FIliaal naam is Vijzelstraat, dat het geen plaats is snap ik ook wel. Wist alleen niet waar die straat was.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:34 schreef donald_dick het volgende:
zeg, vijzelstraat is geen stad/drop, maar een straat in amsterdam
het is trouwens een 3tjequote:Op donderdag 1 september 2005 07:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
FIliaal naam is Vijzelstraat, dat het geen plaats is snap ik ook wel. Wist alleen niet waar die straat was.
Met Kerst 3500 colliquote:Op donderdag 1 september 2005 07:31 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook.
Gisteravond niet meer aan toegekomen om de op een update te geven. Was nogal brak na een dag school en werken.
Gisteravond moeten mee helpen met lossen. Kregen er 43 binnen die vanmorgen en vandaag worden gevult. Ik wist gewoon niet waar ik het moest laten.Heb zelfs de cel van deli helemaal vol gezet met zooi.
Bedankte ik later de magazijn man nog even die uiteraard ook had geholpen met lossen voor het helpen zei hij dat ie in zijn eentje wel is 62! containers heeft kwijt gekunt overal! Ik viel zowat achterover. En wat andere toen zeiden toen ie klaar was? "We missen een label! Waar is die?!l"
Biologisch...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef blrrrt het volgende:
Wat krijgen we na de hamsterweken
Tot nu toe gehoord:Multimediaweek Biologische weken
Zijn er verder geen ideeën??
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:42 schreef Renesite het volgende:
Ons magazijn is helemaal niet zo groot
moest alles van de kassa gisteren wel kwijt in de groente koelcel
dat is toch de Franchiser van Lindemanquote:Op donderdag 1 september 2005 07:34 schreef donald_dick het volgende:
zeg, vijzelstraat is geen stad/drop, maar een straat in amsterdam
weet ik veelquote:Op donderdag 1 september 2005 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is toch de Franchiser van Lindeman
Stond stik vol, 3 karren bloemen, veeel sigaretten enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is bij ons nog nooit gebeurd voor zover ik weet
Is er toch al?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:01 schreef blrrrt het volgende:
Komt de DW/actie week 37 morgen al of dinsdag pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |