FIliaal naam is Vijzelstraat, dat het geen plaats is snap ik ook wel. Wist alleen niet waar die straat was.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:34 schreef donald_dick het volgende:
zeg, vijzelstraat is geen stad/drop, maar een straat in amsterdam
het is trouwens een 3tjequote:Op donderdag 1 september 2005 07:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
FIliaal naam is Vijzelstraat, dat het geen plaats is snap ik ook wel. Wist alleen niet waar die straat was.
Met Kerst 3500 colliquote:Op donderdag 1 september 2005 07:31 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook.
Gisteravond niet meer aan toegekomen om de op een update te geven. Was nogal brak na een dag school en werken.
Gisteravond moeten mee helpen met lossen. Kregen er 43 binnen die vanmorgen en vandaag worden gevult. Ik wist gewoon niet waar ik het moest laten.Heb zelfs de cel van deli helemaal vol gezet met zooi.
Bedankte ik later de magazijn man nog even die uiteraard ook had geholpen met lossen voor het helpen zei hij dat ie in zijn eentje wel is 62! containers heeft kwijt gekunt overal! Ik viel zowat achterover. En wat andere toen zeiden toen ie klaar was? "We missen een label! Waar is die?!l"
Biologisch...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef blrrrt het volgende:
Wat krijgen we na de hamsterweken
Tot nu toe gehoord:Multimediaweek Biologische weken
Zijn er verder geen ideeën??
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:42 schreef Renesite het volgende:
Ons magazijn is helemaal niet zo groot
moest alles van de kassa gisteren wel kwijt in de groente koelcel
dat is toch de Franchiser van Lindemanquote:Op donderdag 1 september 2005 07:34 schreef donald_dick het volgende:
zeg, vijzelstraat is geen stad/drop, maar een straat in amsterdam
weet ik veelquote:Op donderdag 1 september 2005 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is toch de Franchiser van Lindeman
Stond stik vol, 3 karren bloemen, veeel sigaretten enzoquote:Op donderdag 1 september 2005 10:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is bij ons nog nooit gebeurd voor zover ik weet
Is er toch al?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:01 schreef blrrrt het volgende:
Komt de DW/actie week 37 morgen al of dinsdag pas?
Wij hebben geen muziekje.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:32 schreef Wiwi101 het volgende:
Weetje wat ik me nou afvraag...Ik moest net ff AH bellen, hebben jullie ook allemaal zo'n irritant wachtmuziekje aan de telefoon?Tis een loop van 7 seconden ofzo
Neequote:Op donderdag 1 september 2005 15:32 schreef Wiwi101 het volgende:
Weetje wat ik me nou afvraag...Ik moest net ff AH bellen, hebben jullie ook allemaal zo'n irritant wachtmuziekje aan de telefoon?Tis een loop van 7 seconden ofzo
Neuh, wij verbinden je door en tijdens het wachten blijft het gewoon stil.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:32 schreef Wiwi101 het volgende:
Bij mij zijn ze omgezet in vakantie uren ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef Carpento het volgende:
Ik ook, het lijkt er op dat mn boven contract gewerkte uren netjes uitbetaald zijn
waar komt die?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:04 schreef blrrrt het volgende:
Donderdag 8 sep. gaat er hier in Hoofddorp een XL open
Gaan we maar is bij kijken in de pauze tijdens m'n stage
Multimediaweekquote:Op donderdag 1 september 2005 08:50 schreef blrrrt het volgende:
Wat krijgen we na de hamsterweken
Tot nu toe gehoord:Multimediaweek Biologische weken
Zijn er verder geen ideeën??
Ja, dat is brakquote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze omgezet in vakantie uren ofzo
Die ik nooit gebruik![]()
Daar ben ik op de dag van opening even wezen kijken met een collega. Toen zag het er echt super uit. Die collega is onlangs weer geweest en was een beetje teleurgesteld eigenlijk... Maargoed, toen wij er kwamen lekker tompoucen mee gekregen, lekker in de trein op zitten schranzen, conducteur lachte er hard omquote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik werk bij 1511
AH XL in Vlissingen
ikheb jarenlang me overuren laten uitbetalen vanaf me 15de. toen werkte ik nog 5 gulden. en nu zijn de uren 6 euronogwat waard. en olang ik ermee wacht, worden ze steeds meer waarquote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ja, dat is brakIk had eind vorig jaar 160 vakantieuren, met een contract van 24 uur per periode... Das dus ruim 6 periodes vrij nemen... Toch maar eens aan (de toen nieuwe) chef gevraagd of ie dat écht wilde... Hij steigerde best wel "Nee, tuurlijk niet"
![]()
[..]
niet echtquote:
Opschieten dan johquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:03 schreef SHERMAN het volgende:
Gaat net de telefoon, ik neem slaperig op, mijn baas of ik om 1200 wil beginnen inplaats van 1930.
Hij is al bijna te laatquote:
Hé, dan ben ik bij jullie wezen kijken, wij worden namelijk ongeveer een kopie van jullie winkel. Zag er erg mooi uit allemaal, en die kookharrie zag er ook erg leuk uit. Ik ben benieuwd wat het bij ons gaat worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef Rabieluh het volgende:
Tjezus een AH topic wat leuk
Ik werk bij 1511
AH XL in Vlissingen
Ik tot 2130.quote:
Wanneer gaat Nijmegen om dan naar XL?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hé, dan ben ik bij jullie wezen kijken, wij worden namelijk ongeveer een kopie van jullie winkel. Zag er erg mooi uit allemaal, en die kookharrie zag er ook erg leuk uit. Ik ben benieuwd wat het bij ons gaat worden.
Eén ding viel me wel op: hoe krijgen jullie het voor elkaar dat bijna alle pilaren in de winkel gruwelijk in de weg staan... midden voor je kaasbediening enzo. Ik hoop dat dat bij ons iets beter uitkomt.
En ik ga toekijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik tot 2130.
En ik mag een nieuwe wegwijzen.
WK44, eind oktober dus. Ze zijn nu al het parkeerdek aan het slopen, dan beginnen ze met de gevel verbouwen en in WK44 moet het binnen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wanneer gaat Nijmegen om dan naar XL?
Dan hebben we nu Hoofddorp volgende week, Tilburg ergens begin november volgens mij en nu ook Nijmegen.
Jaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
We hebben ons zodruk gemaakt over het feit dat het nog 2/3 maanden duurt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Wat zijn er soms toch brutale mensen he![]()
Van die mensen die net zo lang blijven zeuren over een uitverkocht product tot je naar het DC loopt![]()
Maaaar aan de andere kant:
Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
word er zo moe van!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Wat zijn er soms toch brutale mensen he![]()
Van die mensen die net zo lang blijven zeuren over een uitverkocht product tot je naar het DC loopt![]()
Maaaar aan de andere kant:
Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
Kijk daar wel mee uit, staat officieel direct ontslag op.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah![]()
Ik heb ze ook stiekem al gegeten, en ze waren best lekker
Ik had vnadaag iemand die zei niet : oke, of dankje, of danku toen ik hem/haar geholpen had, maar helemaal : Dank U vriendelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Kijk daar wel mee uit, staat officieel direct ontslag op.
Net terug van een lange werkdag (10-21:30), ben blij als die hamsterweken weer afgelopen zijn, maar gelukkig vandaag niet gek veel zeikende klanten
Van die noten of die klanten?quote:
Wil je het echte verhaal achter die man weten? Ik heb een artikel van het personeelsblad over die man ergens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef missC het volgende:
sorry, 1 keer inbreken, als klant met "bonus-zegeltjes-o wat leuk een hamster-kijkdoos-knutselpakket !" : ik heb net dubbel gelegen...
Een vrouw van middelbare leeftijd vroeg aan de bedrijfsleider (?) in welk filiaal de mijnheer uit de reclame werkte want dan ging ze daar eens naar toe met haar vriendin.... En die bedrijfsleider dooderieus : ik heb geen idee, maar u kunt onze informatielijn bellen...echt de humor is gratis bij mijn Appie !
Daar staat ook niet veel in hoor, iig niet waar die werktquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil je het echte verhaal achter die man weten? Ik heb een artikel van het personeelsblad over die man ergens.
Was toch een acteur?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
[..]
Daar staat ook niet veel in hoor, iig niet waar die werkt
Het was geen acteur volgens mij. Gewoon iemand die oko bij AH werkt. Lijkt me wel een coole gast om mee te werkenquote:
Die kutklantenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik had vnadaag iemand die zei niet : oke, of dankje, of danku toen ik hem/haar geholpen had, maar helemaal : Dank U vriendelijk![]()
Dat vond ik dan wel weer aardig. Het was volgensmij iemand die een inburgeringscursus1 had gedaan, en dat waarschijnlijk geleerd had, maar dan nogAls iedereen nou zo deed
1: Gebaseerd op zijn uiterlijk en en feit dat hij vroeg: Hier staat per 2 verpakt. Moet ik dan 2 stuks kopen?. Verder heel aardige man hoor
dus ik bedoel niks denigrerend
![]()
[..]
Van die noten of die klanten?![]()
Wij hebben hem gisteren gehadquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef blrrrt het volgende:
De SMM uit de reclame is een acteur!
Wij krijgen vandaag van 2 tot 6 een hamster
De hamster is inderdaad tofquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:57 schreef Radjesh het volgende:
Ik mag weer van 15:00 tot 21:00
Woei, die hampster is cool man, en heb allemaal brood bonnen gehad ^_^
2 broden voor 1 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou moeten werken vanavond, maar ik kan niet. En de collega waar mee ik geruilt had kan ook niet
Dan meld ik me ziek hoor.
Slim.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou moeten werken vanavond, maar ik kan niet. En de collega waar mee ik geruilt had kan ook niet
Dan meld ik me ziek hoor.
Ook als de SM begint?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Kijk daar wel mee uit, staat officieel direct ontslag op.
Jaaaaja dat zou ik nu ook snel zeggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef super-muffin het volgende:
Nah het is al bijnga geregeld. Als het goed is kan ik om 20.00 weg.
Dus ik meld me niet ziek
Je mag wel komen checken of ik aan het werk ben vanavondquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jaaaaja dat zou ik nu ook snel zeggen![]()
![]()
Onze hamster is niet gekomen, of dat is volgende week.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef blrrrt het volgende:
De SMM uit de reclame is een acteur!
Wij krijgen vandaag van 2 tot 6 een hamster
Wij hebben ook veel verkocht. Zaten om 16.30 helemaal zonderquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:22 schreef Mindlight het volgende:
Hey, AH 1182 Oud-Beijerland meldt zich.Druiven waren idd een goeie actie, ik had 160 colli besteld voor vrijdag en die zijn gisteren al opgegaan
![]()
Hopelijk de 160 colli voor vandaag ook, dan is de actie zeker geslaagd.
Onze zou afgelopen woensdag komen, nou, mooi niet dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze hamster is niet gekomen, of dat is volgende week.
Ik dacht zeker dat ie bij ons kwamquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Wij hebben ook veel verkocht. Zaten om 16.30 helemaal zonder
[..]
Onze zou afgelopen woensdag komen, nou, mooi niet dus![]()
Daar word je brak van jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Renesite het volgende:
O ja, KASSAMENSJES!!
Ooit wel eens 9 uur gezeten?
Ik wel
GODVERDOMME IK BEN BRAK
Want dacht je wérkelijk dat je iets anders mocht doen dan kassa zitten?
WHJAHAHAHAHAHAH
Nee dus
Ik gisteren nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Renesite het volgende:
O ja, KASSAMENSJES!!
Ooit wel eens 9 uur gezeten?
Ik wel
GODVERDOMME IK BEN BRAK
Want dacht je wérkelijk dat je iets anders mocht doen dan kassa zitten?
WHJAHAHAHAHAHAH
Nee dus
* Renesite is ff een huillie![]()
Heb je ook nog eens SINDS TIJDEN een nacht gehad waarvan je zegt dat die té kort is...quote:
Ik was ook heel erg moe. En ik moest vandaag ook nog ff werkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je ook nog eens SINDS TIJDEN een nacht gehad waarvan je zegt dat die té kort is...
MAG IK![]()
Kut leven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg moe. En ik moest vandaag ook nog ff werken![]()
Ben ik nog vergeten om een zak te kopen na m'n werk....quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef Wiwi101 het volgende:
Zo net acties gebouwd enzo, nu staan de kruidnoten in de winkel
HAMSTEREH!!! Want ja, het is al september en strax zijn ze natuurlijk op
hij vult op houdbaar man, hij moet wc-papier vullenquote:Op zondag 4 september 2005 01:25 schreef Meh7 het volgende:
meki, waarom vul je elke dag diepvries als je zogenaamd chef bent?
Meki, ik ben diep teleurgesteld in jou.quote:Op zondag 4 september 2005 01:29 schreef MuKe het volgende:
hij vult op houdbaar man, hij moet wc-papier vullen![]()
Goh!quote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef blrrrt het volgende:
In de DW/actie 37 stond wat ik al dacht:
In verband met concurrentie-overwegingen kunnen we nu nog niet zeggen wat het nieuwe winkelthema wordt.
Zoals altijd dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |