Welke bank heb jij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef Renesite het volgende:
Ze zijn laat met het salaris
Normaal heb ik 't al op Dinsdag..
Ik heb het ook nog niet..maare, er zitten toch gewoon altijd 28 dagen tussen? De vorige was op de 3e, dus zou het morgen pas weer zijn. Of komt ie altijd op een dinsdag?quote:
Nee, het is deze week.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet..maare, er zitten toch gewoon altijd 28 dagen tussen? De vorige was op de 3e, dus zou het morgen pas weer zijn. Of komt ie altijd op een dinsdag?Dan moeten we nog een week wachten
kan het zo ff niet checken, maar dinsdags komt het altijd al in het postvakje..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet..maare, er zitten toch gewoon altijd 28 dagen tussen? De vorige was op de 3e, dus zou het morgen pas weer zijn. Of komt ie altijd op een dinsdag?![]()
EDIT: Ik heb gekeken...bij mij komt ie altijd op woensdag...morgen dus, elke 4 weken
En ik heb dus ook Rabo
We zien het vanavond wel hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan het zo ff niet checken, maar dinsdags komt het altijd al in het postvakje..
periode dat ik op vakantie was /O\quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef mic_forever het volgende:
jaa
ben benieuwd..opzich best wat gewerkt deze vakantie
Heb je altijd de volle 75? Ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef blrrrt het volgende:
Personeelskorting komt trouwens nog op:
23-11-2005
15-02-2006
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Heb je altijd de volle 75? Ik welK bedoel is tog mooi meegenomen he
Maar dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:09 schreef Jvvianen het volgende:
Nou Erwin, ik ben er woensdag echt voor het laatst dus je bent nog niet van me af
Van 1200 tot 2000, heb ik een kwartier pauze, en recht op een uur, maar dat uur heb ik om laten zetten in een half uur, vind een uur te veel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een uur of half uur pauze enzo.
Ikke werk yvrijdag ook halve dag
Ik ga er vanavond naar kijken. En dan updat ik ook de lijst weer en zet ik de personeels korting er bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:23 schreef hooibaal het volgende:
SHERMAN, de lijst met AH-filialen heb ik gemaild naar het adres in je profiel. Ik ga nu eerst eten, de rest lees ik daarna wel bij.
Het topic bestaat ook nog geen weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef TheTh1ng het volgende:
Zozo, een Ah medewerkers topic..
Nooit eerder opgevallen![]()
Werk zelf in filiaal 1582 in Bergen, Noord Holland..
Collega's!![]()
en je KRIJGT maar een kwartier op ACHT uur!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Van 1200 tot 2000, heb ik een kwartier pauze, en recht op een uur, maar dat uur heb ik om laten zetten in een half uur, vind een uur te veel.
Kut vakantie.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef SHERMAN het volgende:
Kut vakantie.
Euhm 1300 beginnen. 1500 een kwartier. 1730 een half uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
en je KRIJGT maar een kwartier op ACHT uur!
Ik krijg om de 3 uur een pauze
Oke, dat is dan wel aanvaardbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm 1300 beginnen. 1500 een kwartier. 1730 een half uur.
Wat is daar mis mee?
NIET boven je contract uren/quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef Carpento het volgende:
* Carpento heeft nog geen centjes.
Heb Rabo en kan die centjes wel gebruiken in principe... En ff kijken of ze de uren boven mn contract ook uitbetaald hebben. Ben 20, en dan doen ze dat niet maar mn chef ging het proberen te regelen...
Laat maar komen die poen, heb ook weer voor 150 euro schoolboeken besteld![]()
Ik werk 4 keer boven mijn contract uren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
NIET boven je contract uren/
o jezus
Ik heb maar 6 per weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik werk 4 keer boven mijn contract uren.
Ik heb een contract voor 12 uur per periode, 4 weken dus. Ik werk er minstens 12 in een week, zonder extra diensten. Een week zoals nu zit ik ruim aan de 20 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 per weekik werk dat op 2 avonden, rest een zaterdag
![]()
Ik deze week 22uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 12 uur per periode, 4 weken dus. Ik werk er minstens 12 in een week, zonder extra diensten. Een week zoals nu zit ik ruim aan de 20 uur volgens mij.
Leuk he veel werken.quote:
Medewerkers van 19 of ouder mogen niet boven contract werken/worden uitbetaald, zo simpel ligt dat. Ik ben het er ook voor geen cent mee eens want de gedachte erachter is wat mij betreft veel te kort door de bocht, maar we moeten het ermee doen. Als 'oudere' moet je gewoon niet extra gaan werken, tenzij je van te voren de (voor mijn part schriftelijke) verzekering van je VM hebt gekregen dat die uren worden uitbetaald. De vulploegleiders hanteren hier ook collectief dat principe (die zijn allemaal ouder dan 20, maar je hebt ze toch nodig): uitbetalen of we komen niet, want aan TVU hebben we niets. Onder hevig protest gaat onze SM iedere keer akkoord om het tóch uit te betalen, maar anders gaat de planning gewoon niet dicht, ook omdat er altijd 2 FHV'ers in het filiaal moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
NIET boven je contract uren/
o jezus
ik werk ruim 6 uur per weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef ElmarO het volgende:
Wij hadden vandaag last van een langzame chauffeur
En ik werk amper boven mijn contracturen. Alleen in de zomervakantie wat uurtjes, maar niet echt veel.
jaloerssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 10 uur in de week.
Ik was er niet echt bij vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb vandaag gewerkt van 1700 tot 2000
Gelukkig zijn die zomerzegels over.
Ik ben 22 en heb al mijn extra uren uitbetaald gekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:58 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Medewerkers van 19 of ouder mogen niet boven contract werken/worden uitbetaald, zo simpel ligt dat. Ik ben het er ook voor geen cent mee eens want de gedachte erachter is wat mij betreft veel te kort door de bocht, maar we moeten het ermee doen. Als 'oudere' moet je gewoon niet extra gaan werken, tenzij je van te voren de (voor mijn part schriftelijke) verzekering van je VM hebt gekregen dat die uren worden uitbetaald. De vulploegleiders hanteren hier ook collectief dat principe (die zijn allemaal ouder dan 20, maar je hebt ze toch nodig): uitbetalen of we komen niet, want aan TVU hebben we niets. Onder hevig protest gaat onze SM iedere keer akkoord om het tóch uit te betalen, maar anders gaat de planning gewoon niet dicht, ook omdat er altijd 2 FHV'ers in het filiaal moeten zijn.
Umm.. Nee dat was waarschijnlijk een andere stephanie, er werken er 4 bij de kassaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
He trouwens, was jij het niet waar ik om 18.03 tegen opbotste met me winkelwagentje, bij de magazijn deur? Ze heete wel Stephanie volgens t naambordje![]()
![]()
ff mierenneuken:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
wat een dag
weinig man
6 man voor 1500 kollies
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef Carpento het volgende:
[..]
ff mierenneuken:
kollies is fout want:
- moet met een C
- colli is al meervoud (van collo)
![]()
Nee, inderdaad, het klinkt niet, één collo, maar zo is het wel... klik
Ik vermoed na de hamsterweken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef Carpento het volgende:
BTW, wanneer komen de pepernoten weer ? Kan nooit lang duren![]()
Toch geen sinterklaasmuziek héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
Joepie, krijgen we ook weer die leuke muziek.
Kan je vast vinden in het seizoensplanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:29 schreef Carpento het volgende:
BTW, wanneer komen de pepernoten weer ? Kan nooit lang duren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |