerken. Het komt dus wel goed hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef hooibaal het volgende:
Voor de liefhebbers, en omdat Sherman het bestand nog nergens heeft geplaatst, een link naar de lijst van alle AH-filialen. Het is een rapidshare-link, maar als iemand het file ergens anders kan hosten, be my guest.
http://rapidshare.de/files/4945818/AH_s.xls.html
TomR, voordat je SM bij jullie terecht kwam zat ie bij ons, samen met dat duo van der Werken. In ruil terug kregen wij een Arnhemmer als SM. Nou ja, is er tenminste wat te lachen in het MT als vitesse weer eens verloren heeft
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
Febster, ken jij ene Frederieke die eerst bij Kassa werkte toen bij Deli kwam en nu naar Mestreech is gaan wonen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |