WK44, eind oktober dus. Ze zijn nu al het parkeerdek aan het slopen, dan beginnen ze met de gevel verbouwen en in WK44 moet het binnen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:41 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wanneer gaat Nijmegen om dan naar XL?
Dan hebben we nu Hoofddorp volgende week, Tilburg ergens begin november volgens mij en nu ook Nijmegen.
Jaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
We hebben ons zodruk gemaakt over het feit dat het nog 2/3 maanden duurt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Wat zijn er soms toch brutale mensen he![]()
Van die mensen die net zo lang blijven zeuren over een uitverkocht product tot je naar het DC loopt![]()
Maaaar aan de andere kant:
Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
word er zo moe van!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Wat zijn er soms toch brutale mensen he![]()
Van die mensen die net zo lang blijven zeuren over een uitverkocht product tot je naar het DC loopt![]()
Maaaar aan de andere kant:
Het kruidnoten-display staat alweer in het magazijn![]()
![]()
Kijk daar wel mee uit, staat officieel direct ontslag op.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Douwe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah![]()
Ik heb ze ook stiekem al gegeten, en ze waren best lekker
Ik had vnadaag iemand die zei niet : oke, of dankje, of danku toen ik hem/haar geholpen had, maar helemaal : Dank U vriendelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef febster het volgende:
[..]
Kijk daar wel mee uit, staat officieel direct ontslag op.
Net terug van een lange werkdag (10-21:30), ben blij als die hamsterweken weer afgelopen zijn, maar gelukkig vandaag niet gek veel zeikende klanten
Van die noten of die klanten?quote:
Wil je het echte verhaal achter die man weten? Ik heb een artikel van het personeelsblad over die man ergens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef missC het volgende:
sorry, 1 keer inbreken, als klant met "bonus-zegeltjes-o wat leuk een hamster-kijkdoos-knutselpakket !" : ik heb net dubbel gelegen...
Een vrouw van middelbare leeftijd vroeg aan de bedrijfsleider (?) in welk filiaal de mijnheer uit de reclame werkte want dan ging ze daar eens naar toe met haar vriendin.... En die bedrijfsleider dooderieus : ik heb geen idee, maar u kunt onze informatielijn bellen...echt de humor is gratis bij mijn Appie !
Daar staat ook niet veel in hoor, iig niet waar die werktquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wil je het echte verhaal achter die man weten? Ik heb een artikel van het personeelsblad over die man ergens.
Was toch een acteur?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
[..]
Daar staat ook niet veel in hoor, iig niet waar die werkt
Het was geen acteur volgens mij. Gewoon iemand die oko bij AH werkt. Lijkt me wel een coole gast om mee te werkenquote:
Die kutklantenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:04 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik had vnadaag iemand die zei niet : oke, of dankje, of danku toen ik hem/haar geholpen had, maar helemaal : Dank U vriendelijk![]()
Dat vond ik dan wel weer aardig. Het was volgensmij iemand die een inburgeringscursus1 had gedaan, en dat waarschijnlijk geleerd had, maar dan nogAls iedereen nou zo deed
1: Gebaseerd op zijn uiterlijk en en feit dat hij vroeg: Hier staat per 2 verpakt. Moet ik dan 2 stuks kopen?. Verder heel aardige man hoor
dus ik bedoel niks denigrerend
![]()
[..]
Van die noten of die klanten?![]()
Wij hebben hem gisteren gehadquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef blrrrt het volgende:
De SMM uit de reclame is een acteur!
Wij krijgen vandaag van 2 tot 6 een hamster
De hamster is inderdaad tofquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:57 schreef Radjesh het volgende:
Ik mag weer van 15:00 tot 21:00
Woei, die hampster is cool man, en heb allemaal brood bonnen gehad ^_^
2 broden voor 1 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:30 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou moeten werken vanavond, maar ik kan niet. En de collega waar mee ik geruilt had kan ook niet
Dan meld ik me ziek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |