Ha nee je was t nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Umm.. Nee dat was waarschijnlijk een andere stephanie, er werken er 4 bij de kassa![]()
ik heb een fotoboek. niet lachen he haha
Ik weet wel welke je bedoeld volgens mijhaar tot op schouders, krullen en klein meisje zeker?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja echte kantoorbaantijden he bij AH![]()
![]()
Ja, maar ze hebben gisteren gevraagd of ik dan kon werken, aangezien ze me voor 3 uur ingedeeld hadden en ik best wel hard geld nodig hebquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rare tijd
Bij ons is het bijna altijd 9-6 of 8-5
Bij ons blijven er geloof ik altijd ff 3 bij de deur staan...de rest rent zo snel mogelijk naar huisquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Is dat in elk filiaal zo dat na sluitingstijd de medewerkers buiten op elkaar moet wachten totdat iedereen uit de winkel is? Dit ivm diefstal, overvallen ofzo?
Nee, is niet te doen bij ons.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Is dat in elk filiaal zo dat na sluitingstijd de medewerkers buiten op elkaar moet wachten totdat iedereen uit de winkel is? Dit ivm diefstal, overvallen ofzo?
In Emmen, ik ken iemand die daar werkt, moet iedereen voor de deur blijven staan totdat iedereen naar buiten is...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Bij ons blijven er geloof ik altijd ff 3 bij de deur staan...de rest rent zo snel mogelijk naar huis
Bij ons is het meestal zo dat de kassamensen (waaronder ik dan) meteen achter wegmogen. Dit omdat de mensen van houdbaar vaak nog een uur doorwerken. Anders moeten we gewoon voor de deur wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Bij ons ook. Wachten totdat het alarm is uitgepiept (duurt 1 min.) Als de piep over is, betekent dat dat het alarm er goed op staat, en dan pas kan iedereen weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In Emmen, ik ken iemand die daar werkt, moet iedereen voor de deur blijven staan totdat iedereen naar buiten is...
NOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
Joepie, krijgen we ook weer die leuke muziek.
9 - 6 moet ik zaterdagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rare tijd
Bij ons is het bijna altijd 9-6 of 8-5
Ik normaal ook altijd op zaterdag.quote:
Ik ga....euhh...het maar sparen voor m'n vakantie van volgend jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:16 schreef Renesite het volgende:
heb voor het salaris maar een telefon gekocht
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ga....euhh...het maar sparen voor m'n vakantie van volgend jaar
Hier anders,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef SHERMAN het volgende:
Als ze met de kassa's lopen mag je er niet uit.
Ben je klaar dan loopt er meestal iemand mee om de nooddeur open te maken en dan word je er uit gelaten. Gaat de laatste groep weg dan gaan we door de voordeur en word het alarm op de winkel gezet. Dan is het wel de bedoeling dat er een paar mensen wachten tot het alarm er op zit.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je moet wel hè als je een rondreis in China wil maken..
Sinterklaasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:15 schreef blrrrt het volgende:
Wie doet er een gok wat we na de hamsterweken krijgen???
Had ik mijn telefoon toch maar later aangeschaftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:24 schreef blrrrt het volgende:
En nu ff serieus![]()
De hamsterweken duren 2 weken als ik het goed heb.
Als ik het goed heb gezien komt er in de week van 12 sep. of 19 sep. weer een multimediaweek
Dan hebben ze weer allerlei electronica in de aanbieding. PC'tje, monitoren, luidspeakerset enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef SHERMAN het volgende:
En daar moet ik onder verstaan?
Fuck zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer allerlei electronica in de aanbieding. PC'tje, monitoren, luidspeakerset enzo.
Zoek in DASA maar is op de WAG computers en ga dan naar de laatste resultaten. Daar staan een pc en TFT-schermen bestelbaar vanaf 12 of 19 september
Oh dat klopt ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dan hebben ze weer allerlei electronica in de aanbieding. PC'tje, monitoren, luidspeakerset enzo.
Zoek in DASA maar is op de WAG computers en ga dan naar de laatste resultaten. Daar staan een pc en TFT-schermen bestelbaar vanaf 12 of 19 september
Heb je nog nooit eerder die dingen aan de kassa gehad dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fuck zeg!
Dat worden hoge bedragen bij de kassa
half jaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder die dingen aan de kassa gehad dan?
Hoelang werk je al bij de Appie?
Volgens mij was er in het voorjaar ook 1 ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
half jaar?
Niemand koopt die dingne duidelijk bij ons.
Als er met lades gelopen wordt mag er nergens iemand in of uit, lijkt me. Verder hebben wij een tamelijk waterdicht systeem om mensen erin en eruit te laten, dat ik hier niet ga beschrijven omdat kwaadwillenden er vast wel een lek in weten te vinden. Bij ons in de straat zijn al 5 bedrijven (winkels en cafetaria's) overvallen, wij zijn gelukkig tot nu toe buiten schot gebleven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef SHERMAN het volgende:
Als ze met de kassa's lopen mag je er niet uit.
Ben je klaar dan loopt er meestal iemand mee om de nooddeur open te maken en dan word je er uit gelaten. Gaat de laatste groep weg dan gaan we door de voordeur en word het alarm op de winkel gezet. Dan is het wel de bedoeling dat er een paar mensen wachten tot het alarm er op zit.
2 jaar geleden hadden ze ook zo'n actie (toen mn broer er werkte) en toen hadden ze aan het eind van de week 4 pc's over. Dat waren voor toen hele goeie pc's. En toen hadden we er eentje geregeld met fikse kortingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij was er in het voorjaar ook 1 ja...
Mijn PC, scherm, toetsenbord en muis komen van de appie en ik ben er blij mee
Waren die niet 2 maanden geleden ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef febster het volgende:
Zijn de biologische weken niet ergens in september of is dat in het begin van het jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |