vraag het aan de cassièrequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:36 schreef Karina het volgende:
Nog 2 zegels en mijn kaart is vol, iedereen gevraagd niemand heeft er meer 1 voor me.
Wie of wie heeft nog 2 zegeltjes liggen en doet er niets meer mee?
Ik vergoed natuurlijk je verzendkosten.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef mirelia het volgende:
wel lekker blijven plakken he!!
gaarnequote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef 5penta5 het volgende:
Ik heb er nog 2 liggen. Moet ik ze je sturen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef dp81 het volgende:
[..]
vraag het aan de cassièreof die er nog wat heeft liggen..
WHAHAHAquote:
Je kunt nog wel volle kaarten inleveren, maar je krijgt geen nieuwe zegels meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:14 schreef Molluck het volgende:
is die actie over dan?
Idd, die zijn er allang al uit gehaaldquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
WHAHAHA
Werkelijk?
Ik heb niets meer gezien in de kassa!
Graag! Ik zie geen emailadres in je profiel, mail mij anders (zie profiel).quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef 5penta5 het volgende:
Ik heb er nog 2 liggen. Moet ik ze je sturen?
Bij ons (AH Leidschendam) kan je tot 5 zegels bij de counter krijgen om je kaart vol te makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:36 schreef Karina het volgende:
Nog 2 zegels en mijn kaart is vol, iedereen gevraagd niemand heeft er meer 1 voor me.
Wie of wie heeft nog 2 zegeltjes liggen en doet er niets meer mee?
Ik vergoed natuurlijk je verzendkosten.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons (AH Leidschendam) kan je tot 5 zegels bij de counter krijgen om je kaart vol te maken
quote:Op zondag 4 september 2005 09:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de appie van leidschenhage is ook wel heel cool
ik heb ze echt iet meerquote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Folkwin het volgende:
Als je me effe mailt op: olaf_pelser(@)hetnet.nl.. ik heb nog wel zegeltjes liggen. Zag ze net nog ergens rondslingeren!
En als je een coole AH hebt, kan je altijd eventjes vragen. Werk zelf ook bij de AH, en we doen echt niet moeilijk om een paar zegeltjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |